9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με τρία ή περισσότερα χρώματα

χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου

Όπως ήδη έχουμε πει οι κατάλληλοι χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου λειτουργούν σηματοδοτώντας συγκεκριμένα συναισθήματα. Καλό είναι λοιπόν οι εταιρείες να επιλέγουν με προσοχή την χρωματική παλέτα τους.

Ας δούμε μερικούς συνδυασμούς με περισσότερα από δύο χρώματα που μπορούν να δώσουν εντυπωσιακά αποτελέσματα όσον αφορά το λογότυπό σας.

Πορτοκαλί, τιρκουάζ και σκούρο μπλε

Το έντονο πορτοκαλί σε συνδυασμό με τις αποχρώσεις του μπλε όπως το τιρκουάζ και το navy είναι ένας συμπληρωματικός χρωματικός συνδυασμός που σίγουρα θα ξεχωρίσει. Ξυπνάει μνήμες από θάλασσα και ηλιοβασιλέματα και γίνεται ταυτόχρονα ζεστό και αναζωογονητικό.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με μπλε γαλάζιο πορτοκαλί

Αποχρώσεις πράσινου και καφέ

Ένας συνδυασμός χρωμάτων που μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να επικοινωνήσει το τι κάνει μια μάρκα όταν το όνομά της δεν το καθιστά σαφές. Γι αυτό βλέπετε τόσα πολλά καταπράσινα λογότυπα κήπου και τοπίου.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με πράσινο και καφέ

Πορτοκαλί, κίτρινο και κόκκινο

Αυτός ο ζωντανός, τρίχρωμος συνδυασμός ζεστών χρωμάτων προκαλεί το απόλυτο εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με πορτοκαλί κόκκινο, κίτρινο

Ροζ λευκό και μαύρο

Το ροζ και το λευκό αποτελούν έναν εξαιρετικό συνδυασμό χρωμάτων λογότυπου για σνακ ή επωνυμίες που απευθύνονται σε νεανικό κοινό.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με ροζ και μαύρο

Αποχρώσεις του μπλε και του ροζ

Τόσο τα ζεστά όσο και τα ψυχρά χρώματα μπορούν συχνά να αποτελούν μέρος μιας γαλήνιας παλέτας, όπου το κλειδί είναι να τα χρησιμοποιείτε σε αποχρώσεις που συνδυάζονται μεταξύ τους, αντί για υψηλή αντίθεση.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με ροζ και μπλε

Αποχρώσεις του πράσινου και του μπλε

Ο συνδυασμός διαφορετικών αποχρώσεων του πράσινου και του μπλε στο λογότυπό σας έχει ένα αρμονικό αποτέλεσμα.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με πράσινο και μπλε

Αποχρώσεις  μωβ και μπεζ

Τα μωβ είναι η τέλεια εικόνα γαλήνης. Αν ψάχνετε για το κύριο χρώμα για να δημιουργήσετε μια γαλήνια παλέτα, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με το μωβ.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με μωβ και καφε μπεζ

Πράσινο, κίτρινο και πορτοκαλί

Το πράσινο και το κίτρινο βρίσκονται ακριβώς στη μέση του χρωματικού φάσματος, καθιστώντας τα έναν καλό συνδυασμό για επωνυμίες που στοχεύουν σε ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών.

Αν και δεν είναι τόσο συμπληρωματικά όσο το πράσινο και το κίτρινο, το πράσινο και το πορτοκαλί μαζί εξακολουθούν να λειτουργούν ως ολοκληρωμένος συνδυασμός χρωμάτων. Το πορτοκαλί δίνει στο λογότυπο περισσότερο έντονο χαρακτήρα από το κίτρινο, βοηθώντας το να ξεχωρίζει στο πλήθος.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με πράσινο κίτρινο και πορτοκαλί

Καφέ, μαύρο και λευκό

Αυτά τα φυσικά χρώματα υποδηλώνουν στιβαρότητα και αξιοπιστία, ιδανικά για παλιές ή νέες μάρκες που θέλουν μια vintage, παλιά εμφάνιση και αισθητική.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με μαύρο καφέ και λευκό

Κίτρινο, πορτοκαλί και μαύρο

Τα θερμά χρώματα κίτρινο και πορτοκαλί φαίνονται πολύ πιο φιλικά και χαρούμενα. Αυτός ο συνδυασμός φέρνει στο νου για ηλιόλουστες μέρες.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με κίτρινο πορτοκαλί μαύρο

Πορτοκαλί, κόκκινο και μαύρο

Ως εναλλακτική λύση στο κίτρινο και το πορτοκαλί, ο συνδυασμός πορτοκαλί και κόκκινου χρησιμοποιεί ζεστά χρώματα, εστιάζοντας περισσότερο στις φανταχτερές πτυχές τους. Ο συνδυασμός της φωτιάς μπορεί να μην είναι τόσο χαλαρωτικός όσο το κίτρινο και το πορτοκαλί, αλλά η σοβαρότητά του μας κάνει να τον προσέξουμε.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με μαύρο κόκκινο πορτοκαλί

Πράσινο, ροζ και κίτρινο

Για ένα διασκεδαστικό λογότυπο, το πράσινο, το ροζ και το κίτρινο ταιριάζουν υπέροχα. Κάντε τον συνδυασμό χρωμάτων δικό σας επιλέγοντας ενδιαφέρουσες αποχρώσεις, όπως μια μιντ απόχρωση του πράσινου ή μια κοραλλί απόχρωση του ροζ.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με πράσινο ροζ και κίτρινο

Αποχρώσεις κόκκινου και πράσινου

Με τον συνδυασμό ενέργειας υψηλής ισχύος και φυσικής ηρεμίας, το κόκκινο και το πράσινο αλληλοσυμπληρώνονται για να δημιουργήσουν μια διασκεδαστική, ξέγνοιαστη ατμόσφαιρα.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με πράσινο και κοκκινο

Ροζ, τιρκουάζ και μαύρο

Το ροζ και το τιρκουάζ κάνουν τον απόλυτο διασκεδαστικό συνδυασμό χρωμάτων σε λογότυπο. Επιλέξτε αυτό το ζευγάρι εάν στοχεύετε σε κάτι τολμηρό, φωτεινό και διασκεδαστικό.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με τιρκουάζ ρόζ και μαύρο

Μπλε, πράσινο και κίτρινο

Το κίτρινο είναι το απόλυτα χαρούμενο χρώμα και αυτός ο φωτεινός συνδυασμός με το μπλε και το πράσινο το εξισορροπούν για έναν συνδυασμό χρωμάτων που είναι διασκεδαστικός, φυσικός και συγχρόνως αξιόπιστος.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με πράσινο κίτρινο και μπλε

Αποχρώσεις μωβ και ροζ

Το μωβ και το ροζ αλληλοσυμπληρώνονται καλά, καθώς βρίσκονται το ένα δίπλα στο άλλο στο χρωματικό φάσμα. Ένα μωβ και ροζ λογότυπο συνδυάζει τη νεανικότητα του ροζ με την πιο μυστηριώδη ατμόσφαιρα του μωβ.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με ροζ μωβ

Ροζ, κίτρινο και μαύρο

Το ροζ και το κίτρινο μαζί φαίνονται σαν ένας ανάλαφρος και χαριτωμένος συνδυασμός, αλλά όταν προσθέσετε μαύρο το μείγμα γίνεται λίγο πιο γειωμένο – για να μην πούμε αξέχαστο.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με ροζ μαύρο κίτρινο

Καφέ χρυσό και μαύρο

Ο συνδυασμός χρωμάτων καφέ-χρυσού ή κίτρινου μπορεί να θεωρηθεί ως ο απόλυτα κλασικός και vintage. Με το καφέ να συνδέεται με την ανθεκτικότητα και το χρυσό που συνδέεται με την ιστορική πολυτέλεια, αυτός ο συνδυασμός δημιουργεί μια αίσθηση «χρυσής εποχής».

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με χρυσό καφέ και μαύρο

Ροζ, γκρι και κίτρινο

Συνδυάστε απαλά, ζεστά χρώματα με ουδέτερα. Το ροζ και το ηλιόλουστο κίτρινο συνδυάζονται υπέροχα με το γκρι για μια παιχνιδιάρικη και συγχρόνως κομψή εμφάνιση.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με ροζ γκρι και κίτρινο

Ροζ, μωβ και γαλάζιο

Το βαθύ μωβ και το έντονο ροζ έχουν απήχηση σε ορισμένα άτομα περισσότερο από άλλα, οπότε αν βρίσκετε ότι θα ελκύει το κοινό σας, είναι ένας έξυπνος συνδυασμός. Οι ελάχιστες ανταύγειες του γαλάζιου προσθέτουν ένα φυσικό συμπλήρωμα.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με ροζ μωβ και γαλάζιο

Βασικά χρώματα

Φωτεινά, βασικά χρώματα όπως αυτά, συχνά υποδηλώνουν ότι μια μάρκα είναι για παιδιά. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Είναι επίσης εξαιρετικές επιλογές χρωμάτων που θα κάνουν το λογότυπό σας να ξεχωρίζει

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με τα βασικά χρώματα

Ουράνιο τόξο

Συνήθως, τα λογότυπα έχουν ένα χρώμα και λίγους τόνους. Λοιπόν, δεν είναι όλα τα λογότυπα τυπικά. Αυξήστε την ένταση με ένα ουράνιο τόξο χρωμάτων. Απλώς βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις σωστές αποχρώσεις και ποσότητες κάθε χρώματος, ώστε το λογότυπό σας να μην είναι υπερβολικό.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με πολλά χρώματα

Κλασικοί γήινοι τόνοι

Αποτυπώστε τη μαγεία της φύσης με χρωματικούς συνδυασμούς που παραπέμπουν σε αυτή. Οι γήινες αποχρώσεις εμπνευσμένες από το δάσος λειτουργούν υπέροχα, όπως και ένας συνδυασμός σιένας και κίτρινου που μπορεί να δημιουργήσει μια παλέτα εμπνευσμένη από την έρημο.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου με γήινους τόνους

Μοντέρνοι γήινοι τόνοι

Το γήινο δεν χρειάζεται να είναι βαρετό! Δοκιμάστε να δώσετε λιγότερο «παραδοσιακούς» γήινους τόνους στο λογότυπό σας. Τα ροζ, τα κόκκινα και τα κίτρινα μπορούν να το επιτύχουν αυτό με ευκολία.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογοτύπου και μοντέρνοι γήινοι τόνοι

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας