9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εφαρμογές γραφιστικής

Υπάρχουν διάφοροι τομείς που έχει εφαρμογή ο γραφιστικός σχεδιασμός. Ας δούμε τους βασικότερους

Σχεδιασμός λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας

Ένα λογότυπο είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε άμεση αναγνώριση από τους πελάτες σας. Ανεξάρτητα από τον κλάδο σας, η εμφάνιση ενός εξαιρετικού λογότυπου είναι σημαντική για να δημιουργήσετε ευνοϊκό αντίκτυπο στην αγορά που απευθύνεστε, ενώ αντίθετα η τυχαία επιλογή του, το πιθανότερο είναι να οδηγήσει στην τυχαία επιλογή σας, από πλευράς του πελάτη.

Οι επιχειρήσεις συχνά επενδύουν πολλά χρήματα (και καλώς), σε ακίνητα και εξοπλισμό, κι από την άλλη δεν μπορούν να διακρίνουν το έλλειμα που δημιουργείται σε βάθος χρόνου, που θα μπορούσε νά είναι και απόδοση της επένδυσης τους, για έναν κατάλληλο σχεδιασμό λογότυπου για την εταιρεία τους.

Ένα λογότυπο είναι το επαγγελματικό πρόσωπο της επιχείρησής σας και είναι επιτακτική ανάγκη να επενδύσετε και σε αυτό. Εάν το λογότυπό σας φαίνεται ερασιτεχνικό, το ίδιο ισχύει και για την επιχείρησή σας.

Στόχος μας να δημιουργούμε μοναδικά λογότυπα για κάθε επιχείρηση με διαχρονική αξία που περιέχουν και τις σύγχρονες τάσεις σχεδιασμού ή να «ανανεώσουμε» το λογότυπό που ήδη χρησιμοποιείτε δίνοντάς του μία πιο σύγχρονη εικόνα.

Ένα ξεχωριστό λογότυπο και οι εφαρμογές του σε όλα τα εταιρικά έντυπα μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία ευνοϊκών εντυπώσεων στο μυαλό των πελατών σας και στην αύξηση του κέρδους σας.

Σχεδιασμός λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας
Εφαρμογές γραφιστικής. Γραφιστική marketing & διαφήμισης

Γραφιστική marketing & διαφήμισης

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται τη γραφιστική, σκέφτονται σχέδια που δημιουργήθηκαν για marketing και διαφήμιση.

Οι εταιρείες εξαρτώνται από επιτυχημένες προσπάθειες marketing για να προσελκύσουν το κοινό τους.

Το marketing προσελκύει ανθρώπους με βάση τις επιθυμίες, τις ανάγκες, την ευαισθητοποίηση και την ικανοποίηση που έχουν για ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια επωνυμία.

Καθώς οι άνθρωποι βρίσκουν πάντα την εικόνα πιο ελκυστική, η γραφιστική βοηθά τους οργανισμούς να προωθούν και να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά. Ενώ παραδοσιακά επικεντρώνεται στην εκτύπωση, αυτός ο τύπος σχεδιασμού έχει αναπτυχθεί ώστε να περιλαμβάνει και ψηφιακά στοιχεία, ειδικά για χρήση στο marketing περιεχομένου και στην ψηφιακή διαφήμιση.

Σχεδιασμός έντυπων εφαρμογών διαφήμισης

Σχεδιασμός έντυπων
εφαρμογών διαφήμισης

Εταιρικά έντυπα
Φυλλάδια (flyers, δίπτυχα, κτλ.)
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε περιοδικά και εφημερίδες
Αφίσες, προσκλήσεις
Τιμοκαταλόγους εστιατορίων κ.ά.

Σχεδιασμός digital εφαρμογών διαφήμισης

Σχεδιασμός digital
εφαρμογών διαφήμισης

Πρότυπα Email marketing
Παρουσιάσεις PowerPoint
Διαφημίσεις για social media
Eικόνες για websites ή blogs

Σχεδιασμός επιγραφών, σημάνσεων και συστημάτων προβολής

Σχεδιασμός επιγραφών,
σημάνσεων
και συστημάτων προβολής

Βanners, billboards
Ντύσιμο αυτοκινήτων
Σήμανση και ντύσιμο περιπτέρων
Σημαίες

σελιδοποιηση

Σελιδοποίηση

Πώς θα φαίνεται η έντυπη δημοσίευση μου μόλις ολοκληρωθεί; Ποια είναι η ιστορία που θα αφηγείται κάθε σελίδα; Πώς θα φαίνεται το μήνυμα και η σειρά των σελίδων; Πως χρησιμοποιείται ο λόγος που δένει την ταυτότητα της επιχείρησης με το λογότυπο και τα γραφικά; Αυτές είναι βασικές ερωτήσεις που πρέπει να αναρωτηθείτε όταν παράγετε πολυσέλιδες εκτυπώσεις.

Η σελιδοποίηση είναι απαραίτητη για κάθε στοιχείο εκτύπωσης που χρειάζεται δομή και ροή στο σχεδιασμό του. Όπως και ο ίδιος ο σχεδιασμός έχει σημασία, ο τρόπος μορφοποίησης και εμφάνισης είναι επίσης σημαντικός.

Έργο μας είναι οι σελίδες να φαίνονται όσο το δυνατόν πιο ελκυστικές και τα μηνύματα να έχουν τη σωστή σειρά. Αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος της διαδικασίας παραγωγής πριν την εκτύπωση.

γραμμη πρασινη

Η σελιδοποίηση είναι βασική εργασία στον σχεδιασμό και την παραγωγή:

Βιβλίων
Εφημερίδων
Newsletters
Annual reports
Περιοδικών
Καταλόγων
Ψηφιακών εκδόσεων

Γραφιστική συσκευασίας

Η συσκευασία έχει να κάνει με την προώθηση του προϊόντος σας, και το πόσο καλά γίνεται είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των πωλήσεων. Ο σχεδιασμός συσκευασίας είναι ένα ισχυρό εργαλείο marketing, και είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει στην πώληση του προϊόντος σας με “μαθηματική ακρίβεια” , ακολουθώντας τον δικό της “αλγόριθμο” που είναι:

Υλικά συσκευασίας – Σχεδιασμός συσκευασίας – Προϊόν – Διαφοροποίηση προϊόντος – Καταναλωτής ως τελικός αποδέκτης.

Ο σχεδιασμός συσκευασίας περιλαμβάνει επιλογές σε υλικό και μορφή, καθώς και γραφικά, χρώματα και γραμματοσειρές που θα χρησιμοποιηθούν. Αλλά είναι και κάτι περισσότερα από αυτό. Όπως κάθε καλό σχέδιο, η συσκευασία λέει μια ιστορία, που μας βοηθά να κατανοήσουμε τι είναι το προϊόν, πώς πρέπει να χρησιμοποιείται, ποιος πρέπει να το χρησιμοποιήσει και, ίσως το πιο σημαντικό, αν πρέπει να το αγοράσουμε ή όχι.

γραμμη λευκη

Σχεδιάζουμε για εσάς
ετικέτες
κουτιά
δοχεία
τσάντες

γραμμη μωβ
Κάθε έργο γραφιστικής για εμάς είναι παράγωγο του “DNA” της ομάδας μας, και η ποιότητα η αξία και το αισθητικό αποτέλεσμα κρίνονται από την εμπειρία, την επιδεξιότητα, την αισθητική και τη δημιουργικότητα με την οποία συμμετέχουμε σε αυτό.
Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας