9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ψηφιακά banner – απαραίτητο εργαλείο της διαφημιστικής σας καμπάνιας

Η διαφήμιση στο Διαδίκτυο έχει μετατραπεί από ένα αβέβαιο στοίχημα στην κύρια πλατφόρμα για το marketing των περισσότερων εταιρειών. Τα ψηφιακά banner είναι για την διαφήμιση στο διαδίκτυο ότι οι διαφημιστικές πινακίδες για την υπαίθρια διαφήμιση: μια βασική και πανταχού παρούσα μορφή, η οποία μπορεί να επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι ακριβώς είναι ένα banner και τι είδη υπάρχουν στην ψηφιακή διαφήμιση σήμερα.

Τι είναι Banner;

Το banner είναι ένα κομμάτι  ψηφιακής διαφήμισης που συνδυάζει εικόνες, κείμενο και μερικές φορές ήχο και διαδραστικά στοιχεία. Τοποθετείται σε ιστοσελίδες για να διαφημίσει μια επωνυμία, εταιρεία ή καμπάνια. Κανονικά, ο στόχος ενός banner είναι ο χρήστης να κάνει κλικ σε αυτό και να κατευθύνεται σε μια διαφημιστική σελίδα.

Ένα banner είναι ένα είδος «κενού καμβά» συγκεκριμένων διαστάσεων όπου μια επωνυμία μπορεί να εισαγάγει τη δημιουργικότητά της. Δεδομένης της μεγάλης παρουσίας banner στο Διαδίκτυο, είναι πολύ σημαντικό να κάνετε το banner σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό για να τραβήξετε την προσοχή του χρήστη.

Τα banner χρησιμοποιούνται σχεδόν σε όλες τις σελίδες που ενδιαφέρονται για δημιουργία εσόδων μέσω διαφήμισης, αλλά είναι ιδιαίτερα άφθονα σε ιστότοπους με μεγάλη επισκεψιμότητα ή σε ιστότοπους που ειδικεύονται σε συγκεκριμένο περιεχόμενο.

Οι διαφημίσεις banner ποικίλλουν σε μέγεθος και διαστάσεις, ώστε να μπορείτε να τις προσαρμόσετε στις ανάγκες σας και στις διαφορετικές συσκευές στις οποίες θα έχουν πρόσβαση οι χρήστες.

Ψηφιακά banner

Τι είδη banner υπάρχουν;

Υπάρχουν τρεις κυρίως τύποι banner: τα σταθερά ή ενσωματωμένα, τα επεκτάσιμα και τα αιωρούμενα banner.

Τα σταθερά ή ενσωματωμένα banner  είναι, όπως υποδηλώνει το όνομά τους, αυτά που έχουν αμετάβλητη θέση στην ιστοσελίδα όπου εμφανίζονται. Μέσα σε αυτά μπορούμε να δούμε αυτές τις κύριες μορφές:

  • Ορθογώνιο: με οριζόντιο προσανατολισμό, αυτή είναι η πιο τυπική μορφή. Συχνά τοποθετείται στο πάνω τρίτο της σελίδας. Ανάλογα με το μέγεθός του, μπορούμε να διακρίνουμε μεταξύ του mega banner (το οποίο μπορεί να είναι μεγαλύτερο από 900 pixel πλάτος και 90 pixel ύψος), το τυπικό banner (468 x 60 pixel) και το μισό banner (234 x 60 ή 234 x 90 pixel) .
  • Τετράγωνο:  αυτή η μορφή είναι ενσωματωμένη στη διάταξη της σελίδας και δεν είναι πολύ ενοχλητική. Γενικά τοποθετείται δίπλα στο κείμενο ενός άρθρου. Η μορφή και το μέγεθος μπορεί να διαφέρουν, αν και είναι συχνά περίπου 300 x 250 pixel ή 300 x 600 pixel.
  • Ουρανοξύστης: πρόκειται για ένα ορθογώνιο banner με κάθετη μορφή, που συνήθως βρίσκεται στις πλαϊνές στήλες μιας ιστοσελίδας. Το μέγεθός του είναι συνήθως 100 x 600 ή 120 x 700 pixel.

Τα επεκτάσιμα banner  έχουν παρόμοιες μορφές, αλλά μπορούν επίσης να μεγεθυνθούν στην οθόνη σε μέγεθος που ποικίλλει ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του μέσου στο οποίο είναι ενσωματωμένα. Κανονικά, το banner εμφανίζεται όταν το ποντίκι τοποθετείται πάνω του ή κατά την είσοδο στη σελίδα. Για να διασφαλιστεί ότι αυτή η μορφή δεν είναι υπερβολικά παρεμβατική, θα πρέπει να έχει ένα ευδιάκριτο κουμπί κλεισίματος.

Τα αιωρούμενα banner  είναι όπως τα προηγούμενα δύο, δεν έχουν σταθερή θέση στην ιστοσελίδα αλλά κινούνται κατά μήκος του περιεχομένου. Οι πιο συνηθισμένες κινούμενες μορφές είναι:

  • Παρενθετικό: αυτό είναι ένα banner που καταλαμβάνει ολόκληρη την οθόνη του προγράμματος περιήγησης. Είναι πολύ αποτελεσματικό στο να προσελκύει την προσοχή του χρήστη, αλλά είναι επίσης μια πολύ παρεμβατική μορφή και επομένως πρέπει να χρησιμοποιείται με φειδώ.
  • Επίπεδο: ένα banner με μια κινούμενη εικόνα που κινείται πάνω από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση, είναι αποτελεσματικό στο να προσελκύει την προσοχή, αλλά μπορεί επίσης να είναι παρεμβατικό.

Με αυτά τα παραδείγματα διαφημίσεων banner, ελπίζουμε να νιώθετε έτοιμοι να επιλέξετε το σωστό στυλ και μέγεθος που ταιριάζει στην καμπάνια σας! Θυμηθείτε να είστε δημιουργικοί και να τραβάτε το ενδιαφέρον του κοινού σας χωρίς να κάνετε το διαφημιστικό banner σας υπερβολικά ενοχλητικό.

Ψηφιακά banner και marketing

Λόγοι για να χρησιμοποιήσετε ψηφιακά banner

Ο σχεδιασμός web banner είναι μια από τις πιο παραγωγικές μορφές marketing που χρησιμοποιούνται στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο και διατίθεται σε όλα τα σχήματα και μεγέθη. Η προσαρμοστικότητα των ψηφιακών banner τα κάνει απαραίτητο κομμάτι της διαφημιστικής σας δαπάνης.

Τα ψηφιακά banner θεωρούνται ένα αποτελεσματικό στοιχείο για την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των πελατών σας. Ενώ τα υψηλά ποσοστά “κλικ” είναι ένα προφανές στατιστικό για τη μέτρηση της επιτυχίας, υπάρχουν περαιτέρω, πιο λεπτοί, λόγοι για την ενασχόληση με αυτή τη μορφή διαφήμισης, που σχετίζονται με την αναγνωρισιμότητα και την ανάπτυξη της επωνυμίας, την εκ νέου στόχευση καθώς και τη δημιουργία δυνητικών πελατών καθώς μπορεί να υποστηρίξει την εξοικείωση και τελικά να συμβάλει στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε μια επωνυμία.

Η παραδοσιακή διαφήμιση με banner έχει επεκταθεί και σε άλλες μορφές, όπως οι διαφημίσεις Facebook, διαφημίσεις Instagram κ.ά.

Σχεδιασμός ψηφιακών banner

Πως θα φτιάξω τo κατάλληλο banner

Για να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τα ψηφιακά banner, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να κατανοήσετε και να προσαρμοστείτε στις ανάγκες των πελατών-στόχων σας. Το marketing και ο σωστός σχεδιασμός  παράγει διαφοροποιημένα, στοχευμένα ψηφιακά banner για διαφορετικές προσωπικότητες και δυνητικούς πελάτες.

Ας δούμε μερικές σημαντικές αρχές για ένα πετυχημένο banner.

  • Eίναι απαραίτητο τα banner να έχουν κάποιο μήνυμα. Το κείμενο του μηνύματος είναι σημαντικό να είναι σαφές σύντομο και εύστοχο.
  • Προσέχουμε την αισθητική του σχεδιασμού ώστε να είναι ελκυστικό και συγχρόνως απλό. Xρησιμοποιούμε κατάλληλα χρώματα. Βάζουμε το λογότυπό μας σε περίοπτη θέση αλλά χωρίς να υπερτερεί του μηνύματός μας. Τα banner αποσκοπούν και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του σήματός μας. Τα κείμενά μας είναι περιορισμένα (τέσσερις γραμμές ή λιγότερες). Δεν χρησιμοποιούμε πολύ λεπτές γραμματοσειρές ή γράμματα μικρότερα από 10 στιγμές. Αν θέλουμε να προσθέσουμε κίνηση, μπορεί να βοηθήσει στο να προσελκύσει την προσοχή στο banner μας αλλά δεν πρέπει να αποσπά την προσοχή από το μήνυμά μας. Γι αυτό δεν πρέπει να διαρκεί πάνω από 15 δευτερόλεπτα. Η όλη αισθητική του banner θα πρέπει να ταιριάζει με την επωνυμία μας και τη σελίδα προορισμού.  Χρησιμοποιούμε σχετικά γραφικά και φωτογραφίες ώστε να ενισχύσουμε το μήνυμά μας. Προσέχουμε να υπάρχει καθορισμένο πλαίσιο. Αν η διαφήμιση είναι λευκή τοποθετούμε ένα γκρι περίγραμμα 1 pixel στα όρια του πλαισίου. Τα αρχεία μας πρέπει να είναι μικρά και να μην ξεπερνούν τα 150 kb ώστε η διαφήμιση μας να φορτώνεται γρήγορα στη σελίδα. Τα κατάλληλα αρχεία είναι μορφής JPG, PNG, GIF ή HTML5.
  • Να υπάρχει ξεκάθαρα η πρόκληση για δράση (CTA κουμπί) που θα παροτρύνει τον θεατή να διαβάσει περισσότερα.

Όλα αυτά να είναι απλά, ξεκάθαρα και κατανοητά – οι θεατές θα δουν το banner σας για δευτερόλεπτα.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας