9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
Οι λειτουργίες της συσκευασίας

Οι λειτουργίες της συσκευασίας

Η συσκευασία έχει μια δισδιάστατη λειτουργία. Πρώτον, πρέπει να προστατεύει το προϊόν. Στη συνέχεια, έχει έναν σημαντικό προωθητικό ρόλο.

Αυτό μας οδηγεί στις επιμέρους κατηγοριοποιήσεις των σημαντικών λειτουργιών της συσκευασίας:

Λειτουργία # 1. Προστασία και διατήρηση:

Η βασική λειτουργία της συσκευασίας είναι η προστασία και η διατήρηση του περιεχομένου κατά τη μεταφορά από τον κατασκευαστή στον τελικό καταναλωτή.

Λειτουργία # 2. Περιορισμός:

Τα περισσότερα προϊόντα πρέπει να περιέχονται σε κατάλληλες συσκευασίες, πριν μετακινηθούν από το ένα μέρος στο άλλο. Αυτή η λειτουργία περιορισμού της συσκευασίας συμβάλλει σημαντικά στην προστασία του περιβάλλοντος. Μια καλύτερη συσκευασία βοηθά στη διατήρηση της ποιότητας του προϊόντος και της δυνατότητας πρόσβασης του προϊόντος στο χέρι του καταναλωτή χωρίς διαρροές. Και φυσικά δίνει καλύτερη εικόνα στην εταιρεία παραγωγής του.

Λειτουργία # 3. Επικοινωνία:

Μια σημαντική λειτουργία της συσκευασίας είναι η επικοινωνία του προϊόντος. Ένα πακέτο πρέπει να γνωστοποιεί τι περιέχει. Όταν το προϊόν απευθύνεται στο διεθνές εμπόριο και χρησιμοποιούνται διαφορετικές γλώσσες, είναι απαραίτητη η χρήση σαφών και εύκολα κατανοητών συμβόλων στο πακέτο διανομής.

Λειτουργία # 4. Ευκολία:

  1. Τα σωστά συσκευασμένα προϊόντα απαιτούν λιγότερο χώρο.
  2. Εύκολες μέθοδοι θα μπορούσαν να προταθούν για να βγάλουν τα προϊόντα από ένα πακέτο και να διατηρήσουν τα υπόλοιπα ανέπαφα.

Λειτουργία # 5. Οικονομία:

Το σωστό πακέτο συνήθως αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικό, τόσο στους παραγωγούς όσο και στους καταναλωτές.

Λειτουργία # 6. Λειτουργία προώθησης:

λειτουργια προώθησης
  1. SelfserviceΤο πακέτο πρέπει να είναι ικανό να εκτελεί πολλές από τις εργασίες πωλήσεων.Πρέπει να προσελκύσει την προσοχή, να περιγράφει τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, να προσδίδει εμπιστοσύνη στους καταναλωτές και με την κατάλληλη εκτύπωση να κάνει μια ευνοϊκή συνολική εντύπωση.
  2. Ολοκληρωμένη έννοια μάρκετινγκ – Τα εμπορικά σήματα κατέχουν πλέον κυρίαρχο ρόλο στο μάρκετινγκ.Οι επωνυμίες διαδίδονται μέσω της διαφήμισης, αλλά η υπενθύμιση των επωνυμιών και η καθιέρωση των αποδεκτών επωνυμιών από τους καταναλωτές επιτυγχάνεται μέσω συσκευασίας.
  3. Καινοτομική ευκαιρία – Μία καλή συσκευασία είναι ικανή να αποφέρει κέρδη μεγάλης κλίμακας. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή συσκευασιών προϊόντων έχουν την δυνατότητα πλέον να  επιτελούν μια μεγάλη και αυξανόμενη ποικιλία άλλων μεμονωμένων λειτουργιών.


Μερικές από αυτές τις λειτουργίες είναι:

– Συγκέντρωση και τακτοποίηση του περιεχομένου στην επιθυμητή μορφή.
– Προσδιορισμός επωνυμίας, κατασκευαστή και περιεχομένου. (Η διαφοροποίηση προϊόντων τελειοποιείται μέσω αυτής της λειτουργίας).
– Παροχή ενός κατάλληλου μείγματος προϊόντων, που περιλαμβάνει μέγεθος, βάρη, τιμές, βαθμούς και πακέτα συσκευασίας προϊόντος.
– Διευκόλυνση των λειτουργιών διαχείρισης από την στιγμή που θα φτάσει στον λιανοπωλητή.
– Διευκόλυνση μεταφοράς και αποθήκευσης.
– Ενημέρωση για τα προϊόντα που περιέχονται.
– Ενθάρρυνση επαναγοράς.
– Προσαρμογή στις νομικές και υγειονομικές απαιτήσεις.
– Μία διαφήμιση που «ταξιδεύει» μέχρι να φτάσει στο σημείο διάθεσης του προϊόντος.

ρολος συσκευασιας

Ο ρόλος της συσκευασίας

…στην προώθηση και πώληση των προϊόντων

ρολος συσκευασιας

Όταν μιλάμε για συσκευασία εννοούμε την γενική δέσμη δραστηριοτήτων που επικεντρώνονται στη διαμόρφωση του σχεδιασμού μιας συσκευασίας και στην παραγωγή ενός κατάλληλου και ελκυστικού δοχείου ή περιτυλίγματος για το προϊόν.

Μέχρι πρόσφατα η συσκευασία θεωρούταν ένα μικρό στοιχείο στο μείγμα μάρκετινγκ ενός προϊόντος. Τα αποτελέσματα όμως που έφερε αυτό το μάρκετινγκ, την καθιστούν σχεδόν ως ένα αναπόσπαστο μέρος του ίδιου του προϊόντος. Τα ίδια τα πακέτα λειτουργούν ως τα κύρια μέσα για τη δημιουργία αίσθησης προτίμησης προϊόντων. Είναι ένα όχημα με το οποίο η μάρκα ενός προϊόντος μεταφέρεται προς τον καταναλωτή. Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που η συσκευασία εμπεριέχεται σε πολλές στρατηγικές μάρκετινγκ.

Για να ενεργοποιήσετε το μάρκετινγκ

Η συσκευασία προϊόντος, αλλά και η συσκευασία μεταφοράς του παίζουν σημαντικό ρόλο στο μάρκετινγκ. Καλές συσκευασίες μαζί με ελκυστική επισήμανση χρησιμοποιούνται από τους πωλητές για την προώθηση των προϊόντων σε πιθανούς αγοραστές. Το σχήμα, το μέγεθος, το χρώμα, η εμφάνιση σε συνδυασμό με την παράλληλη εμφάνιση του λογότυπου της εταιρείας, σχεδιάζονται ανάλογα, για να προσελκύσουν την προσοχή πιθανών αγοραστών.

Για να ενεργοποιήσετε την αναγνώριση προϊόντος

Η συσκευασία προϊόντος και η συσκευασία μεταφοράς επιτρέπουν σε ένα προϊόν να έχει τη δική του ταυτότητα. Αυτό επιτυγχάνεται με το σχεδιασμό ενός μοναδικού και διακριτού πακέτου μέσω της αποτελεσματικής χρήσης χρωμάτων, σχημάτων, γραφικών κ.λπ.
Τέτοια αναγνώριση και διάκριση είναι πλέον απαραίτητα στην παρούσα κατάσταση έντονου ανταγωνισμού και ακαταστασίας της αγοράς.

αναγνωριση προϊοντος

Για να βελτιώσετε τα κέρδη

Δεδομένου ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερη τιμή για συσκευασμένα προϊόντα, θα υπάρξει υψηλότερη δημιουργία κερδών. Επιπλέον, τα συσκευασμένα προϊόντα μειώνουν το κόστος διακίνησης, μεταφοράς, διανομής κλπ., οπότε μειώνοντας την σπατάλη αυξάνονται τα κέρδη.

Για να ενεργοποιήσετε τις πωλήσεις αυτοεξυπηρέτησης

Η παρούσα τάση στο λιανικό εμπόριο ευνοεί θετικά αποτελέσματα σε πωλήσεις προβολής και αυτοεξυπηρέτησης. Βάσει αυτής της αρχής λοιπόν, τα προϊόντα απαιτούν την ανάλογη συσκευασία για να είναι αποτελεσματική, βάσει των παραπάνω, σε πωλήσεις αυτοεξυπηρέτησης.

… στην καθιέρωση του Brand

Η συσκευασία προφανώς σχετίζεται στενά με την επισήμανση και την καθιέρωση επωνυμίας, επειδή η ετικέτα εμφανίζεται συχνά στη συσκευασία και η μάρκα είναι συνήθως στην ετικέτα. Ένα πακέτο εκτός του ότι ορίζει τον χώρο στον οποίο περιέχεται ένα προϊόν, δηλώνει και τον τόπο «καταγωγής» του, αλλά και την «ταυτότητα» της εταιρείας που το παρήγαγε.

καθιερωση brand

Για να βελτιώσετε την εικόνα της επωνυμίας

Η ελκυστική συσκευασία και η συνεπής παρουσία της για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενισχύουν την εικόνα της επωνυμίας του προϊόντος.

Η καλή συσκευασία πρέπει να ενισχύσει την ολοκληρωμένη ιδέα μάρκετινγκ. Τα εμπορικά σήματα κατέχουν κυρίαρχο ρόλο στο μάρκετινγκ, που διαδίδεται μέσω της διαφήμισης. Όμως, η υπενθύμιση των εμπορικών σημάτων και η καθιέρωση επωνυμιών – αποδεκτών για τους πελάτες επιτυγχάνεται μόνο μέσω μιας κατάλληλης συσκευασίας.

συμπερασμα-01

Επομένως, η συσκευασία πρέπει να υποστηρίζει και να ενισχύει την ταυτότητα της επωνυμίας που προσπαθεί να δημιουργήσει η εταιρεία. 

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας