Skip to content

Η επιχείρησή σας
είναι κάτι περισσότερο
από το λογότυπο,
τα προϊόντα
και τις υπηρεσίες της.


Είναι μια οντότητα!

Διαφημιστικές κατασκευές και συστήματα προβολής

Διαφημιστικές κατασκευές και συστήματα προβολής

Ο τρόπος με τον οποίο προωθείτε την επιχείρησή σας θα καθορίσει πώς αλληλοεπιδρούν οι καταναλωτές με εσάς

γραμμη μπλε

Τα «εργαλεία» και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για διαφημιστικές κατασκευές, είναι και πολλά και κοινά, σε μία αγορά που είναι ελεύθερη και δεκτική προς εκμετάλλευση από όλους!

Οπότε λοιπόν η προσέγγιση κάνει και την διαφορά!

Και αυτή η διαφορά εστιάζεται απο εμάς, μεταξύ άλλων, στην έρευνα και εξέλιξη μας αφ’ ενός, αλλά και στην καλαίσθητη, αλλά και αντιπροσωπευτικότερη προβολή της εταιρικής εικόνας μίας επιχείρησης, σε μία Διαφημιστική μας Κατασκευή, από την πιο απλή έως την πιό ειδική.

Γεγονός είναι πάντως, ότι πρέπει η επιχειρηματική ανάλυση να αποτυπώνεται με καλαισθησία, στις επιλεγμένες Διαφημιστικές Κατασκευές. Είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για το καλύτερο αποτέλεσμα προβολής, οποιουδήποτε μηνύματος, οποιασδήποτε επιχείρησης σε μία Διαφημιστική Κατασκευή.

Η βασική λειτουργία μιας διαφήμισης παραμένει η ίδια: να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις.

κατασκευή billboard

Ανεξάρτητα από τον τύπο της οθόνης που χρησιμοποιείται, το μέγεθός της ή την εν λόγω εφαρμογή, υπάρχουν ορισμένες έννοιες που είναι κοινές σε σχεδόν οποιοδήποτε σύστημα εμφάνισης.

Γενικά σαν «σύστημα προβολής» ή «σύστημα εμφάνισης» μπορεί να θεωρηθεί οποιοδήποτε σύστημα μέσω του οποίου οι πληροφορίες μεταφέρονται στους ανθρώπους μέσω οπτικής οδού.

Τα συστήματα προβολής και σήμανσης είναι προϊόντα που προσφέρουν λύσεις για το marketing υπηρεσιών και προϊόντων, στους εσωτερικούς χώρους των καταστημάτων, σε εκθεσιακούς χώρους και στα σημεία πώλησης (POS).

Η επαγγελματική σήμανση είναι η παλαιότερη μορφή επικοινωνίας marketing.

Η σημασία της σήμανσης ενός καταστήματος και της οπτικής προσέλκυσης είναι αδιαμφισβήτητη. Εδώ και εκατοντάδες χρόνια, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων χρησιμοποιούν τη σήμανση για να τραβήξουν την προσοχή στις επιχειρήσεις τους, αλλά και να τους βοηθήσουν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό.

Παρ’ όλο που οι μικρές επιχειρήσεις έχουν αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας τους με την πάροδο του χρόνου και την πρόοδο της τεχνολογίας, ο τρόπος επίδρασης και λειτουργίας στο τι μπορεί να πετύχει μία κατάλληλη σήμανση και η οπτική προσέλκυση που αυτή μπορεί να προκαλέσει παραμένει ίδια έως σήμερα.

Αν θέλετε λοιπόν, να λειτουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση λιανικής ή παροχής υπηρεσιών που προσελκύει πελάτες και αυξάνει τις πωλήσεις της, οπωσδήποτε θα πρέπει να ξεκινήσετε από την κατάλληλη και επαρκή σήμανση κι αυτό γιατί απλά διαχρονικά, η καλαίσθητη ποιοτική σήμανση είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να κατευθύνετε την κίνηση και να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας εντός, αλλά και εκτός του καταστήματός σας.

Η διαφημιστική κατασκευή είναι ο οποιοσδήποτε τύπος γραφικής προβολής, που μεταδίδει ένα μήνυμα σε ένα κοινό-στόχο. Παράλληλα είναι η πιο αποτελεσματική και φθηνότερη μορφή διαφήμισης για μια μικρή επιχείρηση.

γραμμη λευκη

Η σήμανση γενικά περιλαμβάνει εξωτερικές πινακίδες, κάλυψη παραθύρων με αυτοκόλλητα, ενημερωτική σήμανση, ψηφιακή σήμανση και πολλά άλλα.
Η εταιρική επιγραφή είναι το πρώτο σημείο της πραγματικής αλληλεπίδρασης μεταξύ μιας επιχείρησης και των δυνητικών πελατών της.
Η διαφημιστική κατασκευή ως μέσο για διαφήμιση, σε εξωτερικούς χώρους, προσφέρει έναν τέλειο δημιουργικό καμβά των εταιρειών, για να μεταδώσουν το μήνυμα της επωνυμίας τους.
Είναι σημαντικό επίσης, ότι η εξωτερική διαφήμιση μπορεί να ενταχθεί σε οποιαδήποτε πολυκαναλική διαφημιστική στρατηγική.
Η πολυκαναλική διαφήμιση θα ενισχύσει τα αποτελέσματα της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και φυσικά των πωλήσεων.
Η εξωτερική διαφήμιση μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της επωνυμίας σας και στην προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας με τρόπους, που η ψηφιακή και η εσωτερική διαφήμιση δεν μπορούν να κάνουν.

Καθώς η αγορά γίνεται όλο και πιο κορεσμένη με αυτό που οι καταναλωτές θεωρούν ως «ανεπιθύμητη» ψηφιακή διαφήμιση, η επιλογή προώθησης της επωνυμίας σας, σε εξωτερικούς χώρους αρχίζει να αναδεικνύεται ξανά, για διάφορους λόγους και με πολλούς τρόπους.

Η πιο δημοφιλής μορφή, είναι η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων, αλλά υπάρχει και μια σειρά από άλλες επιλογές, πολλές από τις οποίες διαθέτουν πλέον ψηφιακά στοιχεία.

Ο βασικός λόγος για την χρήση εξωτερικών μέσων στην καμπάνια marketing μιας εταιρείας είναι η προβολή. Κάθε τύπος εξωτερικής διαφήμισης – διαφημιστικές πινακίδες, επιγραφές, διαφημιστικά πανό, αφίσες και διαφημίσεις με την κάλυψη οχημάτων – όλα δίνουν στην επωνυμία σας ισχυρότερη παρουσία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της πόλης ή σε ευρύτερη περιοχή κι ανάλογα με τις διαδρομές των καλυμμένων οχημάτων της εταιρείας. Από την άλλη μπορεί να σας συνδέσει με την τοπική κοινότητα, να προσελκύσετε τουρίστες ή να προσελκύσετε διερχόμενους με μεγάλη διαδρομή από και προς την εργασία τους.

Οι λειτουργίες των διαφημιστικών κατασκευών και της υπαίθριας διαφήμισης
Οι λειτουργίες των διαφημιστικών κατασκευών

και της υπαίθριας διαφήμισης

Ενώ οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως κύριο μέρος του συνδυασμού marketing τους, μόνο ένα μικρό ποσοστό επωνυμιών εκμεταλλεύεται τη διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων.
Ως μορφή διαφήμισης, παραμένει πολύ αποτελεσματική και συνεχίζει να προσελκύει πελάτες και να διαδίδει την ευαισθητοποίηση. Παραμένει όχι μόνο σχετική με το να προβάλει κατάλληλα την επωνυμία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, αλλά και ένα σημαντικό σημείο αναφοράς που γίνεται ένα αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις που την διαθέτουν.

Οι λειτουργίες των συστημάτων προβολής

Σε ένα κόσμο που κατακλύζεται από οπτικά μηνύματα προβολής και προώθησης, η δική σας τοποθέτηση είναι υψίστης σημασίας. Εάν θέλετε να εμπορευτείτε επιτυχώς εμπορεύματα και να πουλήσετε προϊόντα και υπηρεσίες, είναι ζωτικής σημασίας να προβάλλετε τα προϊόντα σας με τρόπο που να αναδεικνύει τα οφέλη τους στο επίκεντρο και στο κέντρο της αγοράς, μέσα στο κατάστημα ή το γραφείο σας. Μπορεί να έχετε κορυφαία προϊόντα, υπηρεσίες, αλλά χωρίς μια εντυπωσιακή προβολή εντός των εγκταταστάσεων σας, μπορούν εύκολα να χαθούν από την στιγμή που πλήθος άλλων πληροφοριών θα αποσπάσουν τον επισκέπτη / πελάτη σας.

Για να τραβήξετε την προσοχή των δυνητικών πελατών του προϊόντος / υπηρεσίας σας και να πουλήσετε καλύτερα, είναι σημαντικό να εντάξετε τα συστήματα προβολής στον όποιο σχεδιασμό marketing και προώθηση πωλήσεων ακολουθείτε.

λειτουργιες συστηματων προβολης
Κατανοώντας τις λειτουργίες της ανάπτυξης

επωνυμίας (branding) και της διαφήμισης

Η ανάπτυξη επωνυμίας (Branding) και η διαφήμιση είναι δύο διαφορετικές πτυχές μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής marketing. Οι εταιρείες και οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το branding για να δημιουργήσουν μια εικόνα «ταυτότητας», αίσθηση και μήνυμα για τον εαυτό τους που θα θυμούνται οι καταναλωτές. Η διαφήμιση χρησιμοποιείται για τη μετάδοση αυτής της επωνυμίας απευθείας στους καταναλωτές μέσω διαφόρων μέσων, όπως η ραδιοφωνική ή τηλεοπτική διαφήμιση, διαφήμιση σε εφημερίδες ή περιοδικά, η υπαίθρια διαφήμιση, η διαφήμιση μέσω εντύπων ή διαδικτυακή διαφήμιση.

Μόνο μια ισχυρή επωνυμία μπορεί να δημιουργήσει μια θετική σχέση μεταξύ καταναλωτών και μιας επιχείρησης, προϊόντος ή υπηρεσίας. Γι’ αυτό και η καθιέρωση μιας επωνυμίας είναι σημαντική, «βοηθώντας» το κοινό να θυμάται την εταιρεία και τα προϊόντα της και παράλληλα νοιώθοντας οικείοι για τη χρήση τους.

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας