Skip to content

Ο πιο απλός οδηγός δημιουργία διαφημίσεων στο Instagram- Part 2

Εάν δεν έχετε διαβάσει το πρώτο μέρος της δημιουργίας των διαφημίσεων στο Instagram, καλό θα ήταν να το διαβάσετε πριν προχωρήσετε σε αυτό το άρθρο αφού είναι αλληλένδετα και θα σας δώσει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα όσο αναφορά τη διαδικασία από την αρχή ως το τέλος.

Προϋπολογισμός και προγραμματισμός διαφημίσεων Instagram

Όσον αφορά τον προϋπολογισμό σας, έχετε δύο επιλογές. Μπορείτε να ορίσετε ημερήσιο προϋπολογισμό ή προϋπολογισμό διάρκειας ζωής. Ένας προϋπολογισμός για τη ζωή της διαφήμισης μπορεί να είναι ιδανικός όταν θέλετε το Facebook να διανέμει αυτόματα τη διαφημιστική δαπάνη για εσάς για μια καθορισμένη χρονική περίοδο, ενώ εγγυάται ότι δεν θα υπερβείτε ποτέ τον προϋπολογισμό εάν προγραμματίσετε εσφαλμένα.

Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε να προβάλλετε συνεχώς το σύνολο διαφημίσεων ή να προγραμματίζετε μια ημερομηνία έναρξης και λήξης. Ο ορισμός μιας ημερομηνίας λήξης διασφαλίζει ότι δεν θα έχετε ποτέ μια καμπάνια που θα ξεχαστεί και μπορείτε πάντα να επεκτείνετε την ημερομηνία λήξης.

Υποβολή προσφορών για διαφημίσεις Instagram

Έχετε τρείς διαφορετικές επιλογές υποβολής προσφορών:

  • Κόστος ανά κλικ (CPC: Cost per Click), όταν απλά θέλετε να πάνε στη σελίδα σας
  • Κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις (CPM: Cost per 1000 Impressions”) , όταν απλά σας ενδιαφέρει να δουν απλά την ανάρτηση σας
  • Βέλτιστο CPM, ocpm

Οι διαφημίσεις Instagram και Facebook λειτουργούν σε ένα σύστημα bidding. Αυτό σημαίνει ότι όποιος είναι πρόθυμος να υποβάλει περισσότερες προσφορές μπορεί να κερδίσει την τοποθέτηση διαφήμισης στο κοινό-στόχο του. Αυτό που προσφέρετε εξαρτάται από το τι βελτιστοποιείτε. Μπορείτε να υποβάλετε προσφορά για κλικ, 1.000 εμφανίσεις, προβολές σελίδας προορισμού και καθημερινή μοναδική προσέγγιση χρηστών.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μη αυτόματη υποβολή προσφορών για να ελέγξετε πόσα ξοδεύετε ανά αποτέλεσμα στις διαφημίσεις Instagram. Εάν γνωρίζετε, για παράδειγμα, ότι ένας δυνητικός πελάτης αξίζει μόνο ένα συγκεκριμένο ποσό, μπορείτε να βάλετε ένα όριο στην προσφορά σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν ξοδεύετε περισσότερα από όσα μπορείτε να αντέξετε οικονομικά ή ότι θα ήταν κερδοφόρα.

Ωστόσο, πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιείτε τη μη αυτόματη υποβολή προσφορών. Εάν αλλάξετε το μέγιστο CPA από “μέση προσφορά” σε “μέγιστη προσφορά”, θα μπορούσατε να χάσετε τις τοποθετήσεις. Οι διαφημίσεις Instagram κοστίζουν κατά μέσο όρο περισσότερο από άλλες πλατφόρμες και η «μέση προσφορά» μπορεί να λειτουργήσει προς όφελός σας. Αυτό επιτρέπει στις τοποθετήσεις σε χαμηλότερες τιμές, όπως οι διαφημίσεις δικτύου, να εξισορροπούν τις πιο ακριβές διαφημίσεις Instagram και να ενισχύουν τις τοποθετήσεις σας.

Λάβετε υπόψη ότι δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα με τη  αυτόματη υποβολή προσφορών. Το Facebook θα υποβάλει αυτόματα προσφορές για λογαριασμό σας και οι προσφορές τους είναι συνήθως καλές. Εμείς συνιστάμε τον αυτοματοποιημένο τρόπο αφού οι αλγόριθμοι του Facebook  έχουν την δυνατότητα να πάρουν καλύτερες αποφάσεις και ο μη αυτοματοποιημένος τρόπος θα καταργηθεί στο μέλλον.

Το επίπεδο διαφημίσεων: Το δημιουργικό

Το τελευταίο στάδιο της δημιουργίας διαφημίσεων Instagram είναι η ενότητα δημιουργικών. Αυτό διαμορφώνει την εμφάνιση της διαφήμισής σας και τι λέει και αποτελεί αναπάντεχα σημαντικό μέρος του πόσο επιτυχημένη είναι η διαφήμισή σας.

Μορφές διαφημίσεων Instagram

Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές μορφές διαφήμισης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις Διαφημίσεις Instagram. Αυτές είναι διαφημίσεις μεμονωμένων εικόνων, διαφημίσεις καρουζέλ (επίσης γνωστές ως “πολλές διαφημίσεις με εικόνα”), διαφημίσεις βίντεο και Ιστορίες Instagram. Δεδομένου ότι οι Ιστορίες είναι τεχνικά ένας διαφορετικός τύπος τοποθέτησης, θα μιλήσουμε περισσότερο για αυτές σε βάθος αργότερα.

Οι μορφές μιας εικόνας μπορούν να είναι σαφείς και αληθινές. Λειτουργούν καλά για απλές έννοιες και διαφημίσεις με ένα μόνο προϊόν. Εάν πουλάτε κάτι με υψηλή οπτική γοητεία, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με μία διαφήμιση με εικόνα.

Αυτές οι διαφημίσεις πρέπει να:

Έχουν αναλογία εικόνας 1,91: 1

Ακολουθούν το προτεινόμενο μέγεθος εικόνας 1200 x 628 pixel

Περιέχουν κείμενο που να αποτελεί λιγότερο από το 20% της εικόνας

Πολλαπλές μορφές εικόνας μπορεί να είναι ένας δυναμικός τρόπος προβολής πολλών προϊόντων (ή ενός προϊόντος από κοντά, όπως το παρακάτω παράδειγμα, που είχε τους πελάτες να κάνουν swipe για να δουν το πλήρες iPhone X). Μπορείτε επίσης να προσθέσετε βίντεο σε μία ή περισσότερες διαφάνειες στο καρουσέλ σας για να τα κάνετε πιο ελκυστικά. Αυτές οι εικόνες και τα βίντεο πρέπει να είναι τετράγωνα αντί για ορθογώνια. Αυτού του είδους οι διαφημίσεις ενθαρρύνουν τους χρήστες αν κάνουν swipe μιας και δεν είναι τόσο προφανές το τι είναι όσο οι διαφημίσεις του Facebook.

Οι διαφημίσεις βίντεο Instagram προβάλλονται αυτόματα, όπως στο Facebook. Επίσης, όπως στο Facebook, αρχίζουν να παίζουν χωρίς ήχο. Θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε προσθέτοντας υπότιτλους στα βίντεό σας, αφού το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των διαφημίσεων βίντεο είναι η ικανότητα να διηγείται πλήρως μια ιστορία.

Οι διαφημίσεις βίντεο στο Instagram μπορεί να είναι εξήντα δευτερόλεπτα ή λιγότερο, αν και συνιστάται να έχουν διάρκεια τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα. Οι περισσότεροι τύποι αρχείων βίντεο γίνονται αποδεκτοί, αλλά πρέπει να έχουν ελάχιστο πλάτος 600 pixel και κάτω από το μέγιστο μέγεθος αρχείου 4G.

Δημιουργία εικόνας & αντιγράφων

Το τελευταίο μέρος της διαφήμισης θα σας ζητήσει να επιλέξετε τα οπτικά στοιχεία και το αντίγραφο της διαφήμισής σας.

Επιλέξτε πρώτα την εικόνα ή το βίντεο και, στη συνέχεια, βασίστε το αντίγραφο γύρω από αυτό. Θα παρατηρήσετε σχεδόν αμέσως ότι θα υπάρχει κάποιος τύπος κειμένου που δεν ισχύει για τις διαφημίσεις Instagram.

Η ενότητα “επικεφαλίδα” είναι ένα καλό παράδειγμα. Ενώ αυτό θα εξακολουθεί να εμφανίζεται στις Διαφημίσεις Facebook, απαιτώντας σας να το συμπληρώσετε, δεν εμφανίζεται καθόλου στις Διαφημίσεις Instagram. Εξαιτίας αυτού, κάντε προεπισκόπηση της διαφήμισής σας σε κάθε τοποθέτηση πριν από τη δημοσίευσή της, για να βεβαιωθείτε ότι η έννοια είναι σαφής και το μήνυμά σας ξεκάθαρο.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το κουμπί παρότρυνσης για δράση. Οι επιλογές για αυτό περιλαμβάνουν τα πάντα, από “Μάθετε περισσότερα” έως “Λήψη ωρών προβολής” και “Αποστολή μηνύματος”. Επιλέξτε αυτό που αντικατοπτρίζει καλύτερα τη δράση που θέλετε να κάνει το κοινό σας και σκεφτείτε πού βρίσκονται στο funnel  των ψηφιακών σας πωλήσεων. Το “Μάθετε περισσότερα” είναι πιο φιλικό και ενθαρρυντικό για τους θεατές που σας βλέπουν για πρώτη φορά από το “Αγορά τώρα”.

Παρακολούθηση αποτελεσμάτων Instagram Ads

Μπορείτε να παρακολουθείτε τις διαφημίσεις Instagram μέσω του business manager. Ο πίνακας ελέγχου στη Διαχειριστή διαφημίσεων προβάλει όλα όσα πρέπει να δείτε με μια γρήγορη ματιά, συμπεριλαμβανομένης της βαθμολογίας συνάφειας, του κόστους ανά ενέργεια (CPA) και του αριθμού των αποτελεσμάτων που λαμβάνετε. Παρόλο που είναι καλό να βλέπουμε το reach, αυτός είναι ένας αριθμός στον οποίο δεν χρειάζεται να εστιάσετε αρκετά. Tα αποτελέσματα που λαμβάνετε- και τι πληρώνετε για αυτά- έχουν μεγαλύτερη σημασία .

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας