Skip to content

Η επιχείρησή σας
είναι κάτι περισσότερο
από το λογότυπο,
τα προϊόντα
και τις υπηρεσίες της.


Είναι μια οντότητα!

Διαφημιστικές κατασκευές και συστήματα προβολής

Διαφημιστικές κατασκευές και συστήματα προβολής

Ο τρόπος με τον οποίο προωθείτε την επιχείρησή σας θα καθορίσει πώς αλληλοεπιδρούν οι καταναλωτές με εσάς

γραμμη μπλε

Τα «εργαλεία» και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για διαφημιστικές κατασκευές, είναι και πολλά και κοινά, σε μία αγορά που είναι ελεύθερη και δεκτική προς εκμετάλλευση από όλους!

Οπότε λοιπόν η προσέγγιση κάνει και την διαφορά!

Και αυτή η διαφορά εστιάζεται απο εμάς, μεταξύ άλλων, στην έρευνα και εξέλιξη μας αφ’ ενός, αλλά και στην καλαίσθητη, αλλά και αντιπροσωπευτικότερη προβολή της εταιρικής εικόνας μίας επιχείρησης, σε μία Διαφημιστική μας Κατασκευή, από την πιο απλή έως την πιό ειδική.

Γεγονός είναι πάντως, ότι πρέπει η επιχειρηματική ανάλυση να αποτυπώνεται με καλαισθησία, στις επιλεγμένες Διαφημιστικές Κατασκευές. Είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για το καλύτερο αποτέλεσμα προβολής, οποιουδήποτε μηνύματος, οποιασδήποτε επιχείρησης σε μία Διαφημιστική Κατασκευή.

Η βασική λειτουργία μιας διαφήμισης παραμένει η ίδια: να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις.

κατασκευή billboard

Ανεξάρτητα από τον τύπο της οθόνης που χρησιμοποιείται, το μέγεθός της ή την εν λόγω εφαρμογή, υπάρχουν ορισμένες έννοιες που είναι κοινές σε σχεδόν οποιοδήποτε σύστημα εμφάνισης.

Γενικά σαν «σύστημα προβολής» ή «σύστημα εμφάνισης» μπορεί να θεωρηθεί οποιοδήποτε σύστημα μέσω του οποίου οι πληροφορίες μεταφέρονται στους ανθρώπους μέσω οπτικής οδού.

Τα συστήματα προβολής και σήμανσης είναι προϊόντα που προσφέρουν λύσεις για το marketing υπηρεσιών και προϊόντων, στους εσωτερικούς χώρους των καταστημάτων, σε εκθεσιακούς χώρους και στα σημεία πώλησης (POS).

Η επαγγελματική σήμανση είναι η παλαιότερη μορφή επικοινωνίας marketing.

Η σημασία της σήμανσης ενός καταστήματος και της οπτικής προσέλκυσης είναι αδιαμφισβήτητη. Εδώ και εκατοντάδες χρόνια, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων χρησιμοποιούν τη σήμανση για να τραβήξουν την προσοχή στις επιχειρήσεις τους, αλλά και να τους βοηθήσουν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό.

Παρ’ όλο που οι μικρές επιχειρήσεις έχουν αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας τους με την πάροδο του χρόνου και την πρόοδο της τεχνολογίας, ο τρόπος επίδρασης και λειτουργίας στο τι μπορεί να πετύχει μία κατάλληλη σήμανση και η οπτική προσέλκυση που αυτή μπορεί να προκαλέσει παραμένει ίδια έως σήμερα.

Αν θέλετε λοιπόν, να λειτουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση λιανικής ή παροχής υπηρεσιών που προσελκύει πελάτες και αυξάνει τις πωλήσεις της, οπωσδήποτε θα πρέπει να ξεκινήσετε από την κατάλληλη και επαρκή σήμανση κι αυτό γιατί απλά διαχρονικά, η καλαίσθητη ποιοτική σήμανση είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να κατευθύνετε την κίνηση και να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας εντός, αλλά και εκτός του καταστήματός σας.

Η διαφημιστική κατασκευή είναι ο οποιοσδήποτε τύπος γραφικής προβολής, που μεταδίδει ένα μήνυμα σε ένα κοινό-στόχο. Παράλληλα είναι η πιο αποτελεσματική και φθηνότερη μορφή διαφήμισης για μια μικρή επιχείρηση.

γραμμη λευκη

Η σήμανση γενικά περιλαμβάνει εξωτερικές πινακίδες, κάλυψη παραθύρων με αυτοκόλλητα, ενημερωτική σήμανση, ψηφιακή σήμανση και πολλά άλλα.
Η εταιρική επιγραφή είναι το πρώτο σημείο της πραγματικής αλληλεπίδρασης μεταξύ μιας επιχείρησης και των δυνητικών πελατών της.
Η διαφημιστική κατασκευή ως μέσο για διαφήμιση, σε εξωτερικούς χώρους, προσφέρει έναν τέλειο δημιουργικό καμβά των εταιρειών, για να μεταδώσουν το μήνυμα της επωνυμίας τους.
Είναι σημαντικό επίσης, ότι η εξωτερική διαφήμιση μπορεί να ενταχθεί σε οποιαδήποτε πολυκαναλική διαφημιστική στρατηγική.
Η πολυκαναλική διαφήμιση θα ενισχύσει τα αποτελέσματα της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και φυσικά των πωλήσεων.
Η εξωτερική διαφήμιση μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της επωνυμίας σας και στην προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας με τρόπους, που η ψηφιακή και η εσωτερική διαφήμιση δεν μπορούν να κάνουν.

Καθώς η αγορά γίνεται όλο και πιο κορεσμένη με αυτό που οι καταναλωτές θεωρούν ως «ανεπιθύμητη» ψηφιακή διαφήμιση, η επιλογή προώθησης της επωνυμίας σας, σε εξωτερικούς χώρους αρχίζει να αναδεικνύεται ξανά, για διάφορους λόγους και με πολλούς τρόπους.

Η πιο δημοφιλής μορφή, είναι η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων, αλλά υπάρχει και μια σειρά από άλλες επιλογές, πολλές από τις οποίες διαθέτουν πλέον ψηφιακά στοιχεία.

Ο βασικός λόγος για την χρήση εξωτερικών μέσων στην καμπάνια marketing μιας εταιρείας είναι η προβολή. Κάθε τύπος εξωτερικής διαφήμισης – διαφημιστικές πινακίδες, επιγραφές, διαφημιστικά πανό, αφίσες και διαφημίσεις με την κάλυψη οχημάτων – όλα δίνουν στην επωνυμία σας ισχυρότερη παρουσία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της πόλης ή σε ευρύτερη περιοχή κι ανάλογα με τις διαδρομές των καλυμμένων οχημάτων της εταιρείας. Από την άλλη μπορεί να σας συνδέσει με την τοπική κοινότητα, να προσελκύσετε τουρίστες ή να προσελκύσετε διερχόμενους με μεγάλη διαδρομή από και προς την εργασία τους.

Οι λειτουργίες των διαφημιστικών κατασκευών και της υπαίθριας διαφήμισης
Οι λειτουργίες των διαφημιστικών κατασκευών

και της υπαίθριας διαφήμισης

Ενώ οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως κύριο μέρος του συνδυασμού marketing τους, μόνο ένα μικρό ποσοστό επωνυμιών εκμεταλλεύεται τη διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων.
Ως μορφή διαφήμισης, παραμένει πολύ αποτελεσματική και συνεχίζει να προσελκύει πελάτες και να διαδίδει την ευαισθητοποίηση. Παραμένει όχι μόνο σχετική με το να προβάλει κατάλληλα την επωνυμία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, αλλά και ένα σημαντικό σημείο αναφοράς που γίνεται ένα αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις που την διαθέτουν.

Οι λειτουργίες των συστημάτων προβολής

Σε ένα κόσμο που κατακλύζεται από οπτικά μηνύματα προβολής και προώθησης, η δική σας τοποθέτηση είναι υψίστης σημασίας. Εάν θέλετε να εμπορευτείτε επιτυχώς εμπορεύματα και να πουλήσετε προϊόντα και υπηρεσίες, είναι ζωτικής σημασίας να προβάλλετε τα προϊόντα σας με τρόπο που να αναδεικνύει τα οφέλη τους στο επίκεντρο και στο κέντρο της αγοράς, μέσα στο κατάστημα ή το γραφείο σας. Μπορεί να έχετε κορυφαία προϊόντα, υπηρεσίες, αλλά χωρίς μια εντυπωσιακή προβολή εντός των εγκταταστάσεων σας, μπορούν εύκολα να χαθούν από την στιγμή που πλήθος άλλων πληροφοριών θα αποσπάσουν τον επισκέπτη / πελάτη σας.

Για να τραβήξετε την προσοχή των δυνητικών πελατών του προϊόντος / υπηρεσίας σας και να πουλήσετε καλύτερα, είναι σημαντικό να εντάξετε τα συστήματα προβολής στον όποιο σχεδιασμό marketing και προώθηση πωλήσεων ακολουθείτε.

λειτουργιες συστηματων προβολης
Κατανοώντας τις λειτουργίες της ανάπτυξης

επωνυμίας (branding) και της διαφήμισης

Η ανάπτυξη επωνυμίας (Branding) και η διαφήμιση είναι δύο διαφορετικές πτυχές μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής marketing. Οι εταιρείες και οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το branding για να δημιουργήσουν μια εικόνα «ταυτότητας», αίσθηση και μήνυμα για τον εαυτό τους που θα θυμούνται οι καταναλωτές. Η διαφήμιση χρησιμοποιείται για τη μετάδοση αυτής της επωνυμίας απευθείας στους καταναλωτές μέσω διαφόρων μέσων, όπως η ραδιοφωνική ή τηλεοπτική διαφήμιση, διαφήμιση σε εφημερίδες ή περιοδικά, η υπαίθρια διαφήμιση, η διαφήμιση μέσω εντύπων ή διαδικτυακή διαφήμιση.

Μόνο μια ισχυρή επωνυμία μπορεί να δημιουργήσει μια θετική σχέση μεταξύ καταναλωτών και μιας επιχείρησης, προϊόντος ή υπηρεσίας. Γι’ αυτό και η καθιέρωση μιας επωνυμίας είναι σημαντική, «βοηθώντας» το κοινό να θυμάται την εταιρεία και τα προϊόντα της και παράλληλα νοιώθοντας οικείοι για τη χρήση τους.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας