9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
γιατί χρειάζομαι ιστότοπο

Γιατί χρειάζομαι τελικά έναν επαγγελματικό ιστότοπο;

Γιατί χρειάζομαι ιστοσελίδα, γιατί χρειάζομαι ιστότοπο, γιατί χρειάζομαι eshop

Διαφορετικοί τύποι ιστότοπων έχουν διαφορετικούς σκοπούς ανάλογα με το ποιος είναι το κοινό που προορίζεται. Ορισμένοι ιστότοποι προσανατολίζονται στην πώληση προϊόντων και άλλοι ιστότοποι προσανατολίζονται στην παροχή πρακτικών πληροφοριών, ενώ άλλοι είναι απλώς για διασκέδαση.

Το γεγονός πάντως είναι ότι, πολλές επιχειρήσεις έχουν έναν ιστότοπο, αλλά επί της ουσίας, δεν καταλαβαίνουν τι πραγματικά είναι. 

Ο πραγματικός σκοπός μιας ιστοσελίδας είναι να «συνθέσει» μια εικόνα επωνυμίας, να πουλήσει ένα προϊόν (ή μια υπηρεσία) και να συγκεντρώσει πληροφορίες, για να πουλήσει αργότερα το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Ένας ιστότοπος πρέπει να δημιουργήσει την εικόνα της επωνυμίας που πάνω σε αυτό θα χτιστεί το brand της επιχείρησης.
Κι ένας ιστότοπος με επαγγελματική εμφάνιση είναι το κλειδί για μια εταιρεία να δείξει στον επισκέπτη ότι παρέχει μια αξιόπιστη επωνυμία. Ανεξάρτητα από το αν ο ιστότοπός σας πωλεί ένα προϊόν ή όχι, πρέπει να διατηρείτε ανά πάσα στιγμή την εικόνα της επωνυμίας σας. 

Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό στοιχείο την μελλοντική πορεία μίας μια επιχείρησης.

Ένας ιστότοπος μπορεί να πουλήσει και τα προϊόντα σας. Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στο διαδίκτυο για την εμπορία και την πώληση των προϊόντος σας, απαιτεί την δημιουργία ενός σωστά δομημένου ιστότοπου. Ο ιστότοπός σας γίνεται και πωλητής σας.
 
Για να επιτύχει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε θα πρέπει να ενημερώνει αποτελεσματικά τους υποψήφιους επισκέπτες για το ποιοι είστε, τι κάνετε και γιατί η υπηρεσία σας ή το προϊόν σας είναι καλύτερο από κάποιο άλλο. 

Μην παραβλέπουμε ότι ένας ιστότοπος θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για τη συλλογή πληροφοριών και για την προσέλκυση δυνητικών πελατών. Σας ενδιαφέρει οι επισκέπτες σας να σας δίνουν ελεύθερα την διεύθυνση των email τους. Αυτός ονομάζεται δυνητικός πελάτης “opt-in”. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να τους παρέχετε περισσότερες πληροφορίες και ενημερώσεις για εσάς και τις υπηρεσίες σας και να διατηρείτε την σύνδεση και την αναγνωσιμότητά σας από αυτόν μέσα στον χρόνο.

Καθοριστικοί παράγοντες για την δημιουργία

ενός επαγγελματικού ιστότοπου

Κάθε ιστότοπος οφείλει να έχει έναν σαφώς καθορισμένο σκοπό. Οι κάτοχοι ιστότοπων και οι μπλόγκερ που έχουν πλήρη κατανόηση του τι περιμένουν ως αποτέλεσμα από τον ιστότοπό τους, θα μπορούν να εργαστούν προς τα πίσω, προκειμένου να καθορίσουν πώς πρέπει να διαχειρίζονται τον ιστότοπο, ποιο περιεχόμενο πρέπει να συμπεριληφθεί, ποια μηνύματα πρέπει να κοινοποιούνται στους επισκέπτες και πραγματικά όλα όσα σχετίζονται με την ανάπτυξη και τη λειτουργία ενός ιστότοπου.

Ο σκοπός μιας ιστοσελίδας είναι να θέτει τον τόνο για όλες τις δραστηριότητες και να δίνει ένα πλαίσιο που πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων. Εάν η επιχείρησή σας έχει ήδη μια δήλωση αποστολής, είναι χρήσιμο να αναπτύξετε μια ξεχωριστή δήλωση σκοπού για τον ιστότοπό σας. 
Ο σκοπός του ιστότοπου θα πρέπει να χρησιμεύσει για την υποστήριξη της αποστολής και να καταστήσει την επιχείρηση πιο αποτελεσματική στην επίτευξη αυτής της αποστολής.

Ο ιστότοπός σας μπορεί να έχει κάποιο σκοπό, αλλά είναι σαφές στους επισκέπτες σας γιατί υπάρχει ο ιστότοπός σας;

Ένας από τους στόχους κατά την ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας πρέπει να είναι η σαφήνεια, που θα δείχνει στους επισκέπτες τι μπορούν να αναζητήσουν αλλά και να αποκτήσουν από τον ιστότοπό σας και γιατί.

Για να είναι επιτυχημένος οποιοσδήποτε ιστότοπος, οι άνθρωποι πρέπει να μπορούν να τον χρησιμοποιούν. Ο σχεδιασμός και η εμφάνιση δεν θα αντικαταστήσουν ποτέ την ανάγκη χρηστικότητας. Οι ανάγκες χρηστικότητας ενός ιστότοπου θα εξαρτώνται εν μέρει από τη φύση του ιστότοπου. 

Η προσβασιμότητα και η χρηστικότητα συχνά συγχωνεύονται επειδή κάπως αλληλεπικαλύπτονται, αλλά είναι δύο ξεχωριστά ζητήματα

Ένας προσβάσιμος ιστότοπος δεν θα αναγκάζει τους επισκέπτες να χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα περιήγησης, να αποκλείουν χρήστες με ειδικές ανάγκες κ.λπ. Εάν οι χρήστες δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας, προφανώς δεν μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν.

Επειδή οι επισκέπτες καθορίζουν τελικά την επιτυχία μιας ιστοσελίδας, θα πρέπει να είναι το επίκεντρο κατά την ανάπτυξη. Συχνά, ωστόσο, οι σχεδιαστές ή οι ιδιοκτήτες ιστότοπων εστιάζουν την προσοχή τους στις δικές τους επιθυμίες και ανάγκες για τον ιστότοπο και οι χρήστες ξεχνούνται ή τοποθετούνται στο πίσω μέρος του σχεδιασμού. Ένας ιστότοπος ή ιστολόγιο που εστιάζει στους χρήστες θα δημιουργήσει μοναδικό περιεχόμενο που ενδιαφέρει και βοηθά τους χρήστες και οι επιθυμίες των επισκεπτών θα είναι πάντα σημαντικές σε οποιαδήποτε απόφαση που αφορά την ανάπτυξη του ιστότοπου.

Η πλοήγηση στον ιστότοπο επηρεάζει τόσο τη χρηστικότητα όσο και την προσβασιμότητα. Όταν αναπτύσσετε έναν νέο ιστότοπο ή εργάζεστε σε έναν επανασχεδιασμό, η πλοήγηση πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό μέλημα. Σε διαφορετική περίπτωση οι επισκέπτες απλά θα δουν μια σελίδα και μετά να φύγουν από τον ιστότοπό σας. Στο χέρι σας είναι να γίνει όσο το δυνατόν πιο εύκολη η περιήγηση και να βρουν αυτό που τελικά ψάχνουν.

Οπωσδήποτε η εμφάνιση μιας ιστοσελίδας, είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία της. Κάθε ιστότοπος πρέπει να έχει καλαίσθητο και ορθό σχεδιασμό για την επίτευξη των στόχων του, αλλά πρέπει να απευθύνεται και στο συγκεκριμένο κοινό του παρουσιάζοντας μια θετική, επαγγελματική εικόνα. Ο σχεδιασμός του ιστότοπου θα πρέπει να συμπληρώνει το περιεχόμενο του ιστότοπου και όχι να το υπερβάλλει. Ο σχεδιασμός πρέπει επίσης να ταιριάζει στιλιστικά με το μήνυμα και τον σκοπό του ιστότοπου.

Ένας ιστότοπος είναι η συντονισμένη προσπάθεια ανάμιξης βασικών συστατικών, με σκοπό την επίτευξη των στόχων που θέτει η εταιρεία που τον κατέχει και τον λειτουργεί.

Κυρίως πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ένας ιστότοπος είναι το περιεχόμενό του. Αυτό μας έρχεται με την  μορφή κειμένων, φωτογραφιών, γραφικών, animation, αρχείων video και αρχείων ήχου.

Η προετοιμασία, η δημιουργία, η συλλογή, η επιμέλεια και η παράδοση αυτού του υλικού είναι καθοριστική, τόσο για την ποιότητα του ιστότοπου, όσο και για το κόστος και τον χρόνο υλοποίησης.

Η σαφήνεια και η σωστή ιεράρχιση του περιεχόμενου, σε όλα αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω, είναι πρωτεύουσας και ουσιαστικής σημασίας.  

Ακολουθούν σε σημασία η χρήση σύγχρονων εφαρμογών και γλωσσών προγραμματισμού, η επιλογή των λειτουργιών του ιστότοπου, η φιλοξενία σε κατάλληλα διαμορφωμένους server, και η ορθή καθοδήγηση και συμβούλευση για την επιτυχή υλοποίηση του ιστότοπου.

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας