
Είδη κατασκευής
ιστοσελίδων (ιστότοπων)
Είδη ιστότοπων
Ενημερωτικός ιστότοπος παροχής πληροφοριών
Ο σκοπός ενός κεντρικού ιστότοπου πληροφόρησης είναι να μεταφέρει συγκεκριμένες, χρήσιμες πληροφορίες σε έναν χρήστη / κοινό, έτσι ώστε ο αναγνώστης να μαθαίνει κάτι νέο ή να κατανοεί καλύτερα ένα θέμα. Αυτοί οι ιστότοποι προσανατολίζονται σε πιο εύχρηστες πληροφορίες και ενδέχεται να περιέχουν “πώς να”, συμβουλές, διόρθωση και επιδιόρθωση, οδηγίες, πληροφορίες υποστήριξης, οδηγίες κ.λπ.
Ιστότοπος ψυχαγωγίας
Αυτοί οι ιστότοποι παρουσιάζουν διασκεδαστικές πληροφορίες για τους επισκέπτες. Διαδικτυακά περιοδικά, ιστότοποι με κουτσομπολιό, ειδήσεις για διασημότητες, αθλητική κάλυψη, ταινίες, τέχνες, χιουμοριστικές ιστοσελίδες κ.λπ.
Μπορούν να γίνουν ακόμα πιο ελκυστικά χρησιμοποιώντας δυναμικό περιεχόμενο, αλλά και βίντεο, podcasts, προβολές διαφανειών κ.λπ.
Ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop)
Ο σκοπός των ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η πώληση προϊόντων σε χρήστες.
Οι πιο επιτυχημένοι ιστότοποι βελτιστοποιούνται προσεκτικά ώστε να επιτυγχάνεται υψηλό ποσοστό αγορών.
Για να επιτευχθεί όμως η επιτυχία, οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να ενσωματώσουν όλες τις τελευταίες διαθέσιμες τεχνικές κλεισίματος και πώλησης στο διαδίκτυο, οι οποίες έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν τις πιθανότητες να αγοράσει ένας επισκέπτης.
Επιχειρηματικός ιστότοπος που προτείνει υπηρεσίες
Ο σκοπός ενός επιχειρηματικού ιστότοπου που προτείνει υπηρεσίες είναι, να πείσει κατ’ αρχάς τους επισκέπτες του ιστότοπου ότι θα πρέπει να γίνουν πελάτες της εταιρείας παροχής υπηρεσιών. Αυτό γίνεται με την ανάδειξη της εταιρείας ως αξιόπιστου, αποτελεσματικού και έμπειρου παρόχου υπηρεσιών στην αγορά-στόχο.
Για το σκοπό αυτό δημιουργούν και ενημερώνουν εταιρικό ιστολόγιο για το οποίο παράγουν πολύ ενημερωτικό και σκεπτόμενο περιεχόμενο.
Οι επισκέπτες του διαδικτύου πάντα αναζητούν πληροφορίες, από τους πιθανούς παρόχους υπηρεσιών, ελέγχοντας τους ιστότοπούς τους προτού προχωρήσουν σε αγορά.
Ιστολόγια (Blogs)
Το ιστολόγιο είναι ένας τύπος ιστότοπου όπου το περιεχόμενο παρουσιάζεται με αντίστροφη χρονολογική σειρά (το νεότερο περιεχόμενο εμφανίζεται πρώτα). Το περιεχόμενο ιστολογίου αναφέρεται συχνά ως καταχωρήσεις ή “δημοσιεύσεις ιστολογίου”.
Τα ιστολόγια λειτουργούν συνήθως από ένα άτομο ή μια μικρή ομάδα ατόμων για να παρουσιάσουν πληροφορίες σε ένα ύφος συνομιλίας. Οι άνθρωποι διαβάζουν ιστότοπους ιστολογίου για να αποκτήσουν μια προσωπική άποψη για τα πράγματα, οπότε οι περισσότεροι μπλόγκερ γράφουν με πολύ άτυπο και συνομιλητικό ύφος.
Οι τυπικές αναρτήσεις ιστολογίου έχουν επίσης μια ενότητα σχολίων όπου οι χρήστες μπορούν να απαντήσουν στο άρθρο.
Προφίλ (Ιστότοπος) κοινωνικών μέσων
Ο σκοπός των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης είναι για να διευκολύνει την κοινή χρήση και τη σύνδεση με φίλους, οικογένεια, συναδέλφους, γνωστούς, ακόμη και ξένους.
Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης, κάνουν γρήγορη και εύκολη δουλειά δημιουργώντας ένα δίκτυο συνδέσεων, έτσι ώστε να διατηρείτε επαφή, να μοιράζονται καθημερινές εμπειρίες, φωτογραφίες, ενδιαφέροντα, προτιμήσεις κ.λπ.
Τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για προσωπικούς όσο και για εμπορικούς σκοπούς.
Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα για τη δημιουργία άμεσων συνδέσεων με τους πελάτες τους, οι οποίες τους επιτρέπουν να λαμβάνουν σχόλια, σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και τους επιτρέπει να μάθουν περισσότερα για το τι πραγματικά χρειάζονται και θέλουν οι πελάτες τους.
μονόδρομος για τις επιχειρήσεις
Εάν η επιχείρησή σας είναι μέχρι τώρα χωρίς ιστότοπο, ίσως αναρωτιέστε: Χρειάζομαι έναν ιστότοπο για την επιχείρησή μου; Ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης του εάν η επιχείρησή μου είναι ήδη επιτυχημένη χωρίς έναν ιστότοπο;
Ένας ιστότοπος προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία πλεονεκτημάτων κυρίως για τις μικρές επιχειρήσεις, και τα περισσότερα από αυτά τα οφέλη αυξάνουν την αξία εκθετικά κάθε χρόνο, όπως και το ίδιο το Διαδίκτυο.
Το 84% των σημερινών καταναλωτών πιστεύουν ότι ένας ιστότοπος καθιστά την επιχείρησή σας πιο αξιόπιστη από τις εταιρείες που διαθέτουν μόνο προφίλ (ιστοσελίδα) κοινωνικών μέσων.
Μπορεί να είστε ευχαριστημένοι με το τρέχον μέγεθος της επιχείρησής σας, αλλά κάθε εταιρεία αντιμετωπίζει τον κύκλο εργασιών των πελατών. Για να ενθαρρύνετε τη συνεχή επιτυχία, πρέπει να προσελκύσετε νέους πελάτες και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε είναι να κάνετε τον εαυτό σας ορατό στο Google.
Μπορείτε να παρουσιάσετε με σαφήνεια τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε να δείξετε στους πιθανούς πελάτες τι θα λάβουν όταν συνεργάζονται μαζί σας, προβάλλοντας με φωτογραφίες και με κατάλληλο περιεχόμενο αυτά που σας κάνουν μοναδικούς μέσα στον ιστότοπό σας. Ένα άλλο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να δημοσιεύσετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στον ιστότοπό σας για να βεβαιωθείτε ότι προσελκύετε τους «σωστούς» πελάτες.
Η προβολή των καλύτερων κριτικών, μαρτυριών και σχολίων στον ιστότοπό σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε κοινωνικές αποδείξεις. Και φυσικά ένας ιστότοπος είναι ο καλύτερος χώρος, για να κάνετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας εύκολα διαθέσιμα σε πιθανούς πελάτες.
Επίσης, μπορείτε να ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας τους Χάρτες Google, ώστε οι χρήστες να μπορούν να σας βρίσκουν πιο εύκολα. Ένας ενσωματωμένος χάρτης διευκολύνει τα άτομα που δεν ξοδεύουν πολύ χρόνο στην περιοχή σας να βρουν την επιχείρησή σας.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα από την δημιουργία ενός ιστότοπου είναι ότι καθορίζει την θέση σας στον κλάδο ή στην τοπική αγορά, και όχι μόνο, που δραστηριοποιείστε. Εάν οι ανταγωνιστές σας δεν είναι ακόμη online, πιθανότατα θα είναι σύντομα. Εάν οι ανταγωνιστές σας είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, έχετε ένα διαφορετικό είδος ευκαιρίας: μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που είναι εντελώς διαφορετικός από τους ιστότοπους των ανταγωνιστών σας, δείχνοντας στους πιθανούς πελάτες τι κάνει την εταιρεία σας να ξεχωρίζει.
Με τον Ιστότοπο διασφαλίζετε την επιτυχία σας μακροπρόθεσμα.
Χωρίς ιστότοπο, η επιχείρησή σας είναι αόρατη στους ανθρώπους που αναζητούν πληροφορίες και κάνουν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου, και είναι μια από τις καλύτερες επενδύσεις που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση για το μέλλον της.
Χρησιμοποιήστε τον ιστότοπό σας για να δημιουργήσετε την εικόνα του ηγέτη και αίσθηση αυθεντίας σε αυτό που δραστηριοποιείστε. Το περιεχόμενο που δημιουργείτε και δημοσιεύετε στον ιστότοπό σας, βοηθά να δείξετε στους καταναλωτές ότι γνωρίζετε ότι πραγματεύστε. Παρέχοντας πολύτιμο και εκπαιδευτικό περιεχόμενο, μπορείτε να εργαστείτε για να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με το διαδικτυακό κοινό
Ο ιστότοπός σας όχι μόνο σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε αξιοπιστία, αλλά σας βοηθά επίσης να ξεχωρίσετε και από τον ανταγωνισμό. Στην εποχή του copy – paste το περιεχόμενο του ιστότοπου κάθε εταιρείας είναι μοναδικό.
Ένας ιστότοπος παρέχει πρόσβαση σε επισκέπτες και στο κοινό σας όλο το εικοσιτετράωρο. Ακόμα και όταν κλείνετε στην διάρκεια της ημέρας την επιχείρησή σας, ο ιστότοπός σας εξακολουθεί να «εργάζεται» για να φέρει περισσότερους εν δυνάμει πελάτες στην επιχείρησή σας, μεταδίδοντας συνεχώς πληροφορίες για το ποια είναι η επωνυμία σας, παρουσιάζοντας περισσότερα στοιχεία για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Εάν διαθέτετε τα προϊόντα σας προς πώληση στον ιστότοπό σας, τότε οι πελάτες / καταναλωτές μπορούν ακόμη και να πραγματοποιούν αγορές όλο το εικοσιτετράωρο. Διευκολύνοντας τους να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο, το κάνετε όσο το δυνατόν πιο βολικό για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας να μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες.
Ο ιστότοπός σας χρησιμεύει ως ο δικός σας προσωπικός ψηφιακός πωλητής.
Ο ιστότοπός σας δίνει στον καταναλωτή ό, τι πρέπει να γνωρίζει για το προϊόν, πραγματοποιεί την πώληση και συλλέγει τα στοιχεία πληρωμής του στο διαδίκτυο.