9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Η έντυπη εταιρική ταυτότητα: Το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησής σας

εταιρική ταυτότητα

Ποιος είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας σε μια επιχείρηση;
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η απάντηση βρίσκεται στην ισχυρή έντυπη εταιρική ταυτότητα. Η έρευνα δείχνει ότι οι εταιρείες που θεωρούνται ότι έχουν ισχυρότερη ταυτότητα επωνυμίας ξεπέρασαν κατά 25% όσες δεν είχαν.

έντυπη εταιρική ταυτότητα

Τι εννοούμε με τον όρο «εταιρική ταυτότητα», τι είναι ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και σε τι διαφέρει αυτό από το branding;

Η εταιρική ταυτότητα είναι όλα τα οπτικά στοιχεία που επιλέγονται για να αντιπροσωπεύουν το συνολικό πρόσωπο της εταιρίας σας – από προσαρμοσμένα λογότυπα μέχρι γραμματοσειρά, ετικέτα, εικόνες, παλέτα χρωμάτων.
Μπορεί να εφαρμοστεί σε χαρτικά, (παραστατικά, έντυπα κλπ), σχεδιασμό πακέτων, στολές, σήμανση, εμπορεύματα, φυλλάδια ή διαδικτυακό υλικό μάρκετινγκ.
Ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας είναι η διαδικασία δημιουργίας όλων αυτών των εταιρικών γραφικών και του συγκεκριμένου σχεδιασμού που περιλαμβάνει. Παρόλο που αυτό δεν συνδέεται με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και τις αξίες, τα στοιχεία εταιρικού σχεδιασμού εξακολουθούν να είναι αναγνωριστικοί παράγοντες για μια επιχείρηση και έτσι πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικά για το ποιά είναι η επιχείρηση αυτή.

Διαφέρει από το branding, που είναι η πλήρης ιστορία μιας συγκεκριμένης υπηρεσίας ή προϊόντος, από τα οπτικά στοιχεία μέχρι την ιστορία πίσω από αυτό και τη θέση του στην αγορά.

σχεδιασμος λογότυπου

Τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός για την έντυπη εταιρική ταυτότητα;

Σχεδιασμό λογότυπου

Το πιο προφανές από τα γραφικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Ως ένα ξεχωριστό οπτικό στοιχείο, θα πρέπει να προσδιορίζει την εταιρεία σας αμέσως.

Γραμματοσειρές

Η τυπογραφία είναι επίσης ένα από τα βασικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Το ύφος, το σχήμα, το βάρος και η απόσταση της γραμματοσειράς που έχετε επιλέξει μπορεί να πει πολλά.  Ο τύπος μπορεί να είναι ζεστός και φιλικός, κομψός και πολυτελής ή τολμηρός. Το τυπογραφικό στυλ είναι ένα σημαντικό στοιχείο της εταιρικής σας ταυτότητας που εμφανίζεται σε email, παρουσιάσεις, συμβόλαια, υπογραφές email, φυλλάδια, χαρτικά, πινακίδες γραφείου και πολλά άλλα. Έχει σημασία ο τύπος να είναι κατάλληλος για την επιχείρησή σας, και να αντικατοπτρίζει με ακρίβεια ποιοι είστε. Πάνω απ ‘όλα, η επιλογή τύπου πρέπει να είναι ευανάγνωστη, σαφής και να λειτουργεί σε διαφορετικές ψηφιακές και έντυπες πλατφόρμες.

Εικονογράφηση

Εκτός από τις λέξεις, οι εικόνες είναι ισχυρά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας που αντιπροσωπεύουν έναν οργανισμό.

Η ύπαρξη εταιρικής ταυτότητας επωνυμίας δίνει τη δυνατότητα στους γραφίστες, τους προγραμματιστές ιστού, τους φωτογράφους, τους συντάκτες και άλλους στην ομάδα δημιουργικού σχεδιασμού να παρέχουν εργασία υψηλής ποιότητας που ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική της επωνυμίας μιας επιχείρησης.

οδηγός εταιρικής ταυτότητας

Οδηγοί στυλ επωνυμίας

Όταν έχετε δημιουργήσει όλα τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησής σας, απαιτείται ένα σύνολο λεπτομερών οδηγιών στυλ για να διασφαλιστεί η επιτυχής εφαρμογή τους.
Αυτό είναι γνωστό και ως εγχειρίδιο εταιρικής ταυτότητας ή εγχειρίδιο σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας, όπου οι οδηγίες του διασφαλίζουν τη συνεπή εφαρμογή της ταυτότητας της επωνυμίας σας από όλους.

Οι οδηγίες πρέπει να περιγράφουν ακριβώς πώς και πότε χρησιμοποιούνται διαφορετικά οπτικά στοιχεία (π.χ. εικόνες, χρώματα επωνυμίας, τυπογραφία, σχέδια λογότυπων, κ.λπ.), επομένως πρέπει να λάβετε υπόψη όλες τις τοποθετήσεις – για παράδειγμα, banner ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τρίτων, εικόνες εξωφύλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υπογραφές email, επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα.
Είναι πάντα βολικό να συμπεριλάβετε οπτικά παραδείγματα για να αποφύγετε οποιαδήποτε παρερμηνεία του οδηγού στυλ επωνυμίας.

Στον κόσμο των επιχειρήσεων, η έντυπη εταιρική σας ταυτότητα είναι σημαντική για την επιτυχία της εταιρείας σας γιατί έχει να κάνει με ένα πολύ σημαντικό πράγμα: Την επωνυμία σας.
Η πραγματικότητα είναι ότι οι επιχειρήσεις με ισχυρή επωνυμία αναπτύσσονται πολύ πιο γρήγορα, προχωρώντας σε υψηλότερα επίπεδα αναγνώρισης.
Οι επιχειρήσεις με αδύναμη επωνυμία δεν μπορούν να έχουν την ίδια αναγνώριση, πράγμα που επιβραδύνει ή ακόμα και σταματά την πρόοδο μακροπρόθεσμα.

Το μάτι του θεατή

Η επωνυμία σας είναι η επιχείρησή σας στο μάτι του θεατή –  πελάτη σας.
Δεν αρκεί πλέον μόνο να βάλετε ένα λογότυπο με καλή εμφάνιση σε ένα επιστολόχαρτο ή σε φακέλους business class.
Η διαδικασία πρέπει να είναι επίμονη και προσανατολισμένη στη λεπτομέρεια και πρέπει να διασφαλίσετε ότι κάθε σημείο επαφής που έχετε με υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες ενισχύει την επωνυμία σας.

Τα καταστήματα λιανικής ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας εξαιρετικά καθώς η εταιρική τους εικόνα φαίνεται μέχρι και στον τρόπο με τον οποίο ντύνονται οι υπάλληλοί τους.
Όταν σκέφτεστε τη Vodafone , σκέφτεστε το προσωπικό πωλήσεων, που φορά κόκκινο ή όταν σκέφτεστε τη Wolt, βλέπετε το ίδιο με μπλε χρώμα.
Το εταιρικό λογότυπο και η επωνυμία, πρέπει να εμφανίζεται στα πάντα.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ενισχύσετε την εταιρική σας επωνυμία στα μάτια του θεατή.
Στα καταστημάτα λιανικής, στοιχεία όπως η επίσημη αλληλογραφία, ή η τσάντα με την οποία παραδίδουν τα προϊόντα τους, όλα έχουν επάνω την έντυπη εταιρική τους ταυτότητα.

έντυπη εταιρική ταυτότητα

Η έντυπη εταιρική σας ταυτότητα

Ποια είναι τα τυπωμένα προϊόντα που περιέχουν το λογότυπό σας?
Δεν είναι μόνο οι επαγγελματικές σας κάρτες, τα επιστολόχαρτα, οι εκτυπωμένοι φάκελοι αλληλογραφίες ή τα φυλλάδια σας. Τα μέρη που μπορείτε να αξιοποιήσετε την επωνυμία σας μέσω της έντυπης εταιρικής σας ταυτότητας είναι πολύ περισσότερα από ό,τι φαντάζεστε αρχικά.

Είτε πρόκειται για σημειωματάρια, ημερολόγια τσέπης, πινακίδες βινυλίου για βιτρίνες ή συνεδριακούς θαλάμους, πανό μεγάλης κλίμακας για διαφημιστικές εκδηλώσεις, επαγγελματικά δώρα, όπως κούπες, μπλουζάκια, τσάντες ή φρίσμπι με το λογότυπό σας επάνω τους , η επωνυμία τυπώνεται στα πάντα  που έχουν σχέση με την επιχείρηση σας.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας