Skip to content
υπηρεσίες marketing

Yπηρεσίες marketing

Τι είναι το marketing

Το marketing είναι η επιστήμη που η εφαρμογή της στόχο έχει να επιφέρει την αύξηση της ευαισθητοποίησης, της σκέψης, της αγοράς / επαναγοράς και της προτίμησης για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία με κεντρικό άξονα τις ανάγκες του καταναλωτή / πελάτη, οδηγούμαστε στην επιλογή των κατάλληλων τακτικών και δράσεων όπως της διαφήμισης, της επικοινωνίας, της συσκευασίας, της τοποθέτησης, της τιμολόγησης των προσφορών και άλλων εσωτερικών διεργασιών.

Τι πετυχαίνει κανείς εφαρμόζοντας marketing

Το marketing ενημερώνει τους πελάτες σας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που τους προσφέρετε. Μέσω του marketing, οι πελάτες γνωρίζουν την αξία των προϊόντων, τη χρήση τους και πρόσθετες πληροφορίες που μπορεί να είναι χρήσιμες για αυτούς. Δημιουργεί την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και κάνει την επιχείρηση να ξεχωρίζει.
Το παραδοσιακό marketing διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην προσέγγιση του τοπικού κοινού και στην αλληλεπίδραση με πελάτες σε προσωπικό επίπεδο. Οι σημερινοί καταναλωτές βασίζονται στις σχέσεις περισσότερο από ποτέ. Θα επιλέξουν επιχειρήσεις που πιστεύουν ότι έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για την ευημερία και τη ζωή τους.
Το ψηφιακό marketing περιλαμβάνει την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω ποικίλων ψηφιακών καναλιών, χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο και την τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας. Εφαρμόζονται τεχνικές marketing push και pull, στοχεύοντας τους καταναλωτές τόσο άμεσα όσο και έμμεσα. Με απλά λόγια, μια στρατηγική ώθησης είναι να ωθήσουμε ένα προϊόν σε έναν πελάτη, ενώ μια στρατηγική έλξης τραβά έναν πελάτη προς ένα προϊόν. Η στρατηγική προώθησης είναι ένας γρήγορος τρόπος για να μετακινήσετε έναν πελάτη από την ευαισθητοποίηση στην αγορά, ενώ η στρατηγική έλξης αφορά τη δημιουργία μιας συνεχιζόμενης σχέσης με την  εταιρεία σας.

Η σημασία του marketing για την επιχείρησή σας

Πώς εμπορεύεστε την επιχείρησή σας καθορίζει εάν η επιχείρηση θα είναι επιτυχής ή όχι. Το να εφαρμόζει κανείς marketing στην επιχείρησή του είναι μια επιλογή και στάση (που χρησιμοποιείται) για τη δημιουργία και διατήρηση της ζήτησης, της συνάφειας, της φήμης, του ανταγωνισμού και άλλων. Χωρίς marketing, η επιχείρησή σας είναι πιθανό να κλείσει λόγω έλλειψης πωλήσεων.
Γιατί λοιπόν είναι σημαντικό το marketing; Για ποιους λόγους χρειάζεστε πραγματικά υπηρεσίες marketing. Μερικοί από τους λογούς είναι:
Το marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης πελατών
Το marketing
βοηθά στη δημιουργία σχέσης μεταξύ μιας επιχείρησης και των πελατών της
Το marketing
βοηθά στην ενίσχυση των πωλήσεων
Το marketing
σας βοηθά να λαμβάνετε αποφάσεις που είναι σύμφωνες με αυτά που συμβαίνουν τώρα

Πως εμείς αντιλαμβανόμαστε το marketing

Πως εμείς αντιλαμβανόμαστε το marketing

Για να εφαρμόσεις marketing σε μία επιχείρηση θα πρέπει μεταξύ των ατόμων που έχουν την ευθύνη να υπάρχει εμπιστοσύνη.
Θα πρέπει ο επιχειρηματίας να είναι διατεθειμένος να δει γυμνό τον εαυτό του μπροστά στους στενούς συνεργάτες του για να λάβει τη μέγιστη υποστήριξη για την οικοδόμηση μιας ακμάζουσας επιχείρησης. Κατανοούμε τη δυσκολία να υπάρξει εμπιστοσύνη και συνεργασία με μία τρίτη εταιρεία, και τους δισταγμούς σας, για αυτό σας ενθαρρύνουμε αυτή η σχέση να χτιστεί σταδιακά.
Σε αρχικό στάδιο μας αναθέτετε τα έργα που ήδη έχετε αποφασίσει, και εμείς με τη σειρά μας με διάφορους τρόπους και εργαλεία αρχίζουμε να εντοπίζουμε τις πραγματικές σας ανάγκες και σας προτρέπουμε σε πιο αποτελεσματικές δράσεις.
Η επιχειρηματικότητα είναι ένα ταξίδι και όπως λέει μία παλιά αφρικανική παροιμία:
“Αν θέλεις να πας γρήγορα πήγαινε μόνος σου αν θες να πας μακριά πήγαινε με παρέα.”

Υπηρεσίες marketing που σας προσφέρουμε σήμερα:

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Ως σύμβουλοι marketing θα αξιολογήσουμε τις τρέχουσες προσπάθειες marketing, αν υπάρχουν, και θα σας υποβάλουμε προτάσεις για βελτιώσεις. Στο πλαίσιο αυτών των συναντήσεων, μπορούμε να βοηθήσουμε στον προγραμματισμό, να εργαστούμε στην επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου, να σχεδιάσουμε και να εφαρμόσουμε κοινωνικά μέσα ή άλλες καμπάνιες marketing, να εκπαιδεύσουμε τα στελέχη σας σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές και να προτείνουμε νέο περιεχόμενο, ροές εργασίας ή μεθόδους για να προσεγγίσουμε τους πελάτες / καταναλωτές. Εάν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας ή να λύσετε ορισμένα βασικά ζητήματα, η συνεργασία μας ως εξωτερικού συμβούλου marketing, μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη στην κατανόηση και την βεβαιότητα που χρειάζεστε.

DIGITAL MARKETING

Διαχείριση social media, digital ads, email marketing.
Το ψηφιακό marketing, που ονομάζεται επίσης διαδικτυακό marketing, είναι η προώθηση εμπορικών επωνυμιών για σύνδεση με πιθανούς πελάτες που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο και άλλες μορφές ψηφιακής επικοινωνίας. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο email , κοινωνικά μέσα και διαφημίσεις μέσω διαδικτύου, αλλά και μηνύματα κειμένου και πολυμέσων ως κανάλι marketing.

ΕΡΓΑΛΕΙΑ MARKETING

Ο ορισμός των εργαλείων marketing είναι η ανάπτυξη προϊόντων και οι στρατηγικές και οι ενέργειες προώθησης που χρησιμοποιεί μια εταιρεία για να αναπτύξει και να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.

MARKETING PLAN

Ένα πρόγραμμα marketing σάς βοηθά να προωθείτε προϊόντα και υπηρεσίες στην επιχείρησή σας που ικανοποιούν τις ανάγκες της στοχευόμενης αγοράς σας. Απαιτεί έρευνα, χρόνο και δέσμευση, αλλά είναι μια πολύτιμη διαδικασία που μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην επιτυχία της επιχείρησής σας.

BUSINESS MODEL CANVAS

Το BMC είναι ένας οπτικός τρόπος αναγνώρισης βασικών στοιχείων της επιχείρησής σας και του τρόπου με τον οποίο σχετίζονται. Χρησιμοποιώντας το BMC, μπορείτε να αναπτύξετε μια σαφή εικόνα της πρότασης αξίας, των λειτουργιών, των πελατών και των οικονομικών σας. Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για τον προσδιορισμό τμημάτων της αγοράς στόχου και τον τρόπο ελκυστικότητας σε αυτά τα τμήματα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ – MARKETING

Η υπηρεσία στοχεύσει στην δημιουργία ενός λεπτομερούς σχεδίου marketing, προσδιορίζει το μήνυμα marketing μιας επιχείρησης και προσδιορίζει τον κατάλληλο συνδυασμό marketing για να μεταφέρει το μήνυμα στην αγορά-στόχο. Εργαζόμαστε επίσης στον καθορισμό και την εφαρμογή της στρατηγικής marketing. Στόχος μας η διασφάλιση ότι οι εταιρείες θα έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα από τις προσπάθειές τους στο marketing.
Θα λειτουργήσουμε ως επέκταση της εταιρείας σας και της ομάδας marketing ή πωλήσεων. Θα καλύψουμε τα κενά της γνώσης, Θα προσφέρουμε την εξειδικευμένη τεχνογνωσία μας στις προσπάθειες marketing θα παράγουμε τα αποτελέσματα που χρειάζεστε για να προχωρήσουμε στον συνολικό μετασχηματισμό της επιχείρησής σας εργαζόμενοι πλέον σε θέματα λειτουργιών, οργάνωσης και διαχείρισης.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Έχουμε μεγάλο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δικτύων που θα δώσουν την ευκαιρία να αποκτήσετε και άλλες προσλαμβάνουσες από επιχειρηματίες σαν και εσάς κάτω από την ομπρέλα, και όχι μόνο, παροχής γνώσεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

υπηρεσίες marketing που προσφέρουμε
υπηρεσίες marketing που προσφέρουμε

Συμπέρασμα

Οι υπηρεσίες marketing και μετέπειτα η κατάλληλη οργάνωση, είναι αυτές που θα δώσουν τέλος στην οποία ακυβερνησία μπορείτε να αντιλαμβάνεστε. Αν δεν έχετε ένα σχέδιο marketing τότε απλά βαδίζετε με τυχαιότητα.

Το marketing είναι σημαντικό επειδή επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διατηρούν μακροχρόνιες και διαρκείς σχέσεις με το κοινό τους. Δεν είναι μια εφάπαξ λύση, είναι μια συνεχής στρατηγική που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν.

Απαιτείται δέσμευση: Η αφοσίωση των πελατών είναι η καρδιά κάθε επιτυχημένης επιχείρησης – αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας