Skip to content

Τομείς δραστηριότητάς μας

idetity

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Η συγκρότηση και η προβολή της “εταιρικής ταυτότητας” περιλαμβάνει όλους τους τομείς μιας εταιρείας.

Ο στόχος είναι να έχουμε μια θετική εικόνα για τον εαυτό μας, η οποία στη συνέχεια αντανακλά καλά σε άλλους ανθρώπους. Έχοντας μια καλά μελετημένη εταιρική ταυτότητα, σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας, μεταφέρει την αξιοπιστία και ενισχύει το δικαίωμά σας να υπάρχετε στην αγορά. Είναι βασικός μοχλός παρακινήσης των υπαλλήλων στο να αποδώσουν καλύτερα και να εξοικονομήσουν χρήματα. Είναι σημαντικό να υποστηρίζεται αυτήν την ταυτότητα σε όλους τους τομείς της εταιρείας σας, για να αποφύγετε λάθη που θα απομακρύνουν τους πελάτες και τους υπαλλήλους σας.

BELOW THE LINE ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διαφήμιση Below-The-Line είναι δραστηριότητες μάρκετινγκ που συνεπάγονται προωθητικές ενέργειες εκτός από το ραδιόφωνο, τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και τις διαφημιστικές πινακίδες.

Οι διαφημιστικές δραστηριότητες του BTL επικεντρώνονται κυρίως στη σφυρηλάτηση και τη δημιουργία προσωπικών εμπειριών που παραμένουν στην συνείδηση των πελατών για μεγάλο χρονικό διάστημα. Βοηθούν τις μάρκες να κάνουν αποδοτικότερες και πιο μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες. Το κύριο πλεονέκτημα της διαφήμισης BTL είναι ότι τα αποτελέσματα της εκστρατείας μπορούν εύκολα να εντοπιστούν. Η ROI είναι επίσης υψηλότερη εδώ. Επιπλέον, οι καμπάνιες μπορούν να προσαρμοστούν για διαφορετικά υποσύνολα καταναλωτών εντός ενός μόνο τμήματος.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερο χρόνο από ποτέ σε δίκτυα και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι ένας ισχυρός τρόπος για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προσεγγίζουν τους υποψήφιους και τους πελάτες.
Η κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να φέρει αξιοσημείωτη επιτυχία στην επιχείρησή σας, και να συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων, δημιουργώντας αφοσιωμένους πελάτες και κοινό.
Ωστόσο, πριν επενδύσετε στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, είναι σημαντικό να έχετε μια ξεκάθαρη αντίληψη για το λόγο που αυτή η μορφή μάρκετινγκ είναι αποτελεσματική, καθώς και για τις διαφορές μεταξύ του μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και άλλων μορφών ψηφιακής διαφήμισης.
 

DIGITAL MARKETING

“Επίτευξη στόχων μάρκετινγκ μέσω της εφαρμογής ψηφιακών τεχνολογιών και μέσων ενημέρωσης”.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά τα τελευταία χρόνια. Όλοι μιλάνε για το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι επαγγελματίες επαινούν ότι είναι ο τρόπος για να αναπτυχθεί μια ηλεκτρονική επιχείρηση.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς όρος που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια και μεθόδους μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο αλλά και σε ηλεκτρονικές συσκευές όπως τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονικές πινακίδες.
Μια πιο ολιστική προσέγγιση πρέπει να καλύπτει τις εμπειρίες των πελατών, την ανάπτυξη των σχέσεων και να τονίζει τη σημασία της πολυκαναλικής ενσωμάτωσης.
 

Είμαστε πρόθυμοι να εργαστούμε για την επιτυχία σας

Επικοινωνήστε μαζί μας

211 11 85 126

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Ο ρόλος της συσκευασίας στο μάρκετινγκ έχει γίνει αρκετά σημαντικός καθώς είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να κάνουν τους καταναλωτές να παρατηρούν προϊόντα.

Έχετε μια επιχείρηση και πουλάτε ένα προϊόν, υπάρχουν μερικές ερωτήσεις που πρέπει να ερωτηθείτε σχετικά με την επιτυχία της.
Τι κάνει το προϊόν μου να ξεχωρίζει;
Πώς διαφέρει το προϊόν μου από άλλα παρόμοια προϊόντα;
Εάν απαντήσατε "Δεν ξέρω" σε καμία από αυτές τις ερωτήσεις, θα πρέπει να σκεφτείτε τον τρόπο με τον οποίο συσκευάζετε το προϊόν σας. Η διαχρονική και ελκυστική συσκευασία δεν είναι περιττή δαπάνη. είναι ζωτικής σημασίας εάν θέλετε το προϊόν σας να επιτύχει σε μια γεμάτη αγορά.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ & ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Να γνωρίζετε ότι η σήμανση της επιχείρησής σας μπορεί να έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο όσο και ο ιστότοπός της επιχείρησή σας.

Η επιχείρησή σας είναι κάτι παραπάνω από το λογότυπο, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της. Είναι μια ολόκληρη εμπειρία.
Η προώθηση της επιχείρησής σας θα καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν μαζί σας.
Η σήμανση εξωτερικών και εσωτερικών χώρων είναι ένα ευέλικτο επιχειρηματικό εργαλείο που μπορεί να εξυπηρετήσει μια πληθώρα σκοπών. Μπορεί να χρησιμεύσει ως μια οπτική λύση σε πολλά επιχειρηματικά προβλήματα όπως ο τρόπος αναζήτησης, οι πωλήσεις, η αναγνώριση της “επωνυμίας” και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Συνεργαζόμενοι για τη σωστή σήμανση και χρησιμοποιώντας τα σωστά στοιχεία “επωνυμίας” και αφήγησης, η σήμανση μπορεί να λειτουργήσει ως ένα οπτικό σύμβολο και να δώσει μεγαλύτερη αξία στην επιχείρησή σας.

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερο χρόνο από ποτέ σε δίκτυα και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
 
Σε αντίθεση με τη διαφήμιση, η οποία προσπαθεί να δημιουργήσει ευνοϊκές εντυπώσεις μέσω πληρωμένων μηνυμάτων, οι δημόσιες σχέσεις δεν πληρώνουν για την προσοχή και τη δημοσιότητα. Αντ ‘αυτού, η PR προσπαθεί να κερδίσει μια ευνοϊκή εικόνα εφιστώντας την προσοχή σε νέες και αξιόλογες δραστηριότητες της επιχείρησης και των πελατών της. Για το λόγο αυτό, η PR αναφέρεται συχνά ως “δωρεάν διαφήμιση”.
Επίσης οι δραστηριότητες PR διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στον προσδιορισμό και την οικοδόμηση σχέσεων με επιρροή σε άτομα και ομάδες που είναι υπεύθυνες για τη διαμόρφωση των αντιλήψεων της αγοράς στον κλάδο ή στην κατηγορία προϊόντων όπου δραστηριοποιείται μια επιχείρηση.
 

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Παρόλο που η ικανοποίηση του πελάτη έχει γίνει η πρώτη προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις, υπάρχουν στιγμές που πρέπει να τονώσουν τη ζήτηση και να αυξήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων τους για βραχυχρόνια χρήση.
 
Αυτός είναι ο ρόλος της προώθησης των πωλήσεων.
Η προώθηση των πωλήσεων αποτελεί μέρος του διαφημιστικού μείγματος, όπου η επιχείρηση χρησιμοποιεί.
Αποτελούν βραχυπρόθεσμες στρατηγικές, προσανατολισμένες στον πελάτη, για να τονώσουν την ζήτηση για τα προϊόντα, καθιστώντας τα πιο ελκυστικά και / ή αξιόλογα.

Χρησιμοποιείται συνήθως στις ακόλουθες περιπτώσεις:
να εισαγάγει νέα προϊόντα, να πωλήσει υπάρχοντα αποθέματα, να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, και να συμβάλει στην προσωρινή άμβλυνση των πωλήσεων.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Βοηθάμε τις επιχειρήσεις να λύσουν προβλήματα και να επιτύχουν αποτελέσματα.

Το πραγματικό νόημα των υπηρεσιών μας είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να λύσουν προβλήματα και να μετακινηθούν από την τρέχουσα κατάστασή τους στην επιθυμητή τους κατάσταση.

 

Πλεονεκτήματα από την λήψη των συμβουλευτικών υπηρεσιών μας:

  1. Κερδίστε μια εξωτερική προοπτική
  2. Εκμεταλλευτείτε πολύτιμους πόρους
  3. Φέρτε νέες επιχειρηματικές δεξιότητες
  4. Εξοικονομήστε χρόνο, χρήματα και άγχος
  5. Προτρέψτε τους υπαλλήλους να επιτύχουν τους στόχους

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας;
Προσφέρουμε υπηρεσίες επί το πλείστον στον τομέα του μάρκετινγκ επιχειρήσεων με στόχο να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν βιώσιμες λύσεις που επιτυγχάνουν τους στρατηγικούς τους στόχους. 
Υπάρχουν τρεις κύριοι λόγοι για τους οποίους θα αποφασίσετε να συνεργαστείτε μαζί μας, σε επίπεδο συμβούλευσης – καθοδήγησης:

  1. Απλώς δεν μπορείτε να καταλάβετε ή να φτάσετε μόνοι σας στην επιθυμητή σας κατάσταση.
  2. Έχετε μια γενική ιδέα, αλλά θέλετε να φτάσετε εκεί πιο γρήγορα.
  3. Θέλετε να εξοικονομήσετε χρόνο και προσπάθεια ακολουθώντας ένα αποτελεσματικό, αποδεδειγμένο σύστημα.

Οι υπηρεσίες μας μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας με θετικό τρόπο. Με διάθεση συνεργασίας θα φέρουμε πληροφορίες, συμβουλές και αποτελεσματικές λύσεις στο τραπέζι που θα κάνουν την διαφορά στα αποτελέσματα της επιχείρησής σας.

Αναζητάτε μια εταιρεία μάρκετινγκ που θα δώσει ώθηση στα σχέδια και το όραμά σας

Εκδηλώστε άμεσα το ενδιαφέρον σας

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας