Το TikTok είναι η social media πλατφόρμα βασισμένη σε βίντεο content που έχει γίνει viral και σαρώνει παγκοσμίως. Έχει προκαλέσει παρόμοιες αντιδράσεις μέσα στο 2020 με αυτές που είχε το κοινό με το Snapchat εν έτος 2017. Χρησιμοποιήθηκε και έγινε αμέσως αποδεκτό μεταξύ των Gen Z χρηστών και ανέβηκε στα ύψη για να γίνει μία από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις μέσα στο τελευταίο έτος.
Πολλά Brands συνειδητοποιούν ότι πρέπει να μπουν στην πλατφόρμα, διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν μια πολύτιμη ευκαιρία μάρκετινγκ και δημιουργίας σχέσεων με το κοινό τους.

Παρόλο που πρόσφατα υπήρξαν σημαντικές ανησυχίες σχετικά με θέματα ασφαλείας στο TikTok, υπάρχουν μερικά καλά νέα. η πλατφόρμα λαμβάνει αυστηρά μέτρα και δραστηριότητες για τη διόρθωση αυτών των ζητημάτων και υπάρχει πιθανότητα μια εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ, όπως η Microsoft, να αγοράσει την εταιρεία.
Εντωμεταξύ, η εφαρμογή δίνει μια πολύτιμη ευκαιρία στα brands να συνδεθούν με το κοινό τους στο TikTok, ιδιαίτερα τα νεότερα είδη κοινού. Σε αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια ματιά σε 5 brands που το σκίζουν στο TikTok, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων σε “όχι τόσο glamourous” βιομηχανίες όπως η δημοσιογραφία και η οδοντιατρική. Ας αρχίσουμε
1. Fenty Beauty
Η Fenty Beauty έχει πάει το TikTok σε άλλο επίπεδο εδώ και καιρό, και υπάρχουν αρκετά πράγματα που κάνουν καλά.
Έχουν γυναίκες όλων των διαφορετικών τόνων δέρματος που δείχνουν σύντομα και εντυπωσιακά μαθήματα make up που μπορεί να κάνει ο καθένας και είναι χρήσιμα. Όλα τα σεμινάρια χρησιμοποιούν τα προϊόντα μακιγιάζ της εταιρείας, τα οποία οδηγούν σε άμεση αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας, αφού μπορείτε να «ψωνίσετε τα make up looks από τα αγαπημένα σας βίντεο» σε έναν σύνδεσμο που έχουν τοποθετήσει στο προφίλ τους.

2.Vessi
Η Vessi πουλά αδιάβροχα παπούτσια, που είναι φυσικά ένα τεράστιο χαρακτηριστικό των βίντεο τους στο TikTok!
Αυτή η επιχείρηση σπάει το TikTok με βίντεο που τραβάνε το ενδιαφέρον με τίτλους όπως “αλλά είναι ανθεκτικά στο κρασί;” όπου μια γυναίκα ρίχνει ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί πάνω από ένα ζευγάρι παπούτσια που παραμένουν άθικτα (και στεγνά), και ένα βίντεο μιας γυναίκας που ψεκάζει τα παπούτσια του ηλικιωμένου πατέρα της με ένα λάστιχο ποτίσματος πριν μάθει ο ίδιος ότι είναι αδιάβροχα.
Τα βίντεο τους είναι αστεία και ταιριάζουν πλήρως με το πνεύμα του TikTok με απλούς τρόπους, όπως άνθρωποι χορεύουν, κουνώντας τα χέρια τους μπροστά από την οθόνη και ξαφνικά βρίσκονται με άλλη εμφάνιση. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι τα πάνε καλά!

3. JasmineRDH
Όταν σκέφτεστε επιχειρήσεις στο TikTok, ένας οδοντίατρος μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεστε. Όμως, η JasmineRDH είναι οδοντίατρος που διασκεδάζει την πλατφόρμα όπως λίγοι άλλοι στη βιομηχανία της και δείχνει ότι ακόμη και επιχειρήσεις σε «βαρετές» βιομηχανίες μπορούν να ανθίσουν στην πλατφόρμα.

Έχει απίστευτο περιεχόμενο, όπως βίντεο που αναλύει τι μπορούν να κάνουν οι ασθενείς για να προετοιμαστούν πριν βάλουν σιδεράκια, συγχρονισμένα με έναν χορό γεμάτο ενέργεια. Το περιεχόμενο της είναι χρήσιμο και ενημερωτικό όπως “τι πρέπει να ξέρετε για άφτρες” και πώς να διαχειριστείτε τον πόνο από τα σιδεράκια, ενώ εξακολουθείτε να είστε προσηλωμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια.
Αν θέλετε να πάρετε κάποια έμπνευση για το πώς να μεταδώσετε σοβαρές πληροφορίες με έναν διασκεδαστικό και ευχάριστο τρόπο, αυτός είναι ένας λογαριασμός που πρέπει να τσεκάρετε.
4. Washington Post
Η Washington Post είναι μια πολύ σεβαστή εφημερίδα, αλλά ακολουθούν μια εντελώς goofy και αστεία προσέγγιση στο TikTok. Ακόμα και ο απλός τους τίτλος «Είμαστε μια εφημερίδα» προοθείται με ξεκαρδιστικό τρόπο και ενθαρρύνουν τους χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί τους.
Έχουν καθημερινή παρουσία στη πλατφόρμα με ένα νέο άρθρο στο κύριο προφίλ τους, το οποίο οδηγεί στους χρήστες στην ιστοσελίδα τους και αυξάνει την επισκεψιμότητα, αλλά διατηρούν το περιεχόμενό τους στην πλατφόρμα σχεδόν αυστηρά επικεντρωμένο στην ψυχαγωγία. Για να καταλάβετε καλύτερα φανταστείτε θέματα όπως “πώς να κάνετε small talk μετά τον COVID”.

Αυτό δείχνει τι μπορεί να συμβεί όταν αποφασίζετε να βγείτε από το comfort zone σας. Οι χρήστες του Gen Z δεν είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές ειδήσεων, επομένως χτίζουν μια σχέση με ένα νέο κοινό νωρίς ενώ ταυτόχρονα δημιουργούν εμπιστοσύνη.
5. Leanne Ward Nutrition
Η Leanne Ward είναι μια διαιτολόγος που μοιράζεται πληροφορίες για τη φυσική κατάσταση, τη διατροφή και τις διατροφικές πληροφορίες στο TikTok και έχει πάνω από 280 χιλιάδες followers και πάνω από πέντε εκατομμύρια likes στα βίντεο της!

Η Ward προσφέρει πολλές συμβουλές για το πώς μπορείτε να χάσετε βάρος, αλλά έχει επίσης μια απίστευτη επίγνωση του κοινού της και παίρνει την ευθύνη της δουλειάς της σοβαρά. Έχει βίντεο που ενθαρρύνουν τους εφήβους να τρώνε υγιεινά και προωθούν υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή συνολικά – όχι τις ακραίες δίαιτες. Χτίζει εμπιστοσύνη και το περιεχόμενό της την βοηθά να προβάλλεται ως αυθεντική και όχι ευκαιριακή. Βάζει ένα θετικό μήνυμα στους ανθρώπους που πρέπει να το δουν: ευάλωτοι έφηβοι και νέοι ενήλικες.
Οι συνολικές μας σκέψεις Το TikTok
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι σαν ένα εξαιρετικά περίεργο Instagram συνολικά και δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα εάν θα είναι μια προσωρινή μόδα όπως το Vine ή μια μακροπρόθεσμη πλατφόρμα όπως το Instagram. Παρόλα αυτά είναι σε καλό δρόμο, εξελίσσεται συνέχεια και δεν θα μας κάνει εντύπωση εάν σύντομα δώσει και την δυνατότητα αγορών μέσω της πλατφόρμας (να θυμάστε ότι σας το είπαμε πρώτοι!).
Σε κάθε περίπτωση, γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι είναι απίστευτα δημοφιλές αυτή τη στιγμή. Και ενώ οι Gen Z και Millennials είναι οι συχνότεροι χρήστες, οι παλαιότεροι χρήστες αρχίζουν επίσης να ελέγχουν την πλατφόρμα, και το περιεχόμενο της πλατφόρμας γίνεται συχνά shared εκτός πλατφόρμας. Αφιερώστε χρόνο για να σκεφτείτε μια στρατηγική για το πώς μπορείτε και εσείς να προσεγγίσετε το κοινό σας με νέο περιεχόμενο στο TikTok, που θα μπορούσε να αποδώσει πολύ καλά για την επιχείρηση σας!