Skip to content

Πως να επιλέξετε τα κατάλληλα χρώματα για την εταιρική σας ταυτότητα

Όταν δημιουργείτε μια ταυτότητα πρέπει να να χρησιμοποιείτε όλα τα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας. Ένα από αυτά είναι τα χρώματα.

Αλλά πρώτα πρέπει να δούμε γιατί τα χρώματα της ταυτότητάς μας έχουν σημασία.

“Τα χρώματα, όπως τα χαρακτηριστικά, ακολουθούν τις αλλαγές των συναισθημάτων.”
Πάμπλο Πικάσο

Τα συναισθήματα είναι ισχυρά και καθοδηγούν τη λήψη των αποφάσεών μας. Ως επιχείρηση, θέλετε να καλλιεργήσετε μια ισχυρή συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες σας. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείτε να πείτε ολόκληρη την ιστορία της εταιρείας σας σε ένα λογότυπο ή βιτρίνα – αλλά τα χρώματα παρέχουν την δυνατότητα να «μιλήσετε» στο συναίσθημα των πελατών σας.

Χρώματα όπως το κόκκινο ή το μπλε δημιουργούν διαφορετικά ανθρώπινα συναισθήματα. Ακόμα πιο ενδιαφέρον, τα ίδια χρώματα τείνουν να προκαλούν παρόμοια συναισθήματα σε πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους. Αυτό συμβαίνει ακόμη και σε αποχρώσεις χρωμάτων, έτσι το βαθύ σκούρο μπλε και το γαλάζιο του ουρανού θα έχουν επίσης διαφορετικά αποτελέσματα.

Η θεωρία χρωμάτων πηγαίνει πολύ βαθύτερα από το “το ροζ είναι ένα όμορφο χρώμα.” Οι ψυχολόγοι συνδέουν το χρώμα με την ίδια την εξέλιξη των ανθρώπων. Υπάρχουν χρώματα που συνδέονται με συγκεκριμένα αντικείμενα και συναισθήματα. Ένα κόκκινο αίμα, για παράδειγμα, θέτει τους ανθρώπους σε εγρήγορση.

Αν δούμε εκατομμύρια χρόνια βιολογικής προετοιμασίας, είναι εύκολο να καταλάβουμε πώς οι συσχετίσεις με τα χρώματα υπερβαίνουν την απλή προτίμηση.
Κανείς λοιπόν δεν μπορεί να αγνοήσει την επιστήμη μεταξύ των ψυχολογικών επιπτώσεων των χρωμάτων μιας εταιρικής ταυτότητας. Αλλά πως θα κάνουμε τα χρώματα να λειτουργήσουν θετικά για εμάς;

Σύμφωνα με τον επιστήμονα Antonio Damasio, το πώς αισθάνονται οι καταναλωτές για ένα brand έχει περισσότερη βαρύτητα από ό, τι σκέφτονται γι αυτό.
Γνωρίζοντας το γεγονός ότι ορισμένα χρώματα προκαλούν συγκεκριμένα συναισθήματα καταλαβαίνετε γιατί τα χρώματα της εταιρικής σας ταυτότητας έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν τις πωλήσεις σας ακόμη περισσότερο από τα προϊόντα που προσφέρετε.

Επιπλέον, η επανάληψη του ίδιου χρώματος μπορεί να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα ενός brand. Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε ένα κουτάκι Coca Cola που δεν ήταν κόκκινο ή ένα πουλί Twitter που δεν ήταν γαλάζιο. Tα χρώματα γίνονται μέρος ενός brand, οπότε πρέπει να ενθαρρύνετε αυτήν τη σχέση χρησιμοποιώντας τα με συνέπεια σε διάφορους τομείς όπως: λογότυπο, website, βιτρίνα, εσωτερική διακόσμηση, στολές προσωπικού, διαφημίσεις.

Πρέπει λοιπόν να επιλέξετε προσεκτικά τα χρώματα της εταιρικής σας ταυτότητας. Το ροζ μπορεί να είναι το προσωπικό σας αγαπημένο χρώμα, αλλά μπορεί να είναι το χειρότερο για τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Αλλά προτού καν φτάσετε σε ποια χρώματα θέλετε να σας αντιπροσωπεύουν, πρώτα πρέπει να αποφασίσετε την ιδανική ταυτότητα της επιχείρησής σας.

To κόκκινο σίγουρα ταιριάζει για μια εταιρία με  προσωπικότητα ενεργητική, νεανική και δυνατή. Αλλά το κόκκινο δεν θα λειτουργούσε για μια εταιρεία με στρώματα ύπνου που θέλει χρώματα που παραπέμπουν σε ηρεμία και χαλάρωση.

Η επιλογή των χρωμάτων είναι εύκολη εάν γνωρίζετε τι προσπαθείτε να επικοινωνήσετε. Ένα από τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία μιας εταιρείας είναι ο καθορισμός της προσωπικότητάς της. Ουσιαστικά, θέλετε να σκεφτείτε την εταιρεία σας σαν ένα άτομο: ποιο είναι αυτό; Τι είναι σημαντικό για αυτό;

Μόλις προσδιορίσετε ποιοι είναι αυτοί οι στόχοι μπορείτε να καθορίσετε ποια χρώματα θα λειτουργούν καλύτερα.

Ας δούμε μια σύνοψη των χρωμάτων και των συναισθημάτων που μπορεί να προκαλούν:

Κόκκινο – Σημαίνει πάθος, ενθουσιασμό και θυμό. Μπορεί να δηλώνει σπουδαιότητα και απαιτεί την προσοχή.
Πορτοκαλί – Είναι παιχνιδιάρικο, και υποδηλώνει ζωτικότητα και φιλικότητα. Είναι αναζωογονητικό και προκαλεί ενέργεια.
Κίτρινο – Παραπέμπει σε ευτυχία, νεότητα και αισιοδοξία, αλλά μπορεί επίσης να φαίνεται ελκυστικό ή προσιτό (οικονομικά).
Πράσινο – Παραπέμπει σε σταθερότητα, ευημερία, ανάπτυξη και σύνδεση με τη φύση.
Ανοιχτό μπλε – Μια ελαφριά απόχρωση του μπλε αποπνέει ηρεμία, εμπιστοσύνη, ειλικρίνεια. Μπορεί επίσης να σημαίνει αθωότητα.
Σκούρο μπλε – Παραπέμπει σε επαγγελματισμό, ασφάλεια και τυπικότητα. Είναι ώριμο και αξιόπιστο.
Μωβ – Μπορεί να σημαίνει φινέτσα, δημιουργικότητα και πολυτέλεια.
Ροζ– Σημαίνει θηλυκότητα, νεότητα και αθωότητα. Κυμαίνεται από μοντέρνο έως πολυτελές.
Καφέ – Δημιουργεί μια στιβαρή, γήινη, vintage εμφάνιση ή διάθεση.
Λευκό – Σημαίνει καθαρότητα, αρετή, υγεία ή απλότητα.
Γκρι – Σημαίνει ουδετερότητα. Μπορεί να φαίνεται χαλαρό, κλασικό, σοβαρό, μυστηριώδες ή ώριμο.
Μαύρο – Προκαλεί μια ισχυρή, εκλεπτυσμένη, αιχμηρή, πολυτελή και μοντέρνα αίσθηση.

Λάβετε υπόψη ότι η επίδραση των χρωμάτων εξαρτάται από το στυλ και το σχεδιασμό που χρησιμοποιούνται, καθώς και από τους συνδυασμούς χρωμάτων που επιλέγετε.

Τρόποι για τη δημιουργία ενός συνδυασμού χρωμάτων εταιρικής ταυτότητας

Προφανώς, δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος για να επιλέξετε το συνδυασμό χρωμάτων της ταυτότητάς σας και είναι δύσκολο να ακολουθούμε για κάτι τέτοιο αυστηρούς κανόνες. Η διαδικασία μπορεί να είναι αρκετά μπερδεμένη, οπότε μια μικρή καθοδήγηση είναι χρήσιμη. Ας δούμε τη διαδικασία δημιουργίας ενός συνδυασμού χρωμάτων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερο ως πλαίσιο και λιγότερο ως οδηγίες βήμα προς βήμα.

1. Σχέδιο για την επιλογή 3 χρωμάτων

Το βασικό, ένα δευτερεύον και ένα ουδέτερο. Οι συνδυασμοί χρωμάτων εταιρικής ταυτότητας μπορούν να έχουν από 1 έως 4 αλλά ακόμη και τα μονόχρωμα σχήματα απαιτούν κάποια παραλλαγή στις αποχρώσεις.

2. Επιλογή του βασικού χρώματος

Από όλα τα χαρακτηριστικά της ταυτότητάς σας, ποιο είναι το πιο σημαντικό; Το βασικό χρώμα σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει όχι μόνο το πιο κυρίαρχο γνώρισμα της ταυτότητάς σας, αλλά και το κοινό-στόχο το οποίο προσπαθείτε να προσεγγίσετε.
Θα επιλέξετε τα υπόλοιπα χρώματα ανάλογα με το πόσο καλά ταιριάζουν με αυτό.

3. Επιλογή δεύτερου χρώματος

Το δεύτερο χρώμα είναι αυτό που χρησιμοποιείται περισσότερο μετά το χρώμα- βάση. Η επιλογή του είναι δυσκολότερη  καθώς περιοριζόμαστε από το ότι πρέπει να ταιριάζει και με την ταυτότητα αλλά και να συνδυάζεται με το βασικό χρώμα.

4. Επιλέγοντας το ουδέτερο χρώμα

Το ουδέτερο χρώμα σας πιθανότατα θα είναι χρώμα φόντου, κάτι που επιλέγεται για να μην προκαλεί την προσοχή. Συνήθως αυτές είναι διαφορετικές αποχρώσεις του γκρι, ίσως μπεζ, λευκά και υπόλευκα λειτουργούν επίσης. Το μαύρο είναι επίσης μια επιλογή, αλλά να είστε προσεκτικοί. Τείνει να κυριαρχεί σε οποιοδήποτε συνδυασμό χρωμάτων στο οποίο ανήκει.

Καθ’ όλη τη διαδικασία επιλογής των εταιρικών χρωμάτων, πρέπει να έχετε κατά νου τον τελικό στόχο: τι είδους συνδυασμό χρωμάτων χρησιμοποιείτε; Συνήθως, οι επωνυμίες χρησιμοποιούν τις παρακάτω μεθόδους για να συνδυάσουν τα χρώματά τους:

Τα κύρια σχήματα για χρώματα εταιρικής ταυτότητας εμφανίζονται σε έναν χρωματικό τροχό που αποτελεί και ένα από τα μεγαλύτερα βοηθήματα.

Οι θέσεις των χρωμάτων μπορεί να σας καθοδηγήσουν.

Μονοχρωματικό – Όταν έχετε ένα χαρακτηριστικό στο οποίο θέλετε να εστιάσετε, ένα μονοχρωματικό σχήμα θα δώσει έμφαση στην ταυτότητά σας. Ενώ είναι καλή περίπτωση για ένα minimal brand, η πρόκληση εδώ είναι να διαφοροποιήσουμε αρκετά τις αποχρώσεις ώστε το αποτέλεσμα να μην είναι οπτικά αδιάφορο.

Αναλογικά – Τα χρώματα το ένα δίπλα στο άλλο στον τροχό χρώματος έχουν αρμονικές σχέσεις, καθώς τα παρακείμενα χρώματα έχουν συνήθως παρόμοιες συναισθηματικές δηλώσεις. Τα αναλογικά σχήματα είναι ασφαλή στοιχήματα, δεν είναι όμως αυτά που θα τραβήξουν την προσοχή.

Συμπληρωματικά – ή αντίθετα – είναι χρώματα που βρίσκονται αντικρυστά στον τροχό χρώματος. Επειδή είναι αντίθετα, αναδεικνύονται καλύτερα μεταξύ τους όταν συνδυάζονται. Βλέπετε πολλά συμπληρωματικά χρώματα σε αθλητικές ομάδες. Τα συμπληρωματικά χρώματα είναι ιδανικά για δυναμικά αποτελέσματα, αλλά προσέξτε να μην αντιγράψετε μια άλλη φίρμα, καθώς ο συνδυασμός τους είναι πολύ δημοφιλής.

Τριαδικά χρώματα – Ένας σταθερός συνδυασμός χρωμάτων επωνυμίας, τα τριαδικά χρώματα ισοδυναμούν σε τρία διαφορετικά τμήματα του χρωματικού τροχού. Τα τριαδικά σχήματα προσφέρουν μια όμορφη εικόνα είναι δύσκολο όμως τα τρία αυτά χρώματα να συμπίπτουν με τα χαρακτηριστικά της ταυτότητάς σας.

Όπως είπαμε παραπάνω, δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες για την επιλογή των χρωμάτων της εταιρικής σας ταυτότητας.

Ας ακολουθήσουμε τα παραπάνω ως μια γενική οδηγία και εμπιστευτείτε  και το ένστικτό σας. Το κύριο μέλημα των χρωμάτων είναι η συναισθηματική τους σύνδεση, οπότε μην παραμελείτε τα δικά σας συναισθήματα σας όταν αποφασίζετε τα χρώματα της εταιρικής σας ταυτότητας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας