
Ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός στην σύγχρονη αγορά είναι, ότι σήμερα, στην 4η βιομηχανική επανάσταση είναι αδιανόητο μία επιχείρηση να μην έχει δικό της ιστότοπο.
Παρ’ όλα αυτά, πλήθος αναφορών δείχνουν ότι το 44% έως το 51% των μικρών – μεσαίων επιχειρήσεων δεν διαθέτουν ιστότοπο.
Το φαινόμενο αυτό, δυστυχώς επιτείνεται και καθιστά το ποσοστό σαφώς μεγαλύτερο από την στιγμή που θα συμπεριλάβουμε, όλες αυτές τις σελίδες που κάποιοι έχουν βαφτίσει ιστότοπους.
Γιατί χρειάζεστε τον εταιρικό σας ιστότοπο / ιστοσελίδα
Η διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτως κλάδου, είναι ο κανόνας για την επιτυχία της. Δυστυχώς σήμερα, κάποιοι επιχειρηματίες επιμένουν να μην συνειδητοποιούν ότι η πλειοψηφία των πελατών πρώτα θα επισκεφτεί έναν ιστότοπό και κατόπιν θα προχωρήσει σε μια αγορά.
Μάλιστα η εικόνα και η λειτουργικότητα του ιστότοπου που θα επισκεφθεί, είναι αυτή που θα καθορίσει, και σε μεγάλο βαθμό την απόφαση για αγορά.
Συναντήστε τους πελάτες σας εκεί που οι άνθρωποι περνούν τον περισσότερο χρόνο τους
Το Διαδίκτυο, είναι ένα εργαλείο που εξελίσσεται και συνεχίζει να μεταμορφώνει τον τρόπο που συνδεόμαστε με τους ανθρώπους, και διαχέουμε τις πληροφορίες που θέλουμε οι άλλοι χρήστες να μάθουν για μια επιχείρηση.
Κι επειδή πολλοί άνθρωποι περνούν τον περισσότερο χρόνο τους στο διαδίκτυο, για την αγορά ενός προϊόντος, τη χρήση μιας υπηρεσίας, την ανάγνωση ενός ιστολογίου, την ψυχαγωγία τους ή για διάφορους άλλους λόγους, δεν θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να καταλάβουμε επιτέλους ότι οι επιχειρήσεις, εκτός της φυσικής τους έδρας, θα πρέπει να μετακινηθούν και στο διαδίκτυο.
Αυτός είναι και ο λόγος, που η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας – με παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής εικόνας οποιασδήποτε επιχείρησης πλέον.

Μια επιχείρηση χρειάζεται να βρίσκεται εκεί που είναι και οι πελάτες της

Σήμερα πλέον ένα μεγάλο μέρος της αγοράς, δεν θεωρεί καν επιλογή πηγής, για την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος μια επιχείρηση, όταν ψάχνει να αγοράσει ένα προϊόν και η επιχείρηση αυτή δεν έχει ιστότοπο / ιστοσελίδα, ούτως ώστε να έχει τις ασφαλείς πληροφορίες, ποιότητας, τιμής, υποστήριξης κλπ.
Υπάρχουν λόγοι …
Ένας άλλος λόγος, που δίνει τα εχέγγυα σοβαρότητας μιας επιχείρησης είναι, ότι ύπαρξη ενός ιστότοπου δεν στοχεύει μόνο στην εύρεση νέων πελατών, αλλά και στην ενημέρωση για κάθε δραστηριότητα (νέα προϊόντα, προσφορές, κλπ), της επιχείρησης προς τους ήδη υπάρχοντες πελάτες.
Από την άλλη, μία επιχείρηση για να αποκτήσει νέους πελάτες, θα πρέπει πρώτα να αντιληφθεί που και πως κινούνται αυτοί, όταν ψάχνουν να βρουν προμηθευτές για ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει, και αφού συγκεντρώσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, (και που σίγουρα θα περιέχονται σε έναν καλό ιστότοπο), να προχωρήσουν σε αγορά.
Το 93% των επιχειρηματικών αποφάσεων, ξεκινάει με μια αναζήτηση, σε μηχανής αναζήτησης, πράγμα που στατιστικά σημαίνει ότι, εάν μία επιχείρηση δεν έχει ιστότοπο, η δυνατότητα των πωλήσεων της, περιορίζεται στο υπόλοιπο 7% της αγοράς.
Ένας ιστότοπος δηλώνει επαγγελματισμό

Η κατοχή ενός ιστότοπου διευκολύνει τους ανθρώπους να βρουν οποιαδήποτε επιχείρηση τους ενδιαφέρει, να μάθουν για αυτή την επιχείρηση, να ανακαλύψειoυν την ιστορία της, την φιλοσοφία της και να απαντηθούν ένα σωρό ερωτήματα που ενδεχομένως έχουν για την επιχείρησή σας.
Έχοντας έναν ιστότοπο, οι άνθρωποι θα μπορούν να βρουν το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχει η εταιρεία σας, όταν αναζητούν το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, σε μια μηχανή αναζήτησης, (Google, Yahoo ή Bing), και ο ιστότοπος σας είναι άρτια δομημένος και μέσω της συνολικής του εικόνας και παρουσίας, προτείνεται από τους αλγόριθμους αναζήτησης στις πρώτες θέσεις θέασης.

Ένας ιστότοπος όμως δεν επιτελεί μόνο αυτό το έργο!
Διευκολύνει επίσης και άλλες μορφές μάρκετινγκ, όπως το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συνεχίζοντας να απογειώνει την δυνατότητα σύνδεσης, πίσω σε έναν επαγγελματικό και φιλικό προς τον χρήστη ιστότοπο με τις πληροφορίες που χρειάζεται ένας καταναλωτής.
Εννοείται ότι εάν σκοπεύετε να δημιουργήσετε και διαφημίσεις, όπως διαφημίσεις Facebook, Instagram κλπ. μπορείτε να κατευθύνετε τους χρήστες στο ψηφιακό κατάστημα του ιστότοπου σας, στην ιστοσελίδα σας ή όπου σχεδιάσουμε ότι είναι καλύτερο, για να έχουμε μια μετατροπή από πρόθεση σε κίνηση.
Κάνει την επιχείρησή σας εύκολα προσβάσιμη στο κοινό που απευθύνεστε.
Ένας ιστότοπος βοηθά στη δημιουργία αναγνωρισιμότητας και στην προβολή της επωνυμίας σας σε υποψήφιους πελάτες. Βοηθά να δημιουργήσετε την εικόνα σας, ενημερώνοντας το κοινό ποιος είστε και τι αντιπροσωπεύετε, παρέχοντας αξιόπιστες πληροφορίες στους χρήστες- καταναλωτές, και οι οποίες βοηθούν στο να ξεχωρίσετε την επιχείρησή σας από τους ανταγωνιστές.
Συμβάλει εκθετικά στην αναγνώριση της επωνυμίας σας
Εν κατακλείδι κάθε επιχείρηση πρέπει να διαθέτει τον ιστότοπο της, επειδή η σχέση τιμής / απόδοσης, όσον αναφορά την προσφορά του ιστότοπου, στην διαφήμιση, προώθηση και πώληση, για λογαριασμό της επιχείρησης επιτυγχάνει τα μέγιστα αποτελέσματα, με το χαμηλότερο δυνατόν κόστος.
Γι’ αυτό η ύπαρξη μιας ισχυρής παρουσίας ενός ιστότοπου στο διαδίκτυο, αποτελεί πλεονέκτημα για την δημιουργία περισσότερων πελατών και αύξησης των πωλήσεων.
Κι αυτό δεν αφορά μόνο τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, γιατί το διαδίκτυο αφορά και τους τοπικούς πελάτες, που ενδεχομένως γνωρίζουν ήδη την επιχείρηση
Εμείς σαν εταιρεία marketing κατ’ αρχάς, ορίζουμε την παρουσία μας μέσω διαδικτύου, γι’ αυτό και μπορούμε να υποστηρίξουμε την επιτυχημένη παρουσία σας στο χώρο.