9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
Τα είδη συσκευασίας μας

Τα είδη συσκευασίας μας

Κλασικά χαρτοκιβώτια (3φυλλα, 5φυλλα, ημιανοικτά, κ.λπ.)

κλασσικό χαρτοκιβώτιο

Παραδοσιακού τύπου κιβώτια μεταφοράς τυπωμένα ή ατύπωτα σε καφέ ή λευκό χαρτί εξωτερικά. Η επιλογή της σωστής διάστασης και η ποικιλία ποιοτήτων χαρτονιού και τύπων κύματος, που θα σας προτείνουμε με βάση τη χρήση που θέλετε να κάνετε, συντελούν στην επίτευξη βέλτιστης αντοχής και την εξοικονόμηση κόστους συσκευασίας.

Το κυματοειδές χαρτόνι, ή συνδυασμένη σανίδα είναι αυτό που συνήθως θα αναφερόσασταν ως καφέ κουτιά από χαρτόνι. Τα κυματοειδές χαρτόνι σε κουτιά που συχνά αναφέρονται ως “κουτιά αποστολής”, έχουν συνήθως τρία στρώματα. 

Μπορούμε επίσης να προσαρμόσουμε την εκτύπωση σε κυματοειδή κουτιά για να παρουσιάσουμε επώνυμα κουτιά.

Το κυματοειδές κουτί εξυπηρετεί στην ομαδοποίηση του προϊόντος και στην ασφαλή μεταφορά και αποθήκευση του. Σχεδιάζοντας το κιβώτιο από την αρχή, έχουμε τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε το είδος και την τιμή ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Οι επιμέρους κατηγοριοποίηση

Χάρτινα κουτιά (Καταναλωτική συσκευασία)

Το χαρτόνι (επίσης γνωστό ως κουτί) είναι ένα παχύ υλικό με βάση το χαρτί που είναι γενικά παχύτερο από το κανονικό χαρτί. Το χαρτόνι διατίθεται σε πολλές διαφορετικές ποιότητες που έχουν μοναδικά χαρακτηριστικά καθιστώντας κάθε βαθμό κατάλληλο για διαφορετικές απαιτήσεις και ανάγκες όπως κουτιά δημητριακών, φαρμάκων και καλλυντικών.

Η καταναλωτική συσκευασία κάνει το προϊόν σας να ξεχωρίζει. Η καταναλωτική συσκευασία παίζει το κυριότερο ρόλο σε μια αγορά, όπου το 70% περίπου των αγοραστικών αποφάσεων λαμβάνεται στο σημείο πώλησης. Σήμερα, ο ρόλος της καταναλωτικής συσκευασίας, στο πλαίσιο της συνολικής προϊοντικής εμπειρίας, είναι κρισιμότερος από ποτέ: η συσκευασία είναι ένα ισχυρό μέσο επικοινωνίας, που συνδέει το προϊόν σας με τον καταναλωτή.

χαρτινα κουτια

Δεν προσπαθούμε απλώς να μιλάμε την ίδια γλώσσα με τους πελάτες μας, αλλά να προσθέτουμε πραγματική αξία στη διαδικασία, να διαμορφώσουμε ένα ασυναγώνιστο προϊοντικό μάρκετινγκ και να δημιουργήσουμε καταναλωτικές συσκευασίες, που θα κάνουν το προϊόν σας να ξεχωρίζει.

Διαθέτουμε μεγάλη ποικιλία υλικών συσκευασίας (συμπαγές και κυματοειδές χαρτόνι) και ευρεία γκάμα τεχνικών εκτύπωσης (offset, φλεξογραφία, ψηφιακή εκτύπωση, μεταξοτυπία) και φινιρίσματος (επιβερνίκωση, λαμινάρισμα, θερμοτυπία, ανάγλυφη αποτύπωση κ.λπ.) για να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις, απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας.

Χαρτοκιβώτια Die Cut

Συσκευασίες ηλεκτρονικού εμπορίου

Χαρτοκιβώτια Die Cut

Με την ταχεία άνοδο των online παραγγελιών, η συσκευασία έπρεπε να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις, όπως το να προωθεί, να προστατεύει και να συμβάλλει στην αποτελεσματική διανομή του προϊόντος.

Χαρτοκιβώτια με καλούπι (Die Cut) για ειδικές κατασκευές, με βάση το σχήμα του προϊόντος σας. Σχηματίζονται και σφραγίζουν με αναδίπλωση, χωρίς τη χρήση αυτοκόλλητης ταινίας, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην προβολή των προϊόντων σας, χάρη στην ιδιαίτερη εμφάνισή τους.

Η συσκευασία Die cut σας εξασφαλίζει την προστασία από τυχόν ζημιές, παραβιάσεις ή κλοπές, προσφέροντας μια υπηρεσία αντάξια των προσδοκιών του πελάτη, ενώ παράλληλα διευκολύνει και τις επιστροφές. Η κατασκευή της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι καταφέρνει όλα τα παραπάνω, ενώ παράλληλα αποτελείται από 100% ανακυκλώσιμο υλικό, ένα ακόμη πλεονέκτημα τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τα ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης.

Η ξεχωριστή, υψηλής ποιότητας συσκευασία μπορεί να ενισχύσει την «εμπειρία του unboxing» – τη στιγμή που ο καταναλωτής αποκτά φυσική επαφή με το προϊόν και κρίνει την ποιότητα του προϊόντος και του προμηθευτή.

Άκαμπτα κουτιά

Κατασκευασμένα από ισχυρό χαρτόνι επικαλυμμένο με τυπωμένα και διακοσμημένα περιτυλίγματα από χαρτί, δέρμα ή ύφασμα, τα άκαμπτα κουτιά προσφέρουν έναν εξαιρετικό συνδυασμό προστασίας προϊόντων και αισθητής πολυτέλειας.

Είναι πιο ανθεκτικά και δεν διπλώνονται ή καταρρέουν όπως τα πτυσσόμενα κουτιά.

Χρησιμοποιούνται συνήθως, όταν το προϊόν είναι βαρύ και χρειάζεται επιπλέον υποστήριξη.
Χρησιμοποιούνται επίσης για προϊόντα υψηλότερου επιπέδου όπου η αντιληπτή αξία είναι σημαντική, και είναι πολύ πιο ισχυρό και πιο ανθεκτικό.

ακαμπτα κουτιά

Ελκυστικά οπτικά και εντυπωσιακά δομικά, τα άκαμπτα κουτιά μεταφέρουν μια αίσθηση κύρους, πολυτέλειας, κομψότητας και ποιότητας και είναι ιδανικά για μικρότερα αντικείμενα υψηλής ποιότητας, όπως κοσμήματα ή ηλεκτρονικά είδη. 
Πολλοί καταναλωτές διατηρούν ακόμη και επαναχρησιμοποιούν άκαμπτα κουτιά πολύ μετά την αρχική αγορά, και έτσι προσφέρουν εξαιρετικές ευκαιρίες για μακροπρόθεσμη αναγνώριση προϊόντος / επωνυμίας.
Τα άκαμπτα κουτιά συνήθως δεν απαιτούν ρύθμιση για την ολοκλήρωση της συσκευασίας του προϊόντος.

χαρτινες σακουλες

Χάρτινες σακούλες

Μια χάρτινη σακούλα είναι ένα προσχηματισμένο δοχείο, κατασκευασμένο από χαρτί. 
Συνήθως, παράγονται από χαρτί Kraft, λόγω της ελαστικότητάς του, αλλά και των ιδιοτήτων αντοχής στο σχίσιμο. Οι χάρτινες σακούλες έχουν συνήθως ένα άνοιγμα στη μία πλευρά για εύκολη συσκευασία.

Ανάλογα με την προβλεπόμενη χρήση, οι χάρτινες σακούλες διαφέρουν σε μέγεθος, αντοχή και χαρακτηριστικά. Έρχονται σε μεγέθη τόσο μικρά όσο οι παραδοσιακές καφέ τσάντες για μεσημεριανό γεύμα και τόσο μεγάλες όσο οι τσάντες απορριμμάτων τροφίμων. 

Εάν τα περιεχόμενα της σακούλας είναι γενικά ελαφρύτερα, οι χάρτινες σακούλες κατασκευάζονται συνήθως από ένα μόνο στρώμα – που ονομάζεται φύλλο – χαρτί. Ωστόσο, εάν τα περιεχόμενα είναι γενικά βαρύτερα, είναι κατασκευασμένα από πολλά στρώματα χαρτιού και μπορούν να περιλαμβάνουν άλλα εύκαμπτα υλικά για αύξηση της αντοχής. 

Τέλος, υπάρχουν χάρτινες σακούλες με ή χωρίς λαβές για μεταφορά και με ή χωρίς εκτύπωση ή / και λογότυπα επωνυμίας στο εξωτερική πλευρά τους.

Οι χάρτινες σακούλες χρησιμοποιούνται για τσάντες αγορών, τσάντες παντοπωλείων, συσκευασίες προϊόντων, χαρτοσακούλες κ.α.

Επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες

αγορών και λοιπές κατασκευές

Μη υφασμένες τσάντες

Μη υφασμένες τσαντες

Το μη υφασμένο ύφασμα κατασκευάζεται χωρίς ύφανση ή πλέξιμο, αλλά μέσω μιας χημικής ή θερμικής διαδικασίας. Αυτό το καθιστά πιο προσιτό, που το καθιστά την κορυφαία επιλογή προσαρμοσμένων, μη υφασμένων τσαντών. Επειδή είναι οικονομικό, μπορείτε να τα μοιράζετε με κάθε αγορά ή να τους δώσετε ως σακούλες που θα περιέχουν, άλλα επώνυμα διαφημιστικά σας είδη. Επίσης συμπιέζονται σε μικρό μέγεθος και συχνά χρησιμοποιούνται για ψώνια, πράγμα που σημαίνει ότι το λογότυπο της εταιρείας σας θα αποκτήσει μεγάλη ορατότητα με χαμηλό κόστος διαφήμισης για εσάς.

Τσάντες καμβά

Οι τσάντες καμβά είναι ακριβώς αυτό, ένας ιδανικός καμβάς για το λογότυπό σας. Είναι μια από τις καλύτερες σακούλες για την αποστολή ενός μηνύματος. Τυπωμένες τσάντες με λογότυπο, μπορούν να λειτουργήσουν για μια μεγάλη ποικιλία επωνυμιών και κλάδων δραστηριότητας.

Βαμβακερές τσάντες

Το βαμβάκι είναι ένα δημοφιλές υλικό επαναχρησιμοποιήσιμης τσάντας αγορών, επειδή είναι μαλακό και ανθεκτικό. Είναι ένας από τους λίγους τύπους επαναχρησιμοποιήσιμων σακουλών που μπορούν να πλυθούν, που σημαίνει ότι μια διαρροή ή ατύχημα με ένα παντοπωλείο δεν θα καταστρέψει την επωνυμία σας. Όλα τα είδη των εταιρειών και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών επιλέγουν την προβολή τους με βαμβακερές τσάντες, επειδή η όμορφη εμφάνισή τους προφανώς θα διαρκέσει περισσότερο από άλλες επιλογές, όπως οι προσαρμοσμένες μη υφασμένες τσάντες.

Τσάντες από γιούτα

Οι τσάντες αγορών από γιούτα έχουν μια πιο φυσική εμφάνιση. Αυτό προέρχεται από το φυσικό τους υλικό που προέρχεται από τις ίνες των φυτών από γιούτα. Η γήινη αισθητική τους τα καθιστά ιδανικά για την προώθηση καταστημάτων υγιεινής διατροφής, στούντιο γιόγκα και θέρετρα. Αυτό το επαναχρησιμοποιήσιμο υλικό τσάντας αγορών έχει αποκτήσει δημοτικότητα πρόσφατα, γεγονός που το καθιστά μια μοντέρνα επιλογή για τις εταιρείες.

Τσάντες πολυεστέρα

Οι τσάντες από πολυεστέρα είναι αξιόπιστες και φέρουν πλεονεκτήματα. Ο πολυεστέρας δεν απορροφά την υγρασία, πράγμα που σημαίνει ότι είναι επίσης ανθεκτικό στη μούχλα. 

Αν ψάχνετε για τύπους επαναχρησιμοποιήσιμων τσαντών, που είναι κατάλληλοι για εξωτερική χρήση, οι τσάντες κορδονιών από πολυεστέρα είναι η καλύτερη επιλογή σας. Πλένεται εύκολα, και είναι πιο προσιτό από υλικά όπως το βαμβάκι. Ο πολυεστέρας είναι ένα επαναχρησιμοποιήσιμο υλικό τσάντας αγορών και έχει πολλές εφαρμογές χρήσης.

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας