Skip to content

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Google my business listing

Η προσθήκη της επιχείρησής σας στο Google My Business μπορεί να φαίνεται περιττή;Eχετε ήδη μια σελίδα επαφής, μια αναφερόμενη διεύθυνση, έναν αριθμό τηλεφώνου ή μια σελίδα στο Facebook. Η Google γνωρίζει πώς να ανιχνεύσει τον ιστότοπό σας και να αναφέρει αυτές τις πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να κάνετε εσείς τίποτα.

Για τι άλλο θα μπορούσατε να χρειαστείτε από την καταχώρισή σας στο Google;

Και όμως! Μπορείτε να κάνετε πολλά περισσότερα για να βελτιώσετε την υπάρχουσα παρουσία σας στο Google, ακόμα και όταν κάποιος απλώς πληκτρολογεί το όνομα της επιχείρησής σας.

Τι είναι το Google My Business Listing;

Εάν έχετε googlάρει τον ανταγωνισμό σας και έχετε δει ότι η καταχώριση της επιχείρησής τους φαινόταν εντελώς επαγγελματική – με αριθμό τηλεφώνου, ώρες λειτουργίας, διεύθυνση κ.λπ. – ίσως αναρωτιέστε πώς να κάνετε το ίδιο για τη δική σας.

Η απάντηση είναι απλή: Google My Business (GMB).

Ξεκινάτε κάνοντας μια καρτέλα με τις πληροφορίες της επιχείρησης σας, θα μπορείτε μετέπειτα να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό για την επιχείρησή σας που θα σας βοηθήσει να ελέγξετε τις πληροφορίες που θα έχουν πρόσβαση οι χρήστες όταν ψάχνουν την επιχείρηση σας στη Google. Αν και δεν έχετε την δυνατότητα να ελέγχετε πάνα τι συμβαίνει στα αποτελέσματα αναζήτησης ή στη χορηγία αναζήτησης, μια καταχώριση με το Google Business θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ακριβή καταχώριση των στοιχείων επικοινωνίας σας, δίνοντας σας περισσότερες ευκαιρίες να έρθετε σε επαφή με δυνητικούς πελάτες.

Ποιες είναι οι δυνατότητες μιας καταχώρισης επιχείρησης στη Google;

Αριθμός τηλεφώνου: Ας υποθέσουμε ότι αντιμετωπίσατε το πρόβλημα για να εξασφαλίσετε έναν αριθμό τηλεφώνου μέσω άλλων δικτύων και καταλόγων. Έχετε έναν επαγγελματικό αριθμό και έναν εύκολο τρόπο διαχείρισης των εισερχόμενων κλήσεών σας.
Υπάρχει ακόμη ένα βήμα που λείπει: θέλετε οι χρήστες να δουν αυτόν τον αριθμό και θέλετε πιθανούς πελάτες να καλέσουν αυτόν τον αριθμό. Το άνοιγμα ενός λογαριασμού Google Business σημαίνει ότι μπορείτε να διατηρείτε ακριβή αρχεία του αριθμού σας.

Τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Δεν θα εμφανίζεται μόνο ο αριθμός τηλεφώνου σας στο Google. Μπορείτε να συνδέσετε έναν ακριβή χάρτη με τη διεύθυνση του γραφείου σας και να συμπεριλάβετε άλλες πληροφορίες, όπως τις ώρες που είστε ανοιχτά, ενθαρρύνοντας τα άτομα που σας αναζητούν κατά τις εργάσιμες ώρες να σηκώσουν το τηλέφωνο και να δουν τι έχετε να προσφέρετε ή ακομα να καλύτερα να έρθουν από το φυσικό σας κατάστημα.

Αλληλεπίδραση με πελάτες. Η διαχείριση μιας καταχώρισης επιχείρησης με την Google μπορεί να σας βοηθήσει να αλληλεπιδράσετε
με πελάτες! Μπορείτε όχι μόνο να διαβάσετε μόνο τις κριτικές των πελατών σας, αλλά και να απαντήσετε σε ορισμένες από αυτές. Αυτό σας βοηθά να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη με πιθανούς πελάτες που ελέγχουν τις κριτικές σας και να διαχειριστείτε τη φήμη σας online.

Φωτογραφίες. Η προσθήκη μιας φωτογραφίας στην καταχώριση της επιχείρησής σας όχι μόνο βελτιώνει την εμπιστοσύνη, αλλά μπορεί πραγματικά να ενθαρρύνει περισσότερη αλληλεπίδραση από ό, τι νομίζετε.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Google, “οι επιχειρήσεις που προσθέτουν φωτογραφίες στις καταχωρίσεις τους λαμβάνουν 42% περισσότερα αιτήματα για οδηγίες οδήγησης στους Χάρτες Google.” Λαμβάνουν επίσης 35% περισσότερα κλικ στον ιστότοπό τους. Η Google δυστυχώς δεν μπορεί να καταγράψει τον αριθμό των κλήσεων που έγιναν ακόμα. Λαμβάνοντας όμως υπόψη τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία, μπορούμε μόνο να υποθέσουμε ότι θα δείτε και αύξηση των κλήσεων.

Δημιουργία διεύθυνσης URL για την επιχείρησή σας. Εάν θέλετε να διατηρήσετε τα πράγματα ακόμα πιο απλά, λάβετε υπόψη ότι η Google επέτρεψε πρόσφατα τη διατήρηση μιας διεύθυνσης URL για την επιχείρησή σας. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

Συγκεντρώστε τα όλα και θα έχετε μια καλύτερη καταχώριση στη Google, θα ενθαρρύνετε τους πελάτες να εμπιστεύονται την καταχώρισή σας και θα αυξήσετε ακόμη περισσότερο την αφοσίωση των πελατών και το ποσό επισκεψιμότητας του website σας.

Γιατί να ασχοληθείτε με μια καταχώριση GMB;

Εάν η παρουσία σας στα social media και τα SEO του ιστότοπού σας είναι αρκετά ισχυρά, οι άνθρωποι θα σας βρουν έτσι κι αλλιώς, έτσι; Γιατί να ασχοληθείτε με τη διαχείριση των καταχωρίσεών σας όταν είναι τόσο εύκολο να βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου σας στο διαδίκτυο;
Θα εκπλαγείτε!
Σύμφωνα με ;ένα report, οι επιχειρήσεις που επαληθεύουν τις πληροφορίες τους μέσω του Google Business έχουν διπλάσιες πιθανότητες να έχουν οι πελάτες να τις βλέπουν ως «αξιόπιστες». Αυτό μειώνει την αβεβαιότητα σχετικά με την επιχείρησή σας και ενθαρρύνει τους ανθρώπους να πάρουν το τηλέφωνο και να καλέσουν τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησης.

Γιατί είναι σημαντικό να χτίσουμε μια σχέση με την Google;

Αν σκεφτείτε ότι η Google αντιπροσωπεύει σχεδόν το 80% της αναζήτησης από επιτραπέζιους υπολογιστές, γίνεται σαφές γιατί μπορεί να θέλετε να έχετε μια καταχώριση Google που να είναι πλήρως ενημερωμένη και ακριβής. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που αναζητούν μια επιχείρηση όπως τη δική σας. Μην τους αγνοείτε. Και όταν βρουν τον αριθμό σας, βεβαιωθείτε ότι είναι ο σωστός αριθμός.

Χρειάζεστε μια επιχειρηματική καταχώριση των Χαρτών Google;

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων απογοητεύονται συχνά όταν ανατρέχουν στο Google maps, αφού διαπιστώνουν ότι η επιχείρησή τους δεν έχει ισχυρή ή καθόλου παρουσία εκεί. Η χρήση του Google My Business θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια σταθερή διεύθυνση, οπότε δεν χρειάζεται ποτέ να αναρωτιέστε εάν οι πελάτες μπορούν να σας βρουν.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος! Όλο και περισσότεροι πελάτες αναζητούν μια επιχείρηση με το Google maps σε κινητά, οπότε θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να καταχωρίσετε την επιχείρησή σας εκεί ως έναν άλλο τρόπο βελτιστοποίησης των αποτελεσμάτων αναζήτησης στα κινητά. Η ύπαρξη της σωστής καταχώρισης Google Business διασφαλίζει ότι οι πιθανοί πελάτες θα σας βρουν.

Βελτιώστε την επιχείρησή σας για τοπικό SEO

Εάν διευθύνετε μια επιχείρηση που απευθύνεται σε όλη τη χώρα, τότε υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα να παραβλέψατε μια κρίσιμη πτυχή του SEO σας: Την τοπική αναζήτηση.
Η αναζήτησης τοπικών επιχειρήσεων τείνει να έχει υψηλή μετατροπή. Το 88% των πελατών που εκτελούν αναζητήσεις τοπικών επιχειρήσεων σε μια κινητή συσκευή πιθανότατα θα καλέσουν τον αριθμό τηλεφώνου σας εντός των επόμενων 24 ωρών ή θα επισκεφθούν το κατάστημα σας. Η διασφάλιση ότι οι πληροφορίες της επιχείρησης σας εμφανίζονται στην καταχώρισή σας στη Google θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο κατάστημα, στο website σας και αύξηση των τηλεφωνικών κλήσεων.

Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε σε περίπτωση που κάποιο γραφείο αναλάβει να κάνει αυτή την υπηρεσία είναι στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας.

Η διαδικασία επαλήθευσης επιχείρησης της Google είναι μια απλή διαδικασία με πολλές επιλογές, όπως για παράδειγμα μπορείτε να επαληθεύσετε τη καταχώρηση της επιχείρησής σας μέσω ταχυδρομείου. Σε αυτήν την περίπτωση, η Google στέλνει μια ταχυδρομική κάρτα στη διεύθυνση που έχετε εισαγάγει. Αυτή η ταχυδρομική κάρτα περιέχει έναν κωδικό που χρησιμοποιείτε για να επαληθεύσετε τη
διεύθυνση σας στο διαδίκτυο.

Επιλεγμένες επιχειρήσεις μπορούν επίσης να επαληθεύσουν τον εαυτό τους μέσω αριθμού τηλεφώνου ή email, αν και αυτό ενδέχεται να μην είναι πάντα διαθέσιμο για την καταχώρισή σας.

Εγγραφείτε για μια καταχώριση στο Google My Business, ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, την εικόνα σας, να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας και να δέχεστε περισσότερο ενδιαφέρον από το κοινό σας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας