Skip to content

ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ (μέρος Α΄)

Αυτές οι μέρες που διανύουμε είναι μια τεράστια περίοδος εκπαίδευσης για τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, επειδή δεν μπορούν να πάνε στα καταστήματα όπως συνήθως, για να πάρουν τα πράγματα που χρειάζονται. Και τα πράγματα που χρειάζονται είναι επίσης διαφορετικά. Έτσι, οι κανόνες ενεργοποίησης των αγορών τους αλλάζουν και αυξάνονται συχνότερα. Πολλοί άνθρωποι μαθαίνουν πώς να ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Επομένως, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Και ο αριθμός των ατόμων που πραγματοποιούν μια αγορά, μοναδικοί αγοραστές, αυξάνεται κάθε εβδομάδα.

Επίσης οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερες κατηγορίες από ό, τι αγόραζαν στο παρελθόν.

Οι επιχειρήσεις όσο καλύτερα μπορούν, πρέπει να δραστηριοποιηθούν στην αγορά του διαδικτύου. Τώρα δεν είναι η ώρα να περιμένετε και να δείτε, είναι ώρα να δηλώσετε την παρουσία σας στο ίντερνετ ..

Εδώ σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές από διεθνείς εμπειρογνώμονες μάρκετινγκ σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της συνεχώς απαιτητικής διαδικτυακής παρουσίας σας.

  1. Πολύς κόσμος μαθαίνει να κάνει αγορές μέσω ίντερνετ, διευκολύνετε τους κάνοντας τις διαδικασίες για τις αγορές τους κατανοητές και απλές.
  2. Επικεντρωθείτε στους πελάτες και στα προβλήματά τους και όχι στα προϊόντα σας.
  3. Εξερευνήστε όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να εξυπηρετήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας όπου βρίσκονται τώρα μέσω συνεντεύξεων για την ανάπτυξη πελατών. Κατανοήσετε τυχόν άμεσες ανάγκες που έχουν και εξερευνήστε τρόπους για να τις ικανοποιήσετε. 
  4. Μην φοβάστε να δημιουργήσετε βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες σας. Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να το κάνετε
  5. Συλλέξτε και χαρτογραφήστε τα ευρήματά σας και δώστε προτεραιότητα στις ευκαιρίες να δοκιμάσετε με τον ταχύτερο δρόμο, κανάλι, ενέργεια για την προσέλκυση και ανάπτυξη νέων πελατών. 
  6. Θυμηθείτε, κανείς δεν νοιάζεται για τα προϊόντα σας. Νοιάζονται για τα προβλήματά τους.
  7. Δώστε προτεραιότητα στις τακτικές δημιουργίας λιστών. Η λίστα αλληλογραφίας σας μοιάζει με μπαταρία μεριδίου αγοράς. Αυξάνετε τώρα που οι αγορές είναι αργές και εκφορτώνετε όταν τα πράγματα αρχίζουν να ανακάμπτουν. Προσφέρετε δωρεάν περιεχόμενο, δωρεάν προϊόντα, δωρεάν συμβουλές, οδηγούς αγοραστών – οτιδήποτε σχετίζεται με μελλοντικούς αγοραστές. Αυτός που έχει τη μεγαλύτερη λίστα θα κερδίσει στο επόμενο άνοιγμα της αγοράς.
  8. Για άτομα που έχουν την τύχη να διατηρήσουν τις δουλειές τους και να μείνουν στο σπίτι, διαπιστώνεται ότι τα έξοδά τους έχουν μειωθεί ενώ το εισόδημά τους παρέμεινε το ίδιο. Αυτή η απροσδόκητη ρευστότητα σε συνδυασμό με την επιθυμία για λιανική θεραπεία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των δαπανών σε απρόσμενα μέρη.
  9. Οι άνθρωποι αγοράζουν απευθείας και από άγνωστες επιχειρήσεις περισσότερο από ποτέ, επιθυμώντας να αποκτήσουν γρηγορότερα τα αντικείμενά τους, να υποστηρίξουν μικρές επιχειρήσεις και να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Ωστόσο, εξακολουθούν να έχουν βασικές ανησυχίες που πρέπει να αντιμετωπιστούν Φροντίστε να ανακοινώσετε σε μια γραμμή μηνυμάτων στο πάνω μέρος του ιστότοπού σας που να λέει “ναι, εξακολουθούμε να στέλνουμε”, γιατί αν δεν το κάνετε, δεν είναι προφανές ότι δεν επηρεάζεστε από την πανδημία και θα τους παραδώσετε αυτό που επιθυμούν.
  10. Εάν δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε πωλήσεις αυτή τη στιγμή, μπορείτε και πρέπει να εστιάσετε στην οικοδόμηση κοινότητας. Ίσως αυτό να έχει τη μορφή μιας ειλικρινής έρευνας στον ιστότοπό σας, μιας σειράς καλωσορίσματος μέσω email που θα δίνει απαντήσεις και θα επιτρέπει την κατάθεση ερωτημάτων ή την δημιουργία της πρώτη σας ομάδας στο Facebook.
  11. Αναλύστε τις πηγές κίνησης ιστότοπου και συναλλαγών. Όταν τελειώσει αυτή η κρίση, αυτές οι πηγές πρέπει να είναι η υψηλότερη προτεραιότητα στις προσπάθειες μετά την κρίση. Οι περισσότεροι πιστοί πελάτες είναι εκεί.
  12. Αναλύστε την καλύτερη υπηρεσία παράδοσης / ταχυμεταφορών (χαμηλότερος αριθμός αξιώσεων / καταγγελιών πελατών). Μάθετε γιατί είναι οι καλύτεροι και επιλέξτε τους για μελλοντική συνεργασία. Η τιμή αποστολής δεν αποτελεί πρόβλημα!
  13. Ελέγξτε την αποτελεσματικότητα των υπαλλήλων σας στο τηλεφωνικό κέντρο ή στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Θα πρέπει να είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της μελλοντικής σας επιχείρησης. Ένας ικανοποιημένος πελάτης τώρα είναι 5 έως 10 φορές πιο πολύτιμος. Ένας καλός υπάλληλος είναι το θεμέλιο της επιχείρησης και της ανάπτυξής σας.
  14. Αναλύστε τον εαυτό σας. Αυτό που νομίζατε ότι ήταν πιο σημαντικό πριν από την κρίση, τι νομίζετε ότι είναι τώρα. 
  15. Εάν κάτι εκπληκτικά καλό (ή κακό) συμβεί στην επιχείρησή σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι μια ευκαιρία να αναπτύξετε και να εξελίξετε την επιχείρησή σας μετά την κρίση. Συχνά οι άνθρωποι δεν βλέπουν το δέντρο (ευκαιρία) στο δάσος. Αυτή τη στιγμή έχετε μια εξαιρετική ευκαιρία δοκιμών A / B σε κλίμακα. Μην την χάσετε.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας