Skip to content

Τα brands που έχουν γίνει ανάρπαστα στο TikTok!

Το TikTok είναι η social media πλατφόρμα βασισμένη σε βίντεο content που έχει γίνει viral και σαρώνει παγκοσμίως. Έχει προκαλέσει παρόμοιες αντιδράσεις μέσα στο 2020 με αυτές που είχε το κοινό με το Snapchat εν έτος 2017. Χρησιμοποιήθηκε και έγινε αμέσως αποδεκτό μεταξύ των  Gen Z χρηστών και ανέβηκε στα ύψη για να γίνει μία από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις μέσα στο τελευταίο έτος.

Πολλά Brands συνειδητοποιούν ότι πρέπει να μπουν στην πλατφόρμα, διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν μια πολύτιμη ευκαιρία μάρκετινγκ και δημιουργίας σχέσεων με το κοινό τους.

Παρόλο που πρόσφατα υπήρξαν σημαντικές ανησυχίες σχετικά με θέματα ασφαλείας στο TikTok, υπάρχουν μερικά καλά νέα. η πλατφόρμα λαμβάνει αυστηρά μέτρα και δραστηριότητες για τη διόρθωση αυτών των ζητημάτων και υπάρχει πιθανότητα μια εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ, όπως η Microsoft, να αγοράσει την εταιρεία.

Εντωμεταξύ, η εφαρμογή δίνει μια πολύτιμη ευκαιρία στα brands να συνδεθούν με το κοινό τους στο TikTok, ιδιαίτερα τα νεότερα είδη κοινού. Σε αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια ματιά σε 5 brands που το σκίζουν στο TikTok, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων σε “όχι τόσο glamourous” βιομηχανίες όπως η δημοσιογραφία και η οδοντιατρική. Ας αρχίσουμε

1. Fenty Beauty

Η Fenty Beauty έχει πάει το TikTok σε άλλο επίπεδο εδώ και καιρό, και υπάρχουν αρκετά πράγματα που κάνουν καλά.

 Έχουν γυναίκες όλων των διαφορετικών τόνων δέρματος που δείχνουν σύντομα και εντυπωσιακά μαθήματα make up που μπορεί να κάνει ο καθένας και είναι χρήσιμα. Όλα τα σεμινάρια χρησιμοποιούν τα προϊόντα μακιγιάζ της εταιρείας, τα οποία οδηγούν σε άμεση αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας, αφού μπορείτε να «ψωνίσετε τα make up looks από τα αγαπημένα σας βίντεο» σε έναν σύνδεσμο που έχουν τοποθετήσει στο προφίλ τους.

2.Vessi

Η Vessi πουλά αδιάβροχα παπούτσια, που είναι φυσικά ένα τεράστιο χαρακτηριστικό των βίντεο τους στο TikTok!

Αυτή η επιχείρηση σπάει το TikTok με βίντεο που τραβάνε το ενδιαφέρον με τίτλους όπως “αλλά είναι ανθεκτικά στο κρασί;” όπου μια γυναίκα ρίχνει ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί πάνω από ένα ζευγάρι παπούτσια που παραμένουν άθικτα (και στεγνά), και ένα βίντεο μιας γυναίκας που ψεκάζει τα παπούτσια του ηλικιωμένου πατέρα της με ένα λάστιχο ποτίσματος πριν μάθει ο ίδιος ότι είναι αδιάβροχα.

Τα βίντεο τους είναι αστεία και ταιριάζουν πλήρως με το πνεύμα του TikTok με απλούς τρόπους, όπως άνθρωποι χορεύουν, κουνώντας τα χέρια τους μπροστά από την οθόνη και ξαφνικά βρίσκονται με άλλη εμφάνιση. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι τα πάνε καλά!

3. JasmineRDH

Όταν σκέφτεστε επιχειρήσεις στο TikTok, ένας οδοντίατρος μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεστε. Όμως, η JasmineRDH είναι οδοντίατρος που διασκεδάζει την πλατφόρμα όπως λίγοι άλλοι στη βιομηχανία της και δείχνει ότι ακόμη και επιχειρήσεις σε «βαρετές» βιομηχανίες μπορούν να ανθίσουν στην πλατφόρμα.

Έχει απίστευτο περιεχόμενο, όπως βίντεο που αναλύει τι μπορούν να κάνουν οι ασθενείς για να προετοιμαστούν πριν βάλουν σιδεράκια, συγχρονισμένα με έναν χορό  γεμάτο ενέργεια. Το περιεχόμενο της είναι χρήσιμο και ενημερωτικό όπως “τι πρέπει να ξέρετε για άφτρες” και πώς να διαχειριστείτε τον πόνο από τα σιδεράκια, ενώ εξακολουθείτε να είστε προσηλωμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια.

Αν θέλετε να πάρετε κάποια έμπνευση για το πώς να μεταδώσετε σοβαρές πληροφορίες με έναν διασκεδαστικό και ευχάριστο τρόπο, αυτός είναι ένας λογαριασμός που πρέπει να τσεκάρετε.

4. Washington Post

Η Washington Post είναι μια πολύ σεβαστή εφημερίδα, αλλά ακολουθούν μια εντελώς goofy και αστεία προσέγγιση στο TikTok. Ακόμα και ο απλός τους τίτλος «Είμαστε μια εφημερίδα» προοθείται με ξεκαρδιστικό τρόπο και ενθαρρύνουν τους χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί τους.

Έχουν καθημερινή παρουσία στη πλατφόρμα με ένα νέο άρθρο στο κύριο προφίλ τους, το οποίο οδηγεί στους χρήστες στην ιστοσελίδα τους και αυξάνει την επισκεψιμότητα, αλλά διατηρούν το περιεχόμενό τους στην πλατφόρμα σχεδόν αυστηρά επικεντρωμένο στην ψυχαγωγία. Για να  καταλάβετε καλύτερα φανταστείτε θέματα όπως “πώς να κάνετε small talk μετά τον COVID”.

Αυτό δείχνει τι μπορεί να συμβεί όταν αποφασίζετε να βγείτε από το comfort zone σας. Οι χρήστες του Gen Z δεν είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές ειδήσεων, επομένως χτίζουν μια σχέση με ένα νέο κοινό νωρίς ενώ ταυτόχρονα δημιουργούν εμπιστοσύνη.

5. Leanne Ward Nutrition

Η Leanne Ward είναι μια διαιτολόγος που μοιράζεται πληροφορίες για τη φυσική κατάσταση, τη διατροφή και τις διατροφικές πληροφορίες στο TikTok και έχει πάνω από 280 χιλιάδες followers και πάνω από πέντε εκατομμύρια likes στα βίντεο της!

Η Ward προσφέρει πολλές συμβουλές για το πώς μπορείτε να χάσετε βάρος, αλλά έχει επίσης μια απίστευτη επίγνωση του κοινού της και παίρνει την ευθύνη της δουλειάς της σοβαρά. Έχει βίντεο που ενθαρρύνουν τους εφήβους να τρώνε υγιεινά και  προωθούν υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή συνολικά – όχι τις ακραίες δίαιτες. Χτίζει εμπιστοσύνη και το περιεχόμενό της την βοηθά να προβάλλεται ως αυθεντική και όχι ευκαιριακή. Βάζει ένα θετικό μήνυμα στους ανθρώπους που πρέπει να το δουν: ευάλωτοι έφηβοι και νέοι ενήλικες.

Οι συνολικές μας σκέψεις Το TikTok

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι σαν ένα εξαιρετικά περίεργο Instagram συνολικά και δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα εάν θα είναι μια προσωρινή μόδα όπως το Vine ή μια μακροπρόθεσμη πλατφόρμα όπως το Instagram. Παρόλα αυτά είναι σε καλό δρόμο, εξελίσσεται συνέχεια και δεν θα μας κάνει εντύπωση εάν σύντομα δώσει και την δυνατότητα αγορών μέσω της πλατφόρμας (να θυμάστε ότι σας το είπαμε πρώτοι!).

Σε κάθε περίπτωση, γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι είναι απίστευτα δημοφιλές αυτή τη στιγμή. Και ενώ οι Gen Z και Millennials είναι οι συχνότεροι χρήστες, οι παλαιότεροι χρήστες αρχίζουν επίσης να ελέγχουν την πλατφόρμα, και το περιεχόμενο της πλατφόρμας γίνεται συχνά shared εκτός πλατφόρμας. Αφιερώστε χρόνο για να σκεφτείτε μια στρατηγική για το πώς μπορείτε και εσείς να προσεγγίσετε το κοινό σας με νέο περιεχόμενο στο TikTok, που θα μπορούσε να αποδώσει πολύ καλά για την επιχείρηση σας!

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας