Skip to content
Συσκευασία με την the marketeers

Συσκευασία με την the marketeers

Όταν η συσκευασία έχει σχεδιαστεί σωστά...

Η σημερινή κοινωνία και κατ’ επέκταση η αγορά που καλείται να καλύψει τις ανάγκες της, μέσω τις τεχνολογίας, έχει καταφέρει να λύσει κάποια σημαντικά προβλήματα της. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και με το πρόβλημα της διακίνησης των προϊόντων, όπου το ταξίδι ενός προϊόντος από τον χώρο παραγωγής του, στον χώρο του τελικού αποδέκτη, που είναι ο καταναλωτής θα έπρεπε να διασφαλίζεται με τον καλύτερο τρόπο, διασφαλίζοντας παράλληλα και την ακεραιότητα των προϊόντων σε αυτή την διαδρομή. Στον αντίποδα  βέβαια των αντικειμενικών προβλημάτων που έλυσε τελικά η συσκευασία, εμφανίστηκε και η «ικανότητα» της προώθησης του εαυτού του, που είχε ένα καλά συσκευασμένο προϊόν. Κι αυτό ήταν κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο, ούτε από της εταιρείες παραγωγής, αλλά ούτε και από το πεδίο της αγοράς!

Συνοψίζοντας λοιπόν θα μπορούσαμε να πούμε ότι μια σωστά μελετημένη και κατασκευασμένη συσκευασία δικαιώνεται για:

Παροχή Φυσικής Προστασίας: Η συσκευασία αντικειμένων, διασφαλίζει ότι προστατεύονται από κραδασμούς, θερμοκρασία, σοκ, υγρασία, συμπίεση, αλλοίωση, φθορά της ποιότητας κ.λπ.

Παρέχει ευκολία: Η συσκευασία προϊόντος και η συσκευασία μεταφοράς προσθέτουν επίσης την ευκολία στο χειρισμό, την προβολή, το άνοιγμα, τη διανομή, τη μεταφορά, την αποθήκευση, την πώληση, τη χρήση, την επαναχρησιμοποίηση και την απόρριψη. 
Πακέτα με εύχρηστες λαβές, μαλακά συμπιεσμένα σωληνάρια, μεταλλικά δοχεία, βολικά τοποθετημένα ακροφύσια κ.λπ. είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα.

Για την παροχή περιορισμού ή συγκέντρωσης: Τα μικρά αντικείμενα συνήθως συγκεντρώνονται σε ένα πακέτο για λόγους αποτελεσματικότητας και οικονομίας. Για παράδειγμα, μια μόνο σακούλα 1000 καραμελών απαιτεί λιγότερο φυσικό χειρισμό από 1000 καραμέλες. Τα υγρά, οι σκόνες, τα κοκκώδη υλικά κ.λπ. χρειάζονται περιορισμό.

Για να παρέχετε έλεγχο μερίδας: Στον φαρμακευτικό και φαρμακευτικό τομέα, απαιτείται η ακριβής ποσότητα περιεχομένου για τον έλεγχο της χρήσης. Τα δισκία φαρμάκων χωρίζονται σε συσκευασίες που είναι καταλληλότερου μεγέθους για ατομική χρήση. Βοηθά επίσης στον έλεγχο των αποθεμάτων.

Συστήνει το εμπεριέχον προϊόν στον καταναλωτή: αφού το έχει συστήσει πρώτα σε όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς που είχε η διαδρομή μέχρι να φτάσει στον τελικό προορισμό που είναι ο καταναλωτής.

συμπερασμα-01

Αν και μέρος της διαδικασίας παραγωγής η συσκευασία «συνεργάστηκε» με το δημιουργικό τμήμα και το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας, για την προώθηση του εμπεριεχόμενου προϊόντος.

σωστος σχεδιασμος συσκευασιας

Τι σημαίνει για εμάς συσκευασία

Η συσκευασία έχει μια δισδιάστατη λειτουργία. Αφ’ ενός πρέπει να προστατεύει το προϊόν, και αφ’ ετέρου αναλαμβάνει έναν σημαντικό προωθητικό ρόλο.

Ένας από τους σκοπούς της εταιρείας μας είναι να καταδείξουμε στους πελάτες μας, ότι η συσκευασία, είναι ένα σημαντικό στοιχείο στη διαμόρφωση των σχεδίων μάρκετινγκ – διάθεσης ενός προϊόντος σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που θα μπορούσε να μεταβάλλει, μια ολόκληρη στρατηγική μάρκετινγκ.

Οι συσκευασίες πλέον, πρέπει να εκτελούν και την λειτουργία ενός σιωπηλού πωλητή, εκτός από την παραδοσιακή λειτουργία της προστασίας του προϊόντος. Κι αυτό γιατί η συσκευασία όπως διατηρείται στο ράφι, αποτυπώνεται στη φαντασία του πελάτη.

Δεν πρέπει να αμελούμε ότι ένα πακέτο προϊόντων έχει μια σημαντική λειτουργία προώθησης και υπό σωστές συνθήκες, καθιερώνει ουσιαστική επικοινωνία με τον καταναλωτή. Για αυτό το λόγο είναι εξαιρετικά σημαντικό να γνωρίζουμε τα ειδικά χαρακτηριστικά της κάθε αγοράς στόχου και να σχεδιάζουμε το πακέτο προϊόντων ανάλογα.

Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας οι καταναλωτικές συσκευασίες προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία, αλλά και ευχρηστία στον καταναλωτή για τον χειρισμό και την μεταφορά των προϊόντων.
Γι’ αυτό απαιτείται έρευνα και καλός σχεδιασμός για την συσκευασία των προϊόντων σας κι έχουμε δυνατότητα να συμβάλουμε στις καταλληλότερες επιλογές για την συσκευασία τους.

Καθώς διαμορφώνονται οι πολιτικές και στρατηγικές συσκευασίας, είναι σημαντικό για τους παραγωγούς και τους διακινητές εμπόρους να αναπτύξουν μια ιδέα συσκευασίας, γύρω από την οποία πρόκειται να διατυπώσουν την παρουσία τους. 

Μια μορφή συσκευασίας είναι και μια περιγραφή του πακέτου προϊόντος και των λειτουργιών που υποτίθεται ότι πρέπει να εκτελεί σε σχέση με το συγκεκριμένο προϊόν. Η σύλληψη του πακέτου περιλαμβάνει τον καθορισμό των λειτουργιών του πακέτου και την ανάπτυξη ενός κατάλληλου συνδυασμού αυτών των λειτουργιών ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του προϊόντος. Η τελική του διάθεση δηλαδή.

συσκευασία αυτοεξυπηρέτησης

Στη σύγχρονη αγορά, και στους όρους που αυτή διαμορφώνει, οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν τη συσκευασία ως σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ, λόγω των ακόλουθων παραγόντων:

Η συσκευασία επιτρέπει την αυτοεξυπηρέτηση , όπως στην περίπτωση αγορών που πραγματοποιούνται στα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα λιανικής πώλησης, οι πελάτες επιλέγουν τα προϊόντα μόνα τους, χωρίς καμία βοήθεια από τους πωλητές. Έτσι, η εταιρεία πρέπει να σχεδιάσει το πακέτο προϊόντων της με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι αρκετά ικανή να τραβήξει την προσοχή του πελάτη προς αυτήν.

Βοηθά στην αύξηση της ευκολίας των καταναλωτών , πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ακόμη περισσότερα για αυτή την ευκολία, την εμφάνιση και την αξιοπιστία όσο το δυνατόν καλύτερων πακέτων.

χαρτινα κουτια
Τα πακέτα συμβάλλουν στην αύξηση της αναγνώρισης της επωνυμίας

Τα πακέτα συμβάλλουν στην αύξηση της αναγνώρισης της επωνυμίας μεταξύ των πελατών. Μόλις οι πελάτες βλέπουν το πακέτο, μπορούν να το συσχετίσουν άμεσα με την εταιρεία ή την επωνυμία. 

Η καινοτόμος συσκευασία βοηθά επίσης να φέρει τεράστια κέρδη και οφέλη για την εταιρεία. Εδώ, η εταιρεία δίνει ένα μοναδικό σχέδιο στο πακέτο προϊόντων της, με σκοπό να τραβήξει την προσοχή του πελάτη. 

Έτσι, η συσκευασία είναι ικανή να επηρεάσει έναν καταναλωτή για να ξεκινήσει τις αγορές αφού ο αγοραστής έρχεται σε επαφή πρώτα με το πακέτο και μετά με το προϊόν. Εδώ ο δημιουργικός σχεδιασμός της συσκευασίας σας είναι ο καθοριστικότερος παράγοντας!

γραμμη λευκη

Σίγουρα υπάρχουν τόσες πολλές πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που θέλετε να μεταφέρετε στους χρήστες των προϊόντων σας. Οι πληροφορίες που σχετίζονται με τις χρησιμοποιούμενες πρώτες ύλες, τον τύπο της διαδικασίας κατασκευής, τις οδηγίες χρήσης, τη χρήση κατά ημερομηνία κ.λπ. είναι πολύ σημαντικές και πρέπει να διαβιβάζονται στους χρήστες. Θα πρέπει να εκτυπώσετε τέτοιες πληροφορίες στα πακέτα σας.

Ο καλός σχεδιασμός είναι αυτός που θα εξασφαλίσει κατά μεγάλο μέρος την εκπλήρωση των πτυχών του marketing που υποστηρίζουν την επιτυχία του προϊόντος σας.

Όταν θέλετε να λάβετε μια απόφαση σχετικά με τη συσκευασία ενός προϊόντος σας, έχετε τέσσερα βασικά σημεία που χρειάζεται να εξετάσετε για να λάβετε αυτήν την απόφαση.

Σχεδιασμός συσκευασίας

Η πρώτη απόφαση που λαμβάνει ένας παραγωγός σχετικά με τη συσκευασία ενός προϊόντος είναι να αποφασίσει τον σχεδιασμό της συσκευασίας.

Η απόφαση σχεδιασμού της συσκευασίας περιλαμβάνει τις ακόλουθες πέντε αποφάσεις:
(i) Ποιος τύπος υλικού θα χρησιμοποιηθεί για τη συσκευασία; 
(ii) Ποιος θα είναι ο σχεδιασμός της συσκευασίας; 
(iii) Ποια χρώματα θα χρησιμοποιηθούν στη συσκευασία; 
(iv) Τι θα εκτυπωθεί στη συσκευασία; 
(v) Ποια θα είναι η επωνυμία και το εμπορικό σήμα του προϊόντος στη συσκευασία;

Εκτός από την απόφαση για τα παραπάνω ερωτήματα, ο σχεδιασμός της συσκευασίας καθορίζεται λαμβάνοντας υπόψη την ευκολία των καταναλωτών και των μεσαζόντων. Επίσης ο σχεδιασμός της συσκευασίας θα πρέπει να είναι τέτοιος ώστε να διευκολύνει τις δραστηριότητες αποθήκευσης, μεταφοράς και διανομής. 

Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση σχεδιασμού της συσκευασίας είναι – φύση του προϊόντος, κόστος συσκευασίας, μέγεθος συσκευασίας, νομικοί περιορισμοί, διαφήμιση κ.λπ.

κοστος συσκευασιας

Κόστος συσκευασίας:

Λαμβάνοντας οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με τη συσκευασία ενός προϊόντος, το κόστος της συσκευασίας παίζει σημαντικό ρόλο. Το πακέτο πρέπει να επιλεγεί μόνο αφού ληφθεί υπόψη το κόστος της συσκευασίας και η επίδρασή του στην τιμή του προϊόντος.

Μέγεθος συσκευασίας:

Πολύ σημαντική απόφαση όσον αφορά τη συσκευασία είναι να αποφασιστεί το μέγεθος της συσκευασίας. Το μέγεθος της συσκευασίας διαφέρει από προϊόν σε προϊόν, από παραγωγό σε παραγωγό και από εποχή σε εποχή. 

Εκτός από αυτό, ένα μεμονωμένο προϊόν προσφέρεται από έναν μόνο παραγωγό στους καταναλωτές ταυτόχρονα σε διαφορετικά μεγέθη συσκευασίας. Το μέγεθος της συσκευασίας εξαρτάται από τη φύση του προϊόντος και την ποσότητα που γενικά αγοράζουν οι καταναλωτές. Καθώς διαφορετικοί καταναλωτές αγοράζουν ένα προϊόν σε διαφορετικά μεγέθη, συνιστάται το προϊόν να συσκευάζεται σε συσκευασίες διαφορετικών μεγεθών.

Δοκιμή συσκευασίας:

Όταν αποφασίζεται ένα πακέτο για ένα προϊόν, εννοείται ότι θα περάσει και το στάδιο δοκιμής του, ώστε να είναι βέβαιο ότι το πακέτο θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Μπορεί να υπάρχουν τέσσερις τύποι δοκιμών για το σκοπό αυτό:

(i) Τεχνική δοκιμή – Τεχνική δοκιμή είναι η δοκιμή που πραγματοποιείται με σκοπό να ελέγξει εάν ο σχεδιασμός της συσκευασίας είναι κατάλληλος ή όχι για την ασφάλεια του προϊόντος;

(ii) Δοκιμή μεσαζόντων – Αυτή η δοκιμή πραγματοποιείται με σκοπό τη δοκιμή της καταλληλόλητας του πακέτου από την άποψη των μεσαζόντων.

(iii) Δοκιμή καταναλωτή – Η δοκιμή καταναλωτή του πακέτου στοχεύει στη δοκιμή του πακέτου με σκοπό αν θα τους αρέσει ή όχι.

(iv) Ελκυστική δοκιμή – Αυτή η δοκιμή, ελέγχει το πακέτο εάν φαίνεται ελκυστικό ή όχι; Εάν ένα πακέτο έχει εγκριθεί και στις τέσσερις δοκιμές, αποφασίζεται τελικά η χρησιμοποίησή του και εάν μια δοκιμή αποτύχει σε οποιοδήποτε στάδιο, απορρίπτεται.

Πως απαντάμε στις ανάγκες σας για τις συσκευασίες που χρειάζεστε

Πως απαντάμε στις ανάγκες σας

για τις συσκευασίες που χρειάζεστε

Μπαίνετε στον κόσμο της συσκευασίας προϊόντων; Εάν ναι, υπάρχουν πολλά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη και να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας. Ένα από τα βασικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι η επιλογή του σωστού τύπου υλικών συσκευασίας.

Όταν ψάχνετε να συσκευάσετε ένα προϊόν, πρέπει να αποφασίσετε ποιο είδος υλικού θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Όμως, ποιο υλικό πρέπει να επιλέξετε; Πλαστικό, μέταλλο, χαρτόνι, χαρτοκιβώτιο, αλουμινόχαρτο, συρρικνωμένο φιλμ, βιολογικά πλαστικά, κουτιά, ή κάτι άλλο;

Μόλις εξερευνήσετε τις επιλογές σας, μπορείτε να επιλέξετε το καλύτερο υλικό για τις ανάγκες συσκευασίας σας. Όμως, πρέπει να καταλάβετε ποια αναλώσιμα είναι κατάλληλα για τις εφαρμογές σας. Στόχος μας είναι να κάνουμε αυτήν την διαδικασία για εσάς πιο απλή και να οδηγηθούμε στα καλύτερα αποτελέσματα.

συμβουλες για την συσκευασία

Στην The Marketeers εμπορευόμαστε, σχεδιάζουμε και συμβουλεύουμε σχετικά με τα υλικά συσκευασίας. Γνωρίζουμε τον κόσμο των υλικών συσκευασίας και θα σας προσφέρουμε την υποστήριξή μας, ώστε να έχετε την συσκευασία που θα ικανοποιεί τις ανάγκες σας, κατ’ αρχάς για νομική κάλυψη, ασφαλή μεταφορά, εντυπωσιακή παρουσία, και έμμεση διαφήμιση!

Μπορείτε να κάνετε την διαφορά, με προσαρμοσμένα τυπωμένα κουτιά και συσκευασίες που αφηγούνται την ιστορία της επωνυμίας σας. 

Είτε ξεκινάτε τώρα με την επιχείρησή σας και χρειάζεστε χαμηλές ελάχιστες ποσότητες παραγγελιών, είτε είστε καθιερωμένη δύναμη στην αγορά και θέλετε να κάνετε αναβάθμιση σε premium συσκευασίες, είμαστε εδώ για να σας προσφέρουμε τις λύσεις που αναζητάτε.

συμπερασμα-01
Συμπέρασμα:

Με τον σχεδόν άπειρο αριθμό επιλογών που έχουν σήμερα οι καταναλωτές, είναι εύκολο να αισθανθείτε ότι το προϊόν σας έχει χαθεί στο πλήθος. 
Το πώς παρουσιάζεται η επωνυμία σας στους πελάτες σας και το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσουν είναι η συσκευασία στην οποία βρίσκεται το προϊόν. Είναι σημαντικό να μεταφέρετε το μήνυμά σας στη συσκευασία σας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά. 
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μια συναισθηματική σύνδεση είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την πώληση ενός προϊόντος. Η συσκευασία σας είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να διηγηθείτε την ιστορία σας στον πελάτη σας.
Εάν η επωνυμία σας είναι στηριγμένη σε ιδέες όπως ο μινιμαλισμός ή η φιλικότητα προς το περιβάλλον, αυτό θα πρέπει να αντικατοπτρίζεται πρώτα στη συσκευασία του προϊόντος σας.
Επίσης επιλέγοντας μια σαφή συσκευασία των προϊόντων σας, δείχνετε στον πελάτη σας ακριβώς τι θα πάρει. Η καθαρή συσκευασία δείχνει ότι εμπιστεύεστε το προϊόν σας αρκετά ώστε ο πελάτης να μπορεί να δει ακριβώς τι θα πάρει.
Τέλος η συσκευασία που χρησιμοποιείτε απλώς και μόνο επειδή είναι η φθηνότερη ή εύκολα διαθέσιμη αντικατοπτρίζει ελάχιστα το ίδιο το προϊόν, κι από την άλλη μπορεί να δηλώνει μία «φιλοσοφία» που υποβαθμίζει την εταιρεία σας στην συνείδηση του πελάτη σας. Οι καταναλωτές πλέον, μπορούν να κατανοήσουν την ποιότητα του προϊόντος, με βάση την ποιότητα της συσκευασίας στην οποία βρίσκεται. Και σίγουρα δεν θέλετε η πρώτη εντύπωση που δίνει το προϊόν σας, να είναι ότι δεν νοιάζεστε αρκετά για να του δώσετε την κατάλληλη συσκευασία.

Τι θα είναι η συσκευασία των προϊόντων σας για την επωνυμίας σας;

Ο σελιδοδείκτης για την εταιρεία σας και ο οδηγός για όλα τα εκτός συσκευασίας προϊόντα σας!

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας