9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Βrand – Branding

γραφικό που αναλύει την λέξη brand

Ως επιχειρηματίας, πιθανώς γνωρίζετε ότι η εικόνα της επωνυμίας (Brand) σας στο μυαλό των πελατών σας είναι πολύτιμη. Δημιουργώντας μια αναγνωρίσιμη, αξιόπιστη και συνεπή εικόνα της εταιρείας σας, μπορείτε να κερδίσετε την προσοχή και την αφοσίωση των πελατών σας. Χωρίς αυτή τη διαφοροποίηση, θα μπορούσαν να απευθύνονται στους ανταγωνιστές σας.

Με απλά λόγια, ένας βασικός παράγοντας επιτυχίας για την εταιρεία σας είναι η εικόνα σας (brand).

Τώρα, όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται το brand, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό είναι ένα λογότυπο. Ενώ το λογότυπο είναι πράγματι ένα βασικό στοιχείο της εικόνας σας και συνήθως η πιο άμεση οπτική σχέση με μια εταιρεία, υπάρχουν πολλά περισσότερα που αφορούν το brand μιας εταιρείας.

Βrand δεν είναι πλέον αυτό που λέμε στον καταναλωτή – είναι αυτό που οι καταναλωτές λένε ο ένας στον άλλο για εμάς.

Σκοτ ​​Κουκ

Για να δημιουργήσετε ένα brand, υπάρχουν τρεις βασικοί όροι που πρέπει να γνωρίζετε:

Brand: πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την εταιρεία σας.

Branding: οι ενέργειες που κάνετε για να δημιουργήσετε μια συγκεκριμένη εικόνα της εταιρείας σας.

Brand identity: το σύνολο των στοιχείων  της επιχείρησης που δημιουργούν την εικόνα της.

Ένα brand είναι μια σειρά από ξεχωριστές αντιλήψεις, ιδέες και συναισθήματα που έχουν οι άνθρωποι για την εταιρεία σας, οι οποίες την ξεχωρίζουν από τις άλλες.

Παρόλο που στην πραγματικότητα οι πελάτες σας αποφασίζουν ποιο είναι το brand σας υπάρχουν σίγουρα ενέργειες που μπορείτε να κάνετε ως ιδιοκτήτης επιχείρησης για να τους καθοδηγήσετε.

Αυτό ονομάζεται branding: η ενεργή διαδικασία διαμόρφωσης των αντιλήψεων που έχουν οι καταναλωτές για την εταιρεία σας. Όλα τα βήματα που κάνετε για να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση και τη φήμη γύρω από την εταιρεία σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Οι προσπάθειες αυτές όσο πιο σκόπιμες και συνεκτικές είναι, τόσο υψηλότερες είναι οι πιθανότητες επιτυχίας.

Πριν κάνετε οποιαδήποτε ενέργεια, σκεφτείτε πρώτα αυτό: πως θέλετε να σας αντιλαμβάνονται οι πελάτες σας; Ποιος είναι ο στόχος σας; Να είστε αυθεντικοί και να ανακαλύψετε τον πυρήνα της εταιρείας σας.

Τι είναι η εταιρική ταυτότητα

Θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε ως μια συλλογή απτών εκφράσεων της εταιρείας σας, όπως το λογότυπο, τα χρώματα, η τυπογραφία. Όσο πιο ξεχωριστά, συγκεκριμένα και συνεκτικά είναι αυτά τα στοιχεία, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να διαμορφώσουν μια διαφοροποιημένη εικόνα που αναγνωρίζεται και θαυμάζεται.

Έτσι, καθώς δημιουργείτε την εταιρική σας ταυτότητα, να είστε προσεκτικοί και να ελέγξετε ότι κάθε στοιχείο συμβάλλει πραγματικά στη συνολική αντίληψη που θέλετε να αποτυπώσετε στους πελάτες σας.

Η ταυτότητα της επωνυμίας περικλείει το όραμα της επιχείρησής σας απεικονίζοντάς το με τρόπο κατανοητό —και το πιο σημαντικό— που αγκαλιάζεται από το κοινό. Είναι μέρος της συσχέτισης που θα κάνουν με την εταιρεία σας και με την πάροδο του χρόνου θα χτίσει την εμπιστοσύνη της επωνυμίας και θα ενισχύσει την αφοσίωση, επηρεάζοντας τελικά τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται την επωνυμία σας.

Πιο συγκεκριμένα, η ταυτότητα της επωνυμίας αναφέρεται στα απτά στοιχεία που κάνουν την επωνυμία σας να φαίνεται και να ακούγεται με συγκεκριμένο τρόπο, όπως η επιλογή των χρωμάτων της επωνυμίας ή η χρήση της γλώσσας.

Γιατί είναι σημαντική η εταιρική ταυτότητα;

Η επωνυμία (Brand) σας δεν είναι απλώς ένα λογότυπο—είναι κάτι που ζει, αναπνέει και εξελίσσεται καθώς αναπτύσσεται η επιχείρησή σας. Μια καλά ανεπτυγμένη ταυτότητα επωνυμίας θα διακρίνει την επιχείρησή σας στα μάτια του κοινού σας. Θα δημιουργήσει επίσης μια αίσθηση κατανόησης και αξιοπιστίας μεταξύ των πελατών σας, δημιουργώντας μια σύνδεση που οδηγεί σε αφοσίωση, εμπιστοσύνη και μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Μόλις κατανοήσετε την προσωπικότητα της επωνυμίας σας, θα διευκολύνετε την ανάπτυξη. Η ταυτότητα της επωνυμίας σας είναι κάτι που μπορείτε να χρησιμοποιείτε με συνέπεια ως αναφορά για τη στρατηγική της επωνυμίας σας , καθώς η επιχείρησή σας συνεχίζει να επεκτείνεται.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας