Σας φαίνεται βουνό το να μπείτε στη διαδικασία να δοκιμάσετε να δημιουργήσετε διαφημίσεις και δεν μπορείτε να διαθέσετε χρήματα για να το αναλάβει κάποιος expert?
Μην ανησυχείτε!
Παρακάτω σα παρουσιάζουμε βήμα, βήμα τη πιο απλή και κατανοητή διαδικασία δημιουργίας μιας διαφήμισης στο Instagram.
Ξεκινήστε από το business manager του Facebook.
Θα οδηγηθείτε στα επίπεδα καμπάνιας, ad sets και διαφημίσεων.
Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλές διαφημίσεις που ταιριάζουν σε ένα ad set και πολλά ad sets που ταιριάζουν σε μία μεμονωμένη καμπάνια.
Σε επίπεδο καμπάνιας, θα επιλέξετε έναν στόχο.
Κατά το επίπεδο του ad set, θα επιλέξετε τη στόχευση, τον προϋπολογισμό, τις τοποθετήσεις και τις προσφορές σας.
Σε επίπεδο διαφήμισης, θα αποφασίσετε για το δημιουργικό.
Επίπεδο καμπάνιας: Επιλογή στόχου
Το πρώτο πράγμα που θα κάνετε είναι να επιλέξετε τον στόχο σας.
Κατά τη δημιουργία διαφημίσεων τροφοδοσίας ειδήσεων Instagram, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε στόχο αναφέρεται παρακάτω.
Οι στόχοι από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε αυτήν τη στιγμή περιλαμβάνουν:
Brand awareness, με στόχο την προβολή της διαφήμισής σας σε χρήστες που θα ενδιαφέρονται για την επωνυμία σας.
Impressions, η οποία επιδιώκει να εμφανίσει τη διαφήμισή σας σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα.
Traffic, η οποία δίνει προτεραιότητα στην αποστολή επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.
Αφοσίωση, η οποία επιδιώκει να αυξήσει την αφοσίωση, όπως σχόλια, κοινοποιήσεις, επισημάνσεις “μου αρέσει”, απαντήσεις σε συμβάντα και προσφορές αξιώσεων
Εγκαταστάσεις εφαρμογών, όπου οι πελάτες ενθαρρύνονται να κάνουν λήψη της εφαρμογής σας.
Προβολές βίντεο, οι οποίες δίνουν προτεραιότητα σε περισσότερες προβολές βίντεο.
Lead generation, όπου αν οι χρήστες που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας τότε θα τους εμφανιστεί μια φόρμα γενικού δυνητικού πελάτη που είναι φιλική προς κινητά και συμπληρώνεται αυτόματα όσο το δυνατόν περισσότερο.
Μηνύματα, στα οποία ο στόχος είναι να κάνουν τους χρήστες να στείλουν μήνυμα στην επωνυμία σας, δημιουργώντας μια συνομιλία.
Μετατροπές, όπου ο στόχος είναι να λάβετε μετατροπές όπως αγορές ή εγγραφές μέσω email.
Πωλήσεις καταλόγου, η οποία εμφανίζει αυτόματα διαφημίσεις που εμφανίζουν στοιχεία από τον κατάλογο προϊόντων σας στο Facebook σε ενδιαφερόμενους πελάτες.
Επισκέψεις στο κατάστημα, το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο σε επιχειρήσεις με πολλές τοποθεσίες και επιδιώκει να στείλει πελάτες στο κατάστημά σας.
Επιλέξτε τον στόχο που ευθυγραμμίζεται με τον άμεσο στόχο των διαφημίσεών σας. Αν έχετε μια διαφήμιση βίντεο, για παράδειγμα, αλλά θέλετε να αυξήσετε τις μετατροπές, επιλέξτε τον στόχο μετατροπών αντί για προβολές βίντεο. Το Facebook θα χρησιμοποιήσει τον στόχο σας για να καθορίσει ποια μέλη κοινού θα εμφανίσουν και τη διαφήμισή σας, βελτιστοποιώντας για τους χρήστες που είναι πιο πιθανό να προβούν στην επιθυμητή ενέργεια.
Το επίπεδο Ad set
Στη συνέχεια, θα αρχίσετε να παίρνετε αποφάσεις σε επίπεδο ad set.
Εάν στέλνετε επισκεψιμότητα σε μια δευτερεύουσα τοποθεσία με τη διαφήμισή σας, θα επιλέξετε πρώτα πού θα τους στείλετε. Μπορείτε να τα στείλετε στον ιστότοπό σας, στην εφαρμογή σας ή στο messenger για να επικοινωνήσoυν μαζί σας.
Κάτω από αυτό, ενδέχεται να δείτε την επιλογή δημιουργίας προσφοράς για την αύξηση των μετατροπών.
Κάτω από αυτό, θα ορίσετε τις επιλογές στόχευσης.
Οι διαφημίσεις Instagram σάς παρέχουν πλήρη πρόσβαση στις απίστευτες επιλογές στόχευσης του Facebook. Μπορείτε να στοχεύσετε τόσο κρύο όσο και ζεστό κοινό.
Μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες με βάση την τοποθεσία ή συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία. Αυτά περιλαμβάνουν:
Γένος
Ηλικία
Γλώσσες που μιλάν
Τίτλος εργασίας
Εκπαίδευση
Γονική κατάσταση
Κατάσταση σχέσης
Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε με βάση τα ενδιαφέροντα και τη συμπεριφορά, όπως:
Διατροφή, όπως χορτοφαγία ή veganism
Bodybuilding
Αφοσιωμένοι αγοραστές στο διαδίκτυο
Ιδιοκτήτες σκύλων
Άτομα που ψωνίζουν σε καταστήματα λιανικής υψηλού επιπέδου ή πολυκαταστήματα χαμηλής ποιότητας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προσαρμοσμένα είδη κοινού για να συνδεθείτε με ζεστά είδη κοινού.
Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα προσαρμοσμένων ειδών κοινού που μπορείτε να δημιουργήσετε: (αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά)
Άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας (ή μια συγκεκριμένη σελίδα στον ιστότοπό σας) εντός καθορισμένης χρονικής περιόδου.
Μια μεταφορτωμένη λίστα διευθύνσεων email πελατών, συμπεριλαμβανομένων τμηματικών λιστών πελατών για τη δημιουργία διαφημίσεων υψηλής στόχευσης.
Άτομα που έχουν αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σας στον ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένου του προφίλ σας Instagram, της εκδήλωσής σας ή παρακολούθησαν συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στα βίντεό σας.
Αφού δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο κοινό από αυτό για να προσπαθήσετε να προσεγγίσετε παρόμοιους πελάτες.
Τοποθετήσεις διαφημίσεων Instagram
Το Facebook θα επιλέξει αυτόματα τις περισσότερες τοποθετήσεις. Εάν θέλετε να τα αλλάξετε, πρέπει να επιλέξετε “Επεξεργασία τοποθετήσεων”.
Όταν εκτελείτε διαφημίσεις Διαφημίσεων Instagram, μπορείτε επίσης να επιλέξετε την εκτέλεση άλλων επιλογών τοποθέτησης ταυτόχρονα.
Ωστόσο, εάν προβάλλετε διαφημίσεις ιστορίας Instagram, δεν μπορείτε να επιλέξετε άλλες τοποθετήσεις.
Μπορείτε να επιλέξετε την προβολή διαφημίσεων μόνο για κινητά, αλλά δεν μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις Instagram εάν έχετε ενεργοποιημένες διαφημίσεις μόνο για επιτραπέζιους υπολογιστές.
Συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων newsfeed στο Instagram, μπορείτε να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε και άλλες τοποθετήσεις, όπως διαφημίσεις newsfeed στο Facebook, πλευρικών στηλών και διαφημίσεων messenger.
Οι διαφημίσεις Instagram, όπως ήδη γνωρίζουμε, μπορούν να κοστίσουν περισσότερο από άλλες τοποθετήσεις στις διαφημίσεις του Facebook.
Πολλοί διαφημιζόμενοι θεωρούν ωφέλιμο να χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό τοποθετήσεων για να διατηρήσουν το μέσο κόστος προσφοράς χαμηλό (ακόμη και αν οι τοποθετήσεις Instagram κοστίζουν λίγο περισσότερο), διατηρώντας τον προϋπολογισμό και παίρνοντας περισσότερα αποτελέσματα.
Μείνετε συντονισμένοι για το part 2 που συμπεριλλαμβάνει το επίπεδο των διαφημίσεων!