9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
Είδη ιστότοπων

Είδη κατασκευής

ιστοσελίδων (ιστότοπων)

Είδη ιστότοπων

Ενημερωτικός ιστότοπος παροχής πληροφοριών

Ο σκοπός ενός κεντρικού ιστότοπου πληροφόρησης είναι να μεταφέρει συγκεκριμένες, χρήσιμες πληροφορίες σε έναν χρήστη / κοινό, έτσι ώστε ο αναγνώστης να μαθαίνει κάτι νέο ή να κατανοεί καλύτερα ένα θέμα. Αυτοί οι ιστότοποι προσανατολίζονται σε πιο εύχρηστες πληροφορίες και ενδέχεται να περιέχουν “πώς να”, συμβουλές, διόρθωση και επιδιόρθωση, οδηγίες, πληροφορίες υποστήριξης, οδηγίες κ.λπ.

ενημερωτικος ιστοτοπος

Ιστότοπος ψυχαγωγίας

Ιστότοπος ψυχαγωγίας

Αυτοί οι ιστότοποι παρουσιάζουν διασκεδαστικές πληροφορίες για τους επισκέπτες. Διαδικτυακά περιοδικά, ιστότοποι με κουτσομπολιό, ειδήσεις για διασημότητες, αθλητική κάλυψη, ταινίες, τέχνες, χιουμοριστικές ιστοσελίδες κ.λπ. 

Μπορούν να γίνουν ακόμα πιο ελκυστικά χρησιμοποιώντας δυναμικό περιεχόμενο, αλλά και βίντεο, podcasts, προβολές διαφανειών κ.λπ.

Ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop)

Ο σκοπός των ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η πώληση προϊόντων σε χρήστες.
 
Οι πιο επιτυχημένοι ιστότοποι βελτιστοποιούνται προσεκτικά ώστε να επιτυγχάνεται υψηλό ποσοστό αγορών. 

Για να επιτευχθεί όμως η επιτυχία, οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να ενσωματώσουν όλες τις τελευταίες διαθέσιμες τεχνικές κλεισίματος και πώλησης στο διαδίκτυο, οι οποίες έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν τις πιθανότητες να αγοράσει ένας επισκέπτης. 

Επιχειρηματικός ιστότοπος που προτείνει υπηρεσίες

Ο σκοπός ενός επιχειρηματικού ιστότοπου που προτείνει υπηρεσίες είναι, να πείσει κατ’ αρχάς τους επισκέπτες του ιστότοπου ότι θα πρέπει να γίνουν πελάτες της εταιρείας παροχής υπηρεσιών. Αυτό γίνεται με την ανάδειξη της εταιρείας ως αξιόπιστου, αποτελεσματικού και έμπειρου παρόχου υπηρεσιών στην αγορά-στόχο.

Για το σκοπό αυτό δημιουργούν και ενημερώνουν εταιρικό ιστολόγιο για το οποίο  παράγουν πολύ ενημερωτικό και σκεπτόμενο περιεχόμενο.

Οι επισκέπτες του διαδικτύου πάντα αναζητούν πληροφορίες, από τους πιθανούς παρόχους υπηρεσιών, ελέγχοντας τους ιστότοπούς τους προτού προχωρήσουν σε αγορά. 

Ιστολόγια (Blogs)

ιστολογιο (Blog)

Το ιστολόγιο είναι ένας τύπος ιστότοπου όπου το περιεχόμενο παρουσιάζεται με αντίστροφη χρονολογική σειρά (το νεότερο περιεχόμενο εμφανίζεται πρώτα). Το περιεχόμενο ιστολογίου αναφέρεται συχνά ως καταχωρήσεις ή “δημοσιεύσεις ιστολογίου”.

Τα ιστολόγια λειτουργούν συνήθως από ένα άτομο ή μια μικρή ομάδα ατόμων για να παρουσιάσουν πληροφορίες σε ένα ύφος συνομιλίας. Οι άνθρωποι διαβάζουν ιστότοπους ιστολογίου για να αποκτήσουν μια προσωπική άποψη για τα πράγματα, οπότε οι περισσότεροι μπλόγκερ γράφουν με πολύ άτυπο και συνομιλητικό ύφος.

Οι τυπικές αναρτήσεις ιστολογίου έχουν επίσης μια ενότητα σχολίων όπου οι χρήστες μπορούν να απαντήσουν στο άρθρο.

Προφίλ (Ιστότοπος) κοινωνικών μέσων

Ο σκοπός των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης είναι για να διευκολύνει την κοινή χρήση και τη σύνδεση με φίλους, οικογένεια, συναδέλφους, γνωστούς,  ακόμη και ξένους. 

Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης, κάνουν γρήγορη και εύκολη δουλειά δημιουργώντας ένα δίκτυο συνδέσεων, έτσι ώστε να διατηρείτε επαφή, να μοιράζονται καθημερινές εμπειρίες, φωτογραφίες, ενδιαφέροντα, προτιμήσεις κ.λπ.

Τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για προσωπικούς όσο και για εμπορικούς σκοπούς. 

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα για τη δημιουργία άμεσων συνδέσεων με τους πελάτες τους, οι οποίες τους επιτρέπουν να λαμβάνουν σχόλια, σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και τους επιτρέπει να μάθουν περισσότερα για το τι πραγματικά χρειάζονται και θέλουν οι πελάτες τους.

ιστότοποι κοινωνικών μέσων
Η διαδικτυακή παρουσία

μονόδρομος για τις επιχειρήσεις

Εάν η επιχείρησή σας είναι μέχρι τώρα χωρίς ιστότοπο, ίσως αναρωτιέστε: Χρειάζομαι έναν ιστότοπο για την επιχείρησή μου; Ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης του εάν η επιχείρησή μου είναι ήδη επιτυχημένη χωρίς έναν ιστότοπο;

Ένας ιστότοπος προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία πλεονεκτημάτων κυρίως για τις μικρές επιχειρήσεις, και τα περισσότερα από αυτά τα οφέλη αυξάνουν την αξία εκθετικά κάθε χρόνο, όπως και το ίδιο το Διαδίκτυο.

Το 84% των σημερινών καταναλωτών πιστεύουν ότι ένας ιστότοπος καθιστά την επιχείρησή σας πιο αξιόπιστη από τις εταιρείες που διαθέτουν μόνο προφίλ (ιστοσελίδα) κοινωνικών μέσων.

Μπορεί να είστε ευχαριστημένοι με το τρέχον μέγεθος της επιχείρησής σας, αλλά κάθε εταιρεία αντιμετωπίζει τον κύκλο εργασιών των πελατών. Για να ενθαρρύνετε τη συνεχή επιτυχία, πρέπει να προσελκύσετε νέους πελάτες και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε είναι να κάνετε τον εαυτό σας ορατό στο Google.

Μπορείτε να παρουσιάσετε με σαφήνεια τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε να δείξετε στους πιθανούς πελάτες τι θα λάβουν όταν συνεργάζονται μαζί σας, προβάλλοντας με φωτογραφίες και με κατάλληλο περιεχόμενο αυτά που σας κάνουν μοναδικούς μέσα στον ιστότοπό σας. Ένα άλλο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να δημοσιεύσετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στον ιστότοπό σας για να βεβαιωθείτε ότι προσελκύετε τους «σωστούς» πελάτες.

Η προβολή των καλύτερων κριτικών, μαρτυριών και σχολίων στον ιστότοπό σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε κοινωνικές αποδείξεις. Και φυσικά ένας ιστότοπος είναι ο καλύτερος χώρος, για να κάνετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας εύκολα διαθέσιμα σε πιθανούς πελάτες.

Επίσης, μπορείτε να ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας τους Χάρτες Google, ώστε οι χρήστες να μπορούν να σας βρίσκουν πιο εύκολα. Ένας ενσωματωμένος χάρτης διευκολύνει τα άτομα που δεν ξοδεύουν πολύ χρόνο στην περιοχή σας να βρουν την επιχείρησή σας. 

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα από την δημιουργία ενός ιστότοπου είναι ότι καθορίζει την θέση σας στον κλάδο ή στην τοπική αγορά, και όχι μόνο, που δραστηριοποιείστε. Εάν οι ανταγωνιστές σας δεν είναι ακόμη online, πιθανότατα θα είναι σύντομα. Εάν οι ανταγωνιστές σας είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, έχετε ένα διαφορετικό είδος ευκαιρίας: μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που είναι εντελώς διαφορετικός από τους ιστότοπους των ανταγωνιστών σας, δείχνοντας στους πιθανούς πελάτες τι κάνει την εταιρεία σας να ξεχωρίζει.

Με τον Ιστότοπο διασφαλίζετε την επιτυχία σας μακροπρόθεσμα.

Χωρίς ιστότοπο, η επιχείρησή σας είναι αόρατη στους ανθρώπους που αναζητούν πληροφορίες και κάνουν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου, και είναι μια από τις καλύτερες επενδύσεις που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση για το μέλλον της.

Το ξεκίνημα μιας σχέσης.

Χρησιμοποιήστε τον ιστότοπό σας για να δημιουργήσετε την εικόνα του ηγέτη και αίσθηση αυθεντίας σε αυτό που δραστηριοποιείστε.  Το περιεχόμενο που δημιουργείτε και δημοσιεύετε στον ιστότοπό σας, βοηθά να δείξετε στους καταναλωτές ότι γνωρίζετε ότι πραγματεύστε. Παρέχοντας πολύτιμο και εκπαιδευτικό περιεχόμενο, μπορείτε να εργαστείτε για να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με το διαδικτυακό κοινό

Ο ιστότοπός σας όχι μόνο σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε αξιοπιστία, αλλά σας βοηθά επίσης να ξεχωρίσετε και από τον ανταγωνισμό. Στην εποχή του copy – paste το περιεχόμενο του ιστότοπου κάθε εταιρείας είναι μοναδικό.

Ιστότοπος και προσβασιμότητα

Ένας ιστότοπος παρέχει πρόσβαση σε επισκέπτες και στο κοινό σας όλο το εικοσιτετράωρο. Ακόμα και όταν κλείνετε στην διάρκεια της ημέρας την επιχείρησή σας, ο ιστότοπός σας εξακολουθεί να «εργάζεται» για να φέρει περισσότερους εν δυνάμει πελάτες στην επιχείρησή σας, μεταδίδοντας συνεχώς πληροφορίες για το ποια είναι η επωνυμία σας, παρουσιάζοντας περισσότερα στοιχεία για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Εδώ και τώρα.

Εάν διαθέτετε τα προϊόντα σας προς πώληση στον ιστότοπό σας, τότε οι πελάτες / καταναλωτές μπορούν ακόμη και να πραγματοποιούν αγορές όλο το εικοσιτετράωρο. Διευκολύνοντας τους να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο, το κάνετε όσο το δυνατόν πιο βολικό για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας να μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες.

Ο ιστότοπός σας χρησιμεύει ως ο δικός σας προσωπικός ψηφιακός πωλητής.

Ο ιστότοπός σας δίνει στον καταναλωτή ό, τι πρέπει να γνωρίζει για το προϊόν, πραγματοποιεί την πώληση και συλλέγει τα στοιχεία πληρωμής του στο διαδίκτυο.

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας