Skip to content

Πως μπορούν οι τοπικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τις διαφημίσεις στο Facebook και να βγάλουν κέρδος!

Και όμως, οι περισσότεροι άνθρωποι, καταναλωτές και επιχειρηματίες έχουν συνδέσει τις διαφημίσεις στο Facebook / Instagram μόνο με online επιχειρήσεις και θεωρούν ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις έχουν αποτέλεσμα μόνο για e-shop ή για κάποια ιστοσελίδα.

Είναι γνωστό ότι αυτό το εργαλείο μπορεί να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα για επιχειρήσεις αυτής της φύσης αλλά δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμο και να προσφέρει πολύ καλά αποτελέσματα και στα φυσικά καταστήματα.

Τα παρακάτω είναι 4 πολύ απλά βήματα που μπορεί μια τοπική επιχείρηση ή ένα φυσικό κατάστημα, όπως ένα εστιατόριο, ένα κατάστημα ρούχων ή ένα κομμωτήριο να ακολουθήσει και να δει τα πρώτα αποτελέσματα από τις διαφημίσεις στο Facebook ή στο Instagram.

Βήμα 1: Κάντε σωστή προετοιμασία των εργαλείων σας
Πριν μιλήσουμε καν για διαφημίσεις πρέπει να γίνει μια μικρή προετοιμασία των εργαλείων που θα χρησιμοποιηθούν μετέπειτα. Ας ξεκινήσουμε με τη δημιουργία και το σωστό στήσιμο της επαγγελματικής σας σελίδας, επαναλαμβάνουμε, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ
σας σελίδας.

Ακόμα, επισκεφτείτε και περιεργαστείτε το Business Manager εργαλείο του Facebook προκειμένου να δημιουργήσετε ένα διαφημιστικό λογαριασμό και το Facebook Pixel (εξηγούμε παρακάτω τι είναι). Η Facebook σελίδα σας, το Facebook Ad Account και το Facebook
Pixel είναι τρία πολύ σημαντικά εργαλεία που θα μας χρειαστούν στην πορεία για τη δημιουργία των διαφημίσεών σας.

Στη συνέχεια, καλό θα ήταν να υπολογίσετε το Customer Lifetime Value (CLV), που είναι το σύνολο των χρημάτων που σας δίνει κατά μέσο όρο ένας πελάτης για την περίοδο που τον έχετε. Αυτό θα μας βοηθήσει παρακάτω ώστε να επιλέξουμε πιο σωστά το διαφημιστικό budget. Αν δεν ξέρετε πως να το υπολογίσετε ή αν πιστεύετε ότι χρονοβόρο και δεν θέλετε να ασχοληθείτε μπορείτε να το παραλείψετε αλλά είναι
ένας καλός γνώμονας για τον υπολογισμό του budget σας.

Βήμα 2: Δημιουργήστε και στοχεύσετε το κοινό σας
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του ψηφιακού marketing για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι ότι μπορούν να βρουν και να στοχεύσουν το κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουν. Για να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας βάλτε στο μυαλό σας τον ιδανικό σας πελάτη.

Μερικές από τις ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε είναι οι εξής:
Πόσο χρονών είναι?
Τι γένος είναι?
Που μένει?
Με τι ασχολείται επαγγελματικά και στον ελεύθερο τους χρόνο?
Ποιες σελίδες στο Facebook μπορεί να τους αρέσουν?

Επίσης, μην ξεχνάτε ότι ανάλογα τη φύση της επιχείρηση σας οι πελάτες σας μπορεί να είναι διαφορετικοί μεταξύ τους και να σας επισκέπτονται για διαφορετικούς λόγους.
Μπορεί να έχετε μια φοιτητική προσφορά και να έχετε πελάτες από 18 μέχρι 24 που είναι φοιτητές, αλλά μπορεί ακόμα να βρίσκεστε σε ένα δρόμο με γραφεία εταιριών οπότε οι υπάλληλοι αυτών να έρχονται για επαγγελματικούς λόγους. Αυτά είναι 2 διαφορετικά μεταξύ τους κοινά, αλλά και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά να τα ορίσετε και να τα στοχεύσετε. Έχετε πάντα κατά νου ότι διαφορετικά κοινά μπορεί να έρχονται στην επιχείρησή σας για διαφορετικούς λόγους.

Ακόμα, ρίχνοντας μια ματιά στα insights της σελίδας μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το φύλο, την ηλικία κ.α., των ατόμων που σας ακολουθούν και να βγάλετε τα πρώτα σας συμπεράσματα. Μόλις προσδιορίσετε το κοινό σας, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα custom audience προκειμένου να αρχίσετε να στοχεύετε ανθρώπους σαν αυτούς.

Βήμα 3: Διαφημιστική καμπάνια στο Facebook για Engagement
Ο στόχος μίας καμπάνιας engagement είναι μια επιθυμητή αντίδραση προς τη δημοσίευση σας, όπως είναι τα likes, τα σχόλια, shares και άλλα. Ο αλγόριθμος του Facebook θα προβάλει τη διαφήμιση σας στους ανθρώπους που είναι πιο πιθανόν να αντιδράσουν για να έχετε τη μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα ή ROI (return on investment).

Αποφύγετε το κουμπί boost post γιατί από εκεί δεν θα μπορέσετε να επωφεληθείτε από όλες τις δυνατότητες του Ad manager.

Άλλο ένα πλεονεκτήματα των engagement campaigns είναι ότι σας προσφέρουν social proof και έτσι εμπνέουν εμπιστοσύνη στους νέους πελάτες σας και προωθούν την διαδραστικποτητα και επικοινωνία μεταξύ των πελατών και της επιχείρησης.

Λόγω του ότι η Ελλάδα αποτελείτε από επιχειρήσεις που στοχεύουν στο ελληνικό κοινό και είναι κυρίως φυσικά καταστήματα, το να επιλέξετε τα γεωγραφικά κριτήρια όταν δημιουργείτε μια διαφήμιση μπορεί να σας βοηθήσει τρομερά και να καταναλώσετε το budget σας πιο αποδοτικά. Τι καλύτερο από το να βρείτε το κοινό με τα χαρακτηριστικά που θέλετε και να βρίσκετε και κοντά στην επιχείρηση σας?!

Μόλις ολοκληρωθεί η καμπάνια αυτού του είδους και βρεθεί το κατάλληλο κοινό τότε προχωράμε στο κερασάκι της τούρτας!

Βήμα 4: Διαφημιστική καμπάνια στο Facebook για Conversions
Με τα προηγούμενα βήματα θα έχετε καταφέρει να βρείτε το κατάλληλο κοινό και να του τραβήξετε το ενδιαφέρον. Ακόμα, θα έχετε συλλέξει πολλές χρήσιμες πληροφορίες όσο αναφορά τους δυνητικούς σας πελάτες και ίσως να έχετε βρει και κατηγορίες που να μην είχατε υπόψιν σας πιο πριν. Αυτά τα άτομα είναι πιο κοντά στο να μετατραπούν σε πελάτες γιατί ήδη έχουν δει την επιχείρησή σας και έχουν δείξει ένα πρώτο ενδιαφέρον για αυτήν. Άρα τώρα πάμε να τους κάνουμε convert, δηλαδή πελάτες!

Σε αυτό το βήμα δημιουργούμε μία conversion campaign. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε μία διαφήμιση η οποία θα ωθεί το κοινό να κλείσουν ένα ραντεβού για μια συνεδρία. Ή να πάνε στην ιστοσελίδα σας και να κάνουν μια αγορά ή μια οποιαδήποτε επιθυμητή δράση. Το conversion μπορεί να είναι ότι εσείς ορίσετε.

Μερικές από τις δράσεις που θα μπορέσετε να προωθήσετε με αυτού του είδους τη καμπάνια είναι:

  • Επίσκεψη σε κάποια συγκεκριμένη σελίδα του site σας
  • Συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας
  • Εγγραφή στο newsletter
  • Προβολή προσφορών
  • Αγορά προϊόντος
  • Επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα

Για να καταγράψετε σωστά όλες τις μετατροπές από τη διαφήμιση θα πρέπει να υπάρχει ήδη εγκατεστημένο στη σελίδα σας το Facebook Pixel. Το Facebook Pixel είναι ένα κομμάτι κώδικα (Fun Fact: όταν πρωτοβγήκε εμφανιζόταν πραγματικά σαν ένα pixel στη σελίδα που εγκαθίστατο) που καταγράφει τις ενέργειες που γίνονται στην ιστοσελίδα σας. Έτσι, το Facebook γνωρίζει αν έχει γίνει κάποιο conversion ή
όχι και δείχνει τα αντίστοιχα στατιστικά στοιχεία.

Αν ακολουθήσετε τις παραπάνω ενέργειες θα έχετε κάνει μια πολύ δυναμική αρχή στο χώρο των Facebook ads που θα μπορέσουν να βοηθήσουν την επιχείρηση σας.
Αυτό είναι ένα μικρό κομματάκι του παζλ και των δυνατοτήτων και ενεργειών που προσφέρει η πλατφόρμα. Δεν έχουμε συμπεριλάβει τη συντήρηση των διαφημίσεων, τα test που είναι αναγκαία και πολλά άλλα.

Αν όλα αυτά σας φαίνονται βουνό και θέλετε βοήθειά, επικοινωνήστε μαζί μας.

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε για όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία που μπορείτε να αξιοποιήσετε προκειμένου να
απογειώσετε την επιχείρησή σας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας