Skip to content

Αρθρογραφία

Τι είναι το Customer Lifetime Value και πως να το υπολογίσετε!

Ας ξεκινήσουμε πρώτα απαντώντας στη πιο σημαντική ερώτηση του θέματος αυτού. Τι είναι το Customer Lifetime Value (CLV)? Το Customer Lifetime Value (CLV) ή μέση αξία ενός πελάτη είναι το
Διαβάστε περισσότερα

Πως μπορούν οι τοπικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τις διαφημίσεις στο Facebook και να βγάλουν κέρδος!

Και όμως, οι περισσότεροι άνθρωποι, καταναλωτές και επιχειρηματίες έχουν συνδέσει τις διαφημίσεις στο Facebook / Instagram μόνο με online επιχειρήσεις και θεωρούν ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις έχουν αποτέλεσμα μόνο για
Διαβάστε περισσότερα
Νοιαστείτε για τους υποψήφιους και τους πελάτες σας

Η καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ που υπήρξε ποτέ:

Όταν εστιαζόμαστε μόνο στην απόδοση της επένδυσης, χάνουμε πολλές ευκαιρίες για να δημιουργήσουμε μια πραγματική σχέση και να προωθήσουμε την εταιρική μας εικόνα στους υποψήφιους και τους πελάτες μας. Επικεντρωθείτε στην δημιουργία θετικών εμπειριών των ανθρώπων που θέλουν ή σας εμπιστεύονται ήδη.
Διαβάστε περισσότερα

Ότι κοιτάς σε κοιτάει. Εκεί που κοιτάς στέλνεις την ενέργειά σου.

Ποια είναι η βασική ιδεολογία του μάρκετινγκ. Μοναδικός σκοπός κάθε επιχείρησης είναι η ικανοποίηση των αναγκών των αγοραστών μέσο της οποίας θα προκύψει το κέρδος.
Διαβάστε περισσότερα

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας

Σύντομα κοντά σας

Ο ιστότοπός μας σχεδιάζεται με γνώμονα την καλύτερη κάλυψη των αναγκών που προκύπτουν στην μεταξύ μας επικοινωνία και συνεργασία.

Μείνετε κοντά μας, γραφτείτε στην email λίστα μας και σύντομα θα σας επικοινωνήσουμε υλικό και πληροφορίες που θα τονώσουν το ενδιαφέρον και την διάθεσή σας για όλα όσα σήμερα επιχειρείτε:

Εγγραφή στo ενημερωτικό μας δελτίο