9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Η επιχείρησή μου χρειάζεται ένα ιστότοπο / ιστοσελίδα

Η επιχείρησή μου χρειάζεται ένα ιστότοπο

Ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός στην σύγχρονη αγορά είναι, ότι σήμερα, στην 4η βιομηχανική επανάσταση είναι αδιανόητο μία επιχείρηση να μην έχει δικό της ιστότοπο.
Παρ’ όλα αυτά, πλήθος αναφορών δείχνουν ότι το 44% έως το 51% των μικρών – μεσαίων επιχειρήσεων δεν διαθέτουν ιστότοπο.
Το φαινόμενο αυτό, δυστυχώς επιτείνεται και καθιστά το ποσοστό σαφώς μεγαλύτερο από την στιγμή που θα συμπεριλάβουμε, όλες αυτές τις σελίδες που κάποιοι έχουν βαφτίσει ιστότοπους.

Γιατί χρειάζεστε τον εταιρικό σας ιστότοπο / ιστοσελίδα

Η διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτως κλάδου, είναι ο κανόνας για την επιτυχία της. Δυστυχώς σήμερα, κάποιοι επιχειρηματίες επιμένουν να μην συνειδητοποιούν ότι η πλειοψηφία των πελατών πρώτα θα επισκεφτεί έναν ιστότοπό και κατόπιν θα προχωρήσει σε μια αγορά.
Μάλιστα η εικόνα και η λειτουργικότητα του ιστότοπου που θα επισκεφθεί, είναι αυτή που θα καθορίσει, και σε μεγάλο βαθμό την απόφαση για αγορά.

Συναντήστε τους πελάτες σας εκεί που οι άνθρωποι περνούν τον περισσότερο χρόνο τους

Το Διαδίκτυο, είναι ένα εργαλείο που εξελίσσεται και συνεχίζει να μεταμορφώνει τον τρόπο που συνδεόμαστε με τους ανθρώπους, και διαχέουμε τις πληροφορίες που θέλουμε οι άλλοι χρήστες να μάθουν για μια επιχείρηση.
Κι επειδή πολλοί άνθρωποι περνούν τον περισσότερο χρόνο τους στο διαδίκτυο, για την αγορά ενός προϊόντος, τη χρήση μιας υπηρεσίας, την ανάγνωση ενός ιστολογίου, την ψυχαγωγία τους ή για διάφορους άλλους λόγους, δεν θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να καταλάβουμε επιτέλους ότι οι επιχειρήσεις, εκτός της φυσικής τους έδρας, θα πρέπει να μετακινηθούν και στο διαδίκτυο.
Αυτός είναι και ο λόγος, που η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας – με παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής εικόνας οποιασδήποτε επιχείρησης πλέον.

Μια επιχείρηση χρειάζεται να βρίσκεται εκεί που είναι και οι πελάτες της

Σήμερα πλέον ένα μεγάλο μέρος της αγοράς, δεν θεωρεί καν επιλογή πηγής, για την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος μια επιχείρηση, όταν ψάχνει να αγοράσει ένα προϊόν και η επιχείρηση αυτή δεν έχει ιστότοπο / ιστοσελίδα, ούτως ώστε να έχει τις ασφαλείς πληροφορίες, ποιότητας, τιμής, υποστήριξης κλπ.

Υπάρχουν λόγοι …

Ένας άλλος λόγος, που δίνει τα εχέγγυα σοβαρότητας μιας επιχείρησης είναι, ότι ύπαρξη ενός ιστότοπου δεν στοχεύει μόνο στην εύρεση νέων πελατών, αλλά και στην ενημέρωση για κάθε δραστηριότητα (νέα προϊόντα, προσφορές, κλπ), της επιχείρησης προς τους ήδη υπάρχοντες πελάτες.

Από την άλλη, μία επιχείρηση για να αποκτήσει νέους πελάτες, θα πρέπει πρώτα να αντιληφθεί που και πως κινούνται αυτοί, όταν ψάχνουν να βρουν προμηθευτές για ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει, και αφού συγκεντρώσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, (και που σίγουρα θα περιέχονται σε έναν καλό ιστότοπο), να προχωρήσουν σε αγορά. 

Το 93% των επιχειρηματικών αποφάσεων, ξεκινάει με μια αναζήτηση, σε μηχανής αναζήτησης, πράγμα που στατιστικά σημαίνει ότι, εάν μία επιχείρηση δεν έχει ιστότοπο, η δυνατότητα των πωλήσεων της, περιορίζεται στο υπόλοιπο 7% της αγοράς. 

Ένας ιστότοπος δηλώνει επαγγελματισμό

Η κατοχή ενός ιστότοπου διευκολύνει τους ανθρώπους να βρουν οποιαδήποτε επιχείρηση τους ενδιαφέρει, να μάθουν για αυτή την επιχείρηση, να ανακαλύψειoυν την ιστορία της, την φιλοσοφία της και να απαντηθούν ένα σωρό ερωτήματα που ενδεχομένως έχουν για την επιχείρησή σας.
 Έχοντας έναν ιστότοπο, οι άνθρωποι θα μπορούν να βρουν το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχει η εταιρεία σας, όταν αναζητούν το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, σε μια μηχανή αναζήτησης, (Google, Yahoo ή Bing), και ο ιστότοπος σας είναι άρτια δομημένος και μέσω της συνολικής του εικόνας και παρουσίας, προτείνεται  από τους αλγόριθμους αναζήτησης στις πρώτες θέσεις θέασης.

digital marketing

Ένας ιστότοπος όμως δεν επιτελεί μόνο αυτό το έργο!

Διευκολύνει επίσης και άλλες μορφές μάρκετινγκ, όπως το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συνεχίζοντας να απογειώνει την δυνατότητα σύνδεσης, πίσω σε έναν επαγγελματικό και φιλικό προς τον χρήστη ιστότοπο με τις πληροφορίες που χρειάζεται ένας καταναλωτής.
Εννοείται ότι εάν σκοπεύετε να δημιουργήσετε και διαφημίσεις, όπως διαφημίσεις Facebook, Instagram κλπ. μπορείτε να κατευθύνετε τους χρήστες στο ψηφιακό κατάστημα του ιστότοπου σας, στην ιστοσελίδα σας ή όπου σχεδιάσουμε ότι είναι καλύτερο, για να έχουμε μια μετατροπή από πρόθεση σε κίνηση.

Κάνει την επιχείρησή σας εύκολα προσβάσιμη στο κοινό που απευθύνεστε.

Ένας ιστότοπος βοηθά στη δημιουργία αναγνωρισιμότητας και στην προβολή της επωνυμίας σας σε υποψήφιους πελάτες. Βοηθά να δημιουργήσετε την εικόνα σας, ενημερώνοντας το κοινό ποιος είστε και τι αντιπροσωπεύετε, παρέχοντας αξιόπιστες πληροφορίες στους χρήστες- καταναλωτές, και οι οποίες βοηθούν στο να ξεχωρίσετε την επιχείρησή σας από τους ανταγωνιστές.

Συμβάλει εκθετικά στην αναγνώριση της επωνυμίας σας

Εν κατακλείδι κάθε επιχείρηση πρέπει να διαθέτει τον ιστότοπο της, επειδή η σχέση τιμής / απόδοσης, όσον αναφορά την προσφορά του ιστότοπου, στην διαφήμιση, προώθηση και πώληση, για λογαριασμό της επιχείρησης επιτυγχάνει τα μέγιστα αποτελέσματα, με το χαμηλότερο δυνατόν κόστος.

Γι’ αυτό η ύπαρξη μιας ισχυρής παρουσίας ενός ιστότοπου στο διαδίκτυο, αποτελεί πλεονέκτημα για την δημιουργία περισσότερων πελατών και αύξησης των πωλήσεων.
Κι αυτό δεν αφορά μόνο τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, γιατί το διαδίκτυο αφορά και τους τοπικούς πελάτες, που ενδεχομένως γνωρίζουν ήδη την επιχείρηση

Εμείς σαν εταιρεία marketing κατ’ αρχάς, ορίζουμε την παρουσία μας μέσω διαδικτύου, γι’ αυτό και μπορούμε να υποστηρίξουμε την επιτυχημένη παρουσία σας στο χώρο.

Εσείς απλά, κλείστε μια διαδικτυακή συνάντηση γνωριμίας μαζί μας. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας