Εάν δεν έχετε διαβάσει το πρώτο μέρος της δημιουργίας των διαφημίσεων στο Instagram, καλό θα ήταν να το διαβάσετε πριν προχωρήσετε σε αυτό το άρθρο αφού είναι αλληλένδετα και θα σας δώσει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα όσο αναφορά τη διαδικασία από την αρχή ως το τέλος.
Προϋπολογισμός και προγραμματισμός διαφημίσεων Instagram
Όσον αφορά τον προϋπολογισμό σας, έχετε δύο επιλογές. Μπορείτε να ορίσετε ημερήσιο προϋπολογισμό ή προϋπολογισμό διάρκειας ζωής. Ένας προϋπολογισμός για τη ζωή της διαφήμισης μπορεί να είναι ιδανικός όταν θέλετε το Facebook να διανέμει αυτόματα τη διαφημιστική δαπάνη για εσάς για μια καθορισμένη χρονική περίοδο, ενώ εγγυάται ότι δεν θα υπερβείτε ποτέ τον προϋπολογισμό εάν προγραμματίσετε εσφαλμένα.

Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε να προβάλλετε συνεχώς το σύνολο διαφημίσεων ή να προγραμματίζετε μια ημερομηνία έναρξης και λήξης. Ο ορισμός μιας ημερομηνίας λήξης διασφαλίζει ότι δεν θα έχετε ποτέ μια καμπάνια που θα ξεχαστεί και μπορείτε πάντα να επεκτείνετε την ημερομηνία λήξης.
Υποβολή προσφορών για διαφημίσεις Instagram
Έχετε τρείς διαφορετικές επιλογές υποβολής προσφορών:
- Κόστος ανά κλικ (CPC: Cost per Click), όταν απλά θέλετε να πάνε στη σελίδα σας
- Κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις (CPM: Cost per 1000 Impressions”) , όταν απλά σας ενδιαφέρει να δουν απλά την ανάρτηση σας
- Βέλτιστο CPM, ocpm
Οι διαφημίσεις Instagram και Facebook λειτουργούν σε ένα σύστημα bidding. Αυτό σημαίνει ότι όποιος είναι πρόθυμος να υποβάλει περισσότερες προσφορές μπορεί να κερδίσει την τοποθέτηση διαφήμισης στο κοινό-στόχο του. Αυτό που προσφέρετε εξαρτάται από το τι βελτιστοποιείτε. Μπορείτε να υποβάλετε προσφορά για κλικ, 1.000 εμφανίσεις, προβολές σελίδας προορισμού και καθημερινή μοναδική προσέγγιση χρηστών.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μη αυτόματη υποβολή προσφορών για να ελέγξετε πόσα ξοδεύετε ανά αποτέλεσμα στις διαφημίσεις Instagram. Εάν γνωρίζετε, για παράδειγμα, ότι ένας δυνητικός πελάτης αξίζει μόνο ένα συγκεκριμένο ποσό, μπορείτε να βάλετε ένα όριο στην προσφορά σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν ξοδεύετε περισσότερα από όσα μπορείτε να αντέξετε οικονομικά ή ότι θα ήταν κερδοφόρα.
Ωστόσο, πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιείτε τη μη αυτόματη υποβολή προσφορών. Εάν αλλάξετε το μέγιστο CPA από “μέση προσφορά” σε “μέγιστη προσφορά”, θα μπορούσατε να χάσετε τις τοποθετήσεις. Οι διαφημίσεις Instagram κοστίζουν κατά μέσο όρο περισσότερο από άλλες πλατφόρμες και η «μέση προσφορά» μπορεί να λειτουργήσει προς όφελός σας. Αυτό επιτρέπει στις τοποθετήσεις σε χαμηλότερες τιμές, όπως οι διαφημίσεις δικτύου, να εξισορροπούν τις πιο ακριβές διαφημίσεις Instagram και να ενισχύουν τις τοποθετήσεις σας.
Λάβετε υπόψη ότι δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα με τη αυτόματη υποβολή προσφορών. Το Facebook θα υποβάλει αυτόματα προσφορές για λογαριασμό σας και οι προσφορές τους είναι συνήθως καλές. Εμείς συνιστάμε τον αυτοματοποιημένο τρόπο αφού οι αλγόριθμοι του Facebook έχουν την δυνατότητα να πάρουν καλύτερες αποφάσεις και ο μη αυτοματοποιημένος τρόπος θα καταργηθεί στο μέλλον.
Το επίπεδο διαφημίσεων: Το δημιουργικό
Το τελευταίο στάδιο της δημιουργίας διαφημίσεων Instagram είναι η ενότητα δημιουργικών. Αυτό διαμορφώνει την εμφάνιση της διαφήμισής σας και τι λέει και αποτελεί αναπάντεχα σημαντικό μέρος του πόσο επιτυχημένη είναι η διαφήμισή σας.
Μορφές διαφημίσεων Instagram
Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές μορφές διαφήμισης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις Διαφημίσεις Instagram. Αυτές είναι διαφημίσεις μεμονωμένων εικόνων, διαφημίσεις καρουζέλ (επίσης γνωστές ως “πολλές διαφημίσεις με εικόνα”), διαφημίσεις βίντεο και Ιστορίες Instagram. Δεδομένου ότι οι Ιστορίες είναι τεχνικά ένας διαφορετικός τύπος τοποθέτησης, θα μιλήσουμε περισσότερο για αυτές σε βάθος αργότερα.

Οι μορφές μιας εικόνας μπορούν να είναι σαφείς και αληθινές. Λειτουργούν καλά για απλές έννοιες και διαφημίσεις με ένα μόνο προϊόν. Εάν πουλάτε κάτι με υψηλή οπτική γοητεία, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με μία διαφήμιση με εικόνα.
Αυτές οι διαφημίσεις πρέπει να:
Έχουν αναλογία εικόνας 1,91: 1
Ακολουθούν το προτεινόμενο μέγεθος εικόνας 1200 x 628 pixel
Περιέχουν κείμενο που να αποτελεί λιγότερο από το 20% της εικόνας
Πολλαπλές μορφές εικόνας μπορεί να είναι ένας δυναμικός τρόπος προβολής πολλών προϊόντων (ή ενός προϊόντος από κοντά, όπως το παρακάτω παράδειγμα, που είχε τους πελάτες να κάνουν swipe για να δουν το πλήρες iPhone X). Μπορείτε επίσης να προσθέσετε βίντεο σε μία ή περισσότερες διαφάνειες στο καρουσέλ σας για να τα κάνετε πιο ελκυστικά. Αυτές οι εικόνες και τα βίντεο πρέπει να είναι τετράγωνα αντί για ορθογώνια. Αυτού του είδους οι διαφημίσεις ενθαρρύνουν τους χρήστες αν κάνουν swipe μιας και δεν είναι τόσο προφανές το τι είναι όσο οι διαφημίσεις του Facebook.

Οι διαφημίσεις βίντεο Instagram προβάλλονται αυτόματα, όπως στο Facebook. Επίσης, όπως στο Facebook, αρχίζουν να παίζουν χωρίς ήχο. Θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε προσθέτοντας υπότιτλους στα βίντεό σας, αφού το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των διαφημίσεων βίντεο είναι η ικανότητα να διηγείται πλήρως μια ιστορία.
Οι διαφημίσεις βίντεο στο Instagram μπορεί να είναι εξήντα δευτερόλεπτα ή λιγότερο, αν και συνιστάται να έχουν διάρκεια τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα. Οι περισσότεροι τύποι αρχείων βίντεο γίνονται αποδεκτοί, αλλά πρέπει να έχουν ελάχιστο πλάτος 600 pixel και κάτω από το μέγιστο μέγεθος αρχείου 4G.
Δημιουργία εικόνας & αντιγράφων
Το τελευταίο μέρος της διαφήμισης θα σας ζητήσει να επιλέξετε τα οπτικά στοιχεία και το αντίγραφο της διαφήμισής σας.
Επιλέξτε πρώτα την εικόνα ή το βίντεο και, στη συνέχεια, βασίστε το αντίγραφο γύρω από αυτό. Θα παρατηρήσετε σχεδόν αμέσως ότι θα υπάρχει κάποιος τύπος κειμένου που δεν ισχύει για τις διαφημίσεις Instagram.
Η ενότητα “επικεφαλίδα” είναι ένα καλό παράδειγμα. Ενώ αυτό θα εξακολουθεί να εμφανίζεται στις Διαφημίσεις Facebook, απαιτώντας σας να το συμπληρώσετε, δεν εμφανίζεται καθόλου στις Διαφημίσεις Instagram. Εξαιτίας αυτού, κάντε προεπισκόπηση της διαφήμισής σας σε κάθε τοποθέτηση πριν από τη δημοσίευσή της, για να βεβαιωθείτε ότι η έννοια είναι σαφής και το μήνυμά σας ξεκάθαρο.
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το κουμπί παρότρυνσης για δράση. Οι επιλογές για αυτό περιλαμβάνουν τα πάντα, από “Μάθετε περισσότερα” έως “Λήψη ωρών προβολής” και “Αποστολή μηνύματος”. Επιλέξτε αυτό που αντικατοπτρίζει καλύτερα τη δράση που θέλετε να κάνει το κοινό σας και σκεφτείτε πού βρίσκονται στο funnel των ψηφιακών σας πωλήσεων. Το “Μάθετε περισσότερα” είναι πιο φιλικό και ενθαρρυντικό για τους θεατές που σας βλέπουν για πρώτη φορά από το “Αγορά τώρα”.
Παρακολούθηση αποτελεσμάτων Instagram Ads
Μπορείτε να παρακολουθείτε τις διαφημίσεις Instagram μέσω του business manager. Ο πίνακας ελέγχου στη Διαχειριστή διαφημίσεων προβάλει όλα όσα πρέπει να δείτε με μια γρήγορη ματιά, συμπεριλαμβανομένης της βαθμολογίας συνάφειας, του κόστους ανά ενέργεια (CPA) και του αριθμού των αποτελεσμάτων που λαμβάνετε. Παρόλο που είναι καλό να βλέπουμε το reach, αυτός είναι ένας αριθμός στον οποίο δεν χρειάζεται να εστιάσετε αρκετά. Tα αποτελέσματα που λαμβάνετε- και τι πληρώνετε για αυτά- έχουν μεγαλύτερη σημασία .