Ποιος είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας σε μια επιχείρηση;
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η απάντηση βρίσκεται στην ισχυρή έντυπη εταιρική ταυτότητα. Η έρευνα δείχνει ότι οι εταιρείες που θεωρούνται ότι έχουν ισχυρότερη ταυτότητα επωνυμίας ξεπέρασαν κατά 25% όσες δεν είχαν.

Τι εννοούμε με τον όρο «εταιρική ταυτότητα», τι είναι ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και σε τι διαφέρει αυτό από το branding;
Η εταιρική ταυτότητα είναι όλα τα οπτικά στοιχεία που επιλέγονται για να αντιπροσωπεύουν το συνολικό πρόσωπο της εταιρίας σας – από προσαρμοσμένα λογότυπα μέχρι γραμματοσειρά, ετικέτα, εικόνες, παλέτα χρωμάτων.
Μπορεί να εφαρμοστεί σε χαρτικά, (παραστατικά, έντυπα κλπ), σχεδιασμό πακέτων, στολές, σήμανση, εμπορεύματα, φυλλάδια ή διαδικτυακό υλικό μάρκετινγκ.
Ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας είναι η διαδικασία δημιουργίας όλων αυτών των εταιρικών γραφικών και του συγκεκριμένου σχεδιασμού που περιλαμβάνει. Παρόλο που αυτό δεν συνδέεται με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και τις αξίες, τα στοιχεία εταιρικού σχεδιασμού εξακολουθούν να είναι αναγνωριστικοί παράγοντες για μια επιχείρηση και έτσι πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικά για το ποιά είναι η επιχείρηση αυτή.
Διαφέρει από το branding, που είναι η πλήρης ιστορία μιας συγκεκριμένης υπηρεσίας ή προϊόντος, από τα οπτικά στοιχεία μέχρι την ιστορία πίσω από αυτό και τη θέση του στην αγορά.

Τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός για την έντυπη εταιρική ταυτότητα;
Σχεδιασμό λογότυπου
Το πιο προφανές από τα γραφικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Ως ένα ξεχωριστό οπτικό στοιχείο, θα πρέπει να προσδιορίζει την εταιρεία σας αμέσως.
Γραμματοσειρές
Η τυπογραφία είναι επίσης ένα από τα βασικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Το ύφος, το σχήμα, το βάρος και η απόσταση της γραμματοσειράς που έχετε επιλέξει μπορεί να πει πολλά. Ο τύπος μπορεί να είναι ζεστός και φιλικός, κομψός και πολυτελής ή τολμηρός. Το τυπογραφικό στυλ είναι ένα σημαντικό στοιχείο της εταιρικής σας ταυτότητας που εμφανίζεται σε email, παρουσιάσεις, συμβόλαια, υπογραφές email, φυλλάδια, χαρτικά, πινακίδες γραφείου και πολλά άλλα. Έχει σημασία ο τύπος να είναι κατάλληλος για την επιχείρησή σας, και να αντικατοπτρίζει με ακρίβεια ποιοι είστε. Πάνω απ ‘όλα, η επιλογή τύπου πρέπει να είναι ευανάγνωστη, σαφής και να λειτουργεί σε διαφορετικές ψηφιακές και έντυπες πλατφόρμες.
Εικονογράφηση
Εκτός από τις λέξεις, οι εικόνες είναι ισχυρά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας που αντιπροσωπεύουν έναν οργανισμό.
Η ύπαρξη εταιρικής ταυτότητας επωνυμίας δίνει τη δυνατότητα στους γραφίστες, τους προγραμματιστές ιστού, τους φωτογράφους, τους συντάκτες και άλλους στην ομάδα δημιουργικού σχεδιασμού να παρέχουν εργασία υψηλής ποιότητας που ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική της επωνυμίας μιας επιχείρησης.

Οδηγοί στυλ επωνυμίας
Όταν έχετε δημιουργήσει όλα τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησής σας, απαιτείται ένα σύνολο λεπτομερών οδηγιών στυλ για να διασφαλιστεί η επιτυχής εφαρμογή τους.
Αυτό είναι γνωστό και ως εγχειρίδιο εταιρικής ταυτότητας ή εγχειρίδιο σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας, όπου οι οδηγίες του διασφαλίζουν τη συνεπή εφαρμογή της ταυτότητας της επωνυμίας σας από όλους.
Οι οδηγίες πρέπει να περιγράφουν ακριβώς πώς και πότε χρησιμοποιούνται διαφορετικά οπτικά στοιχεία (π.χ. εικόνες, χρώματα επωνυμίας, τυπογραφία, σχέδια λογότυπων, κ.λπ.), επομένως πρέπει να λάβετε υπόψη όλες τις τοποθετήσεις – για παράδειγμα, banner ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τρίτων, εικόνες εξωφύλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υπογραφές email, επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα.
Είναι πάντα βολικό να συμπεριλάβετε οπτικά παραδείγματα για να αποφύγετε οποιαδήποτε παρερμηνεία του οδηγού στυλ επωνυμίας.
Στον κόσμο των επιχειρήσεων, η έντυπη εταιρική σας ταυτότητα είναι σημαντική για την επιτυχία της εταιρείας σας γιατί έχει να κάνει με ένα πολύ σημαντικό πράγμα: Την επωνυμία σας.
Η πραγματικότητα είναι ότι οι επιχειρήσεις με ισχυρή επωνυμία αναπτύσσονται πολύ πιο γρήγορα, προχωρώντας σε υψηλότερα επίπεδα αναγνώρισης.
Οι επιχειρήσεις με αδύναμη επωνυμία δεν μπορούν να έχουν την ίδια αναγνώριση, πράγμα που επιβραδύνει ή ακόμα και σταματά την πρόοδο μακροπρόθεσμα.
Το μάτι του θεατή
Η επωνυμία σας είναι η επιχείρησή σας στο μάτι του θεατή – πελάτη σας.
Δεν αρκεί πλέον μόνο να βάλετε ένα λογότυπο με καλή εμφάνιση σε ένα επιστολόχαρτο ή σε φακέλους business class.
Η διαδικασία πρέπει να είναι επίμονη και προσανατολισμένη στη λεπτομέρεια και πρέπει να διασφαλίσετε ότι κάθε σημείο επαφής που έχετε με υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες ενισχύει την επωνυμία σας.
Τα καταστήματα λιανικής ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας εξαιρετικά καθώς η εταιρική τους εικόνα φαίνεται μέχρι και στον τρόπο με τον οποίο ντύνονται οι υπάλληλοί τους.
Όταν σκέφτεστε τη Vodafone , σκέφτεστε το προσωπικό πωλήσεων, που φορά κόκκινο ή όταν σκέφτεστε τη Wolt, βλέπετε το ίδιο με μπλε χρώμα.
Το εταιρικό λογότυπο και η επωνυμία, πρέπει να εμφανίζεται στα πάντα.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ενισχύσετε την εταιρική σας επωνυμία στα μάτια του θεατή.
Στα καταστημάτα λιανικής, στοιχεία όπως η επίσημη αλληλογραφία, ή η τσάντα με την οποία παραδίδουν τα προϊόντα τους, όλα έχουν επάνω την έντυπη εταιρική τους ταυτότητα.

Η έντυπη εταιρική σας ταυτότητα
Ποια είναι τα τυπωμένα προϊόντα που περιέχουν το λογότυπό σας?
Δεν είναι μόνο οι επαγγελματικές σας κάρτες, τα επιστολόχαρτα, οι εκτυπωμένοι φάκελοι αλληλογραφίες ή τα φυλλάδια σας. Τα μέρη που μπορείτε να αξιοποιήσετε την επωνυμία σας μέσω της έντυπης εταιρικής σας ταυτότητας είναι πολύ περισσότερα από ό,τι φαντάζεστε αρχικά.
Είτε πρόκειται για σημειωματάρια, ημερολόγια τσέπης, πινακίδες βινυλίου για βιτρίνες ή συνεδριακούς θαλάμους, πανό μεγάλης κλίμακας για διαφημιστικές εκδηλώσεις, επαγγελματικά δώρα, όπως κούπες, μπλουζάκια, τσάντες ή φρίσμπι με το λογότυπό σας επάνω τους , η επωνυμία τυπώνεται στα πάντα που έχουν σχέση με την επιχείρηση σας.