9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
τι ειναι συσκευασια
Τίτλος, τι ειναι συσκευασια

Τι είναι συσκευασία

Η συσκευασία , είτε πρόκειται για συσκευασία τροφίμων, συσκευασία καλλυντικών, συσκευασία για ηλεκτρονικά ή συσκευασία ρουχισμού, έχει σκοπό να είναι εκεί για την προστασία τους από εξωτερικούς παράγοντες, αλλά και για να δηλώνει, προβάλλοντας με καλαίσθητο τρόπο, την ύπαρξη της μοναδικότητας του προϊόντος που προστατεύει.

γραμμη πρασινη

Η συσκευασία αναφέρεται σε όλες αυτές τις δραστηριότητες που σχετίζονται με το σχεδιασμό, την αξιολόγηση και την παραγωγή του είδους, μέσα στο οποίο θα προφυλάξουμε ένα προς μεταφορά προϊόν. Κι επειδή πρόκειται περί μεταφοράς του προϊόντος, αυτό αποθηκεύεται για να προστατευτεί από οποιαδήποτε φυσική ζημιά και ταυτόχρονα να δηλώνει την παρουσία του προϊόντος, να  προσελκύει όποιον το βλέπει και μέσω του σχήματος και της εμφάνισης του, να το κάνει ευρύτερα γνωστό κατά την διάρκεια της μεταφοράς του μέχρι τον τελικό προορισμό του.

Ένα προϊόν μπορεί να έχει τρία στρώματα συσκευασίας, όπως μια οδοντόκρεμα πχ, μέσα στον πλαστικό σωλήνα (κύρια συσκευασία), στη συνέχεια συσκευάζεται σε κουτί από χαρτόνι (δευτερεύουσα συσκευασία) και στη συνέχεια συσκευάζεται σε χαρτοκιβώτιο (για αποστολή, η τρίτη συσκευασία).
Σήμερα, η συσκευασία δεν περιορίζεται μόνο στην προστασία ενός προϊόντος, αλλά χρησιμοποιείται και ως εργαλείο μάρκετινγκ, για το χτίσιμο της αξίας μιας επωνυμίας και φυσικά την ενίσχυση των πωλήσεων.

Έτσι λοιπόν μπορούμε να αρχίσουμε να κατανοούμε ότι κατ’ αρχάς, η συσκευασία ή η εμφιάλωση προϊόντων, υπάρχει για να είναι ασφαλή από ζημιές κατά τη μεταφορά και την αποθήκευση τα προϊόντα αυτά

Ας προσπαθήσετε να φέρετε στο μυαλό σας, το τελευταίο αντικείμενο που αγοράσατε…

 Ήταν κάτι για να φάτε, να πιείτε, να εφαρμόσετε ή να φορέσετε; …ωραία!

Τώρα που έχετε και το αντικείμενο στο μυαλό σας, θα μπορούσατε να πείτε τι εντύπωση σας φέρνει η συσκευασία;
Ποια εικόνα έρχεται πρώτη στο μυαλό σας; 
Σκέφτεστε για την ασφάλεια, το σχεδιασμό ή την εμφάνισή του;
Ή μήπως για τον προσωρινό ρόλο του ως προστάτη του περιεχομένου του;
Σε κάθε περίπτωση, κάτι από αυτά ή και όλα αυτά θα τα θυμηθήκατε!

σκεφτομαι συσκευασια
γραμμη λευκη
Από την άλλη όμως, και με σωστή εκτίμηση και διαδικασία, προάγει την εμπορευσιμότητα ενός προϊόντος και βοηθά στον εντοπισμό, την περιγραφή καθώς και την προώθηση του.

Οι όροι συσκευασίας (για τα προϊόντα) και συσκευασίας (για την μεταφορά τους) χρησιμοποιούνται συνώνυμα, αλλά υπάρχει μια ορισμένη διαφορά μεταξύ των δύο.

Συσκευασία (προϊόντος) σημαίνει κάλυψη του ίδιου του προϊόντος έτσι ώστε να προστατεύεται από ζημιές, διαρροές, σκόνη, ρύπανση, μόλυνση κ.λπ. Παραδείγματα – Σοκολάτες συσκευασμένες σε λεπτό φύλλο, τσάι συσκευασμένο σε φακελάκια κ.λπ.

Συσκευασία (μεταφοράς) σημαίνει τοποθέτηση όλων των συσκευασιών σε ένα μεγάλο κουτί, δοχείο, κιβώτιο κ.λπ. για σκοπούς αποθήκευσης, μεταφοράς, χειρισμού κ.λπ.

Και πάλι η συσκευασία αναφέρεται σε «όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με το σχεδιασμό και την παραγωγή του δοχείου ή του περιτυλίγματος για ένα προϊόν»

Αυτό που είναι παρόμοιο σε διαφορετικά προϊόντα, είναι ότι αναπόφευκτα έρχονται σε κάποιο είδος συσκευασίας. Και φυσικά η συσκευασία έχει πολλούς και διαφορετικούς ρόλους. Αυτοί έχουν ως σκοπό, εκτός από την παροχή προστασίας και ασφάλειας και τις χρήσεις βελτιωμένης χρηστικότητας, ελκυστικής εμφάνισης, βέλτιστου σχεδιασμού και συγκεκριμένων απαιτήσεων πελατών , για να αναφέρουμε μερικές.

Ωστόσο, αυτό που συχνά κυρίως αντιληπτό με τη συσκευασία, είναι ένας σκοπός μιας χρήσης . Η συσκευασία είναι εκεί για να εκπληρώσει την αποστολή της – μόνο μία φορά.

Είτε «καταστρέφεται» για να αρχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν που κρατά μέσα του, είτε πετάγεται μόλις εξαντληθεί το περιεχόμενο της συσκευασίας. Το αποτέλεσμα είναι συνήθως το ίδιο. Είναι εκεί μόνο προσωρινά.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα απορρίμματα συσκευασίας, έχουν γίνει ένα μεγάλο παγκόσμιο πρόβλημα. Η κουλτούρα μίας χρήσης μας έχει αυξήσει ριζικά την ποσότητα απορριμμάτων συσκευασίας που δημιουργούμε ανά άτομο σε καθημερινή, εβδομαδιαία, μηνιαία και ετήσια βάση. Το πλαστικό, ως υλικό συσκευασίας, προκαλεί βλάβη στο περιβάλλον, μολύνοντας τα φυσικά τοπία, πολυμερίζεται σε μικροσκοπικά πλαστικά και μετά την χερσαία του διαδρομή, καταλήγει στους ωκεανούς.

Ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων, οργανισμών και ακαδημιών προσπαθεί να βρει ανανεώσιμες και πιο βιώσιμες αντικαταστάσεις, για συμβατικά υλικά συσκευασίας που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, να ανακυκλωθούν και να αποσυντεθούν πλήρως και με ασφάλεια.

Σήμερα, τα καθημερινά προϊόντα έχουν μικρές ζωές αλλά μακροχρόνιες επιπτώσεις. Η αύξηση της κυκλικότητας των υλικών θα μειώσει την ποσότητα συσκευασίας μίας χρήσης και θα αυξήσει τον κύκλο ζωής των υλικών. Είναι σημαντικό να λαμβάνουμε υπόψη μας και τις παραμέτρους των επιπτώσεων στην ζωή μας καθώς σχεδιάζουμε το προϊόν και τον τρόπο προστασίας και διάθεσής του.

Οι λειτουργίες της συσκευασίας

Η συσκευασία έχει μια δισδιάστατη λειτουργία. Πρώτον, πρέπει να προστατεύει το προϊόν. Στη συνέχεια, έχει έναν σημαντικό προωθητικό ρόλο.

Αυτό μας οδηγεί στις επιμέρους κατηγοριοποιήσεις των σημαντικών λειτουργιών της συσκευασίας

Τύποι συσκευασίας

Τύπος # 1. Πακέτο καταναλωτών:

Διατηρεί τον απαιτούμενο όγκο ενός προϊόντος για απόλυτη κατανάλωση και είναι μέσα στα μέσα που αγοράζει ένα νοικοκυριό. Με άλλα λόγια, ο καταναλωτής έχει την επιλογή να αγοράσει το μέγεθος της συσκευασίας που θεωρεί κατάλληλο για την κατανάλωση της οικογένειάς του για μεγάλο χρονικό διάστημα και το οποίο δεν συνεπάγεται επιπλέον επένδυση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Τύπος # 2. Μαζική συσκευασία:

Είναι το αντίθετο του καταναλωτικού πακέτου. Είναι είτε για βιομηχανική χρήση είτε για χαλαρή διανομή. Το χύμα πακέτο απαιτεί επίσης συχνά ένα εξωτερικό πακέτο μέσα στο οποίο μεταφέρεται και το οποίο μερικές φορές αναφέρεται ως πακέτο διέλευσης ή εξωτερικό εμπορευματοκιβώτιο.

Τύπος # 3. Βιομηχανική συσκευασία:

Αυτή η συσκευασία παρέχει προστασία στα ανταλλακτικά, τα ημιτελή και τα τελικά προϊόντα σε κάθε φάση της διαδικασίας κατασκευής, καθώς και κατά τη μεταφορά και την αποθήκευση.

Τύπος # 4. Πακέτο διπλής χρήσης:

Έχει μια δευτερεύουσα χρησιμότητα ενός πακέτου μετά τη χρήση του αρχικού περιεχομένου του. Για παράδειγμα, πλαστικά μπουκάλια, σάκοι στους οποίους συσκευάζονται είδη παντοπωλείου κ.λπ.

στοχοι συσκευασιας

Οι στόχοι της συσκευασίας

Η συσκευασία όπως αναφέραμε είναι η διαδικασία παροχής προστασίας αγαθών, σε ασφαλές προς μεταφορά περιβάλλον. Αυτό γίνεται με σκοπό την παράδοση του προϊόντος σε καλή κατάσταση και χωρίς φθορές, που ενδεχομένως θα προκύπταν κατά την μεταφορά.

Η συσκευασία λοιπόν περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την παραγωγή του δοχείου ή του περιτυλίγματος για ένα προϊόν. Οι δυνατότητες συσκευασίας, κυρίως στον τομέα της δημιουργίας ζήτησης, είναι σημαντικός παράγοντας στον κύκλο ζωής ενός προϊόντος. Συχνά αναφέρεται ως σιωπηλός πωλητής. Μία απόφαση για συσκευασία, μπορεί να επηρεάσει από την παραγωγή, τη διανομή, την έρευνα και την ανάπτυξη, έως τις πωλήσεις, τη λογιστική και τη χρηματοδότηση.

Προωθητική πτυχή της συσκευασίας

Η συσκευασία ενός προϊόντος παίζει σημαντικό ρόλο στην προώθηση του προϊόντος στις διεθνείς αγορές. Με την έλευση των αρχών αυτοεξυπηρέτησης και των σούπερ μάρκετ, το πακέτο ενός προϊόντος χρησιμεύει ως «σιωπηλός πωλητής». Είναι ικανό να εκτελεί πολλές από τις εργασίες ενός πωλητή.

Όταν δεν υπάρχει πωλητής για την προώθηση του προϊόντος στα καταστήματα, το πακέτο που διατηρείται στο ράφι πρέπει να προσελκύσει την προσοχή του καταναλωτή, να περιγράψει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και του παραγωγού, να προβάλει γιατί μπορεί να το εμπιστευθεί ένας καταναλωτής και να κάνει μια ευνοϊκή συνολική εντύπωση. 

Η καλή συσκευασία πρέπει να ενισχύει την ολοκληρωμένη ιδέα μάρκετινγκ. Τα εμπορικά σήματα κατέχουν κυρίαρχο ρόλο στο μάρκετινγκ που διαδίδεται μέσω της διαφήμισης. 

Ωστόσο, η υπενθύμιση των εμπορικών σημάτων και η καθιέρωση επωνυμιών αποδεκτών για τους πελάτες, επιτυγχάνεται κυρίως μέσω μιας κατάλληλης συσκευασίας.

Επομένως, η συσκευασία πρέπει να υποστηρίζει και να ενισχύει την ταυτότητα της μάρκας που προσπαθεί να δημιουργήσει μία εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο, η καλή συσκευασία δημιουργεί ζήτηση για το προϊόν και επιφέρει κέρδη παραγωγής και μεγαλύτερης κλίμακας διανομή.

Προστατευτική πτυχή της συσκευασίας

Η δεύτερη σημαντική πτυχή της συσκευασίας είναι η προστασία που παρέχει στο προϊόν. Η καταναλωτική συσκευασία σκοπεύει να προσφέρει καλύτερη ευκολία στους καταναλωτές στη χρήση αλλά και στην αποθήκευση.

Έχει εκτιμηθεί ότι η καλή συσκευασία αυξάνει την αξία της μονάδας περίπου τρεις φορές, εάν είμαστε σε θέση να αναπτύξουμε και να επιτύχουμε πακέτα λιανικής, για ένα μεγάλο αριθμό εξαγόμενων αντικειμένων, αυξάνοντας παράλληλα και τη δημοτικότητα του προϊόντος.

Προστασία συσκευασίας μεταφοράς κατά τη διέλευση

Η βασική λειτουργία της συσκευασίας μεταφοράς στο διεθνές μάρκετινγκ είναι να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα θα φτάσουν με ασφάλεια στα χέρια των καταναλωτών. Αυτό έχει ενεργοποιήσει και το κομμάτι της ασφάλισης των προς μεταφορά προϊόντων, από ασφαλιστικές εταιρείες.

Παρ’ όλα αυτά η συσκευασία που, διασφαλίζει μεν, την ασφαλή μεταφορά των προϊόντων, αλλά προβάλλει και τα χαρακτηριστικά του, και «δηλώνει» το brand της εταιρεία που το παρήγαγε, για να φτάσει στο σημείο, αυτό το προϊόν να είναι απαραίτητο να ταξιδέψει και σε άλλες αγορές, είναι απαραίτητη ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα είναι ασφαλισμένα ή όχι.

Εννοείται ότι απαιτούνται προβλέψεις στον σχεδιασμό, την κατασκευή, αλλά και τα υλικά, στη συσκευασία, για να αποφευχθούν απώλειες διαμετακόμισης λόγω περιβαλλοντικών κινδύνων, π.χ. κλίματος, υγρασίας κ.λπ. και για να επιτευχθεί μεγαλύτερη ταχύτητα στο χειρισμό και τις παραδόσεις. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην συσκευασία πρέπει να είναι τέτοια ώστε να προστατεύουν ανάλογα τα αγαθά, από τις δυσμενείς επιπτώσεις της υγρασίας, του φωτός, του αέρα, της θερμοκρασίας, κ.λπ. έτσι ώστε τα αγαθά να διατηρούν τα χαρακτηριστικά του, το σχήμα, το βάρος, τη σταθερότητα, την ευθραυστότητα, την ακαμψία, το φινίρισμα της επιφάνειας και την ανθεκτικότητα.  

Νομικές διατάξεις

Οι υποχρεωτικές διατάξεις για τη συσκευασία των εισαγόμενων εμπορευμάτων έχουν επίσης σημαντική επίπτωση στον σχεδιασμό και τις προδιαγραφές των συσκευασιών. Οι περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες έχουν θεσπίσει ολοκληρωμένη νομοθεσία, σχετικά με τον τύπο των εμπορευματοκιβωτίων, και ειδικά για είδη διατροφής.
Οι νόμοι των χωρών εισαγωγής μπορούν επίσης να ορίζουν τις απαιτήσεις επισήμανσης που πρέπει να εμφανίζονται, με ετικέτα, στα πακέτα που εισάγονται, και μπορεί αυτοί οι κανόνες να διαφέρουν από χώρα σε χώρα, Παρ’ όλα αυτά όμως, υπάρχουν κάποιοι κοινοί κανόνες για τις περισσότερες χώρες όπως:
(i) Όνομα και διεύθυνση του κατασκευαστή / εισαγωγέα ·
(ii) Σαφής περιγραφή της σύνθεσης του προϊόντος ·
(iii) Καθαρό βάρος ή ογκομετρική μέτρηση ·
(iv) Διάρκεια ζωής του προϊόντος ·
(v) Απαιτούμενες συνθήκες αποθήκευσης μετά το άνοιγμα της συσκευασίας ·
(vi) Οδηγίες χρήσης ή παρασκευής του κατασκευαστή, εάν υπάρχουν. Παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για το σχεδιασμό πακέτων.

Ποια όμως είναι τα χαρακτηριστικά που μπορούν να χαρακτηρίσουν μία συσκευασία ως ενδεδειγμένη

στοχοι συσκευασιας
γραμμη λευκη

Ελκυστική εμφάνιση για να δημιουργεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών για το προϊόν, δημιουργώντας θετική εικόνα του προϊόντος.
Βολική για αποθήκευση και προβολή.
Προστασία αγαθών από ζημιές, αλλοιώσεις, θραύση, έντομα, τρωκτικά κ.λπ.
Η εμφανής περιγραφή του προϊόντος που εμφανίζεται στη συσκευασία.
Να είναι αναγνωρίσιμη – Το πακέτο πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο.
Οικονομία μεταφορών – Η συσκευασία πρέπει να επιτρέπει οικονομία στις μεταφορές.
Ομοιομορφία και συνέπεια.
Ευκολία στο χειρισμό μεταφορών π.χ., παρέχεται με άγκιστρα, λαβές, λαβές κ.λπ.
Ικανό να αντέξει τους κινδύνους μεταφοράς π.χ., κλίση, ρίψη, έλξη, ώθηση, κύλιση κ.λπ.
Να επιτρέπει σε γρήγορη εξέταση του περιεχομένου, π.χ, σε περίπτωση εξαγωγής, εισαγωγής από τις τελωνειακές αρχές.
Εύκολη απόρριψη μετά το άνοιγμα των εμπορευμάτων.
Σωστή και επαρκής σήμανση.
Σωστές οδηγίες όπως – «Αυτή η πλευρά προς τα πάνω», «Εύθραυστη» «Χειριστείτε με προσοχή»

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας