9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν πριν ξεκινήσει ο σχεδιασμός λογότυπου

Επαγγελματικά γραφικά. Σχεδιασμός γραφικών με την χρήση γραφίδας και οθόνης αφής

Ο σχεδιασμός λογότυπου βρίσκεται στην πρώτη γραμμή μίας ισχυρής επωνυμίας και τώρα ειδικά είναι πρωταρχική ανάγκη για τις επιχειρήσεις να δώσουν βάρος στη δημιουργία του. Επομένως, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού, είναι σημαντικό τόσο για τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων όσο και για τους σχεδιαστές να διασφαλίσουν ότι βάζουν τα δυνατά τους.

Με την άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των πολλαπλών καναλιών marketing μέσω των οποίων οι καταναλωτές κάνουν την έρευνά τους, είναι τόσο εύκολο μία πρόχειρη παρουσίαση επιχείρησης να χαθεί στον ανταγωνισμό.

Το να κάνετε στον εαυτό σας τις απαραίτητες ερωτήσεις σχετικά με το τι θέλετε σε ένα σχέδιο λογότυπου είναι πολύ σημαντικό. Σας επιτρέπει να σκεφτείτε τις βασικές αξίες της επιχείρησής σας και να ορίσετε τη δική σας φωνή που θα είναι διαφορετική από τους ανταγωνιστές. Ενώ μπορεί να έχετε μια καλή ιδέα για τον προσανατολισμό της επιχείρησή σας, συγκεκριμένες ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να αντλήσετε λεπτομέρειες και πληροφορίες που φαίνονται αρχικά ασήμαντες, αλλά θα μπορούσαν να αποτελέσουν το “κλειδί” για μια μοναδική ταυτότητα της επωνυμίας σας.

Το σύντομο αυτό ερωτηματολόγιο έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτό:  είναι μια λίστα ερωτήσεων στις οποίες πρέπει να απαντήσουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων για να βοηθήσουν στην αποκάλυψη σημαντικών πτυχών της επιχείρησης τους και επομένως και στη διαμόρφωση ενός ισχυρού λογότυπου.

Ακόμα κι αν καμία από τις απαντήσεις δεν καθορίζει ακόμη με σαφήνεια το branding, συνήθως ο σχεδιαστής θα αρχίσει να βλέπει στοιχεία που θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση της βασικής επιχειρηματικής ταυτότητας – και από εκεί, στον σχεδιασμό του λογότυπού σας.

Η απάντηση σε όσο το δυνατόν περισσότερες ερωτήσεις στη φόρμα του ερωτηματολογίου μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε και να διασφαλίσει ότι δεν αφήνετε κανένα κενό στην διαδικασία που χρειάζεται για να βρείτε το σωστό στυλ για το λογότυπο της επιχείρησής σας.

Η επιχειρηματική σας ιστορία

Οι ερωτήσεις σχετικά με την ιστορία της επιχείρησης θα βοηθήσει στην αποκάλυψη χρήσιμων λέξεων-κλειδιών που θα σας πληροφορήσουν πού θα μπορούσε να πάει ο σχεδιασμός του λογότυπού σας στιλιστικά. Εμβαθύνετε στην προέλευση της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένου του πότε ή πού δημιουργήθηκε για πρώτη φορά η επιχειρηματική ιδέα, γιατί αποφασίσατε να ασχοληθείτε με αυτήν την επιχείρηση ή τον κλάδο εξαρχής. Όσο περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ανακαλύψετε για την επιχείρηση και το ταξίδι της μέχρι τώρα, τόσο καλύτερα εξοπλισμένοι θα είστε για να δημιουργήσετε αυτό το τέλειο σχέδιο λογότυπου.

Παραδείγματα ερωτήσεων

  • Ποια είναι η φύση της επιχείρησής σας; Τι προσφέρετε;
  • Ποιες είναι οι επιχειρηματικές αξίες, το όραμα και η αποστολή σας;
  • Πώς προέκυψε αυτή η ιδέα και ποια ήταν η έμπνευση πίσω από αυτήν;

Στοχευμένο κοινό

Ο εντοπισμός του κοινού-στόχου της επιχείρησης είναι ένας άλλος σίγουρος τρόπος που θα βοηθήσει στον τέλειο σχέδιο λογότυπου.  Αξίζει να προσδιορίσετε τις επιθυμίες, τις συμπάθειες και τις αντιπάθειες του κοινού-στόχου σας. Όσο περισσότερα γνωρίζετε, τόσο καλύτερα μπορείτε να συνδεθείτε μαζί τους.

Παραδείγματα ερωτήσεων

  • Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας;
  • Τι τους αρέσει;
  • Ποιες είναι οι αντιπάθειές τους;
  • Πώς συνδέεστε με το κοινό-στόχο σας;

Χρώματα επωνυμίας, γραμματοσειρές και γενικό στυλ

Ο προσδιορισμός των προτιμήσεων σχεδιασμού και στυλ για την επιχείρηση είναι το επόμενο βήμα για να προσεγγίσετε τον τέλειο σχεδιασμό λογότυπου. Το ερωτηματολόγιο με το λογότυπό σας θα πρέπει να εμβαθύνει στα οπτικά στοιχεία της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των χρωμάτων, του στυλ γραμματοσειράς και ακόμη και συγκεκριμένων στοιχείων που μιλούν για την επιχείρηση (π.χ. στρογγυλό σχήμα, σχέδιο με επίκεντρο το κείμενο).

Εξετάστε τις επιλογές κάθε στοιχείου, βασίζετε την απόφασή σας γύρω από τα χρώματα της επωνυμίας στις δικές σας προσωπικές προτιμήσεις ή με βάση αυτό που είναι πιο λογικό για την επωνυμία σας;

Θα πρέπει να κάνετε έρευνα για τα χρώματα για να δείτε τι συμβολίζουν, εάν το κοινό σας θα συνδεόταν μαζί τους και ποιες άλλες επωνυμίες τα χρησιμοποιούν. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, ξεκινήστε να αναπτύσσετε έναν οδηγό στυλ επωνυμίας με τον σχεδιαστή σας για να καθορίσετε ένα σύνολο οδηγιών που καθορίζουν το δημιουργικό στυλ της επιχείρησής σας.

Παραδείγματα ερωτήσεων

  • Δεδομένης της αποστολής, των αξιών και των προσφορών του, ποια χρώματα ταιριάζουν καλύτερα στην επωνυμία σας;
  • Ποιες γραμματοσειρές θα φανταζόσασταν για την επωνυμία σας;
  • Περιγράψτε την αισθητική της επωνυμίας σας.

Οι ανταγωνιστές σας

Αν και μπορεί να είναι τρομακτικό να σκεφτόμαστε τον ανταγωνισμό της επιχείρησης, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς μοιάζουν και τι προσφέρουν, ώστε να μπορείτε να δείτε πού ταιριάζει η επιχείρησή σας.

Κάνουν κάτι παρόμοιο με εσάς, αλλά πιο αποτελεσματικά ή φθηνότερα; Προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες ή προϊόντα; Όσο περισσότερα μπορείτε να εντοπίσετε και να κατανοήσετε, τόσο πιο εύκολο θα το μπορέσετε να δημιουργήσετε μια μοναδική, αυθεντική ταυτότητα.

  • Ποιοι είναι οι τρεις κορυφαίοι ανταγωνιστές σας;
  • Ονομάστε τουλάχιστον ένα πράγμα που σας αρέσει και δεν σας αρέσει στις οπτικές ταυτότητες του καθενός, σκεφτείτε τα χρώματα, το λογότυπο, τις εικόνες, τη γραμματοσειρά και τη συνολική τους αισθητική.
  • Σε ποια θέση βλέπετε τον εαυτό σας σε σύγκριση με αυτούς τους ανταγωνιστές;
  • Τι κάνετε διαφορετικά;

Διαλέγοντας το ένα ή το άλλο

Επιλέξτε το ένα ή το άλλο από μια λίστα αντιθέτων. Αυτή η λίστα μπορεί να έχει αντίθετα χαρακτηριστικά ή αισθητική. Η ιδέα είναι ότι επιλέγετε όποιο στοιχείο είναι πιο συγχρονισμένο με την επωνυμία σας και, όταν λαμβάνετε όλες τις απαντήσεις σας μαζί, μπορείτε να δημιουργήσετε πολύ καλή βάση για τον σχεδιαστή σας.

Βλέπω το λογότυπό μου :

  • Αφηρημένο/ρεαλιστικό
  • Κλασικό/μοντέρνο
  • Ώριμο/νεανικό
  • Παιχνιδιάρικο/σοφιστικέ
  • Πολυτελές/προσιτό
  • Με οργανικό σχήμα / με γεωμετρικό σχήμα

Για να συνοψίσουμε …

Το ερωτηματολόγιο για το λογότυπο είναι η αρχή για έναν τέλειο σχεδιασμό λογότυπου. Παρέχει ένα σταθερό ξεκίνημα για την επωνυμία και την ταυτότητά σας, σας βοηθά να παραμένετε συγκεντρωμένοι στο τι είναι η επιχείρησή σας, αποκαλύπτει συγκεκριμένες πτυχές εμβαθύνοντας στους στόχους της και διασφαλίζει ότι το λογότυπό σας θα αντέξει στο χρόνο.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας