9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
Ιστότοπος με την The Marketeers

Προστιθέμενη αξία

από την The Marketeers

Ιστότοπος με την The Marketeers

Στην The Marketeers έχουμε δημιουργήσει την δική μας προσέγγιση και διαδικασίες για να σας παραδώσουμε ολοκληρωμένα έργα ιστότοπων.

Εξυπηρετείστε από μια ομάδα στελεχών μας, ενώ παράλληλα η επικοινωνία σας μαζί μας γίνεται μέσω του υπεύθυνου του έργου και του λογαριασμού σας.

Ανάλογα με τον στόχο και τον προϋπολογισμό σας (budget), μπορούμε να υλοποιήσουμε κάθε επιλογή σας. Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι να κατανοήσουμε τι θέλετε να πετύχετε, να το ορίσουμε από κοινού ρεαλιστικά για να επιτύχουμε τον μέγιστο βαθμό συνεργασίας και τέλος να σας το παραδώσουμε.

Σε όλη την διάρκεια υλοποίησης λειτουργούμε συμβουλευτικά και υποστηρικτικά για να πάρετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Κάθε είδος επικοινωνίας, περιεχομένου ή διαφήμισης που τοποθετείτε στο διαδίκτυο θα οδηγήσει τον πελάτη / καταναλωτή πίσω στον ιστότοπό σας.
Ως ραχοκοκαλιά της διαδικτυακής σας παρουσίας, γνωρίζουμε ότι είναι πιο σημαντικό από ποτέ να έχετε έναν ιστότοπο τώρα, και μάλιστα αυτός ο ιστότοπος θα πρέπει να ξεχωρίζει και να προσελκύει δυνητικούς πελάτες και πελάτες.
Συνεργαστείτε μαζί μας για να αναπτύξουμε έναν ορθά δομημένο ιστότοπο για την επιχείρηση σας, καθώς και μια ξεχωριστή σελίδα στο Facebook.

Είτε γιατί θα πρέπει να σας εντοπίζουν για να ζητάνε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας, είτε γιατί θα χρειάζονται πληροφορίες και μαρτυρίες για να σας εμπιστευτούν, είτε γιατί θα θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα σας ή να κάνουν κράτηση για τις υπηρεσίες σας είτε και για άλλους λόγους η ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο είναι επιβεβλημένη.

Η επιχείρησή σας ανεξάρτητα αν απευθύνετε σε πανελλαδικό ή διεθνές κοινό ή δρα τοπικά, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ολοκληρωμένη οντότητα επιχειρηματικά που σέβεται τους πελάτες της εάν δεν έχει δημιουργήσει ένα εταιρικό ιστότοπο.  

Συμπληρωματικές υπηρεσίες

Η συνεργασία σας με την The Marketeers, σας εξασφαλίζει την πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα υποστηρικτικών υπηρεσιών που μπορούν να συνδράμουν στην υλοποίηση του έργου σας.

– Παραγωγή και επιμέλεια κειμένων

– Σύνταξη marketing plan για τον ιστότοπό σας

– Αγορά από τράπεζες φωτογραφιών,     
   επεξεργασία  φωτογραφιών, και αρχείων βίντεο
   και ήχου.

γραμμη λευκη
συμπερασμα-01

Συμπέρασμα

Ζώντας στον ψηφιακό κόσμο, ένας ιστότοπος είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση.

Εάν έχετε μια επιχείρηση και δεν έχετε έναν ιστότοπο, σίγουρα χάνετε ευκαιρίες για την επιχείρησή σας. Ένας ιστότοπος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη πολλών διαφορετικών στρατηγικών μάρκετινγκ και να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. 

Ο ιστότοπος της επιχείρησής σας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου μάρκετινγκ. Είναι επομένως σημαντικό να κατανοήσουμε τον σκοπό που πρέπει να παίξει. 

Ο ιστότοπός σας είναι συνήθως ο ακρογωνιαίος λίθος ενός διαδικτυακού σχεδίου μάρκετινγκ, δηλώνοντας την παρουσία της επιχείρησή σας. Είναι το διαδικτυακό ισοδύναμο, της ιδιοκτησίας ενός μαγαζιού σε μία υψηλής κυκλοφορίας οδό ή ενός εξέχοντος γραφείου. Σε πολλές περιπτώσεις δε, είναι η αφετηρία του επιχειρηματικού σας γίγνεσθαι και που από αυτή ξεκινούν οι κατάλληλες δραστηριότητες μάρκετινγκ.

Έχοντας έναν ιστότοπο και μια στρατηγική παρουσίας, το διαδίκτυο σας επιτρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας. 
Η στρατηγική της ιστοσελίδας της επιχείρησής σας και ο τρόπος με τον οποίο προσελκύετε έναν επισκέπτη, είναι οι καθοριστικοί παράγοντες στην αντιμετώπιση του ανταγωνισμού που υφίστασθε από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. 

Είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσετε τις στρατηγικές πίσω από τον ιστότοπο της επιχείρησής σας και να είστε απολύτως σαφείς ποιες λειτουργίες πρέπει να εκτελεί, τόσο συναισθηματικά όσο και λογικά.

Υπάρχουν δύο βασικές στρατηγικές που πρέπει να λάβετε υπόψη. Οι ιστότοποι των μικρών επιχειρήσεων πρέπει να περιλαμβάνουν στρατηγική μάρκετινγκ ιστότοπου και στρατηγική περιεχομένου ιστότοπου. 

Η στρατηγική μάρκετινγκ ιστότοπου καλύπτει τον σκοπό του ιστότοπου για επιχειρήσεις, τη λειτουργία που πρέπει να εκτελεί και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να είναι αναγνωρίσιμος στην αγορά. 

Η στρατηγική περιεχομένου ιστότοπου εξετάζει τον αναγνώστη, τον τρόπο με τον οποίο περιηγείται στον ιστότοπό σας και τα μηνύματα μάρκετινγκ που πρέπει να δει ο αναγνώστης.

Η δική μας στρατηγική, εστιάζει στην ανάπτυξη σας!
Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας