Skip to content

SAAS marketing: 7 στρατηγικές που θα σας φέρουν αποτελέσματα.

Ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα από όλα τι είναι το SAAS.

SAAS (software-as-a-service), είναι πολύ απλά όλα τα προγράμματα που εξυπηρετούν ως μία υπηρεσία. Παραδείγματος χάρη, Dropbox, MailChimp, hubspot ή google apps.

Η χρήση προγραμμάτων σαν τα παραπάνω ξεκίνησε να γίνεται δημοφιλής το 2010 και έχει αυξηθεί ραγδαία από τότε, αφού προβλέπεται να αποφέρει πάνω από 60 δισεκατομμύρια (ναι, δισεκατομμύρια!). Ως αποτέλεσμα το marketing σε αυτό τον τομέα έχει αρχίσει να εξερευνάται, μαζί και οι πιο καλές τακτικές και είμαστε εδώ για να σας τις παρουσιάσουμε.

Σε αυτήν την αναπτυσσόμενη αγορά, χρειάζεται να είστε ενήμεροι για τις μεθόδους marketing που θα πρέπει να επιστρατεύσετε έτσι ώστε να ξεχωρίσετε εάν έχετε ενα SAAS υπηρεσία και να έρθετε ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχία.

Οι marketeers είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Παρακάτω έχουμε αποτυπώσει μια λίστα με 7 Β2Β για SAAS marketing στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε το κυρίως κοινό σας, να αυξήσετε το engagement σας και να δείξετε στους υποψήφιους πελάτες σας γιατί να σας προτιμήσουν.

1.Μια δοκιμή θα τους πείσει

Υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος που η δωρεάν δοκιμή είναι μια τακτική που χρησιμοποιείται από πάντα: Λειτουργεί!

Όταν οι εταιρίες δοκιμάζουν το προϊόν σας, τότε αυτό μιλάει από μόνο τους. Ακόμα και αν αποφασίσουν ότι δεν θέλουν να προχωρήσουν σε αγορά όταν η δοκιμή τελειώσει, έχετε περισσότερες πιθανότητες να σας προτιμήσουν στο μέλλον (και μιλάμε για πολλές πιθανότητες).

Ένα από τα πιο ισχυρά μέσα για να προωθήσετε αυτή τη δωρεάν δοκιμή είναι μέσω Facebook Αds! Η πλατφόρμα εξυπηρετεί αφού μπορείτε με testing και optimizations να στοχεύσετε το κοινό σας και με call to action όπως «ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα!» να μεγιστοποιήσετε τις εγγραφές. Ακόμα, αυτή η τεχνική προωθεί το shareability της καμπάνια σας αφού οι χρήστες είναι πιθανόν να τη κοινοποιήσουν σε φίλους και γνωστούς.

2.Προβάλετε περιεχόμενο βασισμένο σε δεδομένα

Ως μια SAAS εταιρία θα έχετε πρόσβαση σε δεδομένα βιομηχανιών που ενδιαφέρουν τους υποψήφιους πελάτες σας. Εάν έχετε αυτά τα δεδομένα μοιραστείτε τα με το κοινό σας ώστε να προωθήσετε την υπηρεσία σας, να χτίσετε εμπιστοσύνη και να σας εκτιμήσουν.

Μόλις δημοσιεύσετε αυτού του είδους το περιεχόμενο, κοινοποιήστε το στα social media  και συμπεριλάβετε το στις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Δείξτε στους χρήστες ότι έχετε τις πληροφορίες που αναζητούν.

3.Μην είστε ντροπαλοί όσον αφορά τις καλές κριτικές

Οι κριτικές είναι αποτελεσματικές μορφές κοινωνικής απόδειξης που σας δίνουν κύρος. Εάν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται μαζί σας λένε καλά πράγματα για το προϊόν σας, θα κάνουν τις άλλες εταιρείες πιο πιθανό να εξετάσουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν μαζί σας.

Διαδώστε τα καλά σχόλια για την επιχείρησή σας μοιράζοντας τις θετικές κριτικές των πελατών σας στα social media και στα Google pages. Μπορείτε είτε να μοιραστείτε τις κριτικές που στέλνουν οι πελάτες χωρίς προτροπή (αφού ζητήσετε άδεια, φυσικά!), ή μπορείτε να ζητήσετε κριτικές απευθείας από τους πελάτες. Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης σας στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λέει πόσο ευχαριστημένος είναι με το προϊόν σας, ζητήστε του να δημοσιεύσει αυτή τη θετική κριτική στη σελίδα σας στο Facebook ή στο google. WIN WIN!

4.Αποκτήστε το “very responsivebadge στο Facebook


Η απόκτηση του σήματος είναι απλή: Πρέπει να απαντάτε στο 90% και πάνω των ιδιωτικών μηνυμάτων που αποστέλλονται στη σελίδα σας μέσω του Facebook Messenger και έναν μέσο χρόνο απάντησης μικρότερο από 15 λεπτά. Σε περίπτωση που έχετε ρυθμίσει το chatbot του Messenger, οι απαντήσεις του bot θα μετρήσουν στο ρυθμό απόκρισης. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει το Facebook Messenger για την επιχειρηματική σας σελίδα και απαντάνε αμέσως όταν κάποιος σας στείλει ένα μήνυμα. Εάν η απάντηση απαιτεί χρόνο από τη πλευρά σας, απαντήστε λέγοντας ότι εξετάζετε το ζήτημα και θα επιστρέψετε με την απάντηση το συντομότερο δυνατό.

 

5.Κάντε ένα Q&A στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Αυτή η ενέργειά σας προσφέρει άμεση σύνδεση με τρέχοντες και δυνητικούς πελάτες. Με τη φιλοξενία ερωτήσεων & απαντήσεων οι χρήστες σας μπορούν να εκφράσουν τις ανησυχίες τους και εσείς δείχνετε ότι νοιάζεστε για αυτούς. Τα εργαλεία SAAS είναι κυρίως τεχνικά, οπότε χρήστες και μη, αναπόφευκτα θα έχουν ερωτήσεις. Η απάντηση δύσκολων ερωτήσεων μπορεί να μην ακούγεται  διασκεδαστική, αλλά η εκπαίδευση των πελατών σας και η αντιμετώπιση των ανησυχιών τους θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη στο brand σας.

Το Facebook Live και τα Instagram stories είναι δύο εξαιρετικές πλατφόρμες για την απάντηση ερωτήσεων ζωντανά. Μπορείτε είτε να έχετε τους χρήστες να υποβάλουν ερωτήσεις εκ των προτέρων είτε να απαντάτε σε ερωτήσεις όπως έρχονται κατά τη διάρκεια του Q&A.

Διαφημίστε τη Q&A  συνεδρία σας πολύ νωρίτερα σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και στον ιστότοπό σας έτσι ώστε να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό των συμμετεχόντων . Αν συλλέγετε ερωτήσεις εκ των προτέρων, δώστε στους χρήστες τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορούν να στείλουν ερωτήσεις ή ζητήστε τους να τις στείλουν στην επαγγελματική σας σελίδα μέσω του messenger.

MEGA TIP!!!!

Ανεξάρτητα από το πώς συγκεντρώσατε τις ερωτήσεις, καταγράψτε τη συνεδρία Q&A έτσι ώστε να μπορείτε να την δημοσιεύσετε αργότερα.

6.Ποιος είπε ότι μια ματιά στα παρασκήνια δεν βοηθάει?

Οι πιο συχνοί SAAS πελάτες τυχαίνει να είναι νέοι, γεμάτοι ζωή και tech strart-up εταιρίες. Αυτές οι εταιρίες προσπαθούν να αλλάξουν τα δεδομένα στο χώρο εργασίας και τους αρέσει να υποστηρίζουν και να χρησιμοποιούν προϊόντα τα οποία έχουν παρόμοιο workplace culture.

Αφήστε τις λοιπόν να ρίξουν μια ματιά στο εργασιακό σας περιβάλλον και στο τι γίνεται πίσω από την υπηρεσία σας. Για παράδειγμα θα μπορούσατε να κοινοποιήστε εικόνες και βίντεο από εργασιακά event και team building διαδικασίες. Αυτή η στρατηγική αποδεικνύει στους πελάτες σας πόσο ειλικρινείς είστε και ότι δεν φοβάστε να το δείξετε.

7.Δείξτε την κοινωνική προσφορά σας

Μελέτες δείχνουν ότι το 63% των ανθρώπων προτιμούν τις εταιρείες που μοιράζονται τις πεποιθήσεις τους. Αυτό επεκτείνεται και στο μάρκετινγκ των SAAS, αφού ακόμα και οι επιχειρήσεις επιθυμούν να συνεργαστούν και να αγοράσουν λογισμικό από εταιρείες που έχουν αξίες. Οι επιχειρήσεις έχουν περιορισμένους προϋπολογισμούς είναι πιο πρόθυμες να πληρώσουν για λογισμικό που όχι μόνο κάνει ότι υπόσχεται, αλλά και μια εταιρεία αναγνωρισμένη για τη προσφορά της στη κοινότητα.

Διαδώστε τους κοινωνικούς σκοπούς και τις αξίες  που υποστηρίζει η εταιρεία σας στα social media. Οι υπάλληλοί σας λαμβάνουν μέρος σε μαραθώνιο για να υποστηρίξουν την έρευνα για τον καρκίνο? Μηπως υποστηρίζουν ιδρύματα κοινωνικών ομάδων όπως την LGBTQ+? Διαδώστε το στην πλατφόρμα σας και προβάλετε ζωντανές ενημερώσεις κατά τη διάρκεια των εκδήλωσης.

Απλά θυμηθείτε ότι αυτή η στρατηγική SAAS marketing αφορά την αυθεντικότητα. Μοιραστείτε τις αληθινές αξίες της εταιρείας σας – όχι μόνο αυτό που νομίζετε ότι επιθυμούν οι πελάτες σας.

Ξεχωρίστε με το μοναδικό και δημιουργικό μάρκετινγκ SAAS.

Ως εταιρεία SAAS, πιθανόν να σκέφτεστε ότι οι διασκεδαστικές και δημιουργικές τακτικές online marketing είναι μόνο για εταιρείες B2C. – Αυτό δεν είναι αλήθεια!

Το κοινό σας σίγουρα αποζητά δημιουργικές διαφημιστικές καμπάνιες.

Κάνοντας καινοτόμες καμπάνιες, θα μπορέσετε να ξεχωρίσετε από άλλες εταιρείες SAAS που ακολουθούν πιο παραδοσιακές τακτικές διαφήμισης.

Χρησιμοποιήστε τις στρατηγικές μάρκετινγκ SAAS που παρουσιάστηκαν σε αυτό το άρθρο και παρακολουθήστε τους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων σας για να δείτε τι είναι πιο αποδοτικό και εφικτό με βάση τους ακόλουθούς σας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας