Ένα σημαντικό πρόβλημα των επιχειρηματιών είναι ο μεγάλος ανταγωνισμός και η δυσκολία που αντιμετωπίζουν στη δημοσιοποίηση του προϊόντος ή των υπηρεσιών τους.
Ένας καλός τρόπος για να εισάγετε τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας σε υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες είναι τα έντυπα.
Σε σύγκριση με άλλους τρόπους διαφήμισης, τα έντυπα είναι πολύ ευπροσάρμοστα. Μπορεί να είναι flyers, δίπτυχα, τρίπτυχα ή πολυσέλιδα. Μπορεί να ταχυδρομηθούν, να χρησιμοποιηθούν σε μία τοποθεσία ή να διανεμηθούν σε εκδηλώσεις. Διανέμονται εύκολα σε ένα στοχευμένο κοινό: Είτε μοιράζονται σε μια μεγάλη εκδήλωση είτε από πόρτα σε πόρτα. Το πλεονέκτημα τους είναι ότι είναι ένας απλός αλλά αποτελεσματικός τρόπος στόχευσης μιας ομάδας.
Αυτή η μέθοδος είναι ιδιαίτερα ευεργετική για τις τοπικές επιχειρήσεις ή τα μικρά franchise.
Αποτελέσματα:
- Ενημερώνουν τους πελάτες για τα προϊόντα – υπηρεσίες – προσφορές.
- Προσθέτουν αξία και γόητρο στην επιχείρηση και βοηθούν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand σας.
- Προωθούν την επιχείρησή σας με οικονομικά αποδοτικό τρόπο, σε σύγκριση με άλλες μορφές διαφήμισης.
- Έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Ενώ η μέση διάρκεια ζωής μιας digital διαφήμισης είναι μόλις λίγα δευτερόλεπτα, στο έντυπο το μήνυμα παραμένει σταθερό και επιτρέπει στον αναγνώστη να το δει ξανά και ξανά.
Η δημιουργία ενός όμορφου και φιλικού προς τις επιχειρήσεις εντύπου είναι δύσκολη. Το μήνυμα του πρέπει να είναι συνοπτικό, σαφές και ευκρινές, ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να κατανοήσουν την επιχείρηση και τα προϊόντα της. Οι φωτογραφίες που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να είναι οι κατάλληλες και σωστά επεξεργασμένες. Σημαντικό είναι λοιπόν να αναλάβει το σχεδιασμό του ο κατάλληλος επαγγελματίας.