9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Βασικές αρχές στο σχεδιασμό λογότυπου

Ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο εταιρείες και μάρκες, και όπου κι αν πάμε βλέπουμε εκατοντάδες λογότυπα από διαφορετικές εταιρείες. Η πραγματικότητα είναι ότι ξεχνάμε το μεγαλύτερο μέρος τους, αλλά υπάρχουν μερικά λογότυπα που διατηρούμε στο μυαλό μας. Μπορεί να ρωτήσετε λοιπόν, πως μπορώ να έχω ένα λογότυπο που θα παραμείνει στο μυαλό του κοινού και θα αναγνωρίζεται εύκολα;  Ο σχεδιασμός λογότυπου μπορεί να κάνει τη διαφορά. Στόχος ενός καλού λογότυπου είναι να αντιπροσωπεύει τέλεια την επωνυμία σας στο κοινό, και ταυτόχρονα να σας διαφοροποιεί από τους άλλους εκεί έξω. Όταν κάποιος κοιτάζει το λογότυπό σας θα πρέπει να μπορεί να προσδιορίσει δύο πράγματα: αν επιθυμεί το προϊόν και αν θέλει να το αγοράσει από την εταιρεία σας.  Οι παρακάτω αρχές του σχεδιασμού λογότυπου θα σας βοηθήσουν να το κάνετε αυτό.

1. Απλότητα

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ενός καλοσχεδιασμένου λογότυπου είναι να το διατηρήσετε απλό. Η απλότητα είναι αυτό που βοηθά ένα λογότυπο να αντισταθεί στις προκλήσεις του χρόνου και αυτό που το καθιστά αναπαραγόμενο και εύκολο στη χρήση του. Είναι απαραίτητο στοιχείο για την απομνημόνευση. Και μην ξεχνάτε το λευκό ! Η απλότητα απαιτεί εξαιρετική χρήση των αποστάσεων. Τα στοιχεία που συνθέτουν το λογότυπό σας πρέπει να αναπνέουν έτσι ώστε το λογότυπό σας να ξεχωρίζει και να μιλά ξεκάθαρα στο κοινό σας. Αφαιρώντας επιπλέον στοιχεία, μειώνοντας τον αριθμό των γραφικών και εστιάζοντας μόνο στα σημαντικά σημεία μιας επωνυμίας, σε συνδυασμό με τις αρχές από την ψυχολογία σχήματος και τη θεωρία χρωμάτων μπορούμε να σχεδιάσουμε το τέλειο λογότυπο που θα προσελκύσει τους θεατές. Ο μινιμαλισμός λοιπόν στο σχεδιασμό του λογότυπου είναι απαραίτητος.

2. Πρωτοτυπία

Το λογότυπό σας πρέπει να είναι αρκετά διαφορετικό για να προσελκύει την προσοχή και να είναι αρκετά αξέχαστο ώστε να παραμένει στο μυαλό των ανθρώπων. Τα επιτυχημένα λογότυπα ξεχωρίζουν από το πλήθος καθώς είναι διαφορετικά και πρωτότυπα.  Ο σχεδιασμός λογότυπου απαιτεί μια μοναδική ιδέα. Ένας γραφίστας μπορεί να ανταποκριθεί στους στόχους του λογότυπού σας, έχοντας υπόψη όλα αυτά τα στοιχεία και να δημιουργήσει κάτι πραγματικά πρωτότυπο.

3. Ευκολία στην απομνημόνευση

Το να απομνημονεύεται εύκολα ένα λογότυπο μπορεί να είναι το πιο σημαντική στοιχείο, αλλά και το πιο δύσκολο να επιτευχθεί, και συνδέεται άμεσα με αυτό που γράψαμε παραπάνω και αφορά την απλότητα. Βοηθήστε με τον ΑΠΛΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ τον θεατή να το απομνημονεύσει και να έχει στο μυαλό του το λογότυπο σας και να το συσχετίσει με την εταιρεία σας. Η δημιουργία ενός αξέχαστου σχεδίου λογότυπου μπορεί να φαίνεται περίπλοκη, αλλά αυτό που πρέπει να πετύχετε είναι όσοι το βλέπουν μόνο μία φορά να μπορούν να το περιγράψουν σε κάποιον άλλο ή να το ζωγραφίσουν σε χαρτί.

4. Διαχρονικότητα

Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο που συμβάλει στον καλό σχεδιασμό λογότυπου είναι η διαχρονικότητα, η δυνατότητα δηλαδή να φαίνεται καλό όχι μόνο  σήμερα αλλά και τα επόμενα χρόνια. Καλό θα είναι λοιπόν όταν αφορά το λογότυπό σας να αποφύγετε τις εφήμερες τάσεις στο graphic design. Καθώς η εταιρεία σας μεγαλώνει και αλλάζει, ένα λογότυπο που περιέχει τους θεμελιώδεις στόχους και τα ιδανικά σας θα παραμένει επίκαιρο.

5. Ευελιξία

Έχετε ακούσει ποτέ για τον responsive σχεδιασμό λογότυπου; Αυτό είναι το πέμπτο στοιχείο που πρέπει να έχουμε κατά νου στο σχεδιασμό του λογότυπού μας.  Ένα καλό σχέδιο πρέπει να είναι ευέλικτο για να χρησιμοποιείται και να προσαρμόζεται εύκολα  στα διαφορετικά περιβάλλοντα που θα τοποθετηθεί και να εξακολουθεί να φαίνεται καλό. Το λογότυπό σας θα κοσμεί όλα τα προϊόντα σας, σήμανση καταστημάτων, ψηφιακές διαφημίσεις και πολλά άλλα.  Έτσι, πρέπει να είναι ευέλικτο και προσαρμόσιμο για να ταιριάζει οπουδήποτε. Σκεφτείτε όλα τα μέρη που θα θέλετε να το χρησιμοποιήσετε και βεβαιωθείτε ότι φαίνεται καλό σε κάθε ένα από αυτά.

Ένας καλοσχεδιασμένο λογότυπο θα λειτουργήσει εξαιρετικά σε μια φωτογραφία προφίλ Instagram και σε ένα τεράστιο banner, επομένως πρέπει να το σχεδιάσετε για να μπορεί να λειτουργεί καλά σε ψηφιακές πλατφόρμες όπως κινητά ή web την ίδια στιγμή που θα λειτουργεί καλά  και σε έντυπες εφαρμογές.  Θα δείτε ότι πολλά λογότυπα έχουν διαφορετικές παραλλαγές ως προς το μέγεθος ή τη διάταξη, με κάθετες και οριζόντιες εκδόσεις την ίδια στιγμή που μπορεί να υπάρχουν χρωματικές παραλλαγές του λογότυπου που διατηρούν όμως τα χρώματα της επωνυμίας.

Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι μια διαδικασία που γίνεται ευκολότερη όταν την προσεγγίζετε με γνώση, εμπειρία και ένα σταθερό σχέδιο. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε κάτι σπουδαίο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις αρχές του γραφικού σχεδιασμού και να μάθετε τα βασικά στοιχεία του. Στη συνέχεια, καθορίστε ποιος είναι ο πελάτης σας και τι θέλετε να του πείτε. Οι αρχές σχεδίασης θα σας βοηθήσουν να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας σε αυτόν.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας