Η εταιρική εικόνα σας και η σημασία της για την επιτυχία
της επιχείρησής σας


Τι είναι η εταιρική εικόνα
Η εταιρική εικόνα της εταιρείας μας δείχνει τι είμαστε, τι κάνουμε και πώς το κάνουμε . Επομένως, είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές που πρέπει να φροντίσουμε στην επιχείρησή μας.
Η εταιρική εικόνα ή η εικόνα της επωνυμίας (Brand) μιας εταιρείας αναφέρεται στην εικόνα που δημιουργείται στο μυαλό ενός ανθρώπου όταν ακούει ή βλέπει κάτι σχετικό με την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, αναφέρεται στην αντίληψη των καταναλωτών σχετικά με ένα προϊόν, υπηρεσία ή/και εταιρεία.
Η εταιρική εικόνα της εταιρείας σας επομένως είναι η δημόσια αντίληψη της επωνυμίας σας. Μπορείτε να βοηθήσετε στη διαμόρφωση της λέγοντας στο κοινό τι είδους εταιρεία είστε μέσω του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.
Υπάρχουν πολλές πτυχές που μπορούν να επηρεάσουν την επιτυχία μιας επιχείρησης.
Αναμφίβολα η εταιρική εικόνα είναι μία από αυτές.
Γιατί η εταιρική εικόνα είναι πιο σημαντική από ποτέ
Η εικόνα που προβάλλεται μεταφέρει την ταυτότητα της επωνυμίας σας και την ανταγωνιστική διαφορά της εταιρείας σας. Πρέπει να προσδιορίζει με σαφήνεια ποια είναι η εταιρεία σας, τι είναι μοναδικό σε αυτό που κάνετε και να αντικατοπτρίζει ξεκάθαρα τα διαφοροποιημένα οφέλη από τη χρήση των υπηρεσιών και των προϊόντων σας.
Είναι αναγκαίο να κατανοήσουμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι υποστηρίζουν επωνυμίες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με αυτούς.
Επίσης ότι είναι κάτι περισσότερο από ένα λογότυπο που προσδιορίζει την επιχείρηση, το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Είναι το σύνολο και η συσχέτιση των ερεθισμάτων που δέχονται και οι σκέψεις που κάνουν οι καταναλωτές με βάση κάθε αλληλεπίδραση έμμεση ή άμεση που έχουν με την επιχείρησή σας.
Ακόμα κι αν έχετε καλή εταιρική φήμη, μια κακή εικόνα της εταιρείας μπορεί να βλάψει τα έσοδα σας.
Ποια είναι τα οφέλη μιας φροντισμένης
εταιρικής εικόνας
Η βελτίωση της εταιρικής σας εικόνας θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της απόδοσης της επιχείρησής σας και των συνολικών πιθανοτήτων επιτυχίας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά. Η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι πελάτες θέλουν να συναλλάσσονται με επιτυχημένες εταιρείες και όχι με άγνωστες εταιρείες που σύντομα θα εξαφανιστούν. Μπορείτε ακόμη και εσείς να κάνετε το ίδιο πράγμα εξετάζοντας τη φήμη μιας εταιρείας προτού αποφασίσετε εάν θα συνεργαστείτε ή όχι μαζί της. Οι άνθρωποι μπορούν να ταυτιστούν με αυτό που αντιπροσωπεύει το εμπορικό σήμα σας ως κύριο εκφραστή της συνολικής εταιρικής εικόνας σας. Δημιουργεί μια συγγένεια μεταξύ του κοινού και της εταιρείας που υπερβαίνει αυτό που πουλάτε.
μπορείτε να απεικονίσετε μια επιτυχημένη εικόνα
και αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε τα οφέλη της επιτυχίας πολύ πριν φτάσετε σε αυτό το επίπεδο
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτετε. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.
Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.
Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να το τονίσετε αυτό.
Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.
Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει για το περιεχόμενο και είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού.
Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες και φυλλάδια. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.
Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.
Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.
Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.


Αρθρογραφία για εσάς