Τομείς δραστηριότητάς μας

idetity

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Η συγκρότηση και η προβολή της “εταιρικής ταυτότητας” περιλαμβάνει όλους τους τομείς μιας εταιρείας.

Ο στόχος είναι να έχουμε μια θετική εικόνα για τον εαυτό μας, η οποία στη συνέχεια αντανακλά καλά σε άλλους ανθρώπους. Έχοντας μια καλά μελετημένη εταιρική ταυτότητα, σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας, μεταφέρει την αξιοπιστία και ενισχύει το δικαίωμά σας να υπάρχετε στην αγορά. Είναι βασικός μοχλός παρακινήσης των υπαλλήλων στο να αποδώσουν καλύτερα και να εξοικονομήσουν χρήματα. Είναι σημαντικό να υποστηρίζεται αυτήν την ταυτότητα σε όλους τους τομείς της εταιρείας σας, για να αποφύγετε λάθη που θα απομακρύνουν τους πελάτες και τους υπαλλήλους σας.

BELOW THE LINE ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διαφήμιση Below-The-Line είναι δραστηριότητες μάρκετινγκ που συνεπάγονται προωθητικές ενέργειες εκτός από το ραδιόφωνο, τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και τις διαφημιστικές πινακίδες.

Οι διαφημιστικές δραστηριότητες του BTL επικεντρώνονται κυρίως στη σφυρηλάτηση και τη δημιουργία προσωπικών εμπειριών που παραμένουν στην συνείδηση των πελατών για μεγάλο χρονικό διάστημα. Βοηθούν τις μάρκες να κάνουν αποδοτικότερες και πιο μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες. Το κύριο πλεονέκτημα της διαφήμισης BTL είναι ότι τα αποτελέσματα της εκστρατείας μπορούν εύκολα να εντοπιστούν. Η ROI είναι επίσης υψηλότερη εδώ. Επιπλέον, οι καμπάνιες μπορούν να προσαρμοστούν για διαφορετικά υποσύνολα καταναλωτών εντός ενός μόνο τμήματος.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερο χρόνο από ποτέ σε δίκτυα και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι ένας ισχυρός τρόπος για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προσεγγίζουν τους υποψήφιους και τους πελάτες.
Η κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να φέρει αξιοσημείωτη επιτυχία στην επιχείρησή σας, και να συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων, δημιουργώντας αφοσιωμένους πελάτες και κοινό.
Ωστόσο, πριν επενδύσετε στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, είναι σημαντικό να έχετε μια ξεκάθαρη αντίληψη για το λόγο που αυτή η μορφή μάρκετινγκ είναι αποτελεσματική, καθώς και για τις διαφορές μεταξύ του μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και άλλων μορφών ψηφιακής διαφήμισης.
 

DIGITAL MARKETING

“Επίτευξη στόχων μάρκετινγκ μέσω της εφαρμογής ψηφιακών τεχνολογιών και μέσων ενημέρωσης”.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά τα τελευταία χρόνια. Όλοι μιλάνε για το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι επαγγελματίες επαινούν ότι είναι ο τρόπος για να αναπτυχθεί μια ηλεκτρονική επιχείρηση.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς όρος που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια και μεθόδους μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο αλλά και σε ηλεκτρονικές συσκευές όπως τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονικές πινακίδες.
Μια πιο ολιστική προσέγγιση πρέπει να καλύπτει τις εμπειρίες των πελατών, την ανάπτυξη των σχέσεων και να τονίζει τη σημασία της πολυκαναλικής ενσωμάτωσης.
 

Είμαστε πρόθυμοι να εργαστούμε για την επιτυχία σας

Επικοινωνήστε μαζί μας

211 11 85 126

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Ο ρόλος της συσκευασίας στο μάρκετινγκ έχει γίνει αρκετά σημαντικός καθώς είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να κάνουν τους καταναλωτές να παρατηρούν προϊόντα.

Έχετε μια επιχείρηση και πουλάτε ένα προϊόν, υπάρχουν μερικές ερωτήσεις που πρέπει να ερωτηθείτε σχετικά με την επιτυχία της.
Τι κάνει το προϊόν μου να ξεχωρίζει;
Πώς διαφέρει το προϊόν μου από άλλα παρόμοια προϊόντα;
Εάν απαντήσατε "Δεν ξέρω" σε καμία από αυτές τις ερωτήσεις, θα πρέπει να σκεφτείτε τον τρόπο με τον οποίο συσκευάζετε το προϊόν σας. Η διαχρονική και ελκυστική συσκευασία δεν είναι περιττή δαπάνη. είναι ζωτικής σημασίας εάν θέλετε το προϊόν σας να επιτύχει σε μια γεμάτη αγορά.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ & ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Να γνωρίζετε ότι η σήμανση της επιχείρησής σας μπορεί να έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο όσο και ο ιστότοπός της επιχείρησή σας.

Η επιχείρησή σας είναι κάτι παραπάνω από το λογότυπο, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της. Είναι μια ολόκληρη εμπειρία.
Η προώθηση της επιχείρησής σας θα καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν μαζί σας.
Η σήμανση εξωτερικών και εσωτερικών χώρων είναι ένα ευέλικτο επιχειρηματικό εργαλείο που μπορεί να εξυπηρετήσει μια πληθώρα σκοπών. Μπορεί να χρησιμεύσει ως μια οπτική λύση σε πολλά επιχειρηματικά προβλήματα όπως ο τρόπος αναζήτησης, οι πωλήσεις, η αναγνώριση της “επωνυμίας” και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Συνεργαζόμενοι για τη σωστή σήμανση και χρησιμοποιώντας τα σωστά στοιχεία “επωνυμίας” και αφήγησης, η σήμανση μπορεί να λειτουργήσει ως ένα οπτικό σύμβολο και να δώσει μεγαλύτερη αξία στην επιχείρησή σας.

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερο χρόνο από ποτέ σε δίκτυα και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
 
Σε αντίθεση με τη διαφήμιση, η οποία προσπαθεί να δημιουργήσει ευνοϊκές εντυπώσεις μέσω πληρωμένων μηνυμάτων, οι δημόσιες σχέσεις δεν πληρώνουν για την προσοχή και τη δημοσιότητα. Αντ ‘αυτού, η PR προσπαθεί να κερδίσει μια ευνοϊκή εικόνα εφιστώντας την προσοχή σε νέες και αξιόλογες δραστηριότητες της επιχείρησης και των πελατών της. Για το λόγο αυτό, η PR αναφέρεται συχνά ως “δωρεάν διαφήμιση”.
Επίσης οι δραστηριότητες PR διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στον προσδιορισμό και την οικοδόμηση σχέσεων με επιρροή σε άτομα και ομάδες που είναι υπεύθυνες για τη διαμόρφωση των αντιλήψεων της αγοράς στον κλάδο ή στην κατηγορία προϊόντων όπου δραστηριοποιείται μια επιχείρηση.
 

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Παρόλο που η ικανοποίηση του πελάτη έχει γίνει η πρώτη προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις, υπάρχουν στιγμές που πρέπει να τονώσουν τη ζήτηση και να αυξήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων τους για βραχυχρόνια χρήση.
 
Αυτός είναι ο ρόλος της προώθησης των πωλήσεων.
Η προώθηση των πωλήσεων αποτελεί μέρος του διαφημιστικού μείγματος, όπου η επιχείρηση χρησιμοποιεί.
Αποτελούν βραχυπρόθεσμες στρατηγικές, προσανατολισμένες στον πελάτη, για να τονώσουν την ζήτηση για τα προϊόντα, καθιστώντας τα πιο ελκυστικά και / ή αξιόλογα.

Χρησιμοποιείται συνήθως στις ακόλουθες περιπτώσεις:
να εισαγάγει νέα προϊόντα, να πωλήσει υπάρχοντα αποθέματα, να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, και να συμβάλει στην προσωρινή άμβλυνση των πωλήσεων.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Βοηθάμε τις επιχειρήσεις να λύσουν προβλήματα και να επιτύχουν αποτελέσματα.

Το πραγματικό νόημα των υπηρεσιών μας είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να λύσουν προβλήματα και να μετακινηθούν από την τρέχουσα κατάστασή τους στην επιθυμητή τους κατάσταση.

 

Πλεονεκτήματα από την λήψη των συμβουλευτικών υπηρεσιών μας:

  1. Κερδίστε μια εξωτερική προοπτική
  2. Εκμεταλλευτείτε πολύτιμους πόρους
  3. Φέρτε νέες επιχειρηματικές δεξιότητες
  4. Εξοικονομήστε χρόνο, χρήματα και άγχος
  5. Προτρέψτε τους υπαλλήλους να επιτύχουν τους στόχους

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας;
Προσφέρουμε υπηρεσίες επί το πλείστον στον τομέα του μάρκετινγκ επιχειρήσεων με στόχο να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν βιώσιμες λύσεις που επιτυγχάνουν τους στρατηγικούς τους στόχους. 
Υπάρχουν τρεις κύριοι λόγοι για τους οποίους θα αποφασίσετε να συνεργαστείτε μαζί μας, σε επίπεδο συμβούλευσης – καθοδήγησης:

  1. Απλώς δεν μπορείτε να καταλάβετε ή να φτάσετε μόνοι σας στην επιθυμητή σας κατάσταση.
  2. Έχετε μια γενική ιδέα, αλλά θέλετε να φτάσετε εκεί πιο γρήγορα.
  3. Θέλετε να εξοικονομήσετε χρόνο και προσπάθεια ακολουθώντας ένα αποτελεσματικό, αποδεδειγμένο σύστημα.

Οι υπηρεσίες μας μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας με θετικό τρόπο. Με διάθεση συνεργασίας θα φέρουμε πληροφορίες, συμβουλές και αποτελεσματικές λύσεις στο τραπέζι που θα κάνουν την διαφορά στα αποτελέσματα της επιχείρησής σας.

Αναζητάτε μια εταιρεία μάρκετινγκ που θα δώσει ώθηση στα σχέδια και το όραμά σας

Εκδηλώστε άμεσα το ενδιαφέρον σας