9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Πώς η τυπογραφία επηρεάζει τους αναγνώστες

Συχνά βρισκόμαστε να ξοδεύουμε ώρες για τη δημιουργία άρθρων, διασφαλίζοντας ότι κάθε λέξη που επιλέγουμε είναι η τέλεια για να προβάλουμε την ιστορία που προσπαθούμε να πούμε. Αλλά υπάρχει ένας άλλος παράγοντας, που συχνά παραβλέπεται, που είναι εξίσου σημαντικός με τη σύνταξη του περιεχομένου: η Τυπογραφία.

Τι είναι η τυπογραφία

Ο όρος τυπογραφία μπορεί να φαίνεται άγνωστος σε πολλούς, αλλά ένα κομμάτι περιεχομένου που δεν είναι τυπογραφικά δομημένο δεν θα διαβάζεται από πολλούς αναγνώστες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν έχουν ιδέα για το τι σημαίνει.

Η τυπογραφία αναφέρεται στην τέχνη του τύπου τακτοποίησης του κειμένου. Παρόλο που δεν παράγεται πάντα από επαγγελματίες τυπογράφους, η τυπογραφία είναι παρούσα σχεδόν σε όλα τα κομμάτια κειμένου.

Η τυπογραφία είναι ένα εργαλείο που μπορεί να προσθέσει συναίσθημα, δράμα και προσωπικότητα στο έντυπο υλικό, καθιστώντας το πιο ελκυστικό οπτικά. Μπορεί υποσυνείδητα να ενσωματώσει το μήνυμα στο μυαλό του αναγνώστη, διευκολύνοντας τον να κατανοήσει  τις παρουσιαζόμενες πληροφορίες.

Ας δούμε τα βασικά στοιχεία της τυπογραφίας

Γραμματοσειρά:  Η γραμματοσειρά αναφέρεται σε μια συλλογή συμβόλων, χαρακτήρων, αριθμών και γραμμάτων που μοιράζονται το ίδιο σχέδιο και παρόμοια χαρακτηριστικά. Παραδείγματα γραμματοσειρών περιλαμβάνουν τα Baskerville, Helvetica και Garamond.

Μήκος γραμμής:  Συχνά υπολογίζεται ως αριθμός λέξεων ή χαρακτήρων σε μια γραμμή, το μήκος γραμμής αναφέρεται στην απόσταση που καταλαμβάνεται από ένα μπλοκ κειμένου που βρίσκεται μεταξύ του δεξιού και του αριστερού περιθωρίου.

Διάστιχο:  Είναι η απόσταση μεταξύ γραμμών.

Kerning:  Η απόσταση μεταξύ μεμονωμένων χαρακτήρων ή γραμμάτων.

Γιατί έχει σημασία η τυπογραφία;

Η τυπογραφία έχει σημασία γιατί βοηθά να κρατηθεί η προσοχή του αναγνώστη στο περιεχόμενό σας. Η καλή τυπογραφία τους επιτρέπει να εστιάζουν στο μήνυμα αντί να εστιάζουν στη μηχανική της ανάγνωσης.

Η τυπογραφία είναι κάτι περισσότερο από επιλογή γραμματοσειρών. Είναι η μελέτη του πώς οι άνθρωποι διαβάζουν, πώς αντιλαμβάνονται τις πληροφορίες, πώς αναγνωρίζουν τις λέξεις και πώς ο εγκέφαλος επεξεργάζεται τις πληροφορίες. Ναι, είναι τέχνη αλλά έχει τις ρίζες της στην ανθρώπινη γνώση.

Για παράδειγμα, η δημιουργία μιας οπτικής ιεραρχίας είναι σημαντική για την καθοδήγηση της προσοχής των αναγνωστών. Η τυπογραφία σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε αυτήν την οπτική διάταξη με τη σειρά σπουδαιότητας, παρέχοντάς τους οπτικές ενδείξεις μέσω της χρήσης χρώματος, γραμματοσειράς, μεγέθους, στοίχισης και στυλ.

Για να κατανοήσουμε τον καλύτερο τρόπο χρήσης της τυπογραφίας κατά τη δημιουργία μιας οπτικής ιεραρχίας, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τις πληροφορίες, οι οποίες μπορούν να παρατηρηθούν μέσω των αρχών της αντίληψης της Gestalt που δηλώνουν ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος θέλει να οργανώνει στοιχεία με βάση την ομοιότητα, τη συνέχεια το κλείσιμο και την εγγύτητα.

Υπάρχουν πολλές άλλες πτυχές της τυπογραφίας των οποίων η γνώση και συνεπώς η εφαρμογή μπορούν να βελτιώσουν την αφοσίωση του αναγνώστη. Το κοινό είναι η επιλογή της σωστής γραμματοσειράς. Εκτός από αυτό, η οργάνωση του κειμένου είναι εξίσου σημαντική για να προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία ανάγνωσης. Όταν οργανώνετε κείμενο, πρέπει να στοχεύετε στην επίτευξη βέλτιστης εμπειρίας ανάγνωσης, ευκρίνειας, διατηρώντας παράλληλα το απόσπασμα αισθητικά ευχάριστο.

Το καλά οργανωμένο περιεχόμενο θα επιτρέψει στον αναγνώστη να κατανοήσει όλα τα διαφορετικά «μέρη» του περιεχομένου, ενώ θα διευκολύνει τη νοητική επεξεργασία.

Όσον αφορά την ευκρίνεια, υπάρχει ένα συγκεκριμένο πράγμα που θέλετε να επιτύχετε μέσω της τυπογραφίας. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι παράγραφοι ή τα κείμενα που είναι σημαντικά τονίζονται με σαφήνεια, ότι είναι πιο σημαντικά από άλλα στοιχεία που υπάρχουν στη σελίδα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με έντονη γραφή, υπογράμμιση ή ακόμα και αύξηση του μεγέθους της γραμματοσειράς αυτών των ενοτήτων. Μπορείτε να το κάνετε ακόμη και δημιουργώντας μια περιβαλλοντική αντίθεση.

Bloggers

Η κατανόηση της τυπογραφίας είναι ζωτικής σημασίας για τους Bloggers. Η γραμματοσειρά που θα επιλέξετε πρέπει να συμπληρώνει το κείμενο και όχι να υπερισχύει. Οι γραμματοσειρές έχουν τη δύναμη να πυροδοτούν συνειρμούς και σκέψεις στους αναγνώστες μόνο από την εμφάνισή τους.

Επιλέγοντας τη σωστή γραμματοσειρά:

Η εμφάνιση δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Συχνά οι άνθρωποι επιλέγουν τη γραμματοσειρά που φαίνεται διαφορετική. Δεν είναι όμως πάντα αυτή η καλύτερη επιλογή.  Πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ εκφραστικότητας και χρησιμότητας όσον αφορά τη γραμματοσειρά.

Serif και Sans-Serif γραμματοσειρές: Ποιές είναι πιο εύκολες στην ανάγνωση;

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι γραμματοσειρές Sans Serif διαβάζονται ευκολότερα στις οθόνες υπολογιστών επειδή είναι λιγότερο σύνθετες οπτικά, απαιτούν λιγότερο χρόνο για να επεξεργαστούν από τον εγκέφαλο, πράγμα που σημαίνει ότι το άτομο μπορεί να εστιάσει περισσότερο στο μήνυμα παρά να προσπαθήσει να αποκρυπτογραφήσει το μήνυμα.

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο τα Sans Serif αποδίδουν καλύτερα στον ιστό είναι επειδή είναι πιο ευανάγνωστα σε μικρά μεγέθη λόγω των απλοϊκών μορφών τους.  Η χρήση γραμματοσειρών Serif σε οθόνες χαμηλής ανάλυσης μπορεί ακόμη και να αποτρέψει τους αναγνώστες από το να διαβάσουν ολόκληρο το απόσπασμα. Κρατήστε τις Serif για τον τίτλο και Sans Serif για το σώμα.

Επίσης, μελετήστε το κοινό σας. Ποια είναι τα δημογραφικά τους στοιχεία; Είναι επιστήμονες, δικηγόροι, γιατροί ή παιδιά προσχολικής ηλικίας; Το Comic Sans μπορεί να ταιριάζει στα παιδιά αλλά όχι στους δικηγόρους.

Οδηγίες για να κάνετε το κείμενό σας πιο ευανάγνωστο

  • Οι απλοί τύποι γραμμάτων διαβάζονται πιο εύκολα. Οι γραμματοσειρές Sans Serif χρησιμοποιούνται συχνά για ηλεκτρονική ανάγνωση. Ωστόσο, το Serif διαβάζεται πιο εύκολα σε έντυπο κείμενο.
  • Αποφύγετε τα κεφαλαία μέσα στο κείμενο. Πάνω από το 90% του κειμένου που διαβάζουν οι άνθρωποι είναι με πεζά, άρα αυτό είναι που έχουν συνηθίσει.
  • Προσέξτε το μήκος γραμμής. Επηρεάζει τόσο την ταχύτητα ανάγνωσης όσο και την άνεση. Οι γραμμές που είναι πολύ σύντομες μπορεί να κάνουν τους αναγνώστες να ανησυχούν λόγω της συνεχούς ανάγκης να στρέφουν τα μάτια τους στην επόμενη γραμμή. Μπορεί να επηρεάσει την κατανόηση. Οι γραμμές που είναι πολύ μεγάλες μπορεί να δυσκολέψουν τους αναγνώστες να βρουν την επόμενη γραμμή.
  • Όταν οι γραμμές κειμένου είναι πολύ μεγάλες, το διάστιχο θα πρέπει να είναι υψηλότερο, έτσι ώστε ο αναγνώστης να βρίσκει την επόμενη γραμμή σωστά χωρίς να χαθεί.
  • Η απόσταση μεταξύ των γραμμάτων είναι πολύ σημαντική για να έχουμε τη σωστή πυκνότητα, η οποία επιτρέπει την ομαλή αναγνώριση λέξεων. Ο τύπος με υψηλή πυκνότητα επιτρέπει περισσότερες λέξεις ανά γραμμή, ενώ εκείνοι με χαμηλή πυκνότητα θα επιτρέπουν μόνο λίγες λέξεις. Αλλά αν η απόσταση μεταξύ των γραμμάτων είναι πολύ μακριά, ο αναγνώστης θα διαβάσει τα γράμματα μεμονωμένα και στη συνέχεια θα σχηματίσει μια λέξη, κάνοντας δύο βήματα αντί για ένα. Ως γενικός εμπειρικός κανόνας, η απόσταση μεταξύ των γραμμών πρέπει να είναι 120% του μεγέθους της γραμματοσειράς.
  • Οργανώστε τους τίτλους, τις δευτερεύουσες επικεφαλίδες και το σώμα με διαφορετικά μεγέθη γραμματοσειράς. Έτσι και τα τρία διακρίνονται εύκολα.

 Η στρατηγική χρήση της τυπογραφίας μπορεί να κάνει τη διαδικασία ανάγνωσης αβίαστη. Οι γραμματοσειρές μπορούν να δημιουργήσουν ταυτότητες και να προκαλέσουν διαθέσεις. Χρησιμοποιήστε τα λοιπόν με σύνεση. Τέλος, να ξέρετε ότι στον κόσμο της Τυπογραφίας όλα εξελίσσονται. Δεν υπάρχουν κανόνες παρά μόνο οδηγίες. Με την τυπογραφία: Δοκιμάστε, πειραματιστείτε και μείνετε δημιουργικοί.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας