Η συσκευασία , είτε πρόκειται για συσκευασία τροφίμων, συσκευασία καλλυντικών, συσκευασία για ηλεκτρονικά ή συσκευασία ρουχισμού, έχει σκοπό να είναι εκεί για την προστασία τους από εξωτερικούς παράγοντες, αλλά και για να δηλώνει, προβάλλοντας με καλαίσθητο τρόπο, την ύπαρξη της μοναδικότητας του προϊόντος που προστατεύει.
Η συσκευασία έχει μια δισδιάστατη λειτουργία. Πρώτον, πρέπει να προστατεύει το προϊόν. Στη συνέχεια, έχει έναν σημαντικό προωθητικό ρόλο.
Αυτό μας οδηγεί στις επιμέρους κατηγοριοποιήσεις των σημαντικών λειτουργιών της συσκευασίας
Ας προσπαθήσετε να φέρετε στο μυαλό σας, το τελευταίο αντικείμενο που αγοράσατε…
Ήταν κάτι για να φάτε, να πιείτε, να εφαρμόσετε ή να φορέσετε; …ωραία!
Τώρα που έχετε και το αντικείμενο στο μυαλό σας, θα μπορούσατε να πείτε τι εντύπωση σας φέρνει η συσκευασία;
Ποια εικόνα έρχεται πρώτη στο μυαλό σας;
Σκέφτεστε για την ασφάλεια, το σχεδιασμό ή την εμφάνισή του;
Ή μήπως για τον προσωρινό ρόλο του ως προστάτη του περιεχομένου του;
Σε κάθε περίπτωση, κάτι από αυτά ή και όλα αυτά θα τα θυμηθήκατε!
Ο καλός σχεδιασμός είναι αυτός που θα εξασφαλίσει κατά μεγάλο μέρος την εκπλήρωση των πτυχών του marketing που υποστηρίζουν την επιτυχία του προϊόντος σας.
Τι θα είναι η συσκευασία των προϊόντων σας για την επωνυμίας σας;
Ο σελιδοδείκτης για την εταιρεία σας και ο οδηγός για όλα τα εκτός συσκευασίας προϊόντα σας!