Skip to content

Ποιοί είμαστε

Ποιοι είμαστε. Αποτύπωμα της the marketeers

Η ομάδα μας αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου, που γνωρίζουν λόγω γνώσης, κατάρτισης και κυρίως εμπειρίας, πώς να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε επιχειρηματική ανάγκη για την επίτευξη των στόχων σας, ξεκινώντας πρώτα απ’ όλα, μέσα από την εκτίμηση αυτής της διαρκούς μεταβαλλόμενης τάσης, σε κάθε φάση διαμόρφωσης της αγοράς.

...ένα από τα χαρακτηριστικά μας, που όμως κάνει και την διαφορά

Ο εναλλακτικά προσαρμοσμένος, στις απαιτήσεις της αγοράς, τρόπος λειτουργίας μας, σε συνδυασμό με την παραδοσιακή γνώση και την τεχνογνωσία, είναι αυτό που μας διαφοροποιεί και μας οδηγεί στο να δημιουργούμε μοναδικούς και ιδιαίτερους τρόπους προβολής της εταιρείας σας, για την προώθηση των υπηρεσιών, των προϊόντων και της επωνυμιάς σας, που είναι και το ζητούμενο.

Συσχετίζουμε
συσχετίζουμε δεδομένα και καταστάσεις για την επίτευξη των στόχων σας

Η ακριβής συσχέτιση των παραπάνω δεδομένων, καθώς και η εφαρμογή των ανάλογων εργαλείων, για την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης, είναι το ζητούμενο στις σημερινές συνθήκες μιας αγοράς που θέλουμε να κινούμαστε όλοι υγιώς.

Κοινώς, η επιτυχία της επιχείρησης σας, αποτελεί έναν από τους στόχους της δικής μας επιχείρησης,

Αυτό ακριβώς είναι που ορίζει και την δέσμευση μας για την επιτυχία της επιχείρησης σας!

Eπιδιώκουμε και καλλιεργούμε το κτίσιμο των βάσεων για εταιρικές … και γιατί όχι, προσωπικές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας, βασισμένες στην εμπιστοσύνη και το κοινό μας συμφέρον. Αυτό είναι το πρωταρχικό στοιχείο που μας δεσμεύει για την επιτυχία σας!

Εργαζόμαστε σε ομάδες

Ποιοι είμαστε

Είμαστε μια εξειδικευμένη ομάδα προγραμματιστών, σχεδιαστών, κειμενογράφων και διαφημιστών που γνωρίζουμε, ότι η διαθέσιμη τεχνολογία, όταν εφαρμοστεί κατάλληλα και με συνέπεια, είναι σίγουρο ότι θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα για την επικοινωνία και την προώθηση της επιχείρησης σας.

Διαρκώς ανήσυχοι στο τεχνολογικό και επιστημονικό πεδίο, εργαζόμαστε πάνω στα νέα δεδομένα και παράλληλα αναπτύσσουμε τα δικά μας συστήματα, διαδικασίες και εφαρμογές οδηγώντας με επιτυχία τις εταιρείες – πελάτες μας στην εκπλήρωση των στόχων τους.

γκρι διαχωριστική γραμμή

 Η δικαίωση της στρατηγικής μας έρχεται πρώτα, από το δικό μας επιχειρηματικό μοντέλο, όπου ο πυρήνας των λειτουργιών μας, βρίσκει στο κέντρο του, τον κάθε εργαζόμενο – στέλεχος, τον οποίον επιβραβεύει και τιμά για την συνεισφορά του στα τελικά αποτελέσματα του οργανισμού μας, ώστε και ο ίδιος με τη σειρά του να παραδίδει τον καλύτερό του εαυτό, πρώτα στους πελάτες μας και κατ’ επέκταση, στον οργανισμό μας

Πιστεύουμε στην συνεργασία win win, γιατί μόνο αυτό, επί της ουσίας, μπορεί να ορίσει την επιτυχία μας σε διάρκεια χρόνου τελικά.

 Διαρκώς ανήσυχοι στο τεχνολογικό και επιστημονικό πεδίο, εργαζόμαστε πάνω στα νέα δεδομένα και παράλληλα αναπτύσσουμε τα δικά μας συστήματα, διαδικασίες και εφαρμογές οδηγώντας με επιτυχία τις εταιρείες – πελάτες μας στην εκπλήρωση των στόχων τους.

γκρι διαχωριστική γραμμή

 Η δικαίωση της στρατηγικής μας έρχεται πρώτα, από το δικό μας επιχειρηματικό μοντέλο, όπου ο πυρήνας των λειτουργιών μας, βρίσκει στο κέντρο του, τον κάθε εργαζόμενο – στέλεχος, τον οποίον επιβραβεύει και τιμά για την συνεισφορά του στα τελικά αποτελέσματα του οργανισμού μας, ώστε
και ο ίδιος με τη σειρά του να παραδίδει τον καλύτερό του εαυτό, πρώτα στους πελάτες μας και κατ’ επέκταση, στον οργανισμό μας

Πιστεύουμε στην συνεργασία win win, γιατί μόνο αυτό, επί της ουσίας, μπορεί να ορίσει την επιτυχία μας σε διάρκεια χρόνου τελικά.

Εξατομίκευση των υπηρεσιών μας. Σκίτσο που δείχνει ένα δαχτυλικό αποτύπωμα και ένα φακό

 Γι’ αυτό ακριβώς και η σχέση μας με τον κάθε πελάτη, μετασχηματίζεται σε σχέση συνεργάτη, που ορίζει και την επιθυμία μας να κατανοήσουμε “εκ των έσω” πλέον, τις προσδοκίες του, τους στόχους του και να καταλήξουμε στην πρόκληση, του να εξατομικεύσουμε τις λύσεις marketing, σχεδιασμού, προβολής και διαφήμισης που θα εφαρμόσουμε.

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας
The Marketeers

Κλείστε μια συνάντηση μαζί μας

Πραγματοποιούμε διαδικτυακές συναντήσεις (Zoom) από 9πμ. – 9μμ. Δ-Π

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας