Κάθε SEO expert χρειάζεται ένα πλήρως εφοδιασμένο οπλοστάσιο εργαλείων για την υποστήριξη καθημερινών ροών εργασίας.
Ακριβώς όπως τα τεχνικά εργαλεία SEO μας βοηθούν να προσδιορίσουμε κρίσιμους τομείς για τεχνικές βελτιστοποιήσεις, τα εργαλεία περιεχομένου βοηθούν στον εντοπισμό βασικών τομέων για βελτιστοποιήσεις περιεχομένου.
Η επιλογή του σωστού εργαλείου για προσθήκη στη ροή εργασίας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο με τον οποίο σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα.
Με τη βελτιστοποίηση περιεχομένου, όλοι γνωρίζουμε ότι το πρώτο βήμα είναι ο εντοπισμός της ευκαιρίας, αλλά υπάρχει ένα δεύτερο κρίσιμο βήμα που απαιτείται πριν από την εκτέλεση ενάντια στην ευκαιρία: κατανόηση του περιβάλλοντος.
Σε αυτό το άρθρο θα μάθετε πώς να απαντήσετε στην ερώτηση, “Τι είδους δεδομένα χρειάζομαι;” και τα καλύτερα εργαλεία για τη δημιουργία αυτών των δεδομένων.
Αυτά τα εργαλεία παρέχουν δεδομένα για την αξιολόγηση του επιπέδου ευκαιριών:
- BrightEdge Data Cube: Λειτουργίες SERP, έρευνα λέξεων-κλειδιών και ανάλυση ανταγωνιστών.
- Advanced Web Rankings (AWR): Κοινή χρήση φωνής και ορατότητα SERP.
- SEMrush: Γρήγορη, περιεκτική οργανική επισκόπηση.
- Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών: Έρευνα λέξεων-κλειδιών.
- Ahrefs: Ανταγωνιστικό κενό περιεχομένου.
Και αυτοί οι πόροι παρέχουν αποδεικτικά στοιχεία για την ενίσχυση των πληροφοριών:
- Google Trends: Τάσεις αναζήτησης και εντοπισμός αλλαγών συμπεριφοράς αναζήτησης.
- BuzzSumo: Ανερχόμενα κοινωνικά θέματα, ερωτήσεις και σχετικό περιεχόμενο.
- Mintel: Πληροφορίες για τους καταναλωτές και τη βιομηχανία.
- eMarketer: Τάσεις στα μέσα που ενδέχεται να επηρεάσουν την οργανική αναζήτηση ή να εξηγήσουν τις διακυμάνσεις στην απόδοση που προκαλούνται από μη οργανικούς παράγοντες.
Σκεφτείτε με την Google: Πληροφορίες έρευνας αγοράς και σημεία δεδομένων.
Ακριβώς όπως θα ήταν αναποτελεσματικό να βασίζεστε σε ένα μόνο εργαλείο ή προσέγγιση για ανίχνευση, καθυστέρηση ιστότοπου ή πληροφορίες χρηστικότητας για κινητά, η στροφή σε ένα ή δύο εργαλεία έρευνας περιεχομένου θα περιορίσει την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής περιεχομένου σας.
Το μυστικό για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου SEO σας είναι η επιλογή των κατάλληλων εργαλείων που θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε, να αποκτήσετε πρόσβαση και να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα που απαιτούνται για να αξιολογήσετε τις ευκαιρίες σας και να κατανοήσετε το πλαίσιο εντός του οποίου θα πραγματοποιηθεί η στρατηγική περιεχομένου σας.