9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Οι εμπορικές εκθέσεις είναι καύσιμο πυραύλων για τις επιχειρήσεις. Σας δίνουν την ευκαιρία να παρουσιάσετε την επωνυμία σας σε χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου μέσα σε μια μέρα. Μπορείτε να κάνετε τα μαγικά της επικοινωνίας σας για να μετατρέψετε δυνητικούς πελάτες σε πωλήσεις.

σχεδιασμός μιας γραμμής ζικ ζακ
Για να αξιοποιήσετε πραγματικά στο έπακρο τις εκθεσιακές και συνομιλητικές σας προσπάθειες μάρκετινγκ, πρέπει να τις κάνετε σωστά.

Προϊόντα για εκθέσεις

Είναι εκπληκτικά όλα αυτά που γίνονται για την πραγματοποίηση μιας εμπορικής έκθεσης. Μια απλή πλάκα από σκυρόδεμα σε μια άδεια αίθουσα εκθέσεων μετατρέπεται σε όμορφα εκθέματα, κατασκευασμένα από ταλαντούχους, δημιουργικούς ανθρώπους, που παρέχουν άφθονες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Οι ζωντανές εκδηλώσεις όπως αυτή της εμπορικής έκθεσης προσφέρουν μια πιο ισχυρή εμπειρία όχι μόνο για τους επισκέπτες, αλλά και για τις ίδιες τις εταιρίες. Οι άνθρωποι χρειάζονται σύνδεση και επαφή.

Είναι πραγματικότητα ότι πουθενά αλλού παρά μόνο κατά την διάρκεια της έκθεσης μπορείτε να δείτε τα πιο πρόσφατα και καλύτερα προϊόντα, από επώνυμες εταιρείες έως εταιρείες startup, κάτω από μια στέγη σε μόλις τρεις ή τέσσερις ημέρες.

Οι εμπορικές εκθέσεις προσφέρονται για την κυκλοφορία νέων προϊόντων και υπηρεσιών όπως επίσης και για να δηλώσετε την παρουσία σας στους τομείς δραστηριότητάς σας.

συμμετοχή σε εμπορική έκθεση. Με ξεκάθαρο μήνυμα. Μια ντουντούκα σε σκίτσο

Προϊόντα για εκθέσεις

Είναι πρωταρχικής σημασίας να προβάλλεται με επιτυχία αυτά που θέλετε να απευθύνεται στο κοινό σας.

Είναι δεδομένη η παραστατική φύση της εμπορικής έκθεσής, είναι σχεδόν σαν η εμπορική αυτή παράσταση να είναι μια μορφή θεάτρου – και καμία καλή θεατρική παράσταση δεν θα μπορούσε να πετύχει χωρίς ένα κατάλληλο σκηνικό, προμήθειες και προετοιμασία.

Προετοιμάστε κατάλληλα την συμμετοχή σας στην εμπορική έκθεση, προβλέποντας και φροντίζοντας ότι χρειάζεται για να εξασφαλίσετε ένα ηχηρό χειροκρότημα.

1

Σήμανση

Το “ακολούθησε τα σημάδια” είναι μια εξαιρετική παροιμία για την προσωπική φιλοσοφία και τις εμπορικές εκθέσεις – αλλά είναι δύσκολο να ακολουθήσεις σημάδια που απλά δεν υπάρχουν.

Όταν σχεδιάζετε την εμφάνισή σας στην εμπορική έκθεση, βεβαιωθείτε ότι έχετε πολλές πινακίδες-αφίσες, πανό, κ.λπ.-που είναι ορατές στους ανθρώπους από πολλές οπτικές γωνίες. Τραβήξτε την προσοχή στο περίπτερο σας με αξιοσημείωτο και αριστοκρατικό τρόπο.

Εικόνα που δείχνει μια οθόνη βίντεο που έχει γίνει παύση.
2

Μέσα Παρουσίασης

Τα σημάδια τραβούν την προσοχή. Τα κατάλληλα μέσα παρουσίασης βοηθούν να διατηρηθεί εκεί. Όταν στήνετε το περίπτερό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε κάποιο είδος ελκυστικών μέσων παρουσίασης.
Παρουσιάσεις διαφανειών, σύντομα βίντεο κλιπ και επιδείξεις γεμάτες με οπτικούς βοηθούς μπορούν να συμβάλουν πολύ στην προσέλκυση πιθανών πελατών.

3

Διαφημιστικά είδη

Σε όλους αρέσουν τα δωρεάν πράγματα – είναι μια παγκόσμια αλήθεια. Απευθυνθείτε σε εμάς για να προμηθευτείτε εξατομικευμένα δώρα – μπλουζάκια, ημερολόγια, κούπες, βραχιολάκια, τσάντες χάρτινες, πλαστικές ή επαναχρησιμοποιούμενες – και προσφέρτε τα στους επισκέπτες με το λογότυπο, το μότο και τον συνδυασμό χρωμάτων της εταιρείας σας.

Εάν το διαφημιστικό σας προϊόν είναι καλό, θα προσελκύσει παρευρισκόμενους από όλη την εμπορική έκθεση και θα τους παρουσιάσει αυτό που πραγματικά έχετε να προσφέρετε:
την υπηρεσία ή το προϊόν σας.

Φωτογραφία μιας επαγγελματικής κάρτας και από τις 2 όψεις

Επαγγελματικές κάρτες

Στο τέλος μιας πολυάσχολης ημέρας, οι περισσότεροι από τους παρευρισκόμενους στις εμπορικές εκθέσεις θα είναι γεμάτοι με κούραση, τσάντες και, ιδανικά, επαγγελματικές κάρτες.
Αυτά τα πλακάτ σε μέγεθος τσέπης θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε την ακαταστασία – τόσο του σωματικού όσο και του ψυχικού είδους – και θα βοηθήσουν τους πελάτες να θυμούνται και να αλληλεπιδρούν μαζί σας μακροπρόθεσμα.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε διατηρήσει τις επαγγελματικές σας κάρτες σε ένα τυπικό μέγεθος που ταιριάζει στην τσέπη. Ορισμένες επιχειρήσεις δοκιμάζουν σελιδοδείκτες ή ογκώδεις καρτ ποστάλ. μην ακολουθήσετε το παράδειγμά τους, καθώς αυτά τα αντικείμενα με περίεργο σχήμα κάνουν εξαιρετική εντύπωση μόνο σε έναν κάδο απορριμμάτων.

4
5

Βάσεις - σταντ διαφημιστικού υλικού

Μερικές φορές δεν έχει να κάνει πάντα με το τι εμφανίζετε, αλλά το πώς το εμφανίζετε. Οι επαγγελματικές κάρτες και τα διαφημιστικά αντικείμενα είναι σημαντικά. μην σπαταλούν τις δυνατότητές τους με κακή οργάνωση.

Αποκτήστε βάσεις για επαγγελματικές κάρτες και έντυπα, βάζα και κουτιά για διαφημιστικά αντικείμενα και διατηρήστε σαφείς παραμέτρους τοποθέτησης για αντικείμενα στο τραπέζι σας. Διαφορετικά, το χάος της εμπορικής έκθεσης θα κατακλύσει το στήσιμο σας και θα μετατρέψει το περίπτερό σας σε ένα απρόσιτο στάβλο.

Φωτογραφία με διάφορα υλικά μάρκετινγκ όπως φυλλάδιο, κάρτες, φάκελα κα.

Υλικό μάρκετινγκ

Οι εμπορικές εκθέσεις έχουν να κάνουν με την παρουσίαση της επωνυμίας σας και την προβολή των προϊόντων σας. Θα θέλετε να έχετε επαρκή προμήθεια διαφημιστικών φυλλαδίων, εταιρικών εντύπων, φύλλων τιμών και εντύπων παραγγελιών. Εναλλακτικά ή συμπληρωματικά μπορείτε να επιλέξετε έναν ψηφιακό κατάλογο για να παρουσιάσετε όλα τα προϊόντα σας και να καταγράψετε τις παραγγελίες σας.

6
7

Στολές εργασίας

Μια καλή ισχυρή επαγγελματική εικόνα είναι ζωτικής σημασίας για την απόκτηση νέων πελατών – αυτό που χρειάζεται να κάνει κάθε ανθισμένη επιχείρηση για να πετύχει. Μπορείτε να κάνετε τους υπαλλήλους σας να φαίνονται επαγγελματίες φροντίζοντας να μιλούν καθαρά, να χρησιμοποιούν οπτική επαφή και να έχουν επαγγελματική εμφάνιση με κατάλληλη εταιρική ενδυμασία.

Η στολή εργασίας μπορεί να περιλαμβάνει τα πάντα, από απλούς συνδυασμούς πουκάμισου και παντελονιού έως ένα πιο περίπλοκο στυλ στολής που αναδεικνύει συγκεκριμένα το στυλ της εταιρείας.Οι στολές έχουν μεγάλη αξία. Δημιουργούν ένα αίσθημα ιδιοκτησίας στην εταιρεία, ξεχωρίζουν τους υπαλλήλους από τους επισκέπτες σε όλο τον εκθεσιακό χώρο. Επίσης δίνοντας στους υπαλλήλους και τα στελέχη μια συγκεκριμένη ενδυμασία, αντί να τους εμπιστεύεστε να ακολουθούν τους νεφελώδεις ενδυματολογικούς κώδικες από μόνοι τους διατηρείτε την επαγγελματική σας εικόνα σε υψηλό επίπεδο.

Το να φοράει το προσωπικό σας μια στολή είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Φωτογραφία με διαφημιστικά μπλουζάκια
ένα καπέλο διαφημιστικό τύπου jokey

Η στολή είναι ένας εξαιρετικός και αποτελεσματικός τρόπος για να ενώσετε τα μέλη του προσωπικού. Φορώντας παρόμοια ρούχα με το λογότυπο της εταιρείας να εμφανίζεται καθαρά, επιτρέπει στους εργαζόμενους να αισθάνονται μια αίσθηση σύνδεσης και ενότητας μεταξύ τους. Όταν το προσωπικό φοράει στολή, νιώθει μέρος μιας ομάδας και καλλιεργείται μια αίσθηση ομαδικού πνεύματος. Η καλή ομαδική εργασία είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση και η στολή το ενισχύει παρουσιάζοντας όλα τα μέλη του προσωπικού ως ίσα.

8

Συστήματα προβολής

Από μικρότερα φορητά συστήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε μια εμπορική έκθεση έως μεγαλύτερα προσαρμοσμένα και εξατομικευμένα συστήματα υλοποίησης περιπτέρων εμπορικών εκθέσεων , τα συστήματα προβολής είναι μια από τις πιο ισχυρές οπτικές αναπαραστάσεις της επωνυμίας, των προϊόντων και της προσωπικότητας μιας εταιρείας.

Τα συστήματα προβολής διατίθενται σε μεγάλη ποικιλία διατάξεων, στυλ και λειτουργιών. Αν ψάχνετε να βρείτε τα κατάλληλα συστήματα προβολής για να επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ της συμμετοχής σας στην έκθεση ή την δημιουργία της εκδήλωσης, έχουμε διάφορες λύσεις προβολής και έκθεσης για να σας βοηθήσουμε να πάρετε τη σωστή απόφαση προβολής.

Επιλογή της σωστής προβολής σας στην εμπορική έκθεση που θα συμμετάσχετε

Υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι τύποι συστημάτων προβολής εμπορικών εκθέσεων, καθένας από τους οποίους προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και άλλες σημαντικές πληροφορίες με εντυπωσιακούς τρόπους. Η επιλογή της σωστής διαμόρφωσης για την εταιρεία σας εξαρτάται από τον προϋπολογισμό, τους στόχους και τις ανάγκες σας. Ανεξάρτητα από τους τύπους και τα είδη συστημάτων προβολής που θα επιλέξετε, έχετε υπόψη σας τις ακόλουθες συμβουλές.

Επωνυμία

Μια καλοσχεδιασμένη προβολή εμπορικών εκθέσεων πρέπει να αντικατοπτρίζει την επωνυμία σας, επομένως βεβαιωθείτε ότι η παρουσία σας είναι πιστή στα πρότυπα, τα χρώματα, τις εικόνες και τα λογότυπα της εταιρείας.

Αντίκτυπος

Οι καλύτερες εμπορικές εκθέσεις εμπνέουν τους επισκέπτες να μάθουν περισσότερα για μια εταιρεία και να αφήσουν μια μόνιμη εντύπωση, επομένως σχεδιάστε την προβολή σας έχοντας κατά νου τον αντίκτυπο.

ΦΟΡΗΤΕΣ ΟΘΟΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ

Οι φορητές οθόνες εμπορικών εκθέσεων είναι γενικά μια ταχύτερη και πιο προσιτή επιλογή. Ιδανικές για εκθέτες που συμμετέχουν για πρώτη φορά, για εκθέτες που χρειάζονται μια γρήγορη λύση και για εταιρείες που εργάζονται με περιορισμένο προϋπολογισμό.

Γραφικό που δείχνει διάφορα είδη οθονών - σταντ
2 roll up - βάσεις πανό

Βάσεις πανό

Τα περίπτερα με πανό (Roll up) είναι η κινητήρια δύναμη του μάρκετινγκ και στις εμπορικές εκθέσεις μπορεί να είναι απαραίτητα. Τα περίπτερα banner χρησιμοποιούν ένα banner και έναν μηχανισμό για την εμφάνιση αυτού του banner. Υπάρχουν αναδιπλούμενες βάσεις πανό, βάσεις για πανό τεντώματος, τηλεσκοπικές βάσεις πανό και πολλά άλλα. Μπορείτε να δημιουργήσετε βάσεις για πανό για να δημιουργήσετε έναν γραφικό τοίχο, να χρησιμοποιήσετε μεμονωμένες μονάδες εκτός από μεγαλύτερα γραφικά ως μηνύματα υποστήριξης.

Οθόνες Tension Fabric

Τα εκθέματα υφάσματος τάσης χρησιμοποιούν πόλους και εξωθήσεις αλουμινίου και τεντώνουν μεγάλα γραφικά υφάσματος για να δημιουργήσουν όμορφους τοίχους και οθόνες.

Πολλά αξεσουάρ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτόν τον τύπο οθόνης, όπως φωτιστικά, ράφια, βάσεις οθόνης κ.λπ., αλλά κάθε σύστημα είναι διαφορετικό.

Τα συστήματα υφάσματος τάσης προσφέρουν μια πολύ μοναδική εμφάνιση με πολλά προσαρμοσμένα σχήματα ή λύσεις εκτός ραφιού. Τα περισσότερα καταρρέουν για εύκολη αποστολή και είναι πολύ εύκολα στην εγκατάσταση. Τα γραφικά συνδέονται χρησιμοποιώντας μια κατασκευή μαξιλαροθήκης ή απευθείας σε κανάλια στις μεταλλικές εξωθήσεις. Σε κάθε περίπτωση, η εμφάνιση είναι λαμπρή.

Σταντ μεγάλο με βάσεις για φώτα και ρεσεψιόν
ένα σύστημα αρθρωτό από πάνελ οθονών

Πάνελ

Τα συστήματα πάνελ, όπως τα αναδυόμενα παράθυρα, προσθέτουν έναν σταθερό πίσω τοίχο σε ένα εκθεσιακό περίπτερο, αλλά επειδή τα συστήματα πάνελ είναι λίγο πιο δομικά, μπορούν να γίνουν περισσότερα πράγματα με αυτά.
Τα τυπικά συστήματα πάνελ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για επιτραπέζιες οθόνες και πίσω τοίχους, αλλά προσαρμοσμένα συστήματα πάνελ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή μεγάλων περιπτέρων που περιλαμβάνουν πολλές επιλογές, όπως οπίσθιο φωτισμό, προβολή προϊόντων, πάγκους, γέφυρες και άλλα.
Τα συστήματα πάνελ μπορούν να καλυφθούν με ύφασμα υποδοχής Hook & Loop, laminates και γραφικά. Δεν είναι όλα τα συστήματα πάνελ ίσα, επομένως η τιμή του σηματοδοτεί την ποιότητα και την ευκολία εγκατάστασης και φορητότητας. Προφανώς όσο πιο περίπλοκο είναι το σχέδιο τόσο σε μέγεθος όσο και σε επιλογές, τόσο πιο δύσκολο είναι το στήσιμο.

Αναδυόμενες οθόνες

Τα αναδυόμενα παράθυρα παρέχουν φορητότητα, ευκολία εγκατάστασης, χαμηλότερη τιμή και πολλές επιλογές για να προσαρμόσετε το έκθεμά σας.

Χρησιμοποιούνται ως οπίσθιος τοίχος με συμπαγή εμφάνιση στις περισσότερες περιπτώσεις. Μπορούν να προστεθούν πάνελ γραφικών τοιχογραφιών για μεγαλύτερη απήχηση, κάνοντας την οθόνη σας να ξεχωρίζει με ένα μοναδικό μήνυμα.

Τα pop up λειτουργούν χρησιμοποιώντας ένα πλαίσιο που ανοίγει (στυλ ακορντεόν), επιτρέποντας σε μια δομή για την τοποθέτηση υφασμάτων ή γραφικών πάνελ σε αυτό για να δημιουργήσει 1 μεγάλο τοίχο εικόνας ή υφασμάτινο τοίχο.

Μπορούν να προστεθούν επιλογές όπως φώτα, βάσεις οθόνης και ράφια για να βοηθήσουν στην προσαρμογή του αναδυόμενου παραθύρου . Ακόμη και η θήκη είναι λειτουργική γιατί μπορεί να μετατραπεί σε βάθρο για συναντήσεις και χαιρετισμούς καλύπτοντάς την με ύφασμα ή γραφικά «τυλίγματα» μαζί με ένα πλαστικό τοπ.

Κρεμαστή οθόνη

Κρεμαστές οθόνες

Ανεβάστε το μήνυμά σας ψηλά χρησιμοποιώντας κρεμαστές οθόνες.Αυτά τα συστήματα χρησιμοποιούν γραφικό εξάρτημα για μαξιλαροθήκη και διατίθενται σε μια ποικιλία σχημάτων από δαχτυλίδια, τετράγωνα και άλλα.Τα περισσότερα είναι ελαφριά, πέφτουν για να χωρέσουν μέσα σε μια μικρή θήκη μεταφοράς ή τσάντα και είναι πολύ εύκολο να στηθούν και να γκρεμιστούν.Η ανάρτησή τους από την οροφή του δαπέδου της έκθεσης απαιτεί εργατική βοήθεια.

Λοιπά συστήματα για μια εντυπωσιακή παρουσία

ΕΝΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ STANDS

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΑ STANDS

ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΑ

ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΑ

ΑΝΑΛΟΓΙΑ - INFOBOARDS

ΕΝΤΥΠΟΘΗΚΕΣ

ΕΝΤΥΠΟΘΗΚΕΣ

ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ

ΑΚΡΥΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΑΚΡΥΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Προϊόντα για εκθέσεις

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας