9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

Η συσκευασία έχει να κάνει με την προώθηση του προϊόντος σας, και το πόσο καλά γίνεται είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των πωλήσεων. Ο σχεδιασμός συσκευασίας είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, και είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει στην πώληση του προϊόντος σας με “μαθηματική ακρίβεια” , ακολουθώντας τον δικό της “αλγόριθμο” που είναι:

Υλικά συσκευασίας – Σχεδιασμός συσκευασίας –  Προϊόν – Διαφοροποίηση προϊόντος – Καταναλωτής ως τελικός αποδέκτης.

διαφοροποίηση προϊόντος
gi

Η επωνυμία σας δεν τελειώνει με το λογότυπό σας

Είναι γνωστό ότι οι άνθρωποι είναι από τη φύση τους οπτικά πλάσματα. Αυτό που διαφοροποιεί μια μέτρια εταιρεία από μια καλή εταιρεία, είναι το γεγονός ότι η τελευταία γνωρίζει πώς να προσελκύσει την προσοχή των πελατών.  Πολλοί πιστεύουν – όχι άδικα – ότι ο σχεδιασμός των συσκευασιών είναι εξίσου σημαντικός με το ίδιο το εμπορικό σήμα.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η συσκευασία

Κάθε μέρα συναντάμε άπειρες συσκευασίες όταν ψωνίζουμε προϊόντα όπως καλλυντικά, ρούχα, τσάντες, αρώματα, παπούτσια κ.λπ. Οι καταναλωτές προσελκύονται, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, από προϊόντα που έχουν όμορφη εμφάνιση.  Επομένως, το στυλ της συσκευασίας μπορεί σίγουρα να επηρεάσει την απόφαση αγοράς. Ένα προϊόν που εμπεριέχεται σε μία καλά σχεδιασμένη συσκευασία, φαίνεται πιο ενδιαφέρον, και είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσει περισσότερους πιθανούς αγοραστές, από ένα προϊόν που εμπεριέχεται σε μία μέτρια ή και πρόχειρα σχεδιασμένη συσκευασία και φαίνεται αδιάφορο. Κι ας είναι ακριβώς τα ίδια προϊόντα! Μια καλή συσκευασία θα σας επιτρέψει επίσης να διαφοροποιήσετε τα προϊόντα από τους ανταγωνιστές σας.

Τι διαφοροποιεί μία συσκευασία

Αυτό περιλαμβάνει επιλογές σε υλικό και μορφή, καθώς και γραφικά, χρώματα και γραμματοσειρές που χρησιμοποιούνται για τη συσκευασία. Αλλά είναι και περισσότερα από αυτό. Όπως κάθε καλό σχέδιο, η συσκευασία λέει μια ιστορία που μας βοηθά να κατανοήσουμε τι είναι το προϊόν, πώς πρέπει να χρησιμοποιείται, ποιος πρέπει να το χρησιμοποιήσει και, ίσως το πιο σημαντικό, αν πρέπει να το αγοράσουμε ή όχι.

Σχεδιασμός συσκευασίας: Από πού ξεκινά

Ένας καλός σχεδιασμός πρέπει πάντα να αντικατοπτρίζει το προϊόν, τη δημιουργικότητα και την προσωπικότητα της εταιρείας. Υπάρχει μια ολόκληρη επιστήμη πίσω από αυτό – από το σχήμα της συσκευασίας έως τα υλικά που χρησιμοποιούνται χωρίς να ξεχνάμε τη λειτουργικότητά τους. Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι σίγουρα η προστασία που προσφέρει στο προϊόν. Δεν έχει νόημα να κάνουμε ένα πακέτο να φαίνεται οπτικά ενδιαφέρον αν δεν είναι σε θέση να κάνει ό, τι είχε αρχικά να κάνει και αυτό είναι η προστασία του περιεχομένου από αλλοίωση ή ζημιά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αποθήκευσης ή μεταφοράς.

προϊόντα super market

3 κρίσιμες ερωτήσεις που βοηθούν στο σχεδιασμό της συσκευασίας

Ποιο είναι το προϊόν; Τι πουλάς? Πόσο μεγάλο είναι? Από ποια υλικά κατασκευάζεται; Είναι ευαίσθητο;

Ποιος αγοράζει το προϊόν;  Το προϊόν χρησιμοποιείται από άνδρες, γυναίκες ή και τα δύο; Είναι για παιδιά ή ενήλικες; Απευθύνεται σε άτομα που έχουν περιβαλλοντική συνείδηση; Σε άτομα με περιορισμένο εισόδημα ή με πολλά διαθέσιμα έσοδα; Η συσκευασία ενός προϊόντος πρέπει να απευθύνεται στον ιδανικό καταναλωτή. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιος είναι αυτός ο καταναλωτής πριν ξεκινήσει η διαδικασία σχεδιασμού. Τα προϊόντα για μεγαλύτερους ενήλικες ενδέχεται να χρειάζονται μεγαλύτερο κείμενο, τα αντικείμενα που απευθύνονται σε εύπορους καταναλωτές θα πρέπει να συσκευάζονται με υλικά που δημιουργούν μια αίσθηση πολυτέλειας.

Πώς αγοράζουν οι άνθρωποι το προϊόν; Το αγοράζουν σε σούπερ μάρκετ; Ένα μικρό κατάστημα; Οn line?

Θα πρέπει να σκεφτείτε τη συσκευασία διαφορετικά εάν το προϊόν πρόκειται να πωληθεί στο διαδίκτυο και να αποσταλεί από ό,τι εάν θα πρέπει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό σε ένα ράφι καταστήματος. 

σχεδιασμός συσκευασίας

Πώς να φτιάξετε τον τέλειο σχεδιασμό συσκευασίας

Έχουν γίνει πολλές μελέτες σχετικά με τη σημασία του σχεδιασμού των συσκευασιών, και αν υπάρχει κάτι που όλοι έχουν βρει, είναι ότι η απλότητα πουλάει. Αυτό που θέλουν οι άνθρωποι, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να πάρουν τις πληροφορίες με γρήγορο και απλό τρόπο. Πρέπει να προσελκύσουμε την προσοχή τους με κομψές και εντυπωσιακές συσκευασίες και συγχρόνως να επισημαίνουμε με σαφήνεια τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Οι εταιρείες θέλουν οι καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα τους – δεν θέλουν να αγοράσουν ένα ανταγωνιστικό προϊόν μόνο και μόνο επειδή οι πληροφορίες μπορούν να προσπελαστούν πιο γρήγορα στο πακέτο τους.

Εκτός από την απλότητα, οι καταναλωτές θέλουν επίσης ειλικρίνεια και αυθεντικότητα.       

Με άλλα λόγια, θέλουν να γνωρίζουν ότι το προϊόν που φέρει η συσκευασία είναι αυτό, που θα βρουν μέσα. Η καλή συσκευασία θα πρέπει επίσης να αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα της εταιρείας. Εάν π.χ. μια εταιρεία είναι πράσινη και μοντέρνα, τότε η συσκευασία πρέπει να είναι ανακυκλώσιμη και καινοτόμος.

είδη συσκευασίας

Τι πρέπει να έχει υπόψη του ο σχεδιαστής της συσκευασίας

Μερικές φορές ένα προϊόν είναι αυτόνομο και σε άλλες περιπτώσεις αντιπροσωπεύει μια καθιερωμένη μάρκα. Εάν η συσκευασία σας πρέπει να αντιπροσωπεύει μια συγκεκριμένη αισθητική γραμμή, βεβαιωθείτε ότι έχετε συγκεντρώσει τις ακόλουθες πληροφορίες πριν ξεκινήσετε:                                                                                                                                                           

 Χρώματα: Εάν έχετε ήδη τις τιμές CMYK ή τα χρώματα αντιστοίχισης Pantone.                

Γραμματοσειρές: Βεβαιωθείτε ότι έχετε τις κατάλληλες γραμματοσειρές                                           

Λογότυπο σε διανυσματικό αρχείο.

Περιεχόμενο που πρέπει να περιλαμβάνεται στη συσκευασία όπως κείμενα που περιλαμβάνουν οτιδήποτε, από το όνομα του προϊόντος, μια περιγραφή, λέξεις που προσελκύουν κάποιον να αγοράσει, αλλά και οτιδήποτε άλλο είναι απαραίτητο  για νομικούς λόγους όπως γραμμικό κώδικα, πληροφορίες διατροφής, σήματα κ.λπ. Προσωρινό περιεχόμενο που ίσως χρειάζεται όπως ημερομηνίες λήξης ή αριθμοί παρτίδας.  Βεβαιωθείτε ότι εξοικονομείτε χώρο για ένα αυτοκόλλητο ή μια σφραγίδα που θα τοποθετηθεί  αργότερα με αυτές τις πληροφορίες.

Ο σχεδιαστής θα πρέπει να παρέχει ένα έτοιμο για εκτύπωση αρχείο καθώς επίσης mockups. Πώς θα μοιάζει αυτό το πακέτο σε 3D;  Ένας καλός σχεδιαστής θα πρέπει να παρέχει ένα πρότυπο για τη συσκευασία σας, τόσο έτοιμο για εκτύπωση σε χαρτί όσο και σε 3 διαστάσεις. Αυτό θα βοηθήσει να παρατηρήσετε πράγματα που δεν θα βλέπατε διαφορετικά. Μερικές φορές μια εικόνα φαίνεται υπέροχη όταν είναι επίπεδη, αλλά καθόλου ελκυστική όταν κατασκευάζεται.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν τη σημασία του γραφιστικού σχεδιασμού στη συσκευασία και ότι είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της προώθησης του προϊόντος σας. Γι’ αυτό χρειάζεται να την αναλαμβάνει ένας καλός και έμπειρος σχεδιαστής.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας