9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
Προϊόντα εκτυπώσεων

Eκτυπώσεις

Δείτε κάθε εκτύπωση ως μια ευκαιρία ορθής επικοινωνίας

Δείτε κάθε εκτύπωση ως μια ευκαιρία ορθής επικοινωνίας

Είναι σαφές σήμερα ότι το ψηφιακό είναι μέρος της καθημερινής ζωής σχεδόν όλων, το χαρτί, και τα άλλα μέσα εκτυπώσεων εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι θέλουν να επικοινωνούν και να λαμβάνουν επικοινωνίες.
Ως επιχειρήσεις, έχουμε πολλές πληροφορίες για να μεταφέρουμε στους πελάτες μας, στους υποψήφιους πελάτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη. Πληροφορίες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν μια πώληση, να τους κρατήσουν ενήμερους ή να διαδώσουν στοιχεία όπως απαιτείται από το νόμο. Υπάρχουν πολλές μορφές που μπορεί να λάβει αυτή η επικοινωνία. Το marketing μέσω email και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δύο τέτοιες μέθοδοι επικοινωνίας.
Όμως, εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι τα έντυπα μέσα είναι τα πιο αποτελεσματικά.

Τα έντυπα μέσα έχουν υπάρξει και είναι μια επαναστατική εξέλιξη που έχει καλύψει το κενό επικοινωνίας με τη βοήθεια ενσώματων έντυπων στοιχείων. Με διάφορα μέσα όπως επιχειρηματικές επιστολές, φυλλάδια, διαφημιστικές πινακίδες, προϊoντικά έντυπα, πινακίδες, επαγγελματικές κάρτες διαφημίσεις κ.α. μπορείτε να επικοινωνήσετε σε ένα μεγάλο κοινό με μία κίνηση.
Η λέξη « εκτύπωση » υποδηλώνει γραμμένο από μηχανή και ο όρος « μέσα » απεικονίζει τον τρόπο επικοινωνίας. Έτσι, τα έντυπα μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν γνώσεις και πληροφορίες σε μια αυστηρά στοχευμένη τεράστια μάζα. Μαζί με τέτοιες συμβατικές πηγές έντυπων μέσων όπως το διαφημιστικό σας έντυπο, η δύναμη της μαζικής επικοινωνίας έχει ενισχυθεί.
Ο πιο ζωτικός και σημαντικός σκοπός των μέσων εκτύπωσης είναι η κοινή χρήση πληροφοριών ως γραπτή διεπαφή σε ένα αυστηρά στοχευμένο κοινό για το οποίο το συγκεκριμένο σύνολο πληροφοριών ή δεδομένων προορίζεται πραγματικά.
Εξυπηρετούν το εμπορικό κίνητρο της διαφήμισης οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας από τη μία πλευρά και αποκαλύπτουν την αξιοπιστία της επιχείρησης από την άλλη πλευρά μέσω επιγραφών, εσωτερικών και εξωτερικών σημάνσεων, φυλλαδίων, προϊοντικών εντύπων, καταλόγων, ενημερωτικών δελτίων και πλείστων άλλων εφαρμογών.

Δημιουργικές δυνατότητες και εκτυπώσεις

Ενώ ζούμε σε έναν ολοένα και περισσότερο ψηφιακό κόσμο, τα έντυπα μέσα εξακολουθούν να είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος του συνδυασμού μάρκετινγκ.
Η επένδυση σε έντυπα μέσα μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επεκτείνουν την προσέγγισή τους σε πιθανούς πελάτες, να αποκτήσουν έκθεση και να προσελκύσουν το κοινό-στόχο τους με διαφημιστικές εκστρατείες.

Με την χρήση των κατάλληλων υλικών και μέσων σε κάθε περίπτωση μπορούμε να έχουμε μεγάλη αποτελεσματικότητα.

Μπορούμε να στοχεύσουμε
Τα έντυπα μέσα μπορούν να προσαρμοστούν στην αγορά-στόχο σας, τόσο όσον αφορά το στυλ του σχεδιασμού όσο και τον
τρόπο διανομής του υλικού. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να εστιάσετε τον προϋπολογισμό marketing στην προσέγγιση του κοινού
που θέλετε και να κάνετε το υλικό σχετικό και ελκυστικό για αυτούς.

Μπορούμε να δημιουργήσουμε αξιοπιστία
Ένας άλλος λόγος για τον οποίο τα έντυπα μέσα είναι σημαντικά είναι επειδή δημιουργεί αξιοπιστία. Η επένδυση σε έντυπο
υλικό σηματοδοτεί στους πελάτες ότι είστε σοβαροί για την επιχείρησή σας και ότι προσφέρετε ένα αξιόλογο προϊόν ή υπηρεσία.

Μπορούμε να δημιουργήσουμε αφοσίωση
Τα έντυπα υλικά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν αφοσίωση μεταξύ του πελάτη και της επωνυμίας μας. Παρέχοντας
ενδιαφέροντα άρθρα για ανάγνωση, ειδικές προσφορές ή διασκεδαστικά αντίγραφα, υπάρχει η ευκαιρία να δημιουργθεί μια
σύνδεση μεταξύ του αναγνώστη και του προϊόντος που μπορεί να οδηγήσει σε αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις της επωνυμίας.

Επιτυγχάνουμε μεγάλη διατήρηση των μηνυμάτων μας
Σε αντίθεση με τις ιστοσελίδες, τα μέσα εκτύπωσης έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Αντί να ξοδεύετε λίγα δευτερόλεπτα σε έναν ιστότοπο και στη συνέχεια να προχωράτε, τα φυλλάδια και τα προϊοντικά έντυπα μπορούν να παραληφθούν και να τοποθετηθούν και να αναφερθούν. Μπορούν επίσης να μεταδοθούν σε φίλους ή συναδέλφους, μεγιστοποιώντας την εμβέλεια της καμπάνιας σας.

Μπορούμε να τα συνδέσουμε με τις ψηφιακές καμπάνιες
Τέλος, τα έντυπα μέσα προσφέρουν την ευκαιρία σύνδεσης χαρτιού με διαδικτυακό περιεχόμενο. Παραδείγματα εδώ περιλαμβάνουν τη χρήση κωδικού QR ή παραπομπής σε ιστότοπο για περισσότερες πληροφορίες ή για παραγγελία μέσω Διαδικτύου.

Δημιουργικές δυνατότητες και εκτυπώσεις

Μια ανάγκη που σε στηρίζει

Η εκτύπωση έχει την υψηλότερη αφοσίωση, την υψηλότερη ανάκληση και την υψηλότερη απόδοση επένδυσης. Επιπλέον, με ένα ευρύ φάσμα διαθέσιμων επιλογών εκτύπωσης, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να προσελκύσετε την κατάλληλη στιγμή, με το σωστό μέσο, το σωστό κοινό.

Ανεξάρτητα από την επιχείρησή σας, είτε είστε εταιρεία υπηρεσιών, εστιατόριο, σχολείο ή άλλο κατάστημα λιανικής, η εκτύπωση σε διάφορα κανάλια μπορεί να συμβάλει στην προώθηση της επωνυμίας σας και στην αύξηση των πωλήσεων.

Υπάρχουν πολλές επιλογές εκτύπωσης που πρέπει να λάβετε υπόψη, όπως:
• Φυλλάδια
• Λογιστικά έντυπα
• Αφίσες
• Πινακίδες
• Σημεία προβολής στο κατάστημα
• Εκθεσιακά περίπτερα
• Εταιρική συσκευασία
• Σήμανση
• Προωθητικά δώρα
…και πολλές άλλες επιλογές

Η εκτύπωση είναι αξιόπιστη. Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται τα έντυπα μέσα πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο στο οποίο εκτίθενται. Τα έντυπα μέσα συχνά θεωρούνται πολύ λιγότερο επεμβατικά, χωρίς να παρεμποδίζουν με ενοχλητικές αναδυόμενες διαφημίσεις. Ένα φυλλάδιο, περιοδικό ή άλλη μορφή εκτύπωσης είναι μια χαλαρή μορφή marketing. Η εμπιστοσύνη είναι ένας τεράστιος παράγοντας όταν ένας πελάτης επιλέγει έναν προμηθευτή. Η εκτύπωση τελεί ως η πιο αξιόπιστη διαθέσιμη μορφή μέσων.

Η εκτύπωση σας βοηθά να φτάσετε στην αγορά-στόχο σας. Είτε πρόκειται για ένα ειδικό φυλλάδιο, ένα στοχευμένο υλικό Σημείου Πώλησης ή ένα εκθεσιακό περίπτερο, η εκτύπωση μπορεί να σας βοηθήσει να αλληλεπιδράσετε με το σωστό κοινό-στόχο την κατάλληλη στιγμή. Σήμερα περισσότερο από ποτέ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εκτύπωση για να στοχεύσετε το σωστό κοινό τη σωστή στιγμή.

Η εκτύπωση είναι απτή. Δεν υπάρχει τίποτα σαν ένα καλά σχεδιασμένο φυλλάδιο για να το κρατάτε. Μια μεγάλη αφίσα που διαφημίζει μια ειδική προσφορά σε ένα παράθυρο καταστήματος ή εστιατορίου θα δελεάσει τους αγοραστές και τους γευματίζοντες. Η προβολή και η αίσθηση καθρεπτίζουν το μήνυμά σας, και αυτά τα αντικείμενα μπορούν να παραμείνουν στα παράθυρα και στις βιτρίνες καταστημάτων για εβδομάδες και μήνες, παρέχοντας έτσι εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής σε σύγκριση σε άλλα μέσα που έχουν περισσότερες από μία χρήση.

Η εκτύπωση είναι ενδιαφέρουσα. Η εκτύπωση μπορεί να καταναλωθεί σε μια ευανάγνωστη μορφή, βελτιώνοντας την εμπειρία για έναν καταναλωτή και τοποθετώντας θετικά την επωνυμία σας. Η εκτύπωση σάς επιτρέπει να διηγηθείτε μια ιστορία αποτελεσματικά, βοηθώντας να υποστηρίξετε τις πωλήσεις και άλλες προσπάθειες marketing. Όταν ένας υποψήφιος διαβάζει το έντυπο υλικό σας, είναι πιο πιθανό να το διατηρήσει. Μελέτες δείχνουν ότι μπορούμε να διατηρήσουμε τις πληροφορίες που διαβάζουμε σε έντυπη μορφή καλύτερα από ό, τι αν τις διαβάζουμε στο διαδίκτυο. Ο λόγος; Επειδή η εκτύπωση είναι απτή και έχει αντίκτυπο, ο εγκέφαλος είναι σε θέση να την επεξεργαστεί ευκολότερα, αυξάνοντας έτσι την ανάκληση. Επιπλέον, η εκτύπωση μπορεί να διεγείρει μια ισχυρή συναισθηματική απόκριση σε σχέση πάντα με το κατάλληλο περιεχόμενο και την γραφιστική επιμέλεια.

Λαμβάνετε υψηλότερη απόδοση επένδυσης. Με την εκτύπωση να είναι πιο ελκυστική, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οδηγεί επίσης στην υψηλή απόδοση της επένδυσης. Το υλικό του σημείου αγοράς και του σημείου πώλησης, για παράδειγμα, στοχεύει τους καταναλωτές την ακριβή στιγμή που είναι έτοιμοι να διαθέσουν κάποια χρήματα. Μια καλά στοχευμένη καμπάνια άμεσης αλληλογραφίας μπορεί να προσελκύσει ένα κοινό που είναι πιθανό να ανοίξει την αλληλογραφία και να θέλει το προϊόν / την υπηρεσία σας. Έχοντας την απτή διαφήμιση σημαίνει ότι είναι εύκολο να την
μοιραστεί κανείς, οπότε ακόμη και αν ο αρχικός καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται, μπορεί απλώς να μεταβιβάσει την εκτύπωση σε κάποιον που ενδιαφέρεται!

Συμπέρασμα

 Η εκτύπωση είναι ισχυρή. Βεβαιωθείτε ότι την συμπεριλαμβάνετε στη στρατηγική marketing.

Μήνυμα και δημιουργικότητα

Η έντυπη διαφήμιση προσεγγίζει άτομα με μοναδικό τρόπο. Οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την έντυπα μέσα προβολής και διαφήμισης με διαφορετικούς τρόπους από ότι στον ψηφιακή κόσμο.
Ένας θεατής έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να ανακαλέσει μια διαφήμιση σε έντυπη μορφή από ό, τι ψηφιακή. Επίσης, οι καταναλωτές γενικά αποδίδουν υψηλότερη αξία σε προϊόντα και υπηρεσίες που βλέπουν να διαφημίζονται σε έντυπη μορφή από ό, τι στο διαδίκτυο.

Πρόθεσή μας είναι να σας υποστηρίξουμε να επεκτείνετε την προσέγγιση της αγοράς σας ενώ στοχεύετε τους πελάτες που θέλετε.

Το δημιουργικό μέρος της έντυπης προβολής περιλαμβάνει τη διαδικασία επιλογής και παρουσίασης των μηνυμάτων. Η διαδικασία σύλληψης, γραφής, σχεδιασμού και παραγωγής αυτών των μηνυμάτων ονομάζεται δημιουργικότητα διαφήμισης. Η επιτυχία της προβολής – διαφήμισης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα του μηνύματος ή / και του τελικού οπτικού αποτελέσματος της διαφήμισης και όχι από τα χρήματα που δαπανώνται για την έντυπη προβολή και διαφήμιση.

Μήνυμα και δημιουργικότητα

Πρέπει να γνωρίζουμε ότι μόνο ο καλός δημιουργικός σχεδιασμός ή / και το κατάλληλο μήνυμα μπορεί να προσελκύσει την προσοχή και το ενδιαφέρον του παραλήπτη εκτός αν τα χαρακτηριστικά της διαφήμισης των προϊόντων έχουν μεγάλη επίδραση στους καταναλωτές.

Η δημιουργικότητα είναι μια τέχνη. Μέρος της εργασίας μας είναι να συνδυάσουμε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και τις ιδέες, τις λέξεις και τις φράσεις, με τα μέσα και τα υλικά εκτύπωσης που θα χρησιμοποιήσουμε με τέτοιο τρόπο που να δημιουργεί εμπιστοσύνη στους καταναλωτές για να αγοράσουν το προϊόν. Αυτός ο συνδυασμός αντιπροσωπεύει πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την εργασία μας και όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν αναδεικνύουν την τεχνογνωσία την δημιουργικότητα και την πρόθεση που έχουμε σε κάθε έργο που μας αναθέτετε.

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας