Yπηρεσίες marketing
Όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν έναν τρόπο να ξεχωρίζουν σε μια ανταγωνιστική αγορά.
Είτε πουλάτε προϊόντα στο διαδίκτυο, είτε είστε ιδιοκτήτης μιας τοπικής επιχείρησης είτε διευθύνετε μια επιχείρηση B2B, πρέπει να βρείτε τις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ για να αυξήσετε το κοινό σας, να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις για να αυξήσετε τα έσοδα.
Πωλήσεις και Μάρκετινγκ
Για να πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, χρειάζεστε κάποια μορφή μάρκετινγκ. Όταν εφαρμόζεται με κατάλληλο τρόπο, το μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα, ενώ θα μειώσετε άλλα κόστη.
Απαραίτητο για όλους
Χωρίς να κάνετε μάρκετινγκ, όπως και πολλές άλλες επιχειρήσεις δεν θα μπορέσετε να έχετε σταθερές πωλήσεις και ανάπτυξη. Το μάρκετινγκ είναι μια κατάσταση απαραίτητη για όλους, όμως απαιτεί προσαρμογή ανάλογα το είδος της επιχείρησης και το κοινό που απευθύνετε.
Είναι μια στρατηγική
Το μάρκετινγκ δεν είναι απλώς διαφημιστικές πινακίδες και διαφημίσεις, είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να επικοινωνήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στην αγορά-στόχο τους. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επικοινωνήσετε αυτά τα μηνύματα.
Ο σκοπός του μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ περιστρέφεται γύρω από τις επιθυμίες και τις απαιτήσεις των πελατών. Όλες οι προσπάθειες μάρκετινγκ στοχεύουν στην κάλυψη των διαφορετικών αναγκών των πελατών.
Επομένως, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τι θέλουν και χρειάζονται οι πελάτες σας και όχι μόνο αυτοί, για να μπορείτε να πάρετε αποφάσεις και να επιλέξετε τους κατάλληλους τύπους μάρκετινγκ με βάση τις απαιτήσεις σας.
Χωρίς κατάλληλο μάρκετινγκ, το πεδίο εφαρμογής σας είναι εξαιρετικά περιορισμένο. Το όνομά σας ακούγεται μια ή δύο φορές μεταξύ φίλων και μετά γίνεται ατμός στον αέρα μεταξύ τους. Χωρίς το κατάλληλο μάρκετινγκ, η επιχείρησή σας δεν μπορεί να έχει μόνιμο αντίκτυπο.
Χωρίς μάρκετινγκ, είναι εύκολο η κάθε επιχειρηματική σας προσπάθεια να ξεθωριάσει στο παρασκήνιο και η επιχείρησή σας μπορεί εύκολα να εξαφανιστεί.
Αποτυγχάνει η επιχείρησή σας να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της;
Αν ναι, σκεφτείτε τη δύναμη του μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Στο σημερινό συνεχώς μεταβαλλόμενο και δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου οι καταναλωτές έχουν μια πληθώρα επιλογών και το εύρος προσοχής είναι περιορισμένο, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν στρατηγικές προσεγγίσεις μάρκετινγκ για να ξεχωρίσουν από το πλήθος, να τραβήξουν την προσοχή των πελατών και να επιτύχουν τους στόχους τους.
Χρειάζεστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ
Ένα σχέδιο μάρκετινγκ είναι ένα έγγραφο που περιλαμβάνει στόχους, κοινό-στόχο , στρατηγικές και τακτικές, χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό και στοχεύει στην εκτέλεση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Βοηθά να ευθυγραμμιστεί το τμήμα κάθε εταιρείας, να ακολουθήσει το όραμα και τους στόχους και να εκτελέσει μια στρατηγική με επιτυχία.
Ένα σχέδιο μάρκετινγκ μοιάζει λίγο με περιγραφή θέσης εργασίας για την εταιρεία σας. Όλοι πρέπει να έχουν ένα, αλλά συχνά δεν είναι κατάλληλο για τον σκοπό του, ξεπερασμένο και δεν ελέγχεται συχνά…
Η έρευνα έχει δείξει ότι οι επιχειρήσεις με σχέδια πετυχαίνουν, ξεπερνούν τους ανταγωνιστές τους και διατηρούν προσωπικό, περισσότερο από εκείνες που δεν έχουν σχέδιο.
Χωρίς σχέδιο δεν υπάρχει κατεύθυνση για την εταιρεία ή τους υπαλλήλους της, οι αποφάσεις μπορεί να είναι ανενημέρωτες, ευκαιρίες μπορεί να χαθούν και απειλές μπορεί να βλάψουν ή να καταστρέψουν την επιχείρηση.
Χρησιμοποιήστε την στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής σας για να προσεγγίσετε πελάτες που διαφορετικά ενδέχεται να μην γνωρίζουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό — οι περισσότεροι πελάτες δεν θα συναντήσουν την επιχείρησή σας χωρίς να προσπαθήσετε να τους προσεγγίσετε.
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας μπορεί να είναι υπέροχα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν γι' αυτά
Το μάρκετινγκ μπορεί να το αλλάξει αυτό.
Ανεξάρτητα εάν είστε μια νέα ή μικρή επιχείρηση χρειάζεται να εφαρμόσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητες του προϋπολογισμού σας.
Για να αναπτύξετε την στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, καθορίστε την επωνυμία σας και προσδιορίστε τους πελάτες-στόχους σας.
Στη συνέχεια, ξεκινήστε έναν επιχειρηματικό ιστότοπο και ορίστε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Μετά από αυτό, εφαρμόστε εργαλεία και κανάλια μάρκετινγκ.
Τα κοινά χρησιμοποιούμενα κανάλια μάρκετινγκ περιλαμβάνουν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ (PPC), την διαδικτυακή δικτύωση και τον ιστότοπο της επιχείρησής σας (ειδικά την σελίδα του ιστολογίου).
Η σημασία του marketing για την επιχείρησή σας
Πώς προβάλετε και προωθείτε την επιχείρησή σας καθορίζει εάν η επιχείρηση θα είναι επιτυχής ή όχι. Το να εφαρμόζει κανείς marketing στην επιχείρησή του είναι μια επιλογή και στάση (που χρησιμοποιείται) για τη δημιουργία και διατήρηση της ζήτησης, της συνάφειας, της φήμης, του ανταγωνισμού και άλλων.
Χωρίς marketing, η επιχείρησή σας είναι πιθανό να κλείσει λόγω έλλειψης πωλήσεων.
Γιατί λοιπόν είναι σημαντικό το marketing;
Για ποιους λόγους χρειάζεστε πραγματικά υπηρεσίες marketing;
Μερικοί από τους λόγους είναι:
- Το marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης πελατών
- Το marketing βοηθά στη δημιουργία σχέσης μεταξύ μιας επιχείρησης και των πελατών της
- Το marketing βοηθά στην ενίσχυση των πωλήσεων
- Το marketing σας βοηθά να λαμβάνετε αποφάσεις που είναι σύμφωνες με αυτά που συμβαίνουν τώρα
Όταν μιλάμε για μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων εννοούμε τον τρόπο με τον οποίο απαντάει μια επιχείρηση στα εξής:
Με ποιο τρόπο ευαισθητοποιείτε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε για την ύπαρξη της επιχείρησής σας και για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Δηλαδή με ποιον τρόπο δημιουργείτε αναγνωρισιμότητα και ενδιαφέρον.
Επικοινωνία με τους Πελάτες:
Πως πετυχαίνετε να διατηρείτε ένα ανοιχτό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Μπορείτε να τους ενημερώνετε για νέα προϊόντα, προσφορές, ή ακόμα και να λύνετε προβλήματα που μπορεί να έχουν με αποτελεσματικό και συνεπή τρόπο.
Καθορισμός Τιμής:
Έχετε ένα μηχανισμό ικανό να προσφέρει ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό αποτέλεσμα που προέρχεται από τον ορθό καθορισμό των τιμών των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση του ανταγωνισμού, την καλλιέργεια των σχέσεων με τους προμηθευτές, και τον καθορισμό τιμών που είναι ανταγωνιστικές και ταυτόχρονα κερδοφόρες.
Ανάπτυξη της Επωνυμίας (Brand):
Έχετε λειτουργίες και σχέδιο που διαρκώς συμβάλλει στην ανάπτυξη και την ενίσχυση του brand της επιχείρησής σας. Με τη δημιουργία μιας συνεκτικής ταυτότητας και ενός αναγνωρίσιμου λογοτύπου, μπορείτε να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και αφοσίωση από τους πελάτες.
Ανάπτυξη Πελατειακής Βάσης:
Με ποιο τρόπο μεριμνείτε για την ανάπτυξη και τη διατήρηση μιας πελατειακής βάσης. Αυτό σημαίνει όχι μόνο να προσελκύετε νέους πελάτες, αλλά και να διατηρείτε τους υπάρχοντες με εξατομικευμένες προσφορές και εξυπηρέτηση.
Διαχείριση του Προϋπολογισμού:
Οι αξίες που χρησιμοποιείτε για να εφαρμόσετε οποιασδήποτε μορφής προβολή και διαφήμιση χρειάζεται να είναι προαποφασισμένες και να τις συμπεριλαμβάνετε στην κουλτούρα της διαχείρισης της επιχείρησής σας. Για αυτό θα πρέπει να αναθεωρείτε τις δαπάνες σε διάφορες μάρκετινγκ δραστηριότητες και να διασφαλίζετε ότι είναι αποτελεσματικές.
Εποπτεία της Αγοράς:
Πόσο καλά παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό σας, τις τάσεις της αγοράς και τις αλλαγές στις ανάγκες των πελατών; Αν δεν τα γνωρίζετε δεν θα μπορείτε να προσαρμόσετε την στρατηγική σας ανάλογα ώστε να μείνετε στην αγορά και να συνεχίσετε να αναπτύσσεστε.
Η αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας.
Μια επιχείρηση για να εξασφαλίσει την ανάπτυξη, την επιβίωση και την επιτυχία της, χρειάζεται να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά και να δημιουργήσει σχέσεις με τους πελάτες και τους προμηθευτές της.
Συνολικά, το μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση διαδραματίζει καίριο ρόλο στην ανάπτυξη, την επιβίωση και την επιτυχία της. Βοηθά στο να γίνετε ανταγωνιστικοί, να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με το κοινό σας και να αναπτύσσετε μια πιστή πελατειακή βάση.
Πως εμείς αντιλαμβανόμαστε το marketing
Για να εφαρμόσεις marketing σε μία επιχείρηση θα πρέπει μεταξύ των ατόμων που έχουν την ευθύνη να υπάρχει εμπιστοσύνη.
Θα πρέπει ο επιχειρηματίας να είναι διατεθειμένος να δει γυμνό τον εαυτό του μπροστά στους στενούς συνεργάτες του για να λάβει τη μέγιστη υποστήριξη για την οικοδόμηση μιας υγειούς επιχείρησης.
Κατανοούμε την δυσκολία να υπάρξει εμπιστοσύνη και συνεργασία με μία τρίτη εταιρεία, και τους δισταγμούς σας, για αυτό σας ενθαρρύνουμε αυτή η σχέση να χτιστεί σταδιακά.
Σε αρχικό στάδιο μας αναθέτετε τα έργα που ήδη έχετε αποφασίσει, και εμείς με τη σειρά μας με διάφορους τρόπους και εργαλεία αρχίζουμε να εντοπίζουμε τις πραγματικές σας ανάγκες και σας προτρέπουμε σε πιο αποτελεσματικές δράσεις.
Ποια η σχέση του μάρκετινγκ με την διαφήμιση
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι δύο στενά συνδεδεμένες έννοιες, αλλά υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους.
Μάρκετινγκ:
Ευρύτερο Σύνολο Δραστηριοτήτων:
Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει μια ευρύτερη γκάμα δραστηριοτήτων που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση αναπτύσσει, προωθεί και διατηρεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στην αγορά. Αυτές οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν την έρευνα αγοράς, τη στρατηγική προώθηση, τον καθορισμό τιμών, τη διαχείριση του brand, την ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες και πολλά άλλα.
Στοχευμένο στην Αγορά και το Κοινό:
Το μάρκετινγκ επικεντρώνεται στην κατανόηση και στην ικανοποίηση των αναγκών του κοινού και στον καθορισμό των στόχων και των στρατηγικών για να φτάσει τους πελάτες.
Μακροπρόθεσμο:
Το μάρκετινγκ είναι μια διαρκής διαδικασία που επικεντρώνεται στη δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με τους πελάτες στον μακροπρόθεσμο χρόνο.
Διαφήμιση:
Συγκεκριμένη Δραστηριότητα:
Η διαφήμιση είναι μια συγκεκριμένη δραστηριότητα εντός του μάρκετινγκ. Είναι η διαδικασία προώθησης και προβολής προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω διαφημίσεων σε μέσα όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, εκτυπώσεις, διαδίκτυο κ.λπ.
Περιορισμένης Διάρκειας: Η διαφήμιση είναι συνήθως μια προσωρινή δραστηριότητα που έχει συγκεκριμένη διάρκεια. Η διαφήμιση εμφανίζεται για να προωθήσει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μήνυμα.
Πιο Ορατή:
Η διαφήμιση είναι συνήθως πιο ορατή και εμφανής από τις άλλες δραστηριότητες του μάρκετινγκ. Συχνά, απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό.
Συνοψίζοντας
Το μάρκετινγκ είναι μια ευρύτερη, μακροπρόθεσμη στρατηγική που περιλαμβάνει πολλές δραστηριότητες, ενώ η διαφήμιση είναι μια συγκεκριμένη, προσωρινή δραστηριότητα μέσα στο πλαίσιο του μάρκετινγκ, που έχει στόχο την προβολή συγκεκριμένων προϊόντων ή υπηρεσιών.