The Marketeers

Μάρκετινγκ και πωλήσεις

Η διάκριση μεταξύ μάρκετινγκ και πωλήσεων είναι θεμελιώδης για την κατανόηση του πώς λειτουργεί μια επιχείρηση στην αγορά.

Στόχος μιας επιχείρησης είναι να αξιοποιήσει τις πωλήσεις και την ευθυγράμμιση μάρκετινγκ για να προσελκύσει νέους πελάτες, να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να ενισχύσει τα έσοδα της.

Τι είναι οι πωλήσεις

Οι πωλήσεις αναφέρονται σε δραστηριότητες που οδηγούν στο να πείσουν έναν υποψήφιο να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από εσάς. 
Κατά τη διάρκεια του κύκλου πωλήσεων, ένας πωλητής θα χρειαστεί:

  • Να κάνει σχετικές ερωτήσεις στους υποψήφιους πελάτες του
  • Αντιμετωπίσει τις αντιρρήσεις των πελατών που ενδιαφέρονται για αγορές
  • Προγραμματίσει συναντήσεις, επιδείξεις και επακόλουθες ενέργειες

Συχνά επίσης θα κάνει ενέργειες με σκοπό  την πώληση συμπληρωματικών αγαθών και την διασταυρούμενη πώληση των προϊόντων και των λύσεων της εταιρείας σε πελάτες.

Τι είναι το μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ αποτελείται από στρατηγικές και διαδικασίες που δημιουργούν δυνητικούς πελάτες για την ομάδα πωλήσεων και πελάτες για την επιχείρηση στο σύνολό της.

Με το μάρκετινγκ η επιχείρησή προσεγγίζει νέους ανθρώπους, τους μετατρέπει σε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας και αυξάνει την ζήτηση για προϊόντα ή υπηρεσίες.

Επίσης, επικοινωνεί με τους πελάτες – έμμεσα ή άμεσα – και τους ενημερώνει για τα πιο πρόσφατα προϊόντα και δυνατότητες, τόσο για να προωθήσει αυτές τις ενημερώσεις όσο και για να λειτουργήσει ως οδηγός σε νέες πωλήσεις.

Κατανόηση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ

Οι πωλήσεις περιλαμβάνουν άμεση επικοινωνία με υποψήφιους για την ολοκλήρωση συμφωνιών, ενώ το μάρκετινγκ επικεντρώνεται στη δημιουργία δυνητικών πελατών και στην αύξηση της ζήτησης μέσω στρατηγικών και καμπανιών.

Η οργάνωση των πωλήσεων είναι το θεμέλιο για να έχει λόγο ύπαρξης μια επιχείρηση. Περιλαμβάνει δομές, διαδικασίες, εργαλεία και στρατηγικές που βοηθούν στην επίτευξη στόχων πωλήσεων.

Η οργάνωση του μάρκετινγκ είναι η στρατηγική και λειτουργική δομή που επιτρέπει σε μια επιχείρηση να προσελκύει, να πείθει και να διατηρεί πελάτες με αποτελεσματικό τρόπο. Εμπλέκει ανάλυση, σχεδιασμό, εκτέλεση και μέτρηση ενεργειών που αποσκοπούν στη δημιουργία ζήτησης και ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και την βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης.

Χρειάζεται να αναπτύξετε το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις μαζί

για να έχετε έσοδα και κερδοφορία

Οι δυνητικοί πελάτες είναι η ψυχή της επιχείρησής σας.
Χρειάζεστε μια σταθερή ροή από αυτούς.
Χωρίς ένα αξιόπιστο και επαναλαμβανόμενο σύστημα για τον εντοπισμό και την καλλιέργεια δυνητικών πελατών υψηλής ποιότητας, θα αγωνιστείτε για να διατηρήσετε τα έσοδα στα οποία βασίζεται η επιχείρησή σας και να δημιουργήσετε ανάπτυξη. 

Επίσης δεν φτάνει απλώς να “πουλάς” — χρειάζεται να το κάνεις μεθοδικά, αποδοτικά και σταθερά. Όταν οι πωλήσεις είναι οργανωμένες, αυξάνονται οι πιθανότητες να πετύχεις επαναλαμβανόμενα αποτελέσματα, να αναπτυχθείς και να ξεχωρίσεις στην αγορά.

 

Όποια λέξη και να βάλουμε, οι πωλήσεις είναι η ψυχή και το οξυγόνο οποιασδήποτε επιχείρησης. Η παροχή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στην αγορά που παρέχει αξία που αξίζει να πληρώσετε ισοδυναμεί με πωλήσεις.

 

Το πιο αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξεκινά από τη σαφή κατανόηση του κοινού-στόχου σας.

Επικεντρωθείτε στην στρατηγική προσέλκυσης δυνητικών πελατών και στην ικανοποίηση αυτών που έχετε τώρα.

Είναι ανορθόδοξο να αναπτύξετε την επιχείρησή σας χωρίς να αυξήσετε τις πωλήσεις,
είτε προσελκύοντας νέους πελάτες
είτε κάνοντας ικανοποιημένους πελάτες να επιστρέψουν.

Αν φαίνεται ότι ήδη κάνετε ό,τι μπορείτε για να αυξήσετε τις πωλήσεις και δεν έχετε αποτελέσματα, δηλαδή έχετε κολλήσει, ίσως είναι καιρός να ξανασκεφτείτε την τρέχουσα προσέγγισή σας.

The Marketeers

Μπορούμε να βοηθήσουμε στην οργάνωση του μάρκετινγκ και των πωλήσεων της εταιρείας σας και να σας παρέχουμε τα κατάλληλα υλικά για να επιτύχετε τους στόχους σας. 

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας