9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
NON WOVEN LAUNDRY BAGS με εκτύπωση λογότυπου

Η oικονομική αλλά και υγειονομική λύση για κάθε επιχείρηση!

Γιατί είναι χρήσιμα τα non-woven προϊόντα;

Η ανάγκη χρήσης τους ξεκίνησε στον τομέα της υγείας ούτως ώστε, οι εργαζόμενοι σε αυτόν τον τομέα, και λόγω της σύνθεσης και της υφής τους να μην κινδυνεύουν από την έκθεσή τους σε βιολογικά υγρά που είναι ικανά να μεταδώσουν ασθένειες.

Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν η χρήση τους να επεκταθεί και σε ευρεία κατανάλωση, όσον αφορά το κομμάτι της συσκευασίας.

Τα Non Woven Laundry Bags, είναι η οικονομική λύση, με το οικολογικό αποτύπωμα αλλά και την υγιεινή μεταφορά απλύτων, για κάθε ξενοδοχειακή μονάδα, pension, αλλά και για μικρότερα Boutique Hotels κλπ, που καταργεί πλέον τη νάιλον πλαστική σακούλα και γίνεται ο οικολογικός και πλήρως ανακυκλώσιμος σάκος άπλυτων ρούχων – laundry bag από το πρωτοποριακό nonwoven υλικό.

Tα non-woven laundry bags, μπορούν να κατασκευαστούν σε οποιαδήποτε διάσταση, σχήμα, κατασκευή. Λόγω της λείας και χωρίς πόρους εξωτερική τους επιφάνειας, αποδίδουν εκπληκτικό οπτικό αποτέλεσμα εκτύπωσης, με ακριβέστατη ανάλυση και λεπτομέρεια.

ΠΑΧΟΣ ΥΛΙΚΟΥ: 40, 50, 60, 80 gsm
Χωρίς Πλαστικοποίηση
Κατασκευάζεται σε οποιαδήποτε διάσταση έως ύψους 45cm

non wooven τσάντα με εκτύπωση

Εκδήλωσε τώρα το ενδιαφέρον σου ηλεκτρονικά

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, έχουμε δημιουργήσει αυτή τη φόρμα επικοινωνίας, στην οποία μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, ώστε να σας απαντήσουμε άμεσα με την προσφορά μας και να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για να φροντίσουμε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Όλες οι πληροφορίες που θα μας κοινοποιήσετε, δεν θα κοινοποιηθούν σε κανέναν απολύτως οργανισμό, φορέα, επιχείρηση ή ιδιώτη, είναι απολύτως εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιηθούν από την The Marketeers, αποκλειστικά και μόνο για την μεταξύ μας επικοινωνία και με σκοπό την δική σας καλύτερη, από μέρους μας, εξυπηρέτηση.

Η ανάγκη

Το γεγονός είναι, ότι σήμερα περισσότερο από ποτέ, τα προβλήματα που έχουν «εμφυτευθεί» στον πλανήτη, από την επίδραση της ανθρωπογενούς δραστηριότητας στα οικοσυστήματα, ασχέτως της υπευθυνότητας μας στην κλιματική αλλαγή …που ακόμα και σήμερα, οι απόψεις διίστανται, το πρόβλημα της επιβάρυσνσης του πλανήτη με απόβλητα και σκουπίδια, από την ανθρώπινη υπερκατανάλωση, τοξικά και μη ανακυκλώσιμα, συνεχίζει να υφίσταται!

Η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή ο καταναλωτής, αργά ή γρήγορα, θα κληθεί να διαλέξει το μικρότερο δυνατό κόστος οικολογικής επιβάρυνσης, που θα μπορούσε, άθελά του, να προκαλέσει μέσω της κατανάλωσής του. Αυτό όπως καταλαβαίνουμε, έχει να κάνει και με το τι ακριβώς προτείνει στον καταναλωτή, ένας επιχειρηματίας, που ενδιαφέρεται και για το οικολογικό αποτύπωμα, που αφήνει η επιχείρηση του! …οπότε κάπου εδώ, καλείται να πάρει και το ρόλο του «εκπαιδευτή», τουλάχιστον όσον αφορά την ποιότητα της συσκευασίας του προϊόντος που προτείνει!

Η λύση

Σε πρώτο χρόνο λοιπόν, η σταδιακή κατάργηση, όσο το δυνατόν, της χρήσης οποιασδήποτε μορφής πλαστικής ύλης, (στην κατασκευή προϊόντων και συσκευασίας), φαίνεται να δίνει λύση σε ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος διαχείρισης απορριμμάτων του πλανήτη. Γι’ αυτό και, μέσω νομοθεσίας, η αντικατάσταση της πλαστικής συσκευασίας, με πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, προτείνεται και ως μία άμεση λύση.

Η χρήση υλικών όπως το ξύλο, το χαρτί και το βαμβάκι κερδίζουν συνεχώς έδαφος πλέον στον χώρο της συσκευασίας.

Από την άλλη, και όσον αφορά το ήδη υπάρχον πλαστικό υλικό, που δεν μπορεί να ανακυκλωθεί, προτείνεται κατ’ αρχάς η επανάχρηση του, όπου αυτό είναι δυνατό, αλλά και η κατασκευή, (όσον αφορά το κομμάτι της συσκευασίας), συσκευασίων που θα χρησιμοποιούνται και θα έχουν ένα μεγάλο κύκλο ζωής – χρήσης.

Non Woven laundry bags.

Κατασκευάζεται σε οποιαδήποτε διάσταση έως ύψους 45cm

φωτογραφίες προϊόντων non woven bags
τηλέφωνο παραγγελιών
Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας