Skip to content

Βασικές αρχές σχεδιασμού

Είτε σχεδιάζετε ένα λογότυπο, ένα website ή ένα έντυπο, υπάρχουν συγκεκριμένες κινήσεις που μπορούν να βοηθήσουν αισθητά το έργο σας. Ας δούμε τις παραμέτρους που πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας όταν σχεδιάζουμε.

Χώρος

Συχνά ξοδεύουμε τόσο πολύ χρόνο μιλώντας για το τι εντάσσεται σε ένα σχέδιο που ξεχνάμε τη σημασία του τι πρέπει να αφήσουμε. Η χρήση του χώρου σας – και πώς αφήνετε το σχέδιό σας να αναπνέει – θα κάνει τη διαφορά.

Ισορροπία και ευθυγράμμιση

Όσον αφορά το σχεδιασμό, μπορείτε σίγουρα να είστε δημιουργικοί, αλλά πρέπει επίσης να είστε ισορροπημένοι. Μην ξεχνάτε ποτέ ότι κάθε στοιχείο που τοποθετείτε σε μια σελίδα έχει βάρος. Το βάρος μπορεί να προέρχεται από χρώμα, μέγεθος ή σχέδιο. Ο συμμετρικός σχεδιασμός δηλαδή η τοποθέτηση σταθμισμένων στοιχείων ευθυγραμμισμένων και στις δύο πλευρές μιας κεντρικής γραμμής είναι μία λύση. Από την άλλη πλευρά, ο ασύμμετρος σχεδιασμός χρησιμοποιεί αντίθετα βάρη (όπως αντίθεση ενός μεγάλου στοιχείου με πολλά μικρότερα στοιχεία) για να δημιουργήσει μια σύνθεση που δεν είναι ομοιόμορφη, αλλά εξακολουθεί να έχει ισορροπία.

Τα συμμετρικά σχέδια είναι πάντα ευχάριστα, και αποτελούν τη σίγουρη λύση. Τα ασύμμετρα σχέδια είναι πιο τολμηρά και μπορούν να φέρουν περισσότερο ενδιαφέρον στη σύνθεση σας.

Ιεραρχία

Η ιεραρχία είναι ο τρόπος παρουσίασης των στοιχείων στο σχέδιό σας

Αυτό κατευθύνει τους θεατές στο σημείο που πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους.

Αλλά πώς τραβάτε την προσοχή στα βασικά στοιχεία και δεν τα αφήνετε να χαθούν σε τυχαία σειρά;

Οι άνθρωποι διαβάζουν πρώτα μεγαλύτερα πράγματα άρα το μέγεθος των γραμμάτων σίγουρα μετράει. Αλλά υπάρχουν πολλά περισσότερα στην οπτική ιεραρχία από το «το μεγαλύτερο είναι καλύτερο».

Η επιλογή γραμματοσειράς είναι κρίσιμη για την καθιέρωση της οπτικής ιεραρχίας. Μεταξύ των πιο σημαντικών χαρακτηριστικών μιας γραμματοσειράς είναι το βάρος – το πλάτος των γραμμάτων – και το είδος της. Άλλες τροποποιήσεις όπως η πλάγια γραφή μπορούν επίσης να παίξουν ρόλο.

Σε περιπτώσεις που ο στόχος είναι να παρουσιάσουμε μια ποικιλία πληροφοριών εξίσου σημαντικών, η ρύθμιση όλων στο ίδιο μέγεθος και βάρος θα επιτύχει την ισοδυναμία, αλλά θα ήταν μονότονο. Η διαφοροποίηση των γραμματοσειρών είναι ένας τρόπος να κάνουμε το κείμενο ενδιαφέρον. Το χρώμα επίσης μπορεί να βοηθήσει σημαντικά. Τα φωτεινά χρώματα ξεχωρίζουν από τα άτονα ή την κλίμακα του γκρι, ενώ οι ελαφρύτερες αποχρώσεις εμφανίζονται πιο «απόμακρες» και επομένως πέφτουν χαμηλότερα στην ιεραρχία από τις πιο σκούρες.

Γραμμές και σχήματα

Οι γραμμές και τα σχήματα αποτελούν το θεμέλιο των σχεδίων σας και ο τρόπος που τα χρησιμοποιείτε μπορεί να μεταμορφώσει εντελώς τον τρόπο εμφάνισής τους.

Για παράδειγμα, μια σχεδίαση που έχει στρογγυλεμένες άκρες θα στείλει ένα πολύ διαφορετικό μήνυμα από ένα σχέδιο που αγκαλιάζει αιχμηρές γραμμές. Η κατανόηση της έννοιας των γραμμών και των σχημάτων είναι σημαντική στο σχεδιασμό.

Χρώμα

Το χρώμα είναι επιρροή. Το χρώμα είναι δύναμη.

Τα χρώματα που επιλέγετε για τα σχέδιά σας είναι σημαντικά όχι μόνο για τη συνολική αισθητική, αλλά και για το πόσο καλά τα σχέδιά σας συνδέονται με το κοινό σας.

Τυπογραφία

Οι λέξεις που χρησιμοποιείτε στα σχέδιά σας είναι σημαντικές, αλλά σημαντικές είναι και οι γραμματοσειρές που χρησιμοποιείτε για να τις κοινοποιήσετε.

Η τυπογραφία αφορά την επιλογή γραμματοσειράς αλλά και τη διάταξή της. Όχι μόνο κοινοποιεί το βασικό σας μήνυμα, αλλά επίσης επικοινωνεί πολλά για το ποιοι είστε και για το τι είστε.

Υφή

Η υφή είναι ένας σίγουρος τρόπος για να προσθέσετε βάθος και διάσταση στα σχέδιά σας και να τα κάνετε πιο ελκυστικά.

Είτε προσθέτετε ένα πραγματικό στοιχείο 3D σε μία μακέτα όπως μια επαγγελματική κάρτα ή δημιουργήσετε την ψευδαίσθηση μέσω του σχεδιασμού, η υφή θα κάνει τα σχέδιά σας αξέχαστα.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας