9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Yπηρεσίες marketing

Όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν έναν τρόπο να ξεχωρίζουν σε μια ανταγωνιστική αγορά.
Είτε πουλάτε προϊόντα στο διαδίκτυο, είτε είστε ιδιοκτήτης μιας τοπικής επιχείρησης είτε διευθύνετε μια επιχείρηση B2B, πρέπει να βρείτε τις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ για να αυξήσετε το κοινό σας, να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις για να αυξήσετε τα έσοδα.

Πωλήσεις και Μάρκετινγκ

Για να πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, χρειάζεστε κάποια μορφή μάρκετινγκ. Όταν εφαρμόζεται με κατάλληλο τρόπο, το μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα, ενώ θα μειώσετε άλλα κόστη.

Απαραίτητο για όλους

Χωρίς να κάνετε μάρκετινγκ, όπως και πολλές άλλες επιχειρήσεις δεν θα μπορέσετε να έχετε σταθερές πωλήσεις και ανάπτυξη. Το μάρκετινγκ είναι μια κατάσταση απαραίτητη για όλους, όμως απαιτεί προσαρμογή ανάλογα το είδος της επιχείρησης και το κοινό που απευθύνετε.

Είναι μια στρατηγική

Το μάρκετινγκ δεν είναι απλώς διαφημιστικές πινακίδες και διαφημίσεις, είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να επικοινωνήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στην αγορά-στόχο τους. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επικοινωνήσετε αυτά τα μηνύματα.

Παρουσίαση σε συνεργάτες

Ο σκοπός του μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ περιστρέφεται γύρω από τις επιθυμίες και τις απαιτήσεις των πελατών. Όλες οι προσπάθειες μάρκετινγκ στοχεύουν στην κάλυψη των διαφορετικών αναγκών των πελατών. 

Επομένως, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τι θέλουν και χρειάζονται οι πελάτες σας και όχι μόνο αυτοί, για να μπορείτε να πάρετε αποφάσεις και να επιλέξετε τους κατάλληλους τύπους μάρκετινγκ με βάση τις απαιτήσεις σας.

Χωρίς κατάλληλο μάρκετινγκ, το πεδίο εφαρμογής σας είναι εξαιρετικά περιορισμένο. Το όνομά σας ακούγεται μια ή δύο φορές μεταξύ φίλων και μετά γίνεται ατμός στον αέρα μεταξύ τους. Χωρίς το κατάλληλο μάρκετινγκ, η επιχείρησή σας δεν μπορεί να έχει μόνιμο αντίκτυπο.

Χωρίς μάρκετινγκ, είναι εύκολο η κάθε επιχειρηματική σας προσπάθεια να ξεθωριάσει στο παρασκήνιο και η επιχείρησή σας μπορεί εύκολα να εξαφανιστεί. 

Αποτυγχάνει η επιχείρησή σας να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της;

Αν ναι, σκεφτείτε τη δύναμη του μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Στο σημερινό συνεχώς μεταβαλλόμενο και δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου οι καταναλωτές έχουν μια πληθώρα επιλογών και το εύρος προσοχής είναι περιορισμένο, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν στρατηγικές προσεγγίσεις μάρκετινγκ για να ξεχωρίσουν από το πλήθος, να τραβήξουν την προσοχή των πελατών και να επιτύχουν τους στόχους τους.

Ως αποτέλεσμα, το μάρκετινγκ χρησιμεύει ως η κινητήρια δύναμη που ωθεί τις επιχειρήσεις προς τα εμπρός, επιτρέποντάς τους να ευδοκιμήσουν. 

Χρειάζεστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ

Ένα σχέδιο μάρκετινγκ είναι ένα έγγραφο που περιλαμβάνει στόχους, κοινό-στόχο , στρατηγικές και τακτικές, χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό και στοχεύει στην εκτέλεση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Βοηθά να ευθυγραμμιστεί το τμήμα κάθε εταιρείας, να ακολουθήσει το όραμα και τους στόχους και να εκτελέσει μια στρατηγική με επιτυχία.

Ένα σχέδιο μάρκετινγκ μοιάζει λίγο με περιγραφή θέσης εργασίας για την εταιρεία σας. Όλοι πρέπει να έχουν ένα, αλλά συχνά δεν είναι κατάλληλο για τον σκοπό του, ξεπερασμένο και δεν ελέγχεται συχνά…

Η έρευνα έχει δείξει ότι οι επιχειρήσεις με σχέδια πετυχαίνουν, ξεπερνούν τους ανταγωνιστές τους και διατηρούν προσωπικό, περισσότερο από εκείνες που δεν έχουν σχέδιο.

Χωρίς σχέδιο δεν υπάρχει κατεύθυνση για την εταιρεία ή τους υπαλλήλους της, οι αποφάσεις μπορεί να είναι ανενημέρωτες, ευκαιρίες μπορεί να χαθούν και απειλές μπορεί να βλάψουν ή να καταστρέψουν την επιχείρηση.

Χρησιμοποιήστε την στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής σας για να προσεγγίσετε πελάτες που διαφορετικά ενδέχεται να μην γνωρίζουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό — οι περισσότεροι πελάτες δεν θα συναντήσουν την επιχείρησή σας χωρίς να προσπαθήσετε να τους προσεγγίσετε.

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας μπορεί να είναι υπέροχα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν γι' αυτά

Το μάρκετινγκ μπορεί να το αλλάξει αυτό. 

Ανεξάρτητα εάν είστε μια νέα ή μικρή επιχείρηση χρειάζεται να εφαρμόσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητες του προϋπολογισμού σας.

Για να αναπτύξετε την στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, καθορίστε την επωνυμία σας και προσδιορίστε τους πελάτες-στόχους σας.
Στη συνέχεια, ξεκινήστε έναν επιχειρηματικό ιστότοπο και ορίστε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Μετά από αυτό, εφαρμόστε εργαλεία και κανάλια μάρκετινγκ.

Τα κοινά χρησιμοποιούμενα κανάλια μάρκετινγκ περιλαμβάνουν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ (PPC), την διαδικτυακή δικτύωση και τον ιστότοπο της επιχείρησής σας (ειδικά την σελίδα του ιστολογίου).

Η σημασία του marketing για την επιχείρησή σας

Πώς προβάλετε και προωθείτε την επιχείρησή σας καθορίζει εάν η επιχείρηση θα είναι επιτυχής ή όχι. Το να εφαρμόζει κανείς marketing στην επιχείρησή του είναι μια επιλογή και στάση (που χρησιμοποιείται) για τη δημιουργία και διατήρηση της ζήτησης, της συνάφειας, της φήμης, του ανταγωνισμού και άλλων.
Χωρίς marketing, η επιχείρησή σας είναι πιθανό να κλείσει λόγω έλλειψης πωλήσεων.

Γιατί λοιπόν είναι σημαντικό το marketing;
Για ποιους λόγους χρειάζεστε πραγματικά υπηρεσίες marketing;

Μερικοί από τους λόγους είναι:

Όταν μιλάμε για μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων εννοούμε τον τρόπο με τον οποίο απαντάει μια επιχείρηση στα εξής:

Η αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας.

Μια επιχείρηση για να εξασφαλίσει την ανάπτυξη, την επιβίωση και την επιτυχία της, χρειάζεται να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά και να δημιουργήσει σχέσεις με τους πελάτες και τους προμηθευτές της.

Συνολικά, το μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση διαδραματίζει καίριο ρόλο στην ανάπτυξη, την επιβίωση και την επιτυχία της. Βοηθά στο να γίνετε ανταγωνιστικοί, να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με το κοινό σας και να αναπτύσσετε μια πιστή πελατειακή βάση.

Πως εμείς αντιλαμβανόμαστε το marketing

Για να εφαρμόσεις marketing σε μία επιχείρηση θα πρέπει μεταξύ των ατόμων που έχουν την ευθύνη να υπάρχει εμπιστοσύνη.

Θα πρέπει ο επιχειρηματίας να είναι διατεθειμένος να δει γυμνό τον εαυτό του μπροστά στους στενούς συνεργάτες του για να λάβει τη μέγιστη υποστήριξη για την οικοδόμηση μιας υγειούς επιχείρησης.

Κατανοούμε την δυσκολία να υπάρξει εμπιστοσύνη και συνεργασία με μία τρίτη εταιρεία, και τους δισταγμούς σας, για αυτό σας ενθαρρύνουμε αυτή η σχέση να χτιστεί σταδιακά.

Σε αρχικό στάδιο μας αναθέτετε τα έργα που ήδη έχετε αποφασίσει, και εμείς με τη σειρά μας με διάφορους τρόπους και εργαλεία αρχίζουμε να εντοπίζουμε τις πραγματικές σας ανάγκες και σας προτρέπουμε σε πιο αποτελεσματικές δράσεις.

Ποια η σχέση του μάρκετινγκ με την διαφήμιση

Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι δύο στενά συνδεδεμένες έννοιες, αλλά υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους.

Μάρκετινγκ:

01

Ευρύτερο Σύνολο Δραστηριοτήτων:
Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει μια ευρύτερη γκάμα δραστηριοτήτων που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση αναπτύσσει, προωθεί και διατηρεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στην αγορά. Αυτές οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν την έρευνα αγοράς, τη στρατηγική προώθηση, τον καθορισμό τιμών, τη διαχείριση του brand, την ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες και πολλά άλλα.

02

Στοχευμένο στην Αγορά και το Κοινό:
Το μάρκετινγκ επικεντρώνεται στην κατανόηση και στην ικανοποίηση των αναγκών του κοινού και στον καθορισμό των στόχων και των στρατηγικών για να φτάσει τους πελάτες.

03

Μακροπρόθεσμο:
Το μάρκετινγκ είναι μια διαρκής διαδικασία που επικεντρώνεται στη δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με τους πελάτες στον μακροπρόθεσμο χρόνο.

Διαφήμιση:

01

Συγκεκριμένη Δραστηριότητα:
Η διαφήμιση είναι μια συγκεκριμένη δραστηριότητα εντός του μάρκετινγκ. Είναι η διαδικασία προώθησης και προβολής προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω διαφημίσεων σε μέσα όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, εκτυπώσεις, διαδίκτυο κ.λπ.

02

Περιορισμένης Διάρκειας: Η διαφήμιση είναι συνήθως μια προσωρινή δραστηριότητα που έχει συγκεκριμένη διάρκεια. Η διαφήμιση εμφανίζεται για να προωθήσει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μήνυμα.

03

Πιο Ορατή:
Η διαφήμιση είναι συνήθως πιο ορατή και εμφανής από τις άλλες δραστηριότητες του μάρκετινγκ. Συχνά, απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό.

Συνοψίζοντας

Το μάρκετινγκ είναι μια ευρύτερη, μακροπρόθεσμη στρατηγική που περιλαμβάνει πολλές δραστηριότητες, ενώ η διαφήμιση είναι μια συγκεκριμένη, προσωρινή δραστηριότητα μέσα στο πλαίσιο του μάρκετινγκ, που έχει στόχο την προβολή συγκεκριμένων προϊόντων ή υπηρεσιών.

marketing strategy
Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας