9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Παραλλαγές λογότυπου που κάθε επωνυμία μπορεί να χρειαστεί

Ένα λογότυπο παρότι είναι μια μοναδική οπτική έκφραση της επωνυμίας σας, μπορεί -και πρέπει- να λάβει πολλές μορφές, ανάλογα με την εφαρμογή του. Έτσι έχουμε τις παραλλαγές λογότυπου ή τις εναλλακτικές εκδόσεις του κύριου λογότυπου. Το στυλ που χρησιμοποιείται για κάθε παραλλαγή είναι παρόμοιο με το πρωτότυπο. Στην πραγματικότητα, όσο πιο παρόμοιες είναι οι παραλλαγές του λογότυπου με το πρωτότυπο, τόσο καλύτερο είναι για την επιχείρηση. Η παραλλαγή δίνει στην επωνυμία σας τη δυνατότητα να είναι συνεκτική, συνεπής και αναγνωρίσιμη σε πολλά περιβάλλοντα.

Σκεφτείτε το ως εξής: μια εικόνα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ένας ιστότοπος και μια επαγγελματική κάρτα μπορεί να απαιτούν διαφορετικά λογότυπα σε διαφορετικά σχήματα και στυλ. Αντί να βασίζεστε σε ένα μοναδικό λογότυπο για να κάνετε όλη τη δουλειά, η επωνυμία σας μπορεί να έχει ευελιξία αναπτύσσοντας πολλές παραλλαγές λογότυπων.

Οποιαδήποτε επωνυμία μπορεί να επωφεληθεί από τις παραλλαγές του λογότυπου, αλλά ορισμένες θα χρειαστούν περισσότερες παραλλαγές από άλλες. Εξαρτάται από το στυλ του λογότυπου σας και το είδος και τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Θα εξετάσουμε τέσσερις βασικούς τύπους παραλλαγών λογότυπων – κύρια,  δευτερεύοντα, απλουστευμένα και favicon – για να σας βοηθήσουμε να μάθετε ποιες χρειάζεστε.

Κύριο λογότυπο

Η δημιουργία των παραλλαγών του λογότυπού σας ξεκινά με την ανάπτυξη του κύριου λογότυπου. Αυτή είναι η πιο πλήρης και πολύπλοκη μορφή του. Είναι η μορφή που θα χρησιμοποιείτε πιο συχνά. Το κύριο λογότυπο είναι αυτό που θα περιλαμβάνει τις περισσότερες λεπτομέρειες, όπως επωνυμία, σλόγκαν και ημερομηνία ίδρυσης.  Τα κύρια λογότυπα είναι συχνά οριζόντια, αλλά αυτό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το σχέδιο και το θέμα. Μερικές φορές κατάλληλη είναι μία κάθετη διάταξη για το πρωτεύον λογότυπο. Εάν το κύριο λογότυπό σας περιέχει χρώμα, μην ξεχάσετε να έχετε στη διάθεσή σας και μια ασπρόμαυρη εκδοχή.

Για να τονίσετε τη σημασία του κύριου λογότυπου σας, βεβαιωθείτε ότι έχει πάντα χώρο για να αναπνεύσει και ότι δεν κυριαρχείται από άλλα σχεδιαστικά στοιχεία. Το κύριο λογότυπο πρέπει να είναι εντυπωσιακό, αξέχαστο και προσαρμόσιμο. Βεβαιωθείτε ότι θα φαίνεται τόσο όμορφο σε μια κεφαλίδα ιστότοπου όσο και σε μεγάλα γράμματα.

Δευτερεύον λογότυπο

Αφού δημιουργήσετε το κύριο λογότυπό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα δευτερεύον λογότυπο. Ο κύριος στόχος ενός δευτερεύοντος λογότυπου είναι να έχει διαφορετική διάταξη από την κύρια έκδοση. Για παράδειγμα, εάν το κύριο λογότυπό σας είναι οριζόντιο με σύμβολο δίπλα σε λέξεις, το δευτερεύον λογότυπο μπορεί να έχει κάθετο προσανατολισμό με ένα σύμβολο πάνω ή κάτω από τις λέξεις.

Σκεφτείτε το δευτερεύον λογότυπο ως αντανάκλαση του κύριου λογότυπου. Θα πρέπει να έχει τις ίδιες γραμματοσειρές,  και την ίδια γενική αισθητική για να διατηρεί την προσωπικότητα της επωνυμίας σας με συνεπή τρόπο. Ένα δευτερεύον λογότυπο θα είναι χρήσιμο για περιόδους που ο χώρος είναι λίγο περιορισμένος ή εάν ο χώρος δεν ταιριάζει στο κύριο λογότυπο σας.

Διαφορετικά μέρη έχουν διαφορετικές απαιτήσεις χώρου για ένα λογότυπο, για παράδειγμα, ένα οριζόντιο λογότυπο μπορεί να ταιριάζει καλύτερα σε επιστολόχαρτο ή επαγγελματική κάρτα. Μια εικόνα προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να χρειάζεται ένα κατακόρυφο λογότυπο. Υπό αυτή την έννοια, το δευτερεύον λογότυπό σας είναι εκεί για να υποστηρίξει και να συμπληρώσει τα κενά όπου το κύριο λογότυπό σας δεν χωράει ή δεν φαίνεται καλά.

Δευτερεύον σήμα

Μόλις τα πρωτεύοντα και δευτερεύοντα λογότυπά σας αποκατασταθούν, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε το δευτερεύον σήμα σας. Αυτή είναι η πιο απλοποιημένη και συμπυκνωμένη παραλλαγή λογότυπου και θα σας φανεί χρήσιμη σε στιγμές που πρέπει να τοποθετήσετε ένα λογότυπο σε μικρό χώρο, τόσο σε έντυπη όσο και σε ψηφιακή μορφή. Θυμηθείτε: δεν προορίζονται όλα τα κύρια και δευτερεύοντα λογότυπα να μειωθούν. Τότε είναι που ένα δευτερεύον σήμα θα σας φανεί χρήσιμο.

Οι δύο πιο συνηθισμένοι τύποι δευτερευόντων σημάτων είναι κύκλοι που περιέχουν κείμενο ή/και σύμβολα ή ένα δευτερεύον σήμα που είναι αποκλειστικά σύμβολο. Στην εκτύπωση, τα υποσήματα είναι κοινά ως υποσέλιδα ή υδατογραφήματα, και θα κάνουν επίσης ένα υπέροχο αυτοκόλλητο. Στους ψηφιακούς χώρους, ένα δευτερεύον σήμα είναι τέλειο ως avatar των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή σε άλλες στιγμές που πρέπει να χρησιμοποιήσετε το λογότυπό σας αλλά θέλετε να φαίνεται πιο εκλεπτυσμένο.

Favicon

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, η δημιουργία ενός favicon είναι ένα χρήσιμο μέρος της ανάπτυξης παραλλαγών λογότυπου. Το favicon είναι ένα μικροσκοπικό εικονίδιο που βρίσκεται στην κορυφή ενός προγράμματος περιήγησης στο Διαδίκτυο. Συχνά είναι απλώς ένα σύμβολο, αλλά μπορεί επίσης να χωρέσει μερικά γράμματα ανάλογα με το σχέδιο και τη διάταξη.

Ο σκοπός ενός favicon είναι να δημιουργήσει μια οπτική υπενθύμιση της ταυτότητας της επωνυμίας. Για όσους κρατούν πολλές καρτέλες ανοιχτές ταυτόχρονα, ένα favicon μπορεί επίσης να βοηθήσει τον πελάτη ή τον χρήστη σας να βρει εύκολα τον ιστότοπό σας. Με ένα favicon, οι επισκέπτες μπορούν να εντοπίσουν γρήγορα τον ιστότοπό σας, ενώ εσείς ενισχύετε την αναγνωρισιμότητα και την ταυτότητά σας.

Αν και ένα favicon μπορεί να μην είναι πάντα απαραίτητο για την επωνυμία σας, μπορεί σίγουρα να σας φανεί χρήσιμο, επειδή μπορεί επίσης να κάνει διπλή λειτουργία ως εικονίδιο εφαρμογής. Σκεφτείτε τις πολλές εφαρμογές στο τηλέφωνό σας και πώς ορισμένα εικονίδια ξεχωρίζουν περισσότερο από άλλα. Ένα καλά σχεδιασμένο εικονίδιο θα σας εξυπηρετήσει, αφήνοντας θετική εντύπωση για την επωνυμία σας.

Το λογότυπό σας είναι η πιο αναγνωρίσιμη πτυχή της επωνυμίας σας συνολικά. Όχι μόνο θα πρέπει να είναι όμορφο και αξέχαστο, αλλά θα πρέπει να μπορεί να προσαρμόζεται σε διαφορετικές μορφές. Χρησιμοποιώντας παραλλαγές λογότυπου, η επωνυμία σας θα είναι έτοιμη να έχει τολμηρό αντίκτυπο ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος. Ένα κύριο λογότυπο, ένα δευτερεύον λογότυπο, το δευτερεύον σήμα και το favicon δημιουργούν την απόλυτη οπτική εμπειρία επωνυμίας. Και αν αισθάνεστε μπερδεμένοι για το πώς να το κάνετε, η επαγγελματική βοήθεια δεν είναι ποτέ πολύ μακριά.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας