9:00 - 17:00

Δευτέρα - Παρασκευή

+30 211 11 85 126

Επικοινωνήστε μαζί μας
9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
2111185126

Τα υπέρ και τα κατά των Software as a Service

Αν θέλετε πρώτα να μάθετε τι είναι τα SAAS προϊόντα, ρίξτε μια ματιά στο προηγούμενο μας άρθρο: SAAS marketing: 7 στρατηγικές που θα σας φέρουν αποτελέσματα.

Οι SaaS (Προγράμματα παροχής υπηρεσιών)  είναι κατάλληλες για επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να μειώσουν τις τεχνικές ευθύνες και ένα μεγάλο μέρος του κόστους τους. Κατά μέσο όρο, οι επιχειρήσεις που είχαν βαριές εγκαταστάσεις υποδομής, κόστη συντήρησης και βελτίωσης αφού μετέβησαν στη χρήση λογισμικού ως συνδρομή υπηρεσιών έχουν παρατηρήσει δαπανών ΙΤ πάνω από 15 %, σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγονται από το Computer World.

Οι SAAS ταιριάζουν καλύτερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αντι να δαπανούν νεα μεγάλο μέρος των εσόδων τους σε προσωπικό, μεγαλύτερους server και άδειες λογισμικού, μπορούν να επιλέξουν και να διαμορφώσουν τα προγράμματα που επιθυμούν σε μηνιαία βάση τις ανάγκες τους κατά την περίοδο.

Ακόμα, οι εσωτερικοί υπάλληλοι πληροφορικής απελευθερώνονται από τα καθήκοντα που σχετίζονται με το υλικό και το λογισμικό, επιτρέποντάς τους να αντιμετωπίσουν έργα πιο ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας. Και μιας και η υποδομή πληροφορικής βρίσκεται στο κέντρο δεδομένων του παρόχου υπηρεσιών, η επιχείρηση σας μπορεί να επανέλθει και να λειτουργήσει αμέσως σε περίπτωση διακοπής υπηρεσίας ή μιας πιο σημαντικής αναστάτωσης.

Τίποτα δεν είναι τέλειο και αυτό ισχύει και αυτό το είδος υπηρεσιών. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πολλά προγράμματα ταυτόχρονα ή προσπαθούν να τα συνδέσουν με τα υπάρχοντα που έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι μπορεί να αντιμετωπίσουν προβλήματα κατά τη διαδικασία.

Η ασφάλεια είναι μια άλλη κοινή ανησυχία για τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με τις SaaS: Όποτε τα ευαίσθητα δεδομένα μιας εταιρείας και οι επιχειρηματικές διαδικασίες ανατίθενται σε τρίτο φορέα παροχής υπηρεσιών, θέματα όπως η διαχείριση ταυτότητας και πρόσβασης πρέπει να αντιμετωπιστούν. 

Οι επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν υπόψη τους, τους κανόνες συμμόρφωσης της κυβέρνησης όσο αναφορά την αποθήκευση δεδομένων πελατών σε ένα κέντρο δεδομένων

Βασικές εφαρμογές SaaS για κάθε εταιρεία

Αυτές είναι μερικές από τις υπηρεσίες που προτείνουμε εμείς για κάθε επιχείρηση αφού είναι οι πιο καινοτόμες και δημοφιλής στη κατηγορία τους. Για να δούμε λοιπόν αν θα καταφέρουμε να σας αλλάξουμε γνώμη

1. Microsoft Office 365

Οι εφαρμογές της Microsoft που βοηθούν στην αυξηση της παραγωγικότητα όπως το Word, το Excel και το PowerPoint είναι μακροχρόνιες βάσεις στο χώρο εργασίας, αλλά το the cloud-based Microsoft Office 365 επεκτείνει δραματικά τις παραμέτρους του Office. Οι χρήστες μπορούν τώρα να δημιουργούν, να επεξεργάζονται και να μοιράζονται περιεχόμενο από οποιοδήποτε υπολογιστή όπως Mac, iOS, Android ή Windows σε πραγματικό χρόνο, να επικοινωνούν με συναδέλφους και πελάτες χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία και να αξιοποιούν μια σειρά συνεργατικών τεχνολογιών που υποστηρίζουν ασφαλή αλληλεπιδράσεις.

2. Box

Αυτός ο διαδικτυακός χώρος εργασίας επιτρέπει στους επαγγελματίες να συνεργάζονται με οποιονδήποτε και οπουδήποτε. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται με ασφάλεια μεγάλα αρχεία μέσω της κανονικής σύνδεσης τους ή μέσω προσαρμοσμένης διεύθυνσης URL, διασφαλίζοντας τα δεδομένα και τα έγγραφα τους μέσω δικαιωμάτων και προστασίας με κωδικό πρόσβασης. Το Box υποστηρίζει περισσότερους από 120 τύπους αρχείων και οι χρήστες μπορούν να κάνουν προεπισκόπηση του περιεχομένου πριν από τη κατεβάσουν. Η κοινή χρήση περιεχομένου, η επεξεργασία, η συζήτηση και η έγκριση βρίσκονται σε ένα συγκεντρωτικό αρχείο και οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο όταν γίνονται αλλαγές. Το Box αυτοματοποιεί επίσης εργασίες όπως την εγγραφή νέων εργαζομένων και τις εγκρίσεις συμβάσεων, μειώνοντας την επανάληψη και συντομεύοντας τα tasks που χρίζουν αναθεώρησης.

3. Google Apps

Η Google έχει επεκταθεί εδώ και καιρό πέρα ​​από τη πλατφόρμα αναζήτησης και διαφήμισης για να προσφέρει στις επιχειρήσεις μια ολοκληρωμένη γκάμα εργαλείων παραγωγικότητας. Το Google Apps περιλαμβάνει προσαρμοσμένα επαγγελματικά Email, κοινόχρηστα ημερολόγια, συναντήσεις βίντεο και το Google Drive. Tο Google Drive είναι μια λύση αποθήκευσης εγγράφων που βασίζεται στο cloud και επιτρέπει στους υπαλλήλους να έχουν πρόσβαση σε αρχεία από οποιαδήποτε συσκευή και να τα μοιράζονται άμεσα με τους συναδέλφους τους, εξαλείφοντας τα συνημμένα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθώς και τις ενοχλητικές διαφορετικές εκδόσεις κάθε εγγράφου. 

4. Υπηρεσίες Web της Amazon

Ακόμα και η Amazon εξελίχθηκε πέρα ​​από την βασική της πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου για να υποστηρίξει την παράδοση εφαρμογών πληροφορικής βασισμένων στο cloud, ενισχυμένων από τις επιλογές τιμολόγησης που βασίζονται στο pay-as-you-go. Η υπηρεσία Amazon Web Services καλύπτει σήμερα περισσότερες από 70 υπηρεσίες συνολικά όπως computing, storage, networking, database, analytics, deployment και management.

5. DocuSign

Το DocuSign  υποστηρίζει μια τεχνολογία που δίνει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής υπογραφής και δρα ως μια πλατφόρμα διαχείρισης συναλλαγών Το DocuSign υποστηρίζει την αποστολή και λήψη ψηφιακών συμβάσεων και άλλων εγγράφων με ηλεκτρονική υπογραφή. 

Οι χρήστες έχουν πρόσβαση, υπογράφουν και στέλνουν επιχειρηματικά έγγραφα από το γραφείο τους, το δωμάτιό τους ή από οπουδήποτε αλλού εργάζονται. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να εξασφαλίσουν εγκρίσεις  και συμφωνίες μέσα σε λίγα λεπτά που διαφορετικά θα χρειαζόντουσαν μέρες. Οι ηλεκτρονικές υπογραφές του DocuSign είναι νομικά δεσμευτικές για τις περισσότερες επιχειρηματικές και προσωπικές συναλλαγές σε όλο τον κόσμο. Η εφαρμογή υποστηρίζει περισσότερους από 85 εκατομμύρια χρήστες το 188 χώρες.

 6. Dropbox

Θέλετε να έχετε πρόσβαση σε όλα τα έγγραφά σας και τα αρχεία σας σε όλες τις συσκευές σας?  Με το. Dropbox αυτό είναι δυνατόν. Οτιδήποτε προστίθεται στο Dropbox συγχρονίζεται αυτόματα σε όλες τις συσκευές σας, επιτρέποντας στους επαγγελματίες να ξεκινήσουν ένα έργο στον υπολογιστή τους, έπειτα να κάνουν αλλαγές στο smartphone τους και να προσθέσουν τις τελευταίες πινελιές από το οικιακό τους tablet.

 Στη συνέχεια, οι χρήστες μπορούν να προσκαλέσουν τους συνεργάτες τους και να τους επιτρέψουν πρόσβαση σε οποιονδήποτε φάκελο Dropbox ή να τους στείλουν συγκεκριμένα αρχεία και εικόνες μέσω συνδέσμων ή με κωδικό πρόσβασης. Υπάρχει ακόμα και η δυνατότητα απομακρυσμένης εκκαθάρισης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Ακόμα και αν καμία από αυτές τις εφαρμογές δεν σας γεμίζει το μάτι, υπάρχουν σιγουρα εφαρμογές στην αγορά που μπορούν να αλλάξουν την δυναμική και τις διαδικασίες της επιχείρησής σας.

Ο ίδιος ο David Wagner (vice president του ερευνητικού κλάδου της Computer Economics’) δήλωσε ότι  ”Αν αναπτυχθεί σωστά, η SaaS υπόσχεται μειωμένη υποδομή, καλύτερη ταχύτητα διεκπεραίωσης και υλοποίησης έργων και καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη. Μπορεί επίσης να εξοικονομήσει ένα μεγάλο κόστος για την επιχείρηση.” 

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που ακόμα και μεγάλες επιχειρήσεις υποστηρίζουν αυτή την αλλαγή. Εάν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας τότε μπορεί να ήρθε η στιγμή να λάβετε αυτές τις εφαρμογές υπόψιν.

Για να μάθετε τι είναι τα SAAS προϊόντα , ρίξτε μια ματιά στο προηγούμενο μας άρθρο: SAAS marketing: 7 στρατηγικές που θα σας φέρουν αποτελέσματα.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας