Skip to content

Επαγγελματικές Σχέσεις

Επαγγελματικές Σχέσεις

Όλα κάπως ξεκινούν                                                                                                              
Τα δεδομένα που έχουμε σήμερα για την αγορά, μόνο ευχάριστα δεν είναι… ή τουλάχιστον δεν φαίνεται η καλή πλευρά.                                                 
Βέβαια, όπως σχεδόν σε όλο το δυτικό κόσμο, όσον αφορά το κοινωνικό status, έτσι και η παγκόσμια αγορά επηρεάζονται από παράγοντες που, σε πρώτο χρόνο τουλάχιστον, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις δεν φαίνεται να μπορούν να επηρεάσουν, άμεσα και σε μεγάλο βαθμό. Θα μπορούσαν όμως να επηρεάσουν την τοπική αγορά στην οποία απευθύνονται, και το «επιχειρηματικό οικοσύστημα» στο οποίο κινούνται, κι έτσι ίσως να μετρίαζαν και τις όποιες απώλειες έχει προκαλέσει αυτή η κατάσταση.           
Αν υποτεθεί ότι μπαίνουμε στον «πειρασμό» να δώσουμε την καλύτερη ερμηνεία, για το τι ακριβώς σημαίνει ο όρος, επαγγελματικές σχέσεις, το πιό πιθανό είναι να βρεθούμε σε ένα αχανές πεδίο ορισμών ή εννοιών, που ναι μεν, θα είναι όλες ή σχεδόν όλες ακριβείς, αλλά από την άλλη, αυτή η «ακρίβεια» θα είναι πιθανότατα πλαισιωμένη, κυρίως, από την παράμετρο του χρόνου, που όρισε το τοπίο μιας επαγγελματικής σχέσης, και που είναι επίσης πιθανό, να την φέρνει σε αντίθεση με κάποιες άλλες, ίδιου αντικειμένου επαγγεματικές σχέσεις, αλλά σε διαφορετική χρονική στιγμή! 
Φυσικά και δεν είναι ακυρωτικό αυτό, κι ας δίνει αυτή την εντύπωση, γιατί προϊόντος χρόνου, οι επί μέρους συνθήκες αυτών των επαγγελματικών σχέσεων λογικό θα ήταν, να είναι συνυφασμένες και με το προφίλ της εποχής όπου εξελίσσονταν, με το «ήθος» της εποχής αυτής και κυρίως με την δυναμική και τις ανάγκες της αγοράς της συγκεκριμένης εποχής …που επί της ουσίας όριζαν και το κοινωνικό status την συγκεκριμένη περίοδο!                                                                            

Ένα παράδειγμα που θα μπορούσε να μας δώσει μια τέτοιου είδους τεκμηρίωση, θα μπορούσε να είναι και το επάγγελμα του τσαγκάρη.                                              
 Η ιστορία της υπόδησης, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι παράλληλη με την ιστορία της αγοράς, αλλά και του πολιτισμού μας, πολύ πριν ακόμα, και αυτής της εποχής του χρυσού αιώνα του Περικλέους. Ο σανδαλοποιός γενικά, ήταν από τα επιφανή μέλη της Αθηναϊκής κοινωνίας, αλλά και της κάθε επί μέρους κοινότητας στον υπαρκτό τότε κόσμο! Η σχέση του με το «κοινό» του, ήταν σαφής και καθορισμένη. Το ίδιο και το μήνυμα που «εξέπεμπε» στο κοινό του, και φυσικά το κοινό αυτό, που ελάμβανε το μήνυμα του με ακρίβεια. Η αξιοπιστία, η συνέπεια, η ποιότητα και η προσωπική επαφή του σανδαλοποιού – τσαγκάρη της εποχής, προς τους βοηθούς του, τους προμηθευτές του, αλλά και με τους πελάτες του, συνέθεταν τις επαγγελματικές σχέσεις του, που ήταν καθοριστικές για την επαγγελματική του πορεία και εξέλιξη, και σε εκείνη, αλλά και σε κάθε περίοδο, που υφίστατο αυτό το επάγγελμα!
Από την άλλη η πρόοδος του ανθρώπου στοιχειοθετούσε και τις αξίες που διέπονταν την κάθε εποχή και παράλληλα, με την πάροδο του χρόνου, ο άνθρωπος ισχυροποίησε κάποιες από αυτές της αξίες, κατάργησε κάποιες άλλες ή δημιούργησε νέες, που τελικά θα διαμόρφωναν το πεδίο της κοινωνίας ή της αγοράς, και που θα καθόριζαν τελικά σε μεγάλο βαθμό.   Αυτό βέβαια με την σειρά του, δημιούργησε και την ανάγκη αξίας για την δημιουργία και ενός κώδικα δεοντολογίας, και ειδικά στο κομμάτι που είχε να κάνει με βασικούς πυλώνες της κοινωνίας, της αγοράς και κυρίως των  σχέσεων των επαγγελματιών, που θα αναπτύσσονταν μέσα σε αυτή!                                                                   
 …και κάπως συνεχίζουν                                
Στην διαδρομή του αυτή βέβαια ο τσαγκάρης, και βάσει των όρων υπερπροσφοράς της αγοράς, «καταργήθηκε» με την μορφή που υφίστατο!                                              
Όλοι ή σχεδόν όλοι στον δυτικό κόσμο, μπορούσαν εύκολα πλέον να αγοράσουν καινούργια παπούτσια …θα μπορούσε μάλιστα κάποιος να ισχυριστεί, ότι τα παπούτσια αποτελούσαν και έναν «αφηρημένο» δείκτη αγοράς… σίγουρα όμως τα παπούτσια είχαν γίνει ήδη δείκτης μιας κοινωνίας!                                                                         
Όταν όμως η αγορά, άρχισε να παρουσιάζει πάλι της γνωστές της κάμψεις, ο τσαγκάρης, στην Ελληνική αγορά τουλάχιστον, έκανε την επανεμφάνιση του,  παίρνοντας όμως την μορφή του «τακούνι express», αλλά ακόμα και τότε η επαγγελματική – διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη του,  στηρίχθηκε κατά κύριο λόγο σε «θεσπισμένες» από την περίοδο του σανδαλοποιού αξίες, προσαρμοσμένες όμως στην μονάδα του χρόνου που όριζε πλέον αυτή η σύγχρονη αγορά …εξ ού και το express.                             
Η σταθερά όμως που χαρακτήριζε την βιωσιμότητα του κάθε επαγγελματία ήταν η ήδη θεσπισμένη, και διέπονταν από «κανόνες» και «νόμους», που είχαν ήδη ορισθεί, από την γέννηση σχεδόν του επαγγέλματος του σανδαλοποιού στο πεδίο της διαπροσωπικής – επαγγελματικής του επικοινωνίας, ορίζοντας και κατ΄επέκταση την επαγγελματική, με τους πελάτες ή τους βοηθούς του σχέση. Άσχετα αν αργότερα έγινε τσαγκάρης για να καταλήξει σε τακούνι «express”.                                                                              
Αυτή δεν ήταν άλλη από έναν κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας.       
Εννοείται όμως ότι στα «δύσκολα» της αγοράς δεν θα έφτανε μόνο αυτό πλέον για έναν επαγγελματία. Θα έπρεπε να ανατρέξει και σε κάτι πιο σταθερό που θα στήριζε πλέον και το κομμάτι της επικοινωνίας του με τον πελάτη του.                                                                                                                     
Η επικοινωνία δεν είναι μια θεωρητική έννοια. Οι αξίες μας αποτελούν τα «κρυμμένα κριτήρια», με τα οποία ερμηνεύουμε τις συμπεριφορές των ανθρώπων, καθώς και των καταστάσεων γύρω μας. Οι αξίες αναφέρονται σε κάποιο επιθυμητό τρόπο συμπεριφοράς, που οδηγεί τις κρίσεις, τις στάσεις και τις πράξεις μας.  Είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε τις προσωπικές μας αξίες, διότι έτσι μπορούμε να αξιολογούμε καλύτερα και τις επιλογές τις οποίες κάνουμε. Αυτές είναι που πέρα από την γνώση, του όποιου αντικειμένου, μπορούν να οδηγήσουν καθαρά στον προσανατολισμό των στόχων, στην προσαρμογή και την ευελιξία μας και εντέλει στα ζητούμενα αποτελέσματα.
Το «στίγμα» και η …διάκριση                                                                                           
Η μορφή …ή δυσμορφία, αν θέλεις, που έχει πάρει η σημερινή εικόνα της αγοράς, (για πολύ συγκεκριμένους λόγους που δεν είναι του παρόντος), οδήγησε σε μία στρέβλωση, το μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού ως οικονομικούς πόρους …και όχι μόνο, και σε αντιλήψεις του στυλ: «Δε με ενδιαφέρει τόσο το είδος της δουλειάς που θα ασκώ, όσο το να κερδίζω πολλά χρήματα» …ή «Η δουλειά δεν είναι τίποτα άλλο, παρά ένας τρόπος για να κερδίζεις τη ζωή σου» …ή «Η επιτυχία σε μια δουλειά, κρίνεται μόνο από το πόσα χρήματα κερδίζει κανείς»                                                                                                                             
Προφανώς, τέτοιου είδους νοοτροπίες λειτουργούν ως παρθενογέννεση, σε μία αγορά που γεννήθηκε μέσω, μίας κατ’ αρχάς, «ένωσης» κάλυψης αναγκών από αγαθά, και στερούνται επί της ουσίας, αυτού που η ίδια η κοινωνία των ανθρώπων στην μακραίωνη ιστορία προόδου της, και δη σε πεδίο αγοράς είχε θεσπίσει. Την Επαγγελματική ηθική! …που δεν είναι απλώς μία συμμόρφωση προς νομικά, ρυθμιστικά, διαχειριστικά και επαγγελματικά πρότυπα, αλλά, κατά κύριο λόγο, είναι η ανάπτυξη της εργασιακής δράσης εντός κανόνων δικαιοσύνης, ακεραιότητας, ειλικρίνειας και σεβασμού.                                                                                                           
Με την σειρά της η Επαγγελματική ηθική οδηγεί στην ακεραιότητα, την ανιδιοτέλεια και ειδικά στην αντικειμενικότητα, που έχει τόσο ανάγκη σήμερα η αγορά και κατ’ επέκταση οι επαγγελματικές σχέσεις και ειδικά στο πεδίο των μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων.
«Επιλογή» προορισμού                                                                                                           
Βέβαια λογικό είναι κάποιες από τις αξίες να μην παραμένουν σταθερές με το πέρασμα του χρόνου. Άλλωστε καθώς μεγαλώνουμε και ωριμάζουμε, οι αξίες που έχουμε αλλάζουν, και προσαρμόζονται, κάθε φορά στις συνθήκες της ζωής μας. Ταυτόχρονα, οι αξίες που έχουμε σε μια ορισμένη στιγμή της ζωής μας, ιεραρχούνται με βάση τη σημαντικότητά τους. Η ιεράρχηση αυτή πραγματοποιείται ανάλογα με την ηλικία, τις εμπειρίες και το περιβάλλον μέσα στο οποίο διαβιώνουμε.                                     
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει σωστή και λανθασμένη ιεράρχηση των αξιών μας, αρκεί βέβαια να είμαστε ξεκάθαροι και συνεπείς, ως προς το τι θεωρούμε σημαντικό κάθε φορά και τι ζητάμε να επιτύχουμε με τη στάση και τη συμπεριφορά μας, και πάντα εντός των ορίων δεοντολογίας, που έχει ήδη θέσει η εμπειρία της ιστορίας της ανθρώπινης προόδου. Αυτό βέβαια, όπως είναι φυσικό θα έχει και ως παρελκόμενο την επαγγελματική ηθική, ορίζοντας και ό,τι αφορά τις όποιες επαγγελματικές σχέσεις που θα μπορούσαν κάλλιστα να αποδειχθούν ένα πολύτιμο εργαλείο, για να επανέλθει επιτέλους και η αγορά, όσο το δυνατόν, στην κατάσταση υγείας που ήταν πριν τις «άστοχες επενδυτικές στρατηγικές», που βιώνουμε ως παγκόσμια αγορά πλέον σήμερα!                                                                                                                 
Η ήττα που έχουν υποστεί σήμερα, και σε παγκόσμιο επίπεδο oi μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να συνοψιστεί στο εξής ερώτημα:                
«Το Μήνυμα εστάλη …όμως ελήφθη;» …και η απάντηση ίσως να μπορούσε να έρθει, αν ο σημερινός επιχειρηματίας ρωτούσε τίμια τον εαυτό του:                                  
– Ξέρεις ν’ ακούς;
– Μπορείς να συνειδητοποιήσεις έγκαιρα μια παρεξήγηση;
– Είσαι σε θέση ν’ αναγνωρίζεις τη γλώσσα της απάτης;
– Όταν «μιλάς» στην αγορά, η αγορά «καταλαβαίνει» αυτά που λες;
Τελικά όμως…                                                                                                                          
Η αγορά πάντα είχε την τάση να ανταμοίβει τις σωστές απαντήσεις!                
Οι σωστές απαντήσεις όμως, είναι πάντα αποτέλεσμα σωστών ερωτημάτων, και τα σωστά ερωτήματα, όπως σε κάθε σχέση, έτσι και σ’ αυτή την περίπτωση, θέτουν το πλαίσιο για μια σωστή επαγγελματική σχέση. Είτε αυτή είναι σχέση επιχειρηματία – πελάτη, είτε εργοδότη – υφισταμένου, είτε σχέση μεταξύ συνεργατών.                                    
Είναι οι σχέσεις αυτές, που ορίζουν τους στόχους, καταρτίζουν στρατηγικές, αναθέτουν ρόλους, και σε κάποιες παλιές, καλές εποχές, όριζαν ακόμα και το κοινωνικό-πολιτικό τοπίο!                                                                                    
Σίγουρα όμως είναι αυτές που, ακόμα και σήμερα, είναι σε απόλυτη αναλογία με το εκάστοτε ζητούμενο επιχειρηματικό αποτέλεσμα. 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας