9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Στοιχεία καλού Web Design

Στοιχεία καλού Web Design. Εικόνα που δείχνει ένα ιστότοπο και στοιχεία αυτού με γραφικό τρόπο.
Στοιχεία καλού Web Design. Εικόνα που δείχνει ένα ιστότοπο και στοιχεία αυτού με γραφικό τρόπο.

Στοιχεία καλού Web Design

Είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να έχει τη δικιά της ιστιοσελίδα στις μέρες μας. Δεν αρκεί, όμως, απλά και μόνο η ύπαρξή της, αλλά χρειάζεται και να διέπεται από ποιοτικό σχεδιασμό προκειμένου να μεγιστοποιήσει τον αριθμό των πελατών που μπορεί να προσελκύσει και να μην προτιμήσουν κάποιον απ’ τους ανταγωνιστές. Όπως καλείται μια  επιχείρηση να έχει ένα κατάστημα που πληρεί κάποια κριτήρια αισθητικής, έτσι πρέπει να μεριμνήσει και για την όψη της ιστιοσελίδα της. Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι και γενικά νοοτροπίες για να βελτιώσει κανείς το design μιας σελίδας, αλλά στο παρόν άρθρο θα αναφερθούμε σε μερικούς απ’ τους βασικότερους.

Σκοπός του ιστότοπου

Καταρχήν, θα πρέπει να αποσαφηνιστεί ο σκοπός της ιστιοσελίδας και το design να γίνει με βάση αυτό. Ο σκοπός μπορεί να είναι κάτι όπως η πώληση προϊόντων ή η παροχή πληροφοριών. Πιο συγκεκριμένα, θέλουμε να απαντήσουμε σε ερωτήσεις τύπου ποια τα χαρακτηριστικά των πελατών, τι ζητάνε και πως μπορούμε να τους το παρέχουμε. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να γίνει στην αρχή της διαδικασίας κατασκευής ιστιοσελίδας έτσι ώστε να αποφασίσουμε με βάση αυτό τι στοιχεία θα εμπεριέχει και γενικά τι κατευθύνσεις θα ακολουθήσουμε καθώς το σχεδιάζουμε.

Στοιχεία καλού Web Design. Εικόνα που δείχνει κάποιον που κάνει το mock up του ιστότοπου

Πλοήγηση

Μια άλλη αρχή για ποιοτικό web design είναι να χαρακτηρίζεται η ιστιοσελίδα από βολική πλοήγηση. Το ταξίδι που διανύει ένας χρήστης όταν επισκέπτεται τη σελίδα πρέπει να είναι εύκολο και να γίνεται ενστικτωδώς, διαφορετικά ενδέχεται να την εγκαταλείψει. Θέλουμε μενού πλοήγησης με ξεκάθαρη και απλοϊκή λειτουργία και γενικά να είναι εύκολο να βρίσκουμε ότι ψάχνουμε. Τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό είναι η ύπαρξη drop-down menu ή μπάρας αναζήτησης, η κατάλληλη ιεραρχία ανάμεσα στις σελίδες και το να μην χρειάζεται να κάνει ο χρήστης υπερβολικά πολλά κλικ για να φτάσει εκεί που θέλει.

Συνοχή

Είναι σημαντικό, επίσης, το design της ιστιοσελίδας μας να διέπεται από μία συνοχή όσον αφορά την όψη και την αίσθηση που εκπέμπουν οι υπό μέρους σελίδες της. Θέλουμε όλες οι σελίδες που την απαρτίζουν να μοιάζουν ως τμήματα ενός συνόλου και όχι ως ανεξάρτητες μεταξύ τους. Με το να υπάρχει συνοχή τόσο στα οπτικά στοιχεία της σελίδας, όπως χρώματα, γραμματοσειρές, εικόνες και layouts, όσο και στα λειτουργικά της στοιχεία, όπως ο χειρισμός του UI, τα άτομα που την επισκέπτονται έχουν μια πιο ευχάριστη και πιο άνετη εμπειρία.

Χρώματα

Κάναμε ήδη αναφορά στα χρώματα όσον αφορά τη συνοχή στα οπτικά στοιχεία της σελίδας, αλλά αξίζει να εμβαθύνουμε περισσότερο σ’ αυτά. Όχι απλά πρέπει να υπάρχει συνοχή σε αυτά, αλλά πρέπει και να σιγουρευτούμε ότι η επιλογή χρωμάτων ταιριάζει στο είδος της ιστιοσελίδας και έχει καλή αισθητική. Μερικά χρώματα συνδυάζονται καλύτερα με μερικά άλλα. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να έχουμε υπόψιν, αλλά καλό είναι να μην αναμιγνύουμε πολλά διαφορετικά χρώματα μεταξύ τους. Θέλουμε, ακόμα, τα χρώματα να ταιριάζουν με το brand μιας επιχείρησης και πιο συγκεκριμένα με το logo της (π.χ., το Facebook χρησιμοποιεί άσπρο και αποχρώσεις του μπλε).

Απλότητα

Ένα άλλο στοιχείο του καλού web design είναι η απλότητα. Καλούμαστε να είμαστε επιλεκτικοί στο τι θα εμπεριέχουμε στη σελίδα μας, καθώς στοιχεία που δεν υπηρετούν κάποιο συγκεκριμένο σκοπό είναι αχρείαστα και μπορούν να έχουν αρνητική επίδραση στην εμπειρία του επισκέπτη. Αυτό είναι κάτι που δεν ισχύει μόνο για την εμφάνιση, αλλά και για την χρηστικότητα της ιστιοσελίδας. Σε αυτό το σημείο θα μπορούσαμε να τονίσουμε την αξία της χρήσης του κενού (white space), το οποίο είναι το κενό ανάμεσα ή τριγύρω από τα διάφορα στοιχεία της σελίδας. Το ότι είναι κενό δε σημαίνει ότι δεν έχει σημασία, καθώς δίνει μία αίσθηση οργάνωσης και ισορροπίας και χωρίς αυτό τα στοιχεία της σελίδας θα ήταν το ένα πάνω στο άλλο και θα ήταν πιο δύσκολο να διαβαστούν.

Στοιχεία καλού Web Design. Εικόνα που δείχνει  από διάφορες οθόνες έναν ιστότοπο.

Visuals

Δε θα μπορούσαμε, επίσης, να παραλείψουμε την αξία των οπτικών στοιχείων (visuals), όπως φωτογραφίες και animations, όταν μιλάμε για καλό web design. Όχι απλά δίνουν μία αίσθηση ισορροπίας στη σελίδα και ξεκουράζουν τον χρήστη απ’ το συνεχές διάβασμα, αλλά τραβάνε και το ενδιαφέρον του. Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν παράγοντες όπως την υψηλή ανάλυση, την καθαρότητα, την αισθητική και το μέγεθος όταν επιλέγουμε οπτικά στοιχεία,  καθώς μπορεί να έχουν αρνητική επίδραση άμα δεν πληρούν κάποια ποιοτικά κριτήρια. Εκτός αυτού, visuals για προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχει το site μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες στο να τα κατανοήσουν καλύτερα. Είναι χρήσιμο, μάλιστα, το υλικό να ανταποκρίνεται σε οθόνες διαφόρων μεγεθών για διάφορες συσκευές, να είναι συμπιεσμένο έτσι ώστε να επιβραδύνει σε μικρότερο βαθμό το site, και να εμπεριέχει alt text για λόγους SEO. Όπως έχουμε αναφέρει όταν μιλήσαμε για απλότητα, όμως, δε θέλουμε να γεμίσουμε τη σελίδα με υπερβολικά πολλά visuals.

Ιεραρχία

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι η ιεραρχία ανάμεσα στα στοιχεία της ιστιοσελίδας με βάση το τι τραβάει πρώτα το μάτι όταν κάποιος την επισκέπτεται. Μερικά τμήματα της σελίδας, όπως τα call to action, είναι πιο σημαντικά από κάποια άλλα, επομένως θέλω να τραβήξουν περισσότερο την προσοχή του κοινού. Η ιεραρχία συχνά καθορίζεται με βάση το μέγεθος των στοιχείων, αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος τρόπος. Μπορούμε, για παράδειγμα, να επιτύχουμε τέτοιου είδους ιεραρχία με χρήση πιο έντονων χρωμάτων.

CTA (call to action)

Αναφέραμε ήδη πιο πάνω το πως πρέπει τα CTA (call to action) να τραβάνε την προσοχή του χρήστη, αλλά ας αναλύσουμε λίγο παραπάνω αυτό το στοιχείο γιατί γενικά θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν όταν μιλάμε για web design. Τα CTA κατευθύνουν τους χρήστες για τις κινήσεις που πρέπει να κάνουν προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους, να μεταβούν σε άλλα μέρη της ιστιοσελίδας, ή ό,τι άλλο είναι να κάνουν. Έτσι, πρέπει να εμπεριέχουμε διάφορα CTA σε στρατηγικά σημεία και να φροντίζουμε να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα στοιχεία της σελίδας έτσι ώστε να φαίνεται ότι χρησιμοποιούνται για την διεξαγωγή μιας δράσης που οι επισκέπτες καλούνται να κάνουν. Θέλουμε να είναι μεγάλα και να έχουν έντονη εμφάνιση προκειμένου να μπορούν να εντοπιστούν γρήγορα.

Στοιχεία καλού Web Design

Η ύπαρξη ενός καλού σχεδιασμού ιστότοπου είναι σημαντική. Άλλωστε, η διαδικτυακή σας παρουσία μπορεί να κάνει ή να χαλάσει την επιχείρησή σας. Αρκεί όμως να έχετε κάποιο σχέδιο ιστοτόπου ή χρειάζεστε κάτι περισσότερο από αυτό;

Για τις μικρές επιχειρήσεις, ειδικά εάν αντιμετωπίζετε προκλήσεις κόστους ή περιορισμένες τεχνικές δεξιότητες, η επένδυση σε έναν καλά σχεδιασμένο, επαγγελματικό ιστότοπο μπορεί να φαίνεται τρομακτική. Ή αν έχετε ήδη έναν λειτουργικό (αν και ξεπερασμένο) ιστότοπο, μπορεί να αμφιβάλλετε για την αξία ενός επανασχεδιασμού.

Γιατί έχει σημασία ο καλός σχεδίασμός του ιστότοπού σας

Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας είναι σημαντικός επειδή οι πελάτες σας ενδιαφέρονται για το σχεδιασμό. Είτε συνειδητά είτε όχι, όλοι αντιδρούμε στα γραφικά και την καλή προβολή του περιεχόμενου και οι άνθρωποι έλκονται φυσικά από τον καλό σχεδιασμό. Όσον αφορά τη σχεδίαση του ιστότοπού σας, οι μελέτες έχουν δείξει ξανά και ξανά ότι οι χρήστες κρίνουν γρήγορα την επιχείρησή σας με βάση μόνο τα γραφικά και το περιεχόμενο και συχνά θα σταματήσουν να χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας εάν δεν έχει σχεδιαστεί σωστά. Ο σχεδιασμός του ιστοτόπου της επιχείρησής σας επηρεάζει την εμπειρία των πελατών σας, τη δημιουργία δυνητικών πελατών και, τελικά, το τελικό αποτέλεσμα.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας