Διαφημιστικές κατασκευές
Το να μπούμε στην διαδικασία να οριοθετήσουμε τον όρο Διαφημιστικές Κατασκευές, είναι σαν να προσπαθούμε να οριοθετήσουμε τον όρο επιχειρηματικότητα! Σίγουρα όμως είναι, η κάλυψη της ανάγκης μίας επιχείρησης, για προσέλκυση πελατών, μέσω ενός οπτικού αποτελέσματος, που θα προέλθει μέσω της επιλογής μίας καλαίσθητης κατασκευής, που θα «δείχνει» το είδος, το αντικείμενο και την εταιρική εικόνα της επιχείρησης.
Τι ορίζουμε ως διαφημιστική κατασκευή
Μια διαφημιστική κατασκευή είναι ένας αρκετά μεγάλος διαφημιστικός χώρος που προορίζεται να στοχεύσει και να
προσελκύσει την προσοχή των επισκεπτών ή των πεζών ή των αυτοκινητιστών στη γύρω περιοχή.
Η Διαφημιστική Κατασκευή σήμερα, εκτός του ρόλου του εργαλείου για την προσέλκυση νέων πελατών ή της ενημέρωσης παλαιοτέρων, παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στον ευρύτερο σχεδιασμό για την ανάπτυξη κάθε πελάτη, βάσει της ιδιαιτερότητας της κάθε επιχείρησης, το είδος, τις υπηρεσίες αλλά και την εταιρική εικόνα που θέλει να παρουσιάσει, μία επιχείρηση στην αγορά, ως ταυτότητα δραστηριοποίησης, που κάποια στιγμή θα οδηγήσει και στην δημιουργία του brand name της επιχείρησης.
Οι κυριότερες χρήσεις των διαφημιστικών κατασκευών
Επιγραφές καταστημάτων
Η κυριότερη διαφημιστική κατασκευή που εντοπίζουμε σε μια εταιρεία ή κατάστημα είναι η επιγραφή της. Είναι συχνά το πρώτο πράγμα που ειδοποιεί ένα δυνητικό πελάτη για την επιχείρησή σας. Αυτό την καθιστά ιδιαίτερα σημαντική και αποτελεί προτεραιότητα για να μπορεί να κάνει μια επιχείρηση εξαιρετική πρώτη εντύπωση.
Mια αποτελεσματική σήμανση βιτρίνας θα ενημερώσει τον πελάτη σας για την επωνυμία της επιχείρησής σας και θα τον αφήσει να γνωρίζει τι κάνετε.
Εάν το όνομα της επιχείρησής σας δεν προσδιορίζει με σαφήνεια τον τύπο της επιχείρησής σας, τότε μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε εικόνες και λογότυπα για να το καταστήσετε σαφές.
Η επιγραφή ενος καταστήματος είναι πολύ σημαντική, διότι επιτρέπει σε διαφορετικές επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν από τα άλλα καταστήματα, προωθώντας ταυτόχρονα και την επωνυμία τους.
Είναι χαρακτηριστικό των ανθρώπων από την στιγμή που δουν ένα λογότυπο σε μία πινακίδα, αφ’ ενός να το αγνωρίζουν σε μέλλοντα χρόνο, και αφ’ ετέρου να γνωρίζουν και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αντιπροσωπεύει αυτό το λογότυπο.
Αν θέλετε να ενισχύσετε την επωνυμία σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια μοναδική εταιρική επιγραφή για το κατάστημα ή την επιχείρησή σας. Είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπουν οι καταναλωτές και αυτό θα τους αφήσει μια καλή ή κακή εντύπωση. Ο στόχος είναι να αφήσετε την καλύτερη δυνατή εντύπωση, ενώ προσελκύετε τους ανθρώπους να μπουν μέσα στην επιχείρηση για να δουν όλα όσα προσφέρετε.
Η εταιρική επιγραφή είναι απαραίτητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό, ότι η κατάλληλη επιγραφή είναι το «κλειδί» του πελάτη όταν βρίσκεται έξω από την επιχείρηση.
Άν δεν υπάρχει αυτή, το πιθανότερο είναι να υπάρξει απώλεια κίνησης, με ότι σημαίνει αυτό για την κερδοφορία μιας επιχείρησης.
Η έρευνα έχει δείξει ότι σε μια νέα επιχείρηση, η επιγραφή της προσελκύει το 50% των νέων πελατών της.
Υπάρχουν και άλλα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία, όπως:
- 3 στα 10 άτομα δεν γνωρίζουν ότι υπάρχετε αν δεν έχετε σήμανση μπροστά από το κατάστημα
- Η αποτελεσματική σήμανση αυξάνει τα κέρδη
- Για μια επιχείρηση που βρίσκεται σε πολυσύχναστο δρόμο, το 85% των πελατών της, ακόμη και στις ημέρες του διαδικτύου, ζουν εντός 7 χιλιομέτρων από τις εγκαταστάσεις σας
- θα βλέπουν την επιγραφή σας κατά μέσο όρο 50 έως 60 φορές το μήνα
- Ακόμα και κάποιος εκτός περιοχής, που προχωράει στον δρόμο που βρίσκεται μία επιχείρηση, μπορεί να την εντοπίσει μέσω της επιγραφής της ακόμα κι από 30 μέτρα απόσταση.
Ανάλογα με το είδος της επιχείρησής σας και πού βρίσκεστε, το ποσοστό των αγοραστών που αγοράζουν από παρόρμηση κυμαίνεται από 20% έως 45%, οπότε φανταστείτε να έχετε την επιγραφή που τους θυμίζει ότι πρέπει να αγοράσουν κάτι τέτοιο;
Το 20% του πληθυσμού κινείται κάθε χρόνο, έτσι η επιγραφή σας δουλεύει σταθερά όλο το χρόνο, χρόνο με το χρόνο.
Η επιγραφή σας είναι μια σημαντική επένδυση και είναι ένας οικονομικός, αλλά και σταθερός τρόπος διαφήμισης της επιχείρησής σας.
Με άλλα λόγια, η απουσία επιγραφής ή μια κακή επιγραφή, δεν κοστίζει στην επιχείρησή σας μόνο χρήματα από πωλήσεις, αλλά κυρίως ένα σημαντικό μέρος της επικοινωνίας της.
Πυλώνες και πινακίδες τοτέμ
Οι πυλώνες είναι ανεξάρτητες πινακίδες που είναι χτισμένες ακριβώς στο έδαφος και συνήθως βρίσκονται μακριά από το κτίριό σας, κοντά στο δρόμο. Έχουν μια ορατή δομή στήριξης για να διατηρούνται ασφαλείς. Οι περισσότερες κατασκευές πυλώνα έχουν ύψος τουλάχιστον 3,5 μέτρα, με μερικά πολύ υψηλότερα, και έρχονται σε μεγάλη ποικιλία πλάτους.
Οι πινακίδες τοτέμ είναι πολύ παρόμοιες με τους πυλώνες, αλλά δεν είναι τόσο ψηλές. Μια πινακίδα τοτέμ συνήθως δεν είναι ψηλότερη από περίπου 2 μέτρα ύψος. Σκοπός του είναι να εμφανίσει το μήνυμά σας στο επίπεδο των ματιών.
Οι πινακίδες του πυλώνα και των τοτέμ παίζουν σημαντικό ρόλο στην επισήμανση και πλοήγηση των ατόμων στην τοποθεσία της επιχείρησής σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικές εάν η εγκατάστασή σας έχει την είσοδο από το πλάι του δρόμου ή έχει κρυφτεί από το δρόμο.
Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο που θα συνθέτει την εταιρική επιγραφή και που θα ορίζει ακριβώς την εταιρεία σας, την επωνυμία της για να είναι στο τέλος εφικτή και η αναγνώριση της.
Διαφημιστικές πινακίδες για υπαίθρια διαφήμιση
Αυτές είναι ένα μεγάλο πάνελ (επίπεδη επιφάνεια), σχεδιασμένο για τη μεταφορά διαφημίσεων σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους. Σε αυτές τις διαφημίσεις, τείνει να υπάρχει ένας συνδυασμός λέξεων και εικόνων. Οι λέξεις και οι εικόνες είναι μερικά από τα πιο ισχυρά εργαλεία στο οπλοστάσιο ενός διαφημιζόμενου και όταν συνδυάζονται και τα δύο, το αποτέλεσμα είναι να έχουμε διαφημίσεις που είναι ελκυστικές και συναρπαστικές.
Στην ιδανική περίπτωση, μια πινακίδα θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα οπτική για να μεταδίδεται το μήνυμα της γρήγορα, περιέχοντας μόνο 6-10 λέξεις, εάν είναι δυνατόν. Ο τόνος της πινακίδας διαφημίσεών σας θα πρέπει να είναι ευρέως αποδεκτός, καθώς πρόκειται να προσεγγίσετε πολλά δημογραφικά στοιχεία χωρίς τη δυνατότητα αλλαγής μηνυμάτων βάσει συγκεκριμένων ομάδων κοινού.
Η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων μπορεί να γίνει ένας ισχυρός τρόπος αύξησης της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας, της προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων και της προσέλκυσης νέων πελατών.
Συνήθως επειδή βρίσκονται σε τόσο πολυσύχναστες περιοχές, οι πινακίδες τείνουν να έχουν τον υψηλότερο αριθμό προβολών και εμφανίσεων σε σύγκριση με άλλες μεθόδους marketing.
Προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα αυτοκινήτων για διαφημιστικούς λόγους
Το όχημά σας είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο της επιχείρησή σας. Με τα προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα αυτοκινήτου μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για κάτι περισσότερο από το να φτάσετε στις εργασίες σας. Τα προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα αυτοκινήτου σας επιτρέπουν να μετατρέψετε το αυτοκίνητο, το βαν ή το φορτηγό σας σε κινούμενη διαφήμιση. Δημιουργήστε περισσότερη ευαισθητοποίηση και προσελκύστε νέους πελάτες προσθέτοντας αυτοκόλλητα βυνιλίου κατάλληλα για αυτοκίνητα, στο όχημά σας.
Είναι μια πολύ δυνατή επιλογή για να επεκτείνετε τη διαφημιστική σας προσέγγιση. Προσφέρουν μια άλλη ευκαιρία να εμφανίσετε την επωνυμία σας και το μήνυμά σας στους πελάτες σας καθώς οδηγείτε στην πόλη. Εκατομμύρια αυτοκίνητα στο δρόμο θα δουν το μήνυμά σας. Είναι η τέλεια ευκαιρία να εκθέσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε νέες αγορές. Μπορείτε εύκολα να συνδεθείτε με πιθανούς νέους πελάτες κάθε φορά που βγαίνετε στο δρόμο.
Προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία για όλους τους τύπους επιχειρήσεων να διαδώσουν το μήνυμά τους. Όλοι μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν την μορφή διαφήμισης.
Αναλαμβάνουμε την εγκατάσταση τους και μπορούμε να τα προσθέσουμε σε οποιοδήποτε όχημα. Μπορείτε να εμφανίσετε αυτοκόλλητα αυτοκινήτων και φορτηγών στα παράθυρα ή στις πλευρές και στο πίσω μέρος ενός οχήματος ή να αποφασίσετε την ολική κάλυψη του.βαμβάκι. Ο πολυεστέρας είναι ένα επαναχρησιμοποιήσιμο υλικό τσάντας αγορών και έχει πολλές εφαρμογές χρήσης.
Διαμόρφωση του κόστους των διαφημιστικών κατασκευών
Καθώς η αγορά γίνεται όλο και πιο κορεσμένη με αυτό που οι καταναλωτές θεωρούν ως «ανεπιθύμητη» ψηφιακή διαφήμιση, η επιλογή προώθησης της επωνυμίας σας, σε εξωτερικούς χώρους αρχίζει να αναδεικνύεται ξανά, για διάφορους λόγους και με πολλούς τρόπους.
Η πιο δημοφιλής μορφή, είναι η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων, αλλά υπάρχει και μια σειρά από άλλες επιλογές, πολλές από τις οποίες διαθέτουν πλέον ψηφιακά στοιχεία.
Ο βασικός λόγος για την χρήση εξωτερικών μέσων στην καμπάνια marketing μιας εταιρείας είναι η προβολή. Κάθε τύπος εξωτερικής διαφήμισης – διαφημιστικές πινακίδες, επιγραφές, διαφημιστικά πανό, αφίσες και διαφημίσεις με την κάλυψη οχημάτων – όλα δίνουν στην επωνυμία σας ισχυρότερη παρουσία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της πόλης ή σε ευρύτερη περιοχή κι ανάλογα με τις διαδρομές των καλυμμένων οχημάτων της εταιρείας. Από την άλλη μπορεί να σας συνδέσει με την τοπική κοινότητα, να προσελκύσετε τουρίστες ή να προσελκύσετε διερχόμενους με μεγάλη διαδρομή από και προς την εργασία τους.
Πως ορίζουμε την βάση συνεργασίας μας
Δεν σταματάμε όμως μόνο σε αυτά. Η μεταβολές στην παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας …και όχι μόνο, δημιουργούν νέες συνθήκες και στην αγορά.
Εμείς είμαστε σε συνεχή επαφή, αφουγκραζόμαστε τις νέες τάσεις και βρίσκουμε τους τρόπους, να βοηθήσουμε με τους ανάλογα προσαρμοσμένους τρόπους, επιχειρήσεις, είτε είναι ήδη ανεπτυγμένες, είτε προς ανάπτυξη. Κάθε όμάδα μας έχει τον υπεύθυνο έργου, που συνεννοείται και συντονίζει τα υπόλοιπα μέλη, δημιουργικό, κατασκευαστικό κλπ, και πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη! Είναι καιρός παγκόσμιων μεταβολών, και η κατανόηση για την ανάγκη μιας φιλικής προς το περιβάλλον μας προσέγγισης είναι επιτακτική. Και ως περιβάλλον δεν εννοούμε μόνο το φυσικό, αλλά και το περιβάλλον κάθε συνεργασίας μας, που ορίζεται βάσει κοινού συμφέροντος!
Το αύριο είναι ήδη σήμερα, εμείς το έχουμε αποδεχθεί, το έχουμε κατανοήσει και σας το προτείνουμε!