Skip to content
γραμμη πρασινη

Σε ένα κόσμο
εικόνων
η γραφιστική
δεν είναι άλλη μια
εικόνα

Είναι δήλωση!

Σε ένα κόσμο εικόνων η γραφιστική δεν είναι άλλη μια εικόνα Είναι δήλωση!

Σε ένα κόσμο εικόνων η γραφιστική δεν είναι άλλη μια εικόνα. Είναι δήλωση!

Πως θα μπορούσαμε να περιγράψουμε την γραφιστική; Σίγουρα δεν είναι μόνο αυτό, αλλά μια πρώτη, απλή περιγραφή θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι, η διαδικασία δημιουργίας οπτικού περιεχομένου σε μορφή εικόνων, εικονογραφήσεων, τυπογραφίας, εικονιδίων, φωτογραφιών κ.λπ. για την επικοινωνία μηνυμάτων. Χρησιμοποιείται σε διάφορους τομείς όπως η διαφήμιση, οι δημόσιες σχέσεις, το marketing, ο σχεδιασμός κ.λπ.

Με την πάροδο του χρόνου οι επιχειρήσεις έχουν βρει νέους τρόπους marketing, οπότε και για αυτό τον λόγο, οι γραφιστικές υπηρεσίες, όχι μόνο έχουν επίσης προσαρμοστεί, αλλά και καινοτομήσει.

Κατανοούμε ότι μια πετυχημένη εταιρική εικόνα “εκτός από την αύξηση των κερδών”, μπορεί να δημιουργεί ως παρελκόμενο, τις συνθήκες για πιο ευτυχισμένους υπαλλήλους, πιο αφοσιωμένο κοινό, να μας «οδηγεί» σε διαδικασίες παραγωγής καλύτερων προϊόντων και υπηρεσιών, να αυξάνει την επιχειρηματική μας «ενσυναίσθηση» όσον αφορά την αγορά, που με την σειρά της θα προκαλεί και πιο άμεση αναγνώριση της επωνυμίας μας.

Υπάρχουν πολλά περισσότερα που αφορούν τη γραφιστική, πέρα από την επιλογή και σύνθεση μιας εικόνας και την επικόλλησή της σε ένα banner. Υπάρχει η σύνδεση του μηνύματος που θέλετε να στείλετε στους πελάτες σας, μέσω του γραφιστικού και να το δημιουργήσουμε. Υπάρχει τρόπος επιλογής χρωματικών αποχρώσεων, που μπορούν να ενεργοποιήσουν ισχυρά συναισθήματα.

Το «μήνυμα» μιας επωνυμίας, ορίζεται αυτόματα ως το πιο σημαντικό μέρος μιας διαφήμισης, γιατί είναι αυτό που δηλώνει την διαφορετικότητα, από άλλες, ομοειδείς επιχειρήσεις. Είναι αυτό που κολλά στο μυαλό των πελατών σας.
Κανείς δεν θέλει το μήνυμα του να είναι φτωχό. Κι εδώ δεν μιλάμε για «υπερπαραγωγές». Άλλωστε τις περισσότερες φορές ένα καλαίσθητο minimal οπτικό μήνυμα είναι το ζητούμενο! Αυτό όμως απαιτεί γνώση και αισθητική. Για να βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία σας είναι σε σωστό δρόμο, όπως εσείς είστε ειδικοί σε αυτό που παράγετε, απλά εμπιστευτείτε τον κατάλληλο επαγγελματία ή εταιρεία ανάλογων υπηρεσιών.

γραμμη μωβ

Με την γραφιστική καλούμαστε ως εταιρεία, να βρούμε τις δημιουργικές οδούς και να συνδέσουμε τις σχεδιαστικές μας γνώσεις και τις εικαστικές μας απόψεις, με το λογότυπό σας και πάντα συνδέοντας το τελικό δημιουργικό αποτέλεσμα με τους βασικούς επιχειρηματικούς στόχους και την πρόταση της επωνυμίας σας.

Γιατί χρειάζομαι γραφιστικές υπηρεσίες

Από την στιγμή που έχετε επιχείρηση, ο στόχος σας είναι να κάνετε πωλήσεις. Για να πουλήσετε οτιδήποτε, χρειάζεται να δημιουργήσετε την εικόνα σας, στους ανθρώπους που απευθύνεστε για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους. Για να κερδηθεί αυτή η εμπιστοσύνη των ανθρώπων στην επωνυμία σας χρειάζεστε υπηρεσίες γραφιστικής. Ο γραφικός σχεδιασμός είναι το κλειδί για να δώσετε την ιδέα σας καλύτερα στον κόσμο.

Η σημασία και η συμβολή του σχεδιασμού γραφικών στην επίτευξη των εταιρικών σας στόχων είναι τεράστια. Οι σημερινοί ρυθμοί και ο τρόπος ζωής των ανθρώπων δεν επιτρέπει εύκολα να μπουν στην διαδικασία, να διαβάσουν ή να δώσουν προσοχή σε κάτι που θέλετε να επικοινωνήσετε, εκτός εάν έχει την κατάλληλη αισθητική για να τραβήξει την προσοχή τους. Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε με το κοινό σας (πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενους, προμηθευτές), και θέλετε να δώσετε την ιδέα σας αποτελεσματικά, πρέπει να γίνετε δημιουργικοί.

Η γραφιστική σχεδίαση καθιστά το περιεχόμενο ή την ιδέα σας, πιο επαγγελματική και αξιόπιστη και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρησή, ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις και τις υπηρεσίες ή το κοινό της. Η γραφιστική προωθεί τη δημιουργικότητα και κάνει την ιδέα σας πιο ελκυστική και εύχρηστη για το κοινό. Κάθε μάρκα έχει μια ιστορία που βοηθά τους ανθρώπους να συνδεθούν με αυτήν την επωνυμία και ο γραφικός σχεδιασμός είναι ένας τρόπος για να γίνει πιο αποτελεσματικό.

γραμμη λευκη

Διαθέτουμε διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας εξασφαλίζοντας για εσάς τα μέγιστα οφέλη των ενεργειών marketing προς όποια κατεύθυνση και αν απευθύνονται.

ενισχυση πωλησεων

Το operation manual για γραφιστικές εφαρμογές

Ενίσχυση των πωλήσεων

Σίγουρα ο κυριότερος λόγος για τον οποίο χρειάζεστε τις υπηρεσίες μας είναι για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Εάν έχετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που δεν ξεχωρίζει, το πιο πιθανό είναι, επειδή δεν έχετε φτάσει ακόμα στο σωστό κοινό ή επειδή δεν έχετε καταβάλει μεγάλη προσπάθεια στο marketing και τη διαφήμιση. Και στις δύο περιπτώσεις η γραφιστική προφανώς είναι απούσα. Η εμπιστοσύνη από στόμα σε στόμα μπορεί να ήταν αποτελεσματική αλλά κι αυτή ήταν μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις και κυρίως σε άλλες εποχές.

γραμμη μωβ

Αυτό που προτάσσει πλέον η αγορά, είναι ότι στο τέλος της ημέρας, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης που έχει επενδύσει στην ανάπτυξη της επωνυμίας και της εταιρικής του εικόνας, είναι και αυτός που κερδίζει!

Μπορούμε να σας υποστηρίξουμε στην καθιέρωση της εταιρείας σας και του ονόματός της και να βγάλουμε το μήνυμα εκεί έξω ότι, υπάρχει μια νέα επιχείρηση στην πόλη έτοιμη να εξυπηρετήσει.

γραμμη κιτρινη

Δημιουργείτε τώρα την εταιρεία σας

Για όσους ξεκινούν τώρα την επιχείρησή τους, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να λάβουν την κατάλληλη υποστήριξη και υπηρεσίες για να προβάλλουν με επιτυχία την επωνυμία τους.

Μπορείτε να έχετε τον επαγγελματικό σας χώρο, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας έτοιμα να ξεκινήσουν, τους υπαλλήλους να είναι έτοιμοι να εξυπηρετήσουν, αλλά στο τέλος της ημέρας, πιθανότατα να βρείτε πολύ λίγη κίνηση, αν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν καν ποιοι είστε ή τι εσείς διαθέτετε στην αγορά.

Ελάτε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια “επωνυμία” που κολλά στο μυαλό των ανθρώπων. Θα μπορούσε ακόμη και να είναι τόσο απλό όσο ένα πιασάρικο σύνθημα που οι άνθρωποι επαναλαμβάνουν στον εαυτό τους.

Η επωνυμία της επιχείρησής σας είναι σημαντική.

Δημιουργία εμπιστοσύνης και καλής θέλησης

Δεν πρέπει ποτέ να υποτιμάται η δύναμη ενός καλού δημιουργικού σχεδιασμού. Όπως πολλά βιβλία κρίνονται από τα εξώφυλλα τους, έτσι και οι περισσότεροι πελάτες κρίνουν τις εταιρείες από τα γραφικά τους. Εάν προσπαθήσετε να κάνετε το δικό σας γραφικό, με όχι επαγγελματικό τρόπο, τα γραφικά σας το πιο πιθανό είναι, να μην εμφανίζουν ανάλογη ποιότητα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό με την σειρά του, μπορεί να κάνει τους πελάτες δύσπιστους για συνεργασία με την επιχείρησή σας. Μπορεί να αισθάνονται ότι η εταιρεία σας είναι αναξιόπιστη ή φθηνή. Μπορεί ακόμη και να πιστεύουν ότι τα προϊόντα σας δεν είναι καλής ποιότητας και οι υπηρεσίες σας μπορεί να μην είναι τόσο αποτελεσματικές όσο άλλες.

Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει με την ύπαρξη ενός καλού γραφικού, κι αυτή είναι η δική μας δουλειά!

Όπως κι εσείς στην επιχείρηση σας, έτσι κι εμείς γνωρίζουμε τον τρόπο λειτουργίας της διαφήμισης. Γνωρίζουμε την επίδραση των χρωμάτων και την ιδιαίτερη αλλά πολύ όμορφη σχέση, μεταξύ μινιμαλισμού και αποτελεσματικών μηνυμάτων.

Αποστολή μηνύματος επωνυμίας

Αποστολή μηνύματος επωνυμίας

Η διαφήμιση έχει να κάνει με την αποστολή μηνυμάτων. Και για να γίνει αυτό θα πρέπει να ενεργοποιηθούν πολλοί παράμετροι, και στο δημιουργικό κομμάτι, και σε κείμενο και φυσικά στον τρόπο προώθησης αυτής της σύνθετης διεργασίας.

Γι’ αυτό χρειάζεστε επαγγελματικές υπηρεσίες. Για να είστε σίγουροι πιά, ότι όπως εσείς είσαστε γνώστες του αντικειμένου σας, μία επίσης καλή εταιρεία στο αντικείμενο της, την διαφήμιση δηλαδή, μπορεί να σιγουρέψει ότι το σωστό είδος μηνύματος αποστέλλεται στους εν δυνάμει πελάτες σας.

ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ

ένα δυνατό κοκτέιλ
εμπειρίας / εργαλείων / δημιουργικότητας

Συχνά αγοράζουμε ορισμένα προϊόντα επειδή μας αρέσουν οι συσκευασίες τους, αφιερώνουμε χρόνο σε έναν ιστότοπο και του περιεχομένου του σε βάθος, λόγω του τρόπου με τον οποίο παρουσιάζεται το περιεχόμενό του, ή ακόμη και επαινούμε ένα περιοδικό για τα ελκυστικά του γραφιστικά που μας κράτησαν εντυπωσιασμένους, όλα αυτά τα πράγματα είναι αποτελέσματα μιας επιτυχημένης γραφιστικής συνεργασίας.

Εφαρμογές γραφιστικής

Υπάρχουν διάφοροι τομείς που έχει εφαρμογή ο γραφιστικός σχεδιασμός. Ας δούμε τους βασικότερους

εφαρμογες γραφιστικης
γραμμη κοκκινη

Στην The Marketeers συνδυάζουμε τις γνώσεις στο marketing, στην γραφιστική, την αισθητική και τις σύγχρονες τεχνολογίες για να υποστηρίξουμε οποιοδήποτε έργο μας εμπιστεύεστε. Μελετάμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας, τις επιθυμίες σας και τις βασικές αρχές σας για να σχεδιάσουμε το ιδανικό λογότυπο για την εταιρία σας, την ολοκληρωμένη εταιρική σας ταυτότητα και την διαμόρφωση της «εικόνας» σας (branding).

γραμμη κοκκινη

Για εμάς η γραφιστική είναι και τέχνη!

Γνωρίζουμε πώς κάθε επιχείρηση έχει ορισμένες άυλες ιδιότητες όπως προσωπικότητα, ουσία, τόνο και συναισθήματα. Η οπτική ταυτότητα είναι ο τρόπος εμφάνισης αυτών των άυλων ιδιοτήτων στο κοινό με τη μορφή εικόνων, σχημάτων ή χρωμάτων.

Λειτουργούμε ως εταιρεία marketing και δημιουργικό γραφείο σχεδιασμού και προσφέρουμε υπηρεσίες όπως στρατηγικό περιεχόμενο, δημιουργικό σχεδιασμό, τεχνολογία, marketing και διαφήμιση στους πελάτες. Είμαστε μια ανήσυχη ομάδα επαγγελματιών και πάντα έχουμε νέες φρέσκιες ιδέες για όσους θέλουν να διακριθούν.

Αφού μάθουμε για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας και την εταιρεία στο σύνολό της, θα συνεργαστούμε στενά μαζί σας, για να βρούμε τον καλύτερο τρόπο προβολής και διαφήμισης, το λογότυπο ή τα γραφικά που μπορούν να ενημερώσουν τους πελάτες σας με ακρίβεια και καλαισθησία για την εταιρεία σας. Θα κάνουμε τα μηνύματά σας ελκυστικά και δελεαστικά. Η εργασία μας θα ενημερώσει, αυτούς τους πελάτες που ενδιαφέρονται, ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρετε είναι υψηλής ποιότητας και αξίζουν τα χρήματά τους.

Ξεχωρίζοντας με τον κατάλληλο δημιουργικό σχεδιασμό, θα μπορείτε να ενθαρρύνετε νέους πελάτες να εισέλθουν στις πόρτες σας αναπτύσσοντας μια πιστή πελατειακή βάση.

Για εμάς η γραφιστική είναι και τέχνη!
Ας μιλήσουμε τώρα για την εικόνα σας

Ας μιλήσουμε τώρα για την εικόνα σας

Για να αναλάβουμε με επιτυχία το κάθε έργο που μας δίνετε θα χρειαστούμε το σύνολο των στοιχείων που αφορούν το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλετε να προωθήσετε όπως κείμενα, φωτογραφίες κ.ά. Aν δεν υπάρχουν, το δημιουργικό μας τμήμα, αναλαμβάνει να γράψει το περιεχόμενο και να αγοραστούν οι κατάλληλες για την εκτύπωση φωτογραφίες ή να γίνει φωτογράφηση αν και εφόσον χρειαστεί. Επίσης θα πρέπει να μας δώσετε σε επεξεργάσιμη μορφή (διανυσματικό) το λογότυπο σας και όλα τα στοιχεία που αφορούν την εταιρική σας ταυτότητα όπως χρώματα που χρησιμοποιείτε ήδη σε κλίμακα pantone ή cmyk. Eμείς θα «οπτικοποιήσουμε» το μήνυμά σας, λαμβάνοντας υπόψη στοιχεία όπως: το κοινωνικό περιβάλλον, τη χρονική περίοδο, τις τάσεις της εποχής και το κοινό στο οποίο θέλετε να απευθυνθείτε.

Η ικανότητα του κοινού να αποκωδικοποιεί και να ερμηνεύει, είναι σημαντικός παράγοντας που καθορίζει τη δομή και την ουσία του μηνύματος κάθε γραφιστικής πρότασης. Το ζητούμενο είναι το προϊόν, η υπηρεσία ή η ιδέα σας να φτάσει ελκυστική και με ξεκάθαρο και απλό τρόπο στα μάτια του πελάτη σας.

Μέσα από την γραφιστική, οι εικόνες και τα μηνύματα δημιουργούν τον τρόπο προβολής μιας ιστορίας.

Μας αρέσει να ακούμε τις ιδέες σας και να αναπτύσσουμε την πιο αντιπροσωπευτική “ιστορία” σας στην αγορά.

γραμμη λευκη

Με πάνω από 20 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, με συνεχή εκπαίδευση και έρευνα στο τομέα μας, συνδεόμαστε μαζί σας, κατανοούμε τους στόχους σας, αναπτύσσουμε τις ιδέες σας, σχεδιάζουμε την αντιπροσωπευτική και μοναδική ταυτότητά σας.

Όλοι έχουμε μια ιστορία!

…θα χαρούμε να βγάλουμε
την δική σας στο φως!

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας