9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ο πιο απλός οδηγός για να δημιουργήσετε τις διαφημίσεις σας στο Instagram

Σας φαίνεται βουνό το να μπείτε στη διαδικασία να δοκιμάσετε να δημιουργήσετε διαφημίσεις και δεν μπορείτε να διαθέσετε χρήματα για να το αναλάβει κάποιος  expert?

Μην ανησυχείτε!

Παρακάτω σα παρουσιάζουμε βήμα, βήμα τη πιο απλή και κατανοητή διαδικασία δημιουργίας μιας διαφήμισης στο Instagram.

Ξεκινήστε από το business manager του Facebook.

Θα οδηγηθείτε στα επίπεδα καμπάνιας, ad sets και διαφημίσεων.

Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλές διαφημίσεις που ταιριάζουν σε ένα ad set και πολλά ad sets που ταιριάζουν σε μία μεμονωμένη καμπάνια.

Σε επίπεδο καμπάνιας, θα επιλέξετε έναν στόχο.

Κατά το επίπεδο του ad set, θα επιλέξετε τη στόχευση, τον προϋπολογισμό, τις τοποθετήσεις και τις προσφορές σας.

Σε επίπεδο διαφήμισης, θα αποφασίσετε για το δημιουργικό.

Επίπεδο καμπάνιας: Επιλογή στόχου

Το πρώτο πράγμα που θα κάνετε είναι να επιλέξετε τον στόχο σας.

Κατά τη δημιουργία διαφημίσεων τροφοδοσίας ειδήσεων Instagram, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε στόχο αναφέρεται παρακάτω.

Οι στόχοι από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε αυτήν τη στιγμή περιλαμβάνουν:

Brand awareness, με στόχο την προβολή της διαφήμισής σας σε χρήστες που θα ενδιαφέρονται για την επωνυμία σας.

Impressions, η οποία επιδιώκει να εμφανίσει τη διαφήμισή σας σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα.

Traffic, η οποία δίνει προτεραιότητα στην αποστολή επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

Αφοσίωση, η οποία επιδιώκει να αυξήσει την αφοσίωση, όπως σχόλια, κοινοποιήσεις, επισημάνσεις “μου αρέσει”, απαντήσεις σε συμβάντα και προσφορές αξιώσεων

Εγκαταστάσεις εφαρμογών, όπου οι πελάτες ενθαρρύνονται να κάνουν λήψη της εφαρμογής σας.

Προβολές βίντεο, οι οποίες δίνουν προτεραιότητα σε περισσότερες προβολές βίντεο.

Lead generation, όπου αν οι χρήστες που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας τότε θα τους εμφανιστεί μια φόρμα γενικού δυνητικού πελάτη που είναι φιλική προς κινητά και συμπληρώνεται αυτόματα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Μηνύματα, στα οποία ο στόχος είναι να κάνουν τους χρήστες να στείλουν μήνυμα στην επωνυμία σας, δημιουργώντας μια συνομιλία.

Μετατροπές, όπου ο στόχος είναι να λάβετε μετατροπές όπως αγορές ή εγγραφές μέσω email.

Πωλήσεις καταλόγου, η οποία εμφανίζει αυτόματα διαφημίσεις που εμφανίζουν στοιχεία από τον κατάλογο προϊόντων σας στο Facebook σε ενδιαφερόμενους πελάτες.

Επισκέψεις στο κατάστημα, το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο σε επιχειρήσεις με πολλές τοποθεσίες και επιδιώκει να στείλει πελάτες στο κατάστημά σας.

Επιλέξτε τον στόχο που ευθυγραμμίζεται με τον άμεσο στόχο των διαφημίσεών σας. Αν έχετε μια διαφήμιση βίντεο, για παράδειγμα, αλλά θέλετε να αυξήσετε τις μετατροπές, επιλέξτε τον στόχο μετατροπών αντί για προβολές βίντεο. Το Facebook θα χρησιμοποιήσει τον στόχο σας για να καθορίσει ποια μέλη κοινού θα εμφανίσουν και τη διαφήμισή σας, βελτιστοποιώντας για τους χρήστες που είναι πιο πιθανό να προβούν στην επιθυμητή ενέργεια.

Το επίπεδο Ad set

Στη συνέχεια, θα αρχίσετε να παίρνετε αποφάσεις σε επίπεδο ad set.

Εάν στέλνετε επισκεψιμότητα σε μια δευτερεύουσα τοποθεσία με τη διαφήμισή σας, θα επιλέξετε πρώτα πού θα τους στείλετε. Μπορείτε να τα στείλετε στον ιστότοπό σας, στην εφαρμογή σας ή στο messenger για να επικοινωνήσoυν μαζί σας.

Κάτω από αυτό, ενδέχεται να δείτε την επιλογή δημιουργίας προσφοράς για την αύξηση των μετατροπών.

Κάτω από αυτό, θα ορίσετε τις επιλογές στόχευσης.

Οι διαφημίσεις Instagram σάς παρέχουν πλήρη πρόσβαση στις απίστευτες επιλογές στόχευσης του Facebook. Μπορείτε να στοχεύσετε τόσο κρύο όσο και ζεστό κοινό.

Μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες με βάση την τοποθεσία ή συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία. Αυτά περιλαμβάνουν:

Γένος

Ηλικία

Γλώσσες που μιλάν

Τίτλος εργασίας

Εκπαίδευση

Γονική κατάσταση

Κατάσταση σχέσης

Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε με βάση τα ενδιαφέροντα και τη συμπεριφορά, όπως:

Διατροφή, όπως χορτοφαγία ή veganism

Bodybuilding

Αφοσιωμένοι αγοραστές στο διαδίκτυο

Ιδιοκτήτες σκύλων

Άτομα που ψωνίζουν σε καταστήματα λιανικής υψηλού επιπέδου ή πολυκαταστήματα χαμηλής ποιότητας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προσαρμοσμένα είδη κοινού για να συνδεθείτε με ζεστά είδη κοινού.

Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα προσαρμοσμένων ειδών κοινού που μπορείτε να δημιουργήσετε: (αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά)

Άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας (ή μια συγκεκριμένη σελίδα στον ιστότοπό σας) εντός καθορισμένης χρονικής περιόδου.

Μια μεταφορτωμένη λίστα διευθύνσεων email πελατών, συμπεριλαμβανομένων τμηματικών λιστών πελατών για τη δημιουργία διαφημίσεων υψηλής στόχευσης.

Άτομα που έχουν αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σας στον ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένου του προφίλ σας Instagram, της εκδήλωσής σας ή παρακολούθησαν συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στα βίντεό σας.

Αφού δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο κοινό από αυτό για να προσπαθήσετε να προσεγγίσετε παρόμοιους πελάτες.

Τοποθετήσεις διαφημίσεων Instagram

Το Facebook θα επιλέξει αυτόματα τις περισσότερες τοποθετήσεις. Εάν θέλετε να τα αλλάξετε, πρέπει να επιλέξετε “Επεξεργασία τοποθετήσεων”.

Όταν εκτελείτε διαφημίσεις Διαφημίσεων Instagram, μπορείτε επίσης να επιλέξετε την εκτέλεση άλλων επιλογών τοποθέτησης ταυτόχρονα.

Ωστόσο, εάν προβάλλετε διαφημίσεις ιστορίας Instagram, δεν μπορείτε να επιλέξετε άλλες τοποθετήσεις.

Μπορείτε να επιλέξετε την προβολή διαφημίσεων μόνο για κινητά, αλλά δεν μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις Instagram εάν έχετε ενεργοποιημένες διαφημίσεις μόνο για επιτραπέζιους υπολογιστές.

Συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων newsfeed στο Instagram, μπορείτε να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε και άλλες τοποθετήσεις, όπως διαφημίσεις newsfeed στο Facebook, πλευρικών στηλών και διαφημίσεων messenger.

Οι διαφημίσεις Instagram, όπως ήδη γνωρίζουμε, μπορούν να κοστίσουν περισσότερο από άλλες τοποθετήσεις στις διαφημίσεις του Facebook.

Πολλοί διαφημιζόμενοι θεωρούν ωφέλιμο να χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό τοποθετήσεων για να διατηρήσουν το μέσο κόστος προσφοράς χαμηλό (ακόμη και αν οι τοποθετήσεις Instagram κοστίζουν λίγο περισσότερο), διατηρώντας τον προϋπολογισμό και παίρνοντας περισσότερα αποτελέσματα.

Μείνετε συντονισμένοι για το part 2 που συμπεριλλαμβάνει το επίπεδο των διαφημίσεων!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας