9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας online?

Μας ρωτάτε ξανά και είμαστε εδώ για να σας απαντήσουμε!

Ένας από τους κυριότερους λόγους για τη δημιουργία μίας ιστοσελίδας για μια επιχείρηση, είναι η αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της. Ιδιαίτερα μεσα στη περίοδο του κοροναϊού καταλάβε τη δύναμη του online shopping και πόσο σημαντική είναι η online προβολή και παρουσία πολλών επιχειρήσεων. Αυτό ήταν το κομμάτι που κατάφερε να τις βοηθήσει να επιβιώσουν, ακόμα και να αναπτυχθούν καθώς οι καταναλωτές αναγκάστηκαν να στραφούν στις online αγορές.

Παρ’όλα αυτά υπάρχουν επιχειρήσεις που ενώ προσπάθησαν να επενδύσουν στη δημιουργία ή ανάπτυξη της ιστοσελίδας τους και ενώ έχουν παρατηρήσει αυξημένη επισκεψιμότητα, δεν ισχύει το ίδιο και για τις πωλήσεις τους. 

Εδώ είναι το σημείο που παρουσιάζεται το  CRO (Conversion Rate Optimization)! Οι απαιτούμενες δηλαδή ενέργειες που πρέπει να γίνουν σε μία ιστοσελίδα ώστε να αυξηθούν οι μετατροπές (πωλήσεις) της.

Το Conversion Rate μετριέται ως το ποσοστό των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας που πραγματοποίησαν κάποια ενέργεια σε αυτή (πχ. αγορά) δια το σύνολο των συνολικών επισκεπτών της.

Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πως όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό μετατροπών (conversion rate) για ένα website, τόσο αυξάνονται οι πωλήσεις του.

Ποιες είναι οι ενέργειες που μπορείτε να ακολουθήσετε ετσι ώστε  να αυξήσετε τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας;

Ξεκάθαρη Δομή & Εύκολη Πλοήγηση

Ακολουθήστε τις βασικές ιστοσελίδες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος:

  1. Η αρχική σελίδα
  2. Οι κατηγορίες προϊόντων (εφόσον υπάρχουν)
  3. Τα single page των προϊόντων
  4. Η σελίδα του καλαθιού
  5. Η σελίδα του Checkout

Όλες οι παραπάνω εξυπηρετούν ένα σκοπό και βοηθούν το χρήστη να βρει αυτό που επιθυμεί και να τον οδηγήσουν σε αγορά.Αυτος είναι ο στόχος τους και να το έχετε πάντα στο μυαλό σας πριν δημιουργήσετε κάτι άλλο.

Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε  call to action buttons, καθαρές εικόνες και ένα κατανοητό μενού.Αυτά μπορεί να είναι απλά στοιχεία,αλλά σίγουρα  θα βοηθήσουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να αυξήσει τα conversions του.

Ταχύτητα Ιστοσελίδας

Ακούγεται αυτονοητο και δενα θα έπρεπε να μιλάμε την ταχύτητα μιας ιστοσελίδας πλεόν, ιδιαίτερα αν έχει ως στόχο να κάνει πωλήσεις, όμως δυστυχώς βλέπουμε συνέχεια δεκάδες e-shop με αργούς (πολύ αργούς!!) χρόνους φόρτωσης. Η Google λέει και ξαναλέει πόσο σημαντική είναι η ταχύτητα μια ιστοσελίδας, δίνοντας έξτρα έμφαση στην εμπειρία του χρήστη σε ένα website. Έτσι, είναι αδιανόητο ένα online κατάστημα να μην προσπαθεί να βελτιστοποιήσει τη ταχύτητα του site του.

Για κάθε 1 δευτερόλεπτο που μειώνεται ο χρόνος φόρτωσης σε μία ιστοσελίδα το ποσοστο μετατροπών της αυξάνεται κάτα περίπου 2%! – Keep that in mind! 

Mobile-Friendly Σχεδιασμός

Oι κινητές συσκευές είναι το κύριο μέσο που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των χρηστών στο διαδίκτυο. Από τα διαθέσιμα στοιχεία το 60%, κατά μέσο όρο, των συνδέσεων στις ιστοσελίδες πραγματοποιείται από mobile. Και ας μην το βλέπουμε μόνο από την πλευρά των επισκέψεων. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών των χρηστών προχωράει και στην ολοκλήρωση αγορών χρησιμοποιώντας το κινητό τους οπότε αν δεν είναι εύκολο να το κάνουν στο site σας, τότε χάνετε μια μεγάλη ευκαιρία για αύξηση των πωλήσεων σας.

Επενδύστε Στην Κατάλληλη Προώθηση

Μέχρι και πριν μερικά χρόνια η online προώθηση μιας ιστοσελίδας ήταν σχετικά “εύκολη” υπόθεση. Με μία σωστά δομημένη Google Ads ή Facebook Ads καμπάνια οι επιχειρήσεις μπορούσαν να δουν ένα πολύ ικανοποιητικό ROI (Return On investment). Τα κόστη τότε ήταν πολύ χαμηλότερα και ο ανταγωνισμός πολύ λιγότερος.

Σήμερα,τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Νέα online καταστήματα δημιουργούνται κάθε μέρα, ενώ, αν και τα διαθέσιμα κανάλια online διαφήμισης είναι αμέτρητα, το κόστος των διαφημίσεων έχει αυξηθεί σημαντικά και οι διαδικασίες έχουν γίνει πιο πολυπλοκες.

Μήπως αυτό σημαίνει πως μία επιχείρηση δεν μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις μέσω του digital marketing;

Όχι! Όχι! Όχι!

Πλέον όμως χρειάζεται μια δυνατή στρατηγική. Το ότι δουλεύει η μία στρατηγική και τύπος διαφήμισης στο Facebook για ένα e-shop με αξεσουάρ δεν σημαίνει ότι θα δουλέψουν το ίδιο αποτελεσματικά και για ένα ξενοδοχείο.

Η απόδοση μίας διαφήμισης αλλάζει ανάλογα τη κατηγορία του προϊόντος, την περιόδο που τρέχει η διαφήμιση, το budget κλπ.

Για αυτό είναι απαραίτητο να μην επαναπαύεστε και συνεχώς να επιδιώκετε να βελτιστοποιήσετε την online προώθησή σας.

Συνεπώς, η αύξηση των επισκεπτών μιάς ιστοσελίδας δεν σημαίνει αυτόματα την ταυτόχρονη αύξηση των πωλήσεων. Αν δεν έχετε το κατάλληλο Conversion Rate Optimization αφήνετε πολλές χαμένες πωλήσεις που σημαίνει λιγότερα έσοδα για την επιχείρησή σας!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας