Skip to content

Τύποι και εφαρμογές γραφιστικής

Η γραφιστική είναι η εφαρμοσμένη τέχνη που χρησιμοποιεί οπτικές συνθέσεις για την επίλυση προβλημάτων και την επικοινωνία ιδεών μέσω τυπογραφίας, εικόνων, χρώματος και μορφής. Υπάρχουν διάφοροι τύποι γραφιστικής, ο καθένας με τον δικό του τομέα εξειδίκευσης.

Αν και τα όρια δεν είναι ξεκάθαρα, κάθε τύπος γραφικού σχεδιασμού απαιτεί συγκεκριμένο σύνολο δεξιοτήτων και τεχνικών. Πολλοί σχεδιαστές ειδικεύονται σε έναν μόνο τύπο. Άλλοι επικεντρώνονται σε σύνολο σχετικών, παρόμοιων τύπων. Καθώς η βιομηχανία και οι ανάγκες της αγοράς αλλάζουν συνεχώς, οι σχεδιαστές πρέπει να είναι δια βίου μαθητές, ώστε να μπορούν να προσθέσουν γνώσεις σε όλη τη σταδιοδρομία τους.

Είτε είστε σχεδιαστής είτε αναζητάτε υπηρεσίες σχεδιασμού για την επιχείρησή σας, η κατανόηση των τύπων γραφιστικής θα σας βοηθήσει να βρείτε τις σωστές δεξιότητες για τη δουλειά.

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας

To brand είναι μια σχέση μεταξύ μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού και του κοινού της. Η ταυτότητα (brand identity) είναι ο τρόπος με τον οποίο ο οργανισμός επικοινωνεί την προσωπικότητα, του, είναι η εικόνα του. Ο γραφικός σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας είναι ακριβώς αυτό: η επικοινωνία αυτών των άυλων ιδιοτήτων μέσω εικόνων, σχημάτων και χρωμάτων.

Οι σχεδιαστές που ειδικεύονται στην εταιρική ταυτότητα συνεργάζονται με τους ενδιαφερόμενους για να δημιουργήσουν στοιχεία όπως λογότυπα, έντυπα, παλέτες χρωμάτων και εικόνες που αντιπροσωπεύουν την εταιρεία. Εκτός από τις τυπικές επαγγελματικές κάρτες και τα εταιρικά έντυπα, οι σχεδιαστές αναπτύσσουν συχνά ένα σύνολο οδηγιών οπτικής επικοινωνίας που εφαρμόζονται σε διάφορα μέσα. Αυτές οι οδηγίες συμβάλλουν στη διασφάλιση της συνοχής της εικόνας της εταιρείας σε μελλοντικές εφαρμογές.

Ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους. Οι γραφίστες εταιρικής ταυτότητας πρέπει να διαθέτουν μια γενική γνώση όλων των τύπων γραφιστικής για να δημιουργήσουν στοιχεία σχεδίασης που είναι κατάλληλα για όλα τα οπτικά μέσα. Απαραίτητες ικανότητες είναι η καλή επικοινωνία, εννοιολογικές και δημιουργικές δεξιότητες και πάθος για έρευνα σε βιομηχανίες, οργανισμούς, τάσεις και ανταγωνιστές.


Γραφιστική μάρκετινγκ & διαφήμισης

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται τη γραφιστική, σκέφτονται σχέδια που δημιουργήθηκαν για μάρκετινγκ και διαφήμιση. Οι εταιρείες εξαρτώνται από επιτυχημένες προσπάθειες μάρκετινγκ για να προσελκύσουν το κοινό τους. Το μάρκετινγκ προσελκύει ανθρώπους με βάση τις επιθυμίες, τις ανάγκες, την ευαισθητοποίηση και την ικανοποίηση που έχουν για ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια επωνυμία. Καθώς οι άνθρωποι βρίσκουν πάντα την εικόνα πιο ελκυστική, η γραφιστική βοηθά τους οργανισμούς να προωθούν και να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά. Οι σχεδιαστές μπορούν να εξειδικεύονται σε έναν συγκεκριμένο τύπο μέσων (για παράδειγμα ντύσιμο οχημάτων ή διαφημίσεις περιοδικών) ή να δημιουργήσουν μια ευρεία γκάμα όπως  έντυπα, ψηφιακά και άλλα. Ενώ παραδοσιακά επικεντρώνεται στην εκτύπωση, αυτός ο τύπος σχεδιασμού έχει αναπτυχθεί ώστε να περιλαμβάνει και ψηφιακά στοιχεία, ειδικά για χρήση στο μάρκετινγκ περιεχομένου και στην ψηφιακή διαφήμιση.

Παραδείγματα marketing graphic design

  • Φυλλάδια εκτυπωμένα ή ψηφιακά
  • Διαφημιστικές καταχωρήσεις περιοδικών και εφημερίδων
  • Αφίσες, banners, billboards
  • Ντύσιμο αυτοκινήτων
  • Σήμανση και ντύσιμο περιπτέρων
  • Πρότυπα Email marketing
  • Παρουσιάσεις PowerPoint
  • Τιμοκαταλόγοι εστιατορίων
  • Διαφημίσεις για social media
  • Eικόνες για websites ή blogs

Aπαραίτητες ικανότητες: πολύ καλή επικοινωνία, δεξιότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης χρόνου. Ικανότητα σε αρκετές εφαρμογές γραφικού σχεδιασμού, διάταξης και παρουσίασης, και εξοικείωση με την παραγωγή εντύπων καθώς και με το διαδικτυακό χώρο.

Γραφιστική UI

UI ή User Interface είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης αλληλεπιδρά με μια συσκευή ή εφαρμογή. UI design είναι ο σχεδιασμός σελίδων, οπτικών στοιχείων – buttons, icons – που τις καθιστούν εύκολες στη χρήση και παρέχουν μια φιλική προς τον χρήστη εμπειρία.

Περιλαμβάνει όλα τα πράγματα με τα οποία αλληλεπιδρά ένας χρήστης – την οθόνη, το πληκτρολόγιο και το ποντίκι – αλλά στο πλαίσιο της γραφιστικής, η σχεδίαση επικεντρώνεται στην οπτική εμπειρία του χρήστη και στο σχεδιασμό γραφικών στοιχείων στην οθόνη, όπως κουμπιά, μενού και άλλα. Είναι έργο του σχεδιαστή UI να εξισορροπεί την αισθητική γοητεία με την τεχνική λειτουργικότητα.

Οι σχεδιαστές UI ειδικεύονται σε εφαρμογές για επιτραπέζιους υπολογιστές, εφαρμογές για κινητά, εφαρμογές διαδικτύου και παιχνίδια. Συνεργάζονται στενά με τους σχεδιαστές UX που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας της εφαρμογής και τους προγραμματιστές (που γράφουν κώδικα για να λειτουργήσει).

Παραδείγματα

  • Web page design
  • Theme design
  • Game interfaces
  • App design

Οι σχεδιαστές UI πρέπει να λειτουργούν ομαδικά και να έχουν  δεξιότητες σχεδιασμού γραφικών καθώς και άριστη κατανόηση των αρχών UI / UX, και της ανάπτυξης ιστοσελίδων. Εκτός από τις εφαρμογές γραφικών, χρειάζονται γνώση γλωσσών προγραμματισμού όπως HTML, CSS και JavaScript.

Γραφίστας σελιδοποίησης

Οι εκδόσεις είναι ένας άλλος σημαντικός τομέας επικοινωνίας. Παραδοσιακά υπήρξαν έντυπα μέσα. Η σελιδοποίηση είναι ένας άλλος τύπος σχεδιασμού και περιλαμβάνει βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά και καταλόγους. Ωστόσο, πρόσφατα σημειώθηκε σημαντική αύξηση και στις ψηφιακές εκδόσεις.

Οι σχεδιαστές γραφικών που ειδικεύονται σε σελιδοποίηση συνεργάζονται με εκδότες και δημιουργούν έργα με προσεκτικά επιλεγμένη τυπογραφία και φωτογραφίες, γραφικά και εικόνες

Παραδείγματα

  • Βιβλία
  • Εφημερίδες
  • Newsletters
  • Annual reports
  • Περιοδικά
  • Κατάλογοι

Οι γραφίστες που ασχολούνται με σελιδοποίηση πρέπει να διαθέτουν δεξιότητες επικοινωνίας, διάταξης και οργάνωσης. Εκτός από την τεχνογνωσία της γραφιστικής, πρέπει να κατανοήσουν τη διαχείριση χρωμάτων, την εκτύπωση και τις ψηφιακές εκδόσεις. 

Γραφιστική συσκευασίας

Τα περισσότερα προϊόντα απαιτούν κάποια μορφή συσκευασίας για την προστασία και την προετοιμασία τους για αποθήκευση, διανομή και πώληση. Αλλά ο σχεδιασμός συσκευασιών μπορεί επίσης να επικοινωνεί απευθείας με τους καταναλωτές, γεγονός που τον καθιστά ένα εξαιρετικά πολύτιμο εργαλείο μάρκετινγκ. Κάθε κουτί, μπουκάλι και τσάντα είναι μια ευκαιρία να διηγηθείτε την ιστορία μιας εταιρείας. 

Οι σχεδιαστές συσκευασίας δημιουργούν μακέτες, κατασκευάζουν την αντίστοιχη συσκευασία και επεξεργάζονται τα αρχεία προς εκτύπωση για ένα προϊόν. Αυτό απαιτεί εξειδικευμένη γνώση των διαδικασιών εκτύπωσης καθώς και κατανόηση του βιομηχανικού σχεδιασμού και της κατασκευής. Επειδή ο σχεδιασμός συσκευασιών αγγίζει τόσα πολλά πεδία, δεν είναι ασυνήθιστο για τους σχεδιαστές να δημιουργούν και άλλα στοιχεία για ένα προϊόν όπως η φωτογραφία, οι εικόνες και η οπτική ταυτότητα.

Οι σχεδιαστές συσκευασιών μπορεί να ειδικεύονται σε έναν συγκεκριμένο τύπο συσκευασίας (όπως ετικέτες ή δοχεία ποτών) ή σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία (όπως τρόφιμα ή παιδικά παιχνίδια). Η δουλειά τους απαιτεί δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, καθώς και ισχυρή εργασιακή γνώση της εκτύπωσης και του βιομηχανικού σχεδιασμού. Πρέπει να είναι ευέλικτοι για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών, των εμπόρων και των κατασκευαστών και να γνωρίζουν τις τρέχουσες τάσεις.

Δημιουργοί γραφιστικών με κίνηση

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κινούμενα σχέδια, ήχο, τυπογραφία, εικόνες, βίντεο και άλλα εφέ που χρησιμοποιούνται σε διαδικτυακά μέσα, τηλεόραση και ταινίες. Η δημοτικότητα του μέσου αυξήθηκε στα ύψη τα τελευταία χρόνια με τη βελτίωση της τεχνολογίας

Ο Motion graphic designer είναι μια κάπως νέα που επίσημα προορίζεται για τηλεόραση και κινηματογράφο. Οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν μειώσει τον χρόνο παραγωγής και το κόστος, καθιστώντας τη μορφή τέχνης πιο προσιτή. Τώρα, τα γραφικά κίνησης είναι ένας από τους νεότερους τύπους σχεδιασμού και μπορούν να βρεθούν σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες. 

Παραδείγματα

  • Ηλεκτρονικές διαφημίσεις
  • Animated logos
  • Trailers
  • Παρουσιάσεις
  • Διαφημιστικά videos
  • Εκπαιδευτικά Videos
  • Websites
  • Apps
  • Video games
  • Banners
  • GIFs

Οι σχεδιαστές κινούμενων γραφικών ξεκινούν αναπτύσσοντας storyboard και στη συνέχεια ζωντανεύουν τις ιδέες τους με κινούμενα σχέδια, βίντεο και παραδοσιακή γραφιστική. Ανάλογα με τη βιομηχανία, οι ισχυρές γνώσεις για το μάρκετινγκ, την κωδικοποίηση και τα τρισδιάστατα μοντέλα μπορεί να είναι καθοριστικά πλεονεκτήματα.

Τέχνη και εικονογράφηση (illustration) για γραφιστική

Η γραφιστική και η εικονογράφηση συχνά θεωρούνται ίδιες έννοιες, ωστόσο είναι πολύ διαφορετικές. Οι σχεδιαστές δημιουργούν συνθέσεις για την επικοινωνία και επίλυση προβλημάτων, οι γραφίστες – εικονογράφοι δημιουργούν πρωτότυπα έργα τέχνης.

 Παραδείγματα

  • T-shirt design
  • Σχέδια για υφάσματα
  • Κινούμενα σχέδια
  • Εικονογράφηση βιβλίων
  • Video games
  • Websites
  • Κόμικς
  • Εξώφυλλα βιβλίων

Οι εικονογράφοι χρησιμοποιούν οποιονδήποτε συνδυασμό μέσων και τεχνικών για να δημιουργήσουν το έργο τους καθώς συνεργάζονται με συγγραφείς, συντάκτες, διευθυντές, εμπόρους και σκηνοθέτες τέχνης σε όλους τους τύπους γραφιστικής. Συχνά προέρχονται από το χώρο των καλών τεχνών. 

Ο γραφικός σχεδιασμός είναι ένας συνεχώς αναπτυσσόμενος τομέας και η ζήτηση για εξειδικευμένους σχεδιαστές αυξάνεται. Όταν αναζητάτε το κατάλληλο άτομο για να αναθέσετε μια εργασία σχεδιασμού, η γνώση των διαφορετικών τύπων γραφιστικής θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τον ειδικό που χρειάζεστε.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας