9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
λειτουργιες συστημάτων προβολης

Οι λειτουργίες των συστημάτων προβολής

Τα συστήματα προβολής ανήκουν στην κατηγορία των παραδοσιακών εργαλείων marketing και εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται πολύ. Είτε χρειάζεστε για το γραφείο σας είτε για το περίπτερο της εμπορικής σας έκθεσης, είτε για μια εκδήλωση που διοργανώνεται / συμμετέχετε, το να έχετε τα κατάλληλα συστήματα προβολής, αυξάνει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την επιχείρησή σας.

Ενισχύει την επικοινωνία

Τα συστήματα προβολής αντιπροσωπεύουν την πιο ορατή μορφή επικοινωνίας μιας επωνυμίας. Τα γραφικά εξωτερικής και εσωτερικής σήμανσης και η κάλυψη των παραθύρων μπορούν να
επηρεάσουν την απόδοση ενός καταστήματος από τούβλα και τσιμέντο.
Τα σημάδια κάνουν περισσότερα από ό, τι πληροφορούν. Οι πελάτες κάνουν υποθέσεις για μια επιχείρηση ανάλογα με την ποιότητα και την ελκυστικότητα των σημείων τους . Αυτή η υπόθεση μεταφέρεται στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών μιας επωνυμίας.

λειτουργιες συστηματων επικοινωνια

Όταν η σήμανση συμπληρώνεται, όχι απαραίτητα με
εντυπωσιακό, αλλά με καλαίσθητο, δημιουργικό σχεδιασμό, και σε συνδιασμό με την χρήση των κατάλληλων συστημάτων προβολής, η έκθεση της επωνυμίας αυξάνεται. Κι αυτό είναι δεδομένο! Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι περισσότερες ευκαιρίες για την προσέλκυση νέων πελατών και επαναλαμβανόμενων αγορών.
Βάσει της ίδιας αρχής, η κακή ή η χαμηλής ποιότητας σήμανση, όπως και η απουσία σήμανσης, δρα ανασταλτικά για τους πελάτες, όσον αφορά την επιλογή για τις αγορές τους, από την επιχείρησή σας.

Παρέχει σαφή επικοινωνία

Η παροχή σαφούς επικοινωνίας μέσω σήμανσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξαλείψετε το εμπόδιο μεταξύ της γνωστικής υπερφόρτωσης μιας πληροφορίας και να αυξήσετε την πιθανότητα αγορών από τον τελικό χρήστη.

Δύο συνηθισμένοι τύποι επικοινωνίας μέσω σήμανσης, εκτός της προώθησης μηνυμάτων, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι και η σήμανση κατεύθυνσης και η σήμανση προτύπων ασφαλείας.

Παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Το να ξεχωρίζεις σε μια θάλασσα ομοιογενούς αγοράς από εταιρείες, είναι μια πρόκληση για κάθε επιχείρηση.

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που η σήμανση μπορεί να γίνει το κριτήριο επιλογών μεταξύ των πελατών, που επιλέγουν την
επιχείρησή σας έναντι των ανταγωνιστών σας.

λειτουργιες συστηματων πλεονεκτημα

Μια δημιουργική και εξειδικευμένη προσέγγιση, στα
κατάλληλα σημεία της επιχείρησής σας, μπορεί να
«υποδείξουν» σε υποψήφιους πελάτες, επιθυμητούς τρόπους επιλογής προϊόντων και παράλληλα να κινούνται σε ένα ελκυστικό περιβάλλον αγοράς. Την επιχείρηση σας!

Είναι ένα οικονομικά αποδοτικό εργαλείο marketing

Η σήμανση μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από μια ελκυστική διαφοροποίηση. Τα συστήματα προβολής είναι επίσης ένα ουσιαστικό συστατικό της στρατηγικής marketing για την επωνυμίας σας. Στην σημερινή πραγματικότητα της αγοράς πλέον, τόσο οι μικρές, όσο και οι μεγάλες επιχειρήσεις αυτο-πριμοδοτούνται από τη χρήση συστημάτων προβολής ως εργαλείου marketing. Σίγουρα, υπάρχουν και άλλες δοκιμασμένες και αποδοτικές μέθοδοι, όπως διαφημιστικές πινακίδες και διαφημίσεις στον έντυπο τύπο. Το πρόβλημα όμως με αυτές τις στρατηγικές προώθησης είναι, ότι δεν έχουν την ίδια διάρκεια χρόνου προβολής, με την σήμανση που μπορείτε να δημιουργήσετε χρησιμοποιώντας τα συστήματα προβολής.

Η σήμανση μπορεί να είναι εξωτερική ή εσωτερική συνεχιζόμενη καμπάνια marketing, ορατή 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο.

Η σήμανση μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά αποδοτική και οικονομικά, σε σύγκριση με τη διαφήμιση τύπου πληρωμής ανά εμφάνιση (PPI), όπου πληρώνετε για κάθε διαφήμιση που τοποθετείται μέσω email, στα κοινωνικά δίκτυα και των άλλων μέσων ενημέρωσης, όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα κ.λπ.

Η σήμανση και τα κατάλληλα συστήματα προβολής από την άλλη πλευρά, είναι μια εφάπαξ, εκ των προτέρων επένδυση που μπορεί να διαρκέσει σχεδόν απεριόριστα, καθιστώντας το μια εύστοχη και προσοδοφόρα επιχειρηματική επιλογή.

Η συνέπεια είναι απαραίτητη όταν χρησιμοποιείτε «οπτικά πλαίσια» ως εργαλείο marketing για τη δημιουργική επικοινωνία των διαφημιστικών σας καμπανιών. Προωθήστε μια αφήγηση με τη σήμανσή σας χρησιμοποιώντας τις ίδιες γραμματοσειρές, χρώματα και θέματα με συνέπεια.

Αυτό θα βοηθήσει την επωνυμία σας να γίνει πιο αναγνωρίσιμη. Θα επιτρέψει επίσης στους πελάτες να ξεκινήσουν μια σχέση με την επιχείρησή σας.
Αυτό, με τη σειρά του, αυξάνει επίσης την πίστη στο εμπορικό σήμα σας.

Αυξάνει τις ευκαιρίες πώλησης

Η καλά σχεδιασμένη και ποιοτική σήμανση, μπορεί να δημιουργήσει απρογραμμάτιστες περιόδους ώθησης. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν εκτιμήσεις που μιλούν ότι μεταξύ 20% και 45% των πωλήσεων των επιχειρήσεων προέρχονται από παρορμητικές πωλήσεις.

Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, η σήμανση θα πρέπει να τοποθετηθεί σε σωστές θέσεις, αφού έχει γίνει και η επιλογή, των κατάλληλων για κάθε περίπτωση συστημάτων προβολής.

Χτίζει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας

Για να αξιοποιήσετε πλήρως τη σήμανση, θα πρέπει να δημιουργηθεί μια αφήγηση, που να απεικονίζει τις αξίες της εταιρείας σας. Αυτή η αφήγηση θα πρέπει να είναι ορατή μέσα από τα συστήματα προβολής, μέσω των καλαίσθητων και αντιπροσωπευτικών γραφικών, και του ανάλογου περιεχομένου, δηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την «ιστορία» της επιχείρησης
σας, τα προϊόντα σας και το τι μπορεί να προσφέρει η εταιρεία στους πελάτες της. Γιατί αυτό είναι το «περιβάλλον» που επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν συνδέσεις με την επωνυμία σας, πολύ πριν μπουν στο κατάστημα λιανικής σας.

λειτουργιες συστηματων αναγνωρισιμοτητα

Όσο μεγαλύτερη είναι η αναγνώριση της επωνυμίας μιας επιχείρησης, τόσο πιο εύκολο είναι για την επωνυμία της επιχείρησης, να επηρεάσει τις αντιλήψεις και τις τάσεις.

Αυτό ενθαρρύνει κι ένα αίσθημα σύνδεσης με το κοινό σας, που οδηγεί τελικά σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

Προσεγγίζει το σωστό κοινό

Για να είναι αποτελεσματική, η σήμανσή σας, πρέπει να προσεγγίζει τους πελάτες που αναζητάτε και που έχουν τις ανάλογες αναζητήσεις, την ανάλογη αίσθηση και είναι σε θέση να αφουγκραστούν τα ανάλογα μηνύματα. Ενώ οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να ξεπεράσουν το θόρυβο, όταν ένας πελάτης βρεθεί στην επιχείρησή σας, ο μόνος «θόρυβος» που θα πρέπει να ξεπεράσετε είναι ο δικός σας. Κι αυτό επιτυγχάνεται με την σωστή σήμανση. Τότε έχετε τον σωστό πελάτη, τη σωστή στιγμή, γιατί έχετε το σωστό μήνυμα. Η καθαρή σήμανση ορίζει αυτή την διαφορά.

Ενώ πολλές μορφές marketing επιδρούν στον πελάτη, σκεφτείτε το σαν το διαφημιστικό στον αέρα που σπάει την αγαπημένη σας τηλεοπτική εκπομπή ή το αγαπημένο σας τραγούδι στο ραδιόφωνο.

γραμμή γκρι

Η σήμανση πρέπει να βοηθά τον πελάτη. Όταν γίνει σωστά, παρέχει στον πελάτη τις οδηγίες που χρειάζεται και του επιτρέπει, με τη βοήθειά σας, να έχει τον έλεγχο της εμπειρίας του.
Για αυτόν τον λόγο, οι κατάλληλες σημάνσεις μετασκευάζουν, πιθανούς πελάτες σε πελάτες. Κυρίως δεν είναι πιεστικό και προσεγγίζετε σχεδόν πάντα το σωστό κοινό, κάτι που δεν μπορεί να ειπωθεί για άλλες μορφές marketing.

Τα οφέλη των συστημάτων προβολής

Επαγγελματική παρουσία

Στον σημερινό κόσμο των επιχειρήσεων, η ποιότητα είναι το παν. Δεν μπορείτε να βάλετε μια τιμή σε μια πρώτη επαγγελματική εντύπωση – είναι αξία!

Προώθηση της επιχείρησή σας

Στις μέρες μας, η τεχνολογία έχει διευκολύνει την εκτύπωση σε οποιοδήποτε μέσο. Είτε θέλετε να προωθήσετε την αναγνωσιμότητα της επωνυμίας σας, είτε να προωθήσετε νέα προϊόντα/υπηρεσίες στο κοινό σας, είτε ακόμα και να ενημερώσετε για μελλοντικές κινήσεις σας τους πελάτες σας, υπάρχοντες και υποψήφιους, αυτά τα εργαλεία διαφήμισης είναι η λύση! Είναι εύκολά μεταφερόμενα και εύχρηστα.

λειτουργιες συστηματων οφελη

Διαθεσιμότητα και ευκολία

Η επένδυση σε συστήματα προβολής σημαίνει ότι μπορείτε να πάρετε αυτήν την επαγγελματική παρουσία μαζί σας – όπου κι αν η επιχείρησή σας μπορεί να απαιτήσει να πάτε. Η δαπάνη χρημάτων για αυτόν τον τύπο υλικού marketing, είναι σίγουρα η μικρότερη από τις άλλλες που θα πρέπει να γίνουν. Μπορείτε εύκολα να τα συναρμολογήσετε επιτόπου, και ανάλογα με τα συστήματα προβολής που θα χρησιμοποιήσετε, απαιτούνται ελάχιστες κινήσεις για να είστε έτοιμοι. Μπορείτε να τα έχετε όπου εσείς θέλετε, και να δηλώνετε πάντα την παρουσία σας.

Θα χρησιμοποιηθούν ξανά και ξανά. Είναι επίσης ελαφρά και εύκολα στην αποθήκευση τους, μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναχρησιμοποιήσετε, που σημαίνει ότι δεν θα δυσκολευτείτε ποτέ να τα αφαιρέσετε ή να τα πάρετε οπουδήποτε τα χρειαστείτε.

Ανθεκτικά και με υψηλή αισθητική, προσδίδουν στην επωνυμία σας

Τα συστήματα προβολής όταν χρησιμοποιούνται σωστά είναι ανθεκτικά. Απλώς προμηθευτείτε αυτά που εξυπηρετούν καλύτερα τους σκοπούς σας, εκτυπώστε ό, τι θέλετε και θα δείτε ότι το υλικό και το σύστημα θα διαρκέσουν. Είναι βέβαιο ότι θα διαρκέσουν πολύ περισσότερο από τις φθηνότερες επιλογές στην αγορά που δεν χρησιμοποιούν συστήματα προβολής.

Απόδοση κόστους

Μπορείτε να προμηθευτείτε ποιοτικά συστήματα προβολής. Η σχέση ποιότητας / τιμής είναι σημαντική, οπότε φροντίζετε να αγοράζετε πρωτίστως με βάση τις ανάγκες χρήσης του συστήματος το οποίο θα προσδιορίσει και την κατάλληλη επιλογή για την εταιρεία σας.

οφέλη συστημάτων προβολής

Δημιουργική παρουσία

Είναι εύκολο να προμηθευτείτε ένα αποδοτικό υλικό marketing, που θα σας εξασφαλίζει δημιουργικό χώρο και με μια δόση φαντασίας, την κατάλληλη οπτική επεξεργασία από το δημιουργικό μας τμήμα. Θα είναι ένας συνεπής και πιστός εργάτης προώθησης των στόχων και των μηνυμάτων σας. Πολλά από τα συστήματα προβολής που διαθέτουμε θα σας δώσουν το χώρο που χρειάζεστε για να είστε δημιουργικοί και να αλληλοεπιδράσετε με τους πελάτες σας. Ανάλογα την χρήση τους και επικοινωνώντας το κατάλληλο μήνυμα στο κατάλληλο κοινό μπορούν να τραβήξουν την προσοχή και να φέρουν περισσότερους πελάτες σε εσάς.

Οδηγούν τους πελάτες και τους επισκέπτες σας

Εάν έχετε μια εκδήλωση, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να παρέχετε οδηγίες στους καλεσμένους σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αποτρέψετε τους επισκέπτες να χαθούν.

Σε ένα κατάστημα λιανικής μπορείτε να τους προτείνετε προϊόντα και λύσεις που ίσως να μην γνωρίζουν ότι παρέχετε. Σε ένα εκθεσιακό περίπτερο να προβληθείτε εντυπωσιακά και να προσελκύσετε το κατάλληλο κοινό.

Πόσο καλά πετυχαίνουν το σκοπό τους

Τα συστήματα προβολής και η σήμανση που μπορείτε να επιτύχετε με την χρήση τους είναι ένα ευέλικτο επιχειρηματικό εργαλείο, που μπορεί να εξυπηρετήσει δεκάδες σκοπούς. Η σήμανση μπορεί να χρησιμεύσει ως η οπτική λύση σε πολυάριθμα επιχειρηματικά προβλήματα όπως η εύρεση τρόπων προώθησης των υπηρεσιών / προϊόντων, οι πωλήσεις, η αναγνώριση της επωνυμίας και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η επιχείρησή σας είναι κάτι περισσότερο από το λογότυπο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Είναι μια ολόκληρη εμπειρία. Ο τρόπος προώθησης της επιχείρησής σας θα καθορίσει και τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλοεπιδρούν μαζί σας.

Η καλά τοποθετημένη και καλά σχεδιασμένη σήμανση θα αυξάνει συνεχώς την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και παράλληλα θα υποστηρίζει την δημιουργία του brand. Κάθε πελάτης μπορεί να περάσει μια επιχείρηση έως και 60 φορές το μήνα, καθιστώντας το ακόμη πιο απαραίτητο ότι η σήμανσή σας θα πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη.

Η συχνή αλλαγή εικόνων και μηνυμάτων marketing, καταδεικνύει επίσης τη δέσμευση μιας εταιρείας στην εξυπηρέτηση πελατών και ενισχύει την εμπειρία των πελατών. Έχει αποδειχθεί ότι οι εταιρείες που αλλάζουν συχνά το υλικό marketing τους πετυχαίνουν αύξηση των πωλήσεων στην τοπική τους αγορά. Η εξωτερική σήμανση μπορεί επίσης να προσελκύσει νέους πελάτες στο κατάστημα, με το 76% των πελατών που συμμετείχαν σε έρευνα να δηλώνουν ότι μπήκαν σε ένα κατάστημα που δεν είχαν επισκεφτεί ποτέ πριν, βασισμένο εξ ολοκλήρου στις πινακίδες του. Η εσωτερική σήμανση μπορεί να γίνει ένα βασικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων, την στιγμή που ο πελάτης είναι παρών στο κατάστημα. Η μεγάλη εσωτερική σήμανση σημείου πώλησης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση των αυθόρμητων αγορών, καθώς πολλές αποφάσεις αγοράς λαμβάνονται κατά τη στιγμή της αγοράς.

Η διαφήμιση στο κατάστημα βοηθά στην εισαγωγή νέων προϊόντων, αυξάνει την ευαισθητοποίηση για τα προϊόντα με χαμηλή απόδοση, προωθεί τις πωλήσεις και εκπαιδεύει τους πελάτες σχετικά με βασικά προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία.

Το να βοηθήσετε τον πελάτη σας να πλοηγηθεί στο κατάστημά σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη.

γραμμη πρασινη

Η εμπειρία που βιώνουν οι καταναλωτές που εμπιστεύονται την επωνυμίας σας, θα πρέπει να περιλαμβάνει τα πάντα. Αυτό περιλαμβάνει διαφημίσεις, προωθήσεις πωλήσεων, κοινωνικά μέσα, τον ιστότοπό σας και φυσικά την σήμανση σας. Σε αυτήν την προχωρημένη ψηφιακή εποχή, η σήμανση είναι συχνά μια υψηλής απόδοσης παράμετρος της εμπειρίας του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι η εσωτερική και εξωτερική σήμανση της επιχείρησης σας μπορεί να έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο όσο ο ιστότοπός της.
Επενδύοντας στην σωστή σήμανση και κάνοντας χρήση των μοναδικών σχεδιαστικών υπηρεσιών μας, χρησιμοποιώντας τα σωστά στοιχεία επωνυμίας και αφήγησης, η σήμανση μπορεί να λειτουργήσει ως οπτικό σύμβολο, για να προσελκύσει μεγαλύτερη προσοχή στην επιχείρησή σας.

συμπερασμα-01

Συμπέρασμα

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες κυρίως των επιχειρήσεων λιανικής, είναι να περάσουν τους πελάτες από την πόρτα. Ενώ άλλες μορφές marketing όπως το διαδικτυακό marketing και το άμεσο ταχυδρομείο μπορεί να είναι αποτελεσματικές στο σημερινό κοινωνικό status, πολλές εταιρείες θα πρέπει να ακολουθήσουν μια πιο «παθητική» προσέγγιση όταν προσελκύουν πελάτες.

Η οικοδόμηση μιας φήμης και η αναφορά από στόμα σε στόμα είναι ουσιαστική, ωστόσο στο τέλος, το να κάνετε την εύρεση της επιχείρησής σας εύκολη και ελκυστική είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της πελατειακής σας βάσης.

Τα συστήματα προβολής παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση πελατών, τόσο για μια εταιρεία, όσο και στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.

Η σωστά δομημένη σήμανση είναι πολύ πιο ελκυστική άρα πιο αφομοιώσιμη και δελεαστική για τους πελάτες. Η σωστή σήμανση, επικοινωνεί σωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει η εταιρεία και καθορίζει την αλληλεπίδραση που μπορεί να έχει ένας πελάτης με την εταιρεία.

Τα συστήματα προβολής είναι ένας πολύ σημαντικός τρόπος για να κάνετε μια μεγάλη πρώτη εντύπωση και δεν πρέπει να υποτιμηθούν!

Η ολοκληρωμένη και εκτεταμένη σήμανση μπορεί να έχει πάντα θετική επίδραση στους πελάτες, ενεργοποιώντας υποσυνείδητά και την ανάγκη των ανθρώπων για παιχνίδι, όπου ακολουθώντας τις οδηγίες καταλήγουν στο «έπαθλο» της αγοράς του προϊόντος που θέλουν.

Σύμφωνα με μελέτες, σχεδόν το 70% των πελατών πιστεύει ότι η σήμανση μιας εταιρείας είναι ένας αξιόπιστος δείκτης για τα προϊόντα και το επίπεδο των υπηρεσιών της εταιρείας.

Πολλοί πελάτες πιστεύουν, ότι η κακή σήμανση δείχνει κακώς σχεδιασμένα προϊόντα και αντιεπαγγελματικές υπηρεσίες. Κι ας μην ισχύει κάτι τέτοιο! Επομένως η σήμανση είναι ένα σημαντικό μέρος του σχεδιασμού της επιχειρηματικής δράσης σας.

Η σήμανση της επιχείρησής σας μπορεί να περιλαμβάνει, από πινακίδες τοίχου, κάλυψη παραθύρων, βιτρινών με αυτοκόλλητα, πινακίδες πεζοδρομίων, πινακίδες και αυτοκόλλητα δαπέδου και πολλά άλλα.

Υποστηρίζεται με τον καλύτερο τρόπο κάνοντας χρήση συστημάτων προβολής, υψηλού δημιουργικού σχεδιασμού και κορυφαίας ποιότητας εκτυπώσεων. Αν και καθένα από αυτά μπορεί να εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό, αν γίνει σωστά, η καλή σήμανση παρέχει στους υπάρχοντες, αλλά κυρίως τους πιθανούς πελάτες σας λεπτές, αλλά σημαντικές, ενδείξεις επικοινωνίας, αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, και τελικά μπορεί να σας βοηθήσει να μετατρέψετε την αδιαφορία σε πώληση!

Είτε χρησιμοποιείτε πινακίδες και άλλα συστήματα προβολής για λειτουργικούς σκοπούς, είτε για επωνυμία, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η απόλαυση ενός πελάτη δεν είναι μόνο το λογότυπο σας, είναι όλη η εμπειρία από την εισαγωγή έως το κλείσιμο της πώλησης και όλα τα ενδιάμεσα.

Η παρουσίαση σας στους πελάτες σας, με σαφή, συνοπτική και κατάλληλη σήμανση είναι ένα σημαντικό μέρος του επιχειρηματικού σας γρίφου που η λύση της ορθής αντιμετώπισης θα σας φέρει σημαντικά αποτελέσματα.

γραμμη πρασινη
Τι είδους υπηρεσίες να περιμένετε από εμάς

Η εσωτερική και εξωτερική σήμανση με συστήματα προβολής, εκτυπώσεις και έναν ουσιαστικό δημιουργικό σχεδιασμό, είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας, την βελτίωση των εμπειριών των πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.

Έμπειρα στελέχη μας μπορούν να διευκολύνουν τον σχεδιασμό, την εκτύπωση και την εγκατάσταση όλων των τύπων συστημάτων προβολής, όπως και άλλων εφαρμογών σήμανσης, σε κάθε μορφής επιχείρηση και σε όλη την Ελλάδα.

Αν όντως ψάχνετε για υψηλή ποιότητα, τότε έχετε έρθει στο σωστό μέρος.

Διαθέτουμε τεχνογνωσία στις εκτυπώσεις ευρείας μορφής, συμπεριλαμβανομένων πανό από PVC, αναδιπλούμενα πανό, πανό πλέγματος και αφίσες.
Επιπλέον, παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα άλλων προϊόντων και υπηρεσιών εκτύπωσης.

Μη διστάσετε να περιηγηθείτε στον ιστότοπό μας (σύντομα θα είναι πλήρως ενημερωμένος) και, αν δεν μπορείτε να βρείτε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας που θα χαρεί να σας βοηθήσει.

λειτουργιες συστηματα προβολης συμπερασμα
Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας