Αυτές οι μέρες που διανύουμε είναι μια τεράστια περίοδος εκπαίδευσης για τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, επειδή δεν μπορούν να πάνε στα καταστήματα όπως συνήθως, για να πάρουν τα πράγματα που χρειάζονται. Και τα πράγματα που χρειάζονται είναι επίσης διαφορετικά. Έτσι, οι κανόνες ενεργοποίησης των αγορών τους αλλάζουν και αυξάνονται συχνότερα. Πολλοί άνθρωποι μαθαίνουν πώς να ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Επομένως, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Και ο αριθμός των ατόμων που πραγματοποιούν μια αγορά, μοναδικοί αγοραστές, αυξάνεται κάθε εβδομάδα.
Επίσης οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερες κατηγορίες από ό, τι αγόραζαν στο παρελθόν.
Οι επιχειρήσεις όσο καλύτερα μπορούν, πρέπει να δραστηριοποιηθούν στην αγορά του διαδικτύου. Τώρα δεν είναι η ώρα να περιμένετε και να δείτε, είναι ώρα να δηλώσετε την παρουσία σας στο ίντερνετ ..
Εδώ σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές από διεθνείς εμπειρογνώμονες μάρκετινγκ σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της συνεχώς απαιτητικής διαδικτυακής παρουσίας σας.
- Πολύς κόσμος μαθαίνει να κάνει αγορές μέσω ίντερνετ, διευκολύνετε τους κάνοντας τις διαδικασίες για τις αγορές τους κατανοητές και απλές.
- Επικεντρωθείτε στους πελάτες και στα προβλήματά τους και όχι στα προϊόντα σας.
- Εξερευνήστε όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να εξυπηρετήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας όπου βρίσκονται τώρα μέσω συνεντεύξεων για την ανάπτυξη πελατών. Κατανοήσετε τυχόν άμεσες ανάγκες που έχουν και εξερευνήστε τρόπους για να τις ικανοποιήσετε.
- Μην φοβάστε να δημιουργήσετε βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες σας. Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να το κάνετε
- Συλλέξτε και χαρτογραφήστε τα ευρήματά σας και δώστε προτεραιότητα στις ευκαιρίες να δοκιμάσετε με τον ταχύτερο δρόμο, κανάλι, ενέργεια για την προσέλκυση και ανάπτυξη νέων πελατών.
- Θυμηθείτε, κανείς δεν νοιάζεται για τα προϊόντα σας. Νοιάζονται για τα προβλήματά τους.
- Δώστε προτεραιότητα στις τακτικές δημιουργίας λιστών. Η λίστα αλληλογραφίας σας μοιάζει με μπαταρία μεριδίου αγοράς. Αυξάνετε τώρα που οι αγορές είναι αργές και εκφορτώνετε όταν τα πράγματα αρχίζουν να ανακάμπτουν. Προσφέρετε δωρεάν περιεχόμενο, δωρεάν προϊόντα, δωρεάν συμβουλές, οδηγούς αγοραστών – οτιδήποτε σχετίζεται με μελλοντικούς αγοραστές. Αυτός που έχει τη μεγαλύτερη λίστα θα κερδίσει στο επόμενο άνοιγμα της αγοράς.
- Για άτομα που έχουν την τύχη να διατηρήσουν τις δουλειές τους και να μείνουν στο σπίτι, διαπιστώνεται ότι τα έξοδά τους έχουν μειωθεί ενώ το εισόδημά τους παρέμεινε το ίδιο. Αυτή η απροσδόκητη ρευστότητα σε συνδυασμό με την επιθυμία για λιανική θεραπεία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των δαπανών σε απρόσμενα μέρη.
- Οι άνθρωποι αγοράζουν απευθείας και από άγνωστες επιχειρήσεις περισσότερο από ποτέ, επιθυμώντας να αποκτήσουν γρηγορότερα τα αντικείμενά τους, να υποστηρίξουν μικρές επιχειρήσεις και να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Ωστόσο, εξακολουθούν να έχουν βασικές ανησυχίες που πρέπει να αντιμετωπιστούν Φροντίστε να ανακοινώσετε σε μια γραμμή μηνυμάτων στο πάνω μέρος του ιστότοπού σας που να λέει “ναι, εξακολουθούμε να στέλνουμε”, γιατί αν δεν το κάνετε, δεν είναι προφανές ότι δεν επηρεάζεστε από την πανδημία και θα τους παραδώσετε αυτό που επιθυμούν.
- Εάν δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε πωλήσεις αυτή τη στιγμή, μπορείτε και πρέπει να εστιάσετε στην οικοδόμηση κοινότητας. Ίσως αυτό να έχει τη μορφή μιας ειλικρινής έρευνας στον ιστότοπό σας, μιας σειράς καλωσορίσματος μέσω email που θα δίνει απαντήσεις και θα επιτρέπει την κατάθεση ερωτημάτων ή την δημιουργία της πρώτη σας ομάδας στο Facebook.
- Αναλύστε τις πηγές κίνησης ιστότοπου και συναλλαγών. Όταν τελειώσει αυτή η κρίση, αυτές οι πηγές πρέπει να είναι η υψηλότερη προτεραιότητα στις προσπάθειες μετά την κρίση. Οι περισσότεροι πιστοί πελάτες είναι εκεί.
- Αναλύστε την καλύτερη υπηρεσία παράδοσης / ταχυμεταφορών (χαμηλότερος αριθμός αξιώσεων / καταγγελιών πελατών). Μάθετε γιατί είναι οι καλύτεροι και επιλέξτε τους για μελλοντική συνεργασία. Η τιμή αποστολής δεν αποτελεί πρόβλημα!
- Ελέγξτε την αποτελεσματικότητα των υπαλλήλων σας στο τηλεφωνικό κέντρο ή στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Θα πρέπει να είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της μελλοντικής σας επιχείρησης. Ένας ικανοποιημένος πελάτης τώρα είναι 5 έως 10 φορές πιο πολύτιμος. Ένας καλός υπάλληλος είναι το θεμέλιο της επιχείρησης και της ανάπτυξής σας.
- Αναλύστε τον εαυτό σας. Αυτό που νομίζατε ότι ήταν πιο σημαντικό πριν από την κρίση, τι νομίζετε ότι είναι τώρα.
- Εάν κάτι εκπληκτικά καλό (ή κακό) συμβεί στην επιχείρησή σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι μια ευκαιρία να αναπτύξετε και να εξελίξετε την επιχείρησή σας μετά την κρίση. Συχνά οι άνθρωποι δεν βλέπουν το δέντρο (ευκαιρία) στο δάσος. Αυτή τη στιγμή έχετε μια εξαιρετική ευκαιρία δοκιμών A / B σε κλίμακα. Μην την χάσετε.