Εφαρμογές γραφιστικής
Υπάρχουν διάφοροι τομείς που έχει εφαρμογή ο γραφιστικός σχεδιασμός. Ας δούμε τους βασικότερους
Σχεδιασμός λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας
Ένα λογότυπο είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε άμεση αναγνώριση από τους πελάτες σας. Ανεξάρτητα από τον κλάδο σας, η εμφάνιση ενός εξαιρετικού λογότυπου είναι σημαντική για να δημιουργήσετε ευνοϊκό αντίκτυπο στην αγορά που απευθύνεστε, ενώ αντίθετα η τυχαία επιλογή του, το πιθανότερο είναι να οδηγήσει στην τυχαία επιλογή σας, από πλευράς του πελάτη.
Οι επιχειρήσεις συχνά επενδύουν πολλά χρήματα (και καλώς), σε ακίνητα και εξοπλισμό, κι από την άλλη δεν μπορούν να διακρίνουν το έλλειμα που δημιουργείται σε βάθος χρόνου, που θα μπορούσε νά είναι και απόδοση της επένδυσης τους, για έναν κατάλληλο σχεδιασμό λογότυπου για την εταιρεία τους.
Ένα λογότυπο είναι το επαγγελματικό πρόσωπο της επιχείρησής σας και είναι επιτακτική ανάγκη να επενδύσετε και σε αυτό. Εάν το λογότυπό σας φαίνεται ερασιτεχνικό, το ίδιο ισχύει και για την επιχείρησή σας.
Στόχος μας να δημιουργούμε μοναδικά λογότυπα για κάθε επιχείρηση με διαχρονική αξία που περιέχουν και τις σύγχρονες τάσεις σχεδιασμού ή να «ανανεώσουμε» το λογότυπό που ήδη χρησιμοποιείτε δίνοντάς του μία πιο σύγχρονη εικόνα.
Ένα ξεχωριστό λογότυπο και οι εφαρμογές του σε όλα τα εταιρικά έντυπα μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία ευνοϊκών εντυπώσεων στο μυαλό των πελατών σας και στην αύξηση του κέρδους σας.
Γραφιστική marketing & διαφήμισης
Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται τη γραφιστική, σκέφτονται σχέδια που δημιουργήθηκαν για marketing και διαφήμιση.
Οι εταιρείες εξαρτώνται από επιτυχημένες προσπάθειες marketing για να προσελκύσουν το κοινό τους.
Το marketing προσελκύει ανθρώπους με βάση τις επιθυμίες, τις ανάγκες, την ευαισθητοποίηση και την ικανοποίηση που έχουν για ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια επωνυμία.
Καθώς οι άνθρωποι βρίσκουν πάντα την εικόνα πιο ελκυστική, η γραφιστική βοηθά τους οργανισμούς να προωθούν και να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά. Ενώ παραδοσιακά επικεντρώνεται στην εκτύπωση, αυτός ο τύπος σχεδιασμού έχει αναπτυχθεί ώστε να περιλαμβάνει και ψηφιακά στοιχεία, ειδικά για χρήση στο marketing περιεχομένου και στην ψηφιακή διαφήμιση.
Σχεδιασμός έντυπων
εφαρμογών διαφήμισης
Εταιρικά έντυπα
Φυλλάδια (flyers, δίπτυχα, κτλ.)
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε περιοδικά και εφημερίδες
Αφίσες, προσκλήσεις
Τιμοκαταλόγους εστιατορίων κ.ά.
Σχεδιασμός digital
εφαρμογών διαφήμισης
Πρότυπα Email marketing
Παρουσιάσεις PowerPoint
Διαφημίσεις για social media
Eικόνες για websites ή blogs
Σχεδιασμός επιγραφών,
σημάνσεων
και συστημάτων προβολής
Βanners, billboards
Ντύσιμο αυτοκινήτων
Σήμανση και ντύσιμο περιπτέρων
Σημαίες
Σελιδοποίηση
Πώς θα φαίνεται η έντυπη δημοσίευση μου μόλις ολοκληρωθεί; Ποια είναι η ιστορία που θα αφηγείται κάθε σελίδα; Πώς θα φαίνεται το μήνυμα και η σειρά των σελίδων; Πως χρησιμοποιείται ο λόγος που δένει την ταυτότητα της επιχείρησης με το λογότυπο και τα γραφικά; Αυτές είναι βασικές ερωτήσεις που πρέπει να αναρωτηθείτε όταν παράγετε πολυσέλιδες εκτυπώσεις.
Η σελιδοποίηση είναι απαραίτητη για κάθε στοιχείο εκτύπωσης που χρειάζεται δομή και ροή στο σχεδιασμό του. Όπως και ο ίδιος ο σχεδιασμός έχει σημασία, ο τρόπος μορφοποίησης και εμφάνισης είναι επίσης σημαντικός.
Έργο μας είναι οι σελίδες να φαίνονται όσο το δυνατόν πιο ελκυστικές και τα μηνύματα να έχουν τη σωστή σειρά. Αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος της διαδικασίας παραγωγής πριν την εκτύπωση.
Η σελιδοποίηση είναι βασική εργασία στον σχεδιασμό και την παραγωγή:
Βιβλίων
Εφημερίδων
Newsletters
Annual reports
Περιοδικών
Καταλόγων
Ψηφιακών εκδόσεων
Γραφιστική συσκευασίας
Η συσκευασία έχει να κάνει με την προώθηση του προϊόντος σας, και το πόσο καλά γίνεται είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των πωλήσεων. Ο σχεδιασμός συσκευασίας είναι ένα ισχυρό εργαλείο marketing, και είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει στην πώληση του προϊόντος σας με “μαθηματική ακρίβεια” , ακολουθώντας τον δικό της “αλγόριθμο” που είναι:
Υλικά συσκευασίας – Σχεδιασμός συσκευασίας – Προϊόν – Διαφοροποίηση προϊόντος – Καταναλωτής ως τελικός αποδέκτης.
Ο σχεδιασμός συσκευασίας περιλαμβάνει επιλογές σε υλικό και μορφή, καθώς και γραφικά, χρώματα και γραμματοσειρές που θα χρησιμοποιηθούν. Αλλά είναι και κάτι περισσότερα από αυτό. Όπως κάθε καλό σχέδιο, η συσκευασία λέει μια ιστορία, που μας βοηθά να κατανοήσουμε τι είναι το προϊόν, πώς πρέπει να χρησιμοποιείται, ποιος πρέπει να το χρησιμοποιήσει και, ίσως το πιο σημαντικό, αν πρέπει να το αγοράσουμε ή όχι.
Σχεδιάζουμε για εσάς
ετικέτες
κουτιά
δοχεία
τσάντες