Κατανόηση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ
Οι πωλήσεις περιλαμβάνουν άμεση επικοινωνία με υποψήφιους για την ολοκλήρωση συμφωνιών, ενώ το μάρκετινγκ επικεντρώνεται στη δημιουργία δυνητικών πελατών και στην αύξηση της ζήτησης μέσω στρατηγικών και καμπανιών.
Η οργάνωση των πωλήσεων είναι το θεμέλιο για να έχει λόγο ύπαρξης μια επιχείρηση. Περιλαμβάνει δομές, διαδικασίες, εργαλεία και στρατηγικές που βοηθούν στην επίτευξη στόχων πωλήσεων.
Η οργάνωση του μάρκετινγκ είναι η στρατηγική και λειτουργική δομή που επιτρέπει σε μια επιχείρηση να προσελκύει, να πείθει και να διατηρεί πελάτες με αποτελεσματικό τρόπο. Εμπλέκει ανάλυση, σχεδιασμό, εκτέλεση και μέτρηση ενεργειών που αποσκοπούν στη δημιουργία ζήτησης και ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και την βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης.
