Ότι κοιτάς σε κοιτάει. Εκεί που κοιτάς στέλνεις την ενέργειά σου.
Βασικός σκοπός κάθε επιχείρησης είναι η αναγνώριση, αντιμετώπιση και ικανοποίηση των αναγκών καταναλωτών, οργανισμών και επιχειρήσεων καλύτερα από τον ανταγωνισμό.
Στις μέρες μας είναι επιτακτικό να κατανοήσουμε ότι οι πελάτες μας είναι η επιχείρησή μας. Γι αυτό οφείλουμε να στρέψουμε με έντονο, διαρκή και χωρίς περιορισμούς προσανατολισμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας προς τον πελάτη.
Μοναδικός σκοπός κάθε επιχείρησης είναι η ικανοποίηση των αναγκών των αγοραστών μέσο της οποίας θα προκύψει το κέρδος. Λαμβάνουμε υπόψη ότι ο αγοραστής είναι ο μόνος που έχοντας ανάγκες ξέρει με τι θα τις ικανοποιήσει.
Όσο πιο ικανοποιημένος είναι ένας πελάτης μας τόσο πιο πολύ θα μας εμπιστεύεται, θα μας προτιμά και θα μας συστήνει και σε άλλους.
Τα ανωτέρω είναι η βασική ιδεολογία του μάρκετινγκ στις μέρες μας. Η αλλαγή της νοοτροπίας και των πεποιθήσεών μας είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία. Ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες είναι με την διεύρυνση της αντίληψής μας και αυτό μπορεί να συμβεί με την απόκτηση της γνώσης και της κατανόησης για όλα αυτά που μας αφορούν και θέλουμε ως επιχειρηματίες να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο τρόπο.
Αν θέλετε να κάνετε ένα βήμα παραπάνω, προσδιορίστε-αναλύστε τις χρησιμότητες που παρέχει η επιχείρησή σας και στην συνέχεια επιλέξτε ένα προϊόν ή υπηρεσία σας και αναλύστε τις χρησιμότητες που προσφέρει η συγκεκριμένη επιλογή στους δυνητικούς και νυν πελάτες σας.